Hij is blauw/paars idd.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:29 schreef oordopje het volgende:
ben ik nou scheel? hij lijkt meer blauw dan paars?
Loop eens langs de opticien als je twijfelt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:29 schreef oordopje het volgende:
ben ik nou scheel? hij lijkt meer blauw dan paars?
Jupquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:05 schreef ijsmeis het volgende:
Heb jij erin gereden?
Ik heb al een Polo. En met jouw rijgedrag zou ik dit ding niet willen hebbenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jup
Niets voor jou zo'n Polo?
Of ben je nog steeds gek op die Jappen?
Wehe, heb je me wel eens zien rijden dan?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb al een Polo. En met jouw rijgedrag zou ik dit ding niet willen hebben.
De auto schoot af en toe uit zijn versnelling. In eerste instantie dacht ik dat de versnellingsbak naar zijn gootje zou gaan, maar uiteindelijk bleek het maar aan klein probleem te zijn. De motorsteunrubbers waren aan vervanging toe. Deze zijn vervangen, en het probleem is daarmee verholpen.quote:Op maandag 3 november 2008 11:26 schreef denthemen het volgende:
Je had het toen in het Feyenoord topic over iets duurs dat je moest laten vervangen, is dat al gedaan? En zo ja, wat was het?
Dat was het inderdaad, een vriend van me heeft interesse, dus ik stuur hem er op afquote:Op maandag 3 november 2008 11:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De auto schoot af en toe uit zijn versnelling. In eerste instantie dacht ik dat de versnellingsbak naar zijn gootje zou gaan, maar uiteindelijk bleek het maar aan klein probleem te zijn. De motorsteunrubbers waren aan vervanging toe. Deze zijn vervangen, en het probleem is daarmee verholpen.
Doornenburg idd.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:20 schreef Badabingea het volgende:
Leuke bak, waar kom je vandaan? Trekt die beetje op en haalt die 160 met gemak of gaan er dan dingen trillen?
Nope. Vergt wel enige aanpassing. Een middagje werk.quote:Op vrijdag 14 november 2008 10:50 schreef mista het volgende:
huh?
passen die 6N2 achterlichten er zo zonder aanpassingen in?
Kun je de marktplaats link ook plaatsen? Ik kon het niet zo snel vinden.quote:Op woensdag 5 november 2008 18:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kick! Volgende week gaat hij ook op marktplaats.
Als een Johnny?quote:Op woensdag 26 november 2008 00:16 schreef Liquidootje het volgende:
Altijd lastig bij polo's. Het is ook met veel minder kilometers te koop. 1 jaar jonger, 50k km minder gereden, 500 euro minder in kosten, maar dat zijn vaak afgeragte bakken. Deze ziet er vrij netjes uit. Door de hogere prijs lijkt het ook een betere auto, maar aan de andere kant wordt je wel door een van de eerste poster afgeschilderd als een johnny.
Dilemma
Zonder stuurbekrachtiging. Ik vind hem zelf niet zwaar sturen (als de auto in beweging is kan ik het stuur met mijn pink gewoon draaien).quote:Op woensdag 26 november 2008 11:28 schreef Chuphinh het volgende:
Is dit nu met of zonder stuurbekrachtiging? Ik had een golf 2 zonder en die stuurde echt zwaar. Is deze lichter? Hoe is het profiel van de banden of zullen we het na aanschaf meteen moeten vervangen?
Toen had je wel je rijbewijs hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 10:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als een Johnny?
Zeker door die reactie van IJsmeis?Die heeft mij nooit zien rijden met die auto. Ik heb 4 jaar geleden een keer bij haar op school gezeten en toen had ik nog niet eens een rijbewijs
![]()
Die post was meer een geintje bedoelt.
Dat is 4 jaar geledenquote:Op woensdag 26 november 2008 15:47 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Toen had je wel je rijbewijs hoor. En papa's auto mee.
Ja die DVD autoradio van JVC zit erbij. Het audiosysteem is niet heel bijzonder. 2 Pioneer speakers aan de voorkant en 2 JVC speakers in de achterkant.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:25 schreef M-AH het volgende:
Autoradio erbij geleverd? En hoe zit het met het audiosysteem?
Distributie is bij 160.000 vervangen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:45 schreef tinoburg het volgende:
hoeveel jaar terug is de distributie gedaan?
zitten er verder nog grotere dingen aan te komen.
