Hoe heb je die vastgemaakt? Met haakjes ofzo?quote:Op maandag 8 december 2008 19:44 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Je neemt twee keer drie meter kerstboomslinger, 200 lampjes verlichting, een bal of 50 en een stuk of 25 ornamentjes. Het geheel zet je af tegen de nok van zolder. Je past nog wat visuele trucjes toe om de naadjes niet op te laten en na vier uur puffen is dit dan het eindresultaat. En elk jaar ben ik weer een beetje verliefd op
Heel mooi.quote:Op zondag 7 december 2008 20:57 schreef RoelerMF het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Omdat ik op mijn zolderkamer geen volwaardige boom kwijt kan heb ik het zo opgelost. Hij is weer fijnVolgende week eens kijken of mijn kerstkrans van 120cm doorsnee de lucht in wilt 8)
die hadden wij ook!!quote:Op maandag 8 december 2008 14:47 schreef Anosmie het volgende:
Nostalgie alert!
Ik vond een ouderwetse Kerst tingel-tangel!!
[ afbeelding ]
Als kind kon ik daar ademloos naar kijken..
Nee, ik heb op de balk drie hele kleine schroefjes zitten, en die zijn wit getopt. Als het kerst is dan draai ik ze een stukje uit, en creeer ik mijn houvast. Na de kerst schroef ik ze weer terug. Het gaat maar om twee slagen ofzo, dus er komt ook bijna geen speling door het in en uitschroeven. En omdat ze wit getopt zijn vallen ze niet meer op als het spulletje weg is. Ook zit er achter mijn vitrinekast nog een schroef, en in de vitrinekast aan de achterkant. Daarmee draai ik hem via de voorkant strak zegmaar.quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:40 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Hoe heb je die vastgemaakt? Met haakjes ofzo?
het wat?quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:15 schreef Ou-Tannu het volgende:
hier op stage op de gang: 2 kerstbomen,
LCD tv er naast met een sfeerverhogend haardvuurtje er op vanaf de streaming media. zodat die door het helepant simultaan (unicast! ) beschikbaar is..
Kerst CDtje van de Toppers er in
Hangt hier ook op de schuurdeur! Kunnen ze niet bij!quote:Op vrijdag 12 december 2008 11:49 schreef Adelante het volgende:
mooi grote boom Obli en dat bord kan ik hier niet aan de deur hangen, dan is het morgenvroeg weg
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |