abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64243780
quote:
Op maandag 22 december 2008 13:34 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oh oke 4 jaar / 67K euro boete
nou er zijn voorstellen om dat als max-straf in te stellen als je dus 'knoeit" met je GPS.
Dit is buiten elke proporties. Verkrachting of doodslag is zelfs minder.
Verkrachting heeft een maximale straf van 12 jaar, en doodslag 15 jaar volgens het wetboek van strafrecht, artikel 287, kortom je zit er factor 2 a 3 naast.. En dat van die 4 jaar/ 67K is een voorstel, nog niks meer of minder. Overigens rechters zullen daar met gezond verstand naar kijken, als je per ongeluk bij het laden van een ikea kast in de kofferbak die GPS module een tik geeft, zal je echt niet 4 jaar de cel in moeten hoor..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_64243875
quote:
Op maandag 22 december 2008 13:40 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Denk je werkelijk dat je fair gaat betalen voor de kilometerheffing. Je hebt wel een megablind vertrouwen...
Bijvoorbeeld OVChip kost ons straks voor sommige trajecten 6 keer zo veel als voorheen met de strippenkaart.

Bron graag? En nee, 1 traject is niet representatief voor heel Nederland. Overigens ben ik voorstander van een duaal systeem, dus een chipkaart voor de veelgebruikers, en een simpele papieren variant voor incidenteel gebruik.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  maandag 22 december 2008 @ 14:05:39 #123
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_64243901
quote:
Op maandag 22 december 2008 13:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De corrigerende tik moet weer terug. Dat losbandigheid en comazuipen als 12/13 jarige.
Er moet gewoon hele zware sancties op zitten. Geen recht op vervolgstudie >> baankeus beperking.
En de jeugd dat glashard duidelijk maken.
Er zou niks veranderen als jij aan de macht kwam
quote:
Je denkt dat je controle hebt over je eigen lichaam maar dat heb je niet ?!
In de zin van chippen, vaccinatie bij babies (dat is nagenoeg dwangmatig) en indirect met supermarktvoedsel en chemische rotzooi medicijnen...

Oh voor meer gehoorzaamheid poets lekker veel fluoridetandpasta.
Tegen beter weten in maar ik ga het toch vragen; huh, fluoridetandpasta?
Lang leve mij! *O*
  maandag 22 december 2008 @ 14:27:12 #124
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_64244656
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:05 schreef Echo99 het volgende:

[..]

Er zou niks veranderen als jij aan de macht kwam
[..]
wel..
Autoriteit weer terug bij ouders en dergelijk langzamerhand laten we het opgroeien van kinderen door de staat doen en niet door jezelf !?

Denk daar maar over na.
quote:
Tegen beter weten in maar ik ga het toch vragen; huh, fluoridetandpasta?
http://presselibreinterna(...)e_obedience_drug.pdf
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_64244960
quote:
Op maandag 22 december 2008 13:54 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

De corrigerende tik moet weer terug. Dat losbandigheid en comazuipen als 12/13 jarige.
Er moet gewoon hele zware sancties op zitten. Geen recht op vervolgstudie >> baankeus beperking.
En de jeugd dat glashard duidelijk maken.
..dan kun je ze net zo goed even chippen... kun je ze lekker volgen en flink hard aanpakken, dat zal ze leren hoor
zware sancties / baankeus beperking...en dan zeuren over de macht van de overheid hilarisch, of euh, oh wacht, het geldt natuurlijk alleen voor de jeugd en ander schorriemorrie...
Gelukkig zonder haar
  maandag 22 december 2008 @ 14:37:00 #126
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_64245050
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wel..
Autoriteit weer terug bij ouders en dergelijk langzamerhand laten we het opgroeien van kinderen door de staat doen en niet door jezelf !?

Denk daar maar over na.
[..]

http://presselibreinterna(...)e_obedience_drug.pdf
Fluoride is giftiger dan lood en net iets minder giftig dan arsenicum ( Clin Toxicol Commerc Prod, 1984; 11: 4, 112, 129, 138) .
Fluoride staat officieel bekend als een gif.
Fluoride is een hoofdbestanddeel in pesticide.
Fluoride is een hoofdbestanddeel in een atoombom.
Fluoride vinden we in bijna alle munitie die momenteel gebruikt wordt in Irak door de Amerikanen.
Fluoride is een hoofdbestanddeel in de operatiekamer om u in een diepe slaap te brengen (narcose).
Fluoride is een afvalstof die overblijft bij de productie van aluminium.
Fluoride werd door de Nazi's in de kampen gebruikt om de gevangenen gewillig te maken (denkt u daar maar eens over na tijdens het tandenpoetsen).

Het is een godswonder dat ik nog leef
Lang leve mij! *O*
  maandag 22 december 2008 @ 14:39:59 #127
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_64245162
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

wel..

Denk daar maar over na.
De ouders moeten de sancties van baankeus beperking etc. opleggen
Lang leve mij! *O*
  maandag 22 december 2008 @ 14:44:52 #128
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_64245368
quote:
Fluoride is een hoofdbestanddeel in een atoombom.
Wtf?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_64246644
Nog een WTF:

Fluroide is alu vijzel.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_64246804
quote:
Op maandag 22 december 2008 15:25 schreef Man-E-Faces het volgende:
Nog een WTF:

Fluroide is alu vijzel.
Dude, waarschuw effetjes voor je dit soort dingen post of zet ze in een spoiler; dan kan ik snel even een droge broek halen voor ik het lees!
pi_64246868
quote:
Op maandag 22 december 2008 14:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wtf?
Volgens mij moet dat uraniumhexafluoride zijn, de grondstof waarmee je dmv ultracentrifuge het splijtbare uranium235 uit kan halen.. Is echt wel wat anders dan de fluoride in een tandpasta, of wat gebruikt wordt voor het drinkwater in bijvoorbeeld delen van Amerika.

En nee dit is niet off-topic, want volgens Lambiekje is alles bedacht door de Bilderberg hotelgroep oid, ook het chippen...
  maandag 22 december 2008 @ 15:32:59 #132
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_64246901
quote:
Op maandag 22 december 2008 15:31 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Volgens mij moet dat uraniumhexafluoride zijn, de grondstof waarmee je dmv ultracentrifuge het splijtbare uranium235 uit kan halen.. Is echt wel wat anders dan de fluoride in een tandpasta, of wat gebruikt wordt voor het drinkwater in bijvoorbeeld delen van Amerika
Dat is een leugen.
Lang leve mij! *O*
  maandag 22 december 2008 @ 15:38:23 #133
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_64247089
quote:
Op maandag 22 december 2008 15:31 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Volgens mij moet dat uraniumhexafluoride zijn, de grondstof waarmee je dmv ultracentrifuge het splijtbare uranium235 uit kan halen.. Is echt wel wat anders dan de fluoride in een tandpasta, of wat gebruikt wordt voor het drinkwater in bijvoorbeeld delen van Amerika.

En nee dit is niet off-topic, want volgens Lambiekje is alles bedacht door de Bilderberg hotelgroep oid, ook het chippen...
Ja dat gok ik ook ja Is een beetje zeggen dat waterstof evil is want het zit in een verbinding die gebruikt wordt in pesticiden. Niet echt een zinnige bewering.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_64253536
Met een DNA spoor kan je een keer goed zitten uiteraard...
Alhoewel het nog niet 100% zeker is dat hij ook daadwerkelijk de dader is...

Mug verraadt Finse autodief

Wat mij betreft DNA afnemen van criminelen toestaan.
Maar, dan krijg je in de toekomst het probleem: wanneer ben je crimineel?
Straks moet je al je DNA afstaan als je gaat wildplassen... Kwestie van de wetten wat buigen...

Nee, laat de politie dan maar wat ouderwets recherche werk doen...
pi_64256294
edit
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:22:30 #136
52357 Lambiekje
pi_64275495
quote:
Corrupte agent misbruikte politie-database

Een corrupte Engelse politieagent heeft een politiedatabase gebruikt om zedendelinquenten en andere criminelen af te persen. De 29-jarige Pc Johal zocht in de Crimint database naar gegevens van veroordeelde zedenmisdadigers die in zijn buurt woonden. Hij dreigde hun verleden aan buren en werkgevers bekend te maken als ze hem geen 30.000 euro betaalden. Een van zijn slachtoffers nam contact op met de politie, waarna Scotland Yard hem arresteerde. In totaal had hij al elf chantagebrieven verstuurd. Een van zijn slachtoffers ontving een SMS-bericht met de tekst: "Ik moet genoeg geld hebben om Londen te verlaten en niet over mijn werk of hypotheek in te zitten." Inmiddels is Johal tot een gevangenisstraf van zes jaar veroordeeld.
bron
En kijk en dat gaan we krijgen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:23:36 #137
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_64275519
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En veroordeeld tot 6 jaar gevangenis straf.
Lang leve mij! *O*
pi_64275545
Da's mooi: een corrupte agent wordt opgepakt!
Gelukkig zonder haar
pi_64275594
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:22 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Goede zaak dat ook hier misbruik van privé gegevens door ambtenaren gestraft zal gaan worden.. Oh nee, wacht even, afpersing is al strafbaar.... Wat is je punt in deze?
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:32:25 #140
52357 Lambiekje
pi_64275764
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:26 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Goede zaak dat ook hier misbruik van privé gegevens door ambtenaren gestraft zal gaan worden.. Oh nee, wacht even, afpersing is al strafbaar.... Wat is je punt in deze?
Kijk dit is misschien een goed voorbeeld van een sullige VMBO agent. Er zullen dus ook gevallen zijn waarbij het niet aan het licht komt of omdat een meerdere / oude rot zich met de data bemoeit.

Deze data-verzameling kan alleen maar schade berokkenen. En absoluut geen terrorisme bestrijden. Wie dat denkt leeft onder een steen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')