Je dacht dat de bak kapot was, dus dit is nog de eerste bak die erin zit? dus een revisie op zijn minst binnenkort?
je mag me ook mailen
tinovanderburg AT hotmail PUNT kom
Ik heb hem vorig jaar zomer met een KM stand van 180.000 gekocht. Toen zat die distributieriem er dus 20.000 km in. Ik neem dan aan dat de riem zijn houdbaarheidstijd niet verstreken is.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:00 schreef tinoburg het volgende:
ja bij 160.000km had ik gelezen;)
maar in welk jaar was dat, moet nl vervangen worden om de zoveel km of om de zoveel jaar.
waar ergens kan die proefbereden worden?
Nee helaas.quote:Op dinsdag 9 december 2008 10:58 schreef tinoburg het volgende:
je komt toevallig niet ook zo nu en dan in de richting van de randstad of Breda?
volgens googlemaps ligt D'burg nl tussen nijmegen en arnhem in
Dat begrijp ik. Zo zou ik ook nooit een auto aanschaffen. Het beste zou zijn als je ff zou komen kijken en een proefritje maakt.quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:10 schreef tinoburg het volgende:
Dat is wel erg jammer,
flinke reis voor een polo die aan de prijs is.
Durf niet blind te zeggen dat ik em 2200 waard vind en even op kom halen.
Je vind de vraagprijs aan de hoge kant?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:29 schreef tinoburg het volgende:
mja, door de combinatie van afstand en vraagprijs op dit moment, zie ik er nu heel eventjes van af.
tvp is wel geplaatst
Dat kan ik je wel vertellen want ik rij om het weekend naar Rotterdam. Aangezien ik elke Zondag naar Feyenoord ga.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:30 schreef tinoburg het volgende:
vraag meteen even hoe lang die over de reis deed, mocht ie em niet overnemen.
Dan weet ik dat alvast, kom zelf ook uit Rdam
Net een belletje gehad dat hij niet eerder als maandag kan komen.quote:Op dinsdag 9 december 2008 14:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Belletje gehad. Donderdag komt er iemand uit Rotterdam kijken.
Ik heb al biedingen rond de 1900/2000 gehad.quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:57 schreef Radjesh het volgende:
1500
quote:Op dinsdag 9 december 2008 09:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Distributie is bij 160.000 vervangen.
De bak was niet kapot, maar de motorsteunrubbers waren hard geworden, waardoor ze hun werk niet meer deden. Daarom schoot de auto soms uit de versnelling. De auto schakelt gewoon perfect. Een proefrit kan dit bevestigen.
Hij heeft pas zijn onderhoudsbeurt gehad (alle filters, bougies en olie)
Voor de APK is er een nieuwe einddemper + wiellager gemonteerd.
En er zit nog niet zo lang een nieuwe Varta accu in.
Juist. Blijkbaar zitten er in een Polo schakelstangen. De garage heeft namelijk die rubbers vervangen en het probleem was weg.quote:Op woensdag 10 december 2008 00:49 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Dat de bak uit de versnelling schiet is mogelijk door de rubbers omdat bij deze model nog met stangen werkt.
Als deze al met kabels is dan lieg de garage\dealer omdat de kabels gewoon uitrekken en op nieuwe gestelt moeten worden.
Wehequote:Op woensdag 10 december 2008 18:45 schreef WalkingDisaster het volgende:
Eventuele "niet-verkocht-TVP" voor m'n vriendin
Hahaquote:Op woensdag 10 december 2008 18:51 schreef Liquidootje het volgende:
Klopt toch ook. Voor jezelf koop je geen polo.
Niet helemaal waarquote:Op woensdag 10 december 2008 18:51 schreef Liquidootje het volgende:
Klopt toch ook. Voor jezelf koop je geen polo.
Ik werk in een vw bedrijf en kijk totaal anders tegen een wagen aan.quote:Op woensdag 10 december 2008 01:12 schreef Liquidootje het volgende:
Wat kost dat? Zo'n versnellingsbak herstellen?
Wat zou jij neertellen voor deze auto suijkerbuijk.
Ik had met die lui een afspraak van 2100 euro.quote:Op donderdag 11 december 2008 17:06 schreef Badabingea het volgende:
Wat wil je er op dit moment voor hebben?
Als je morgen tijd hebt om langs te komen dan mag je komen. Die lui die morgen zouden komen kunnen Zondag pas (En zondag is er geen postkantoor open).quote:Op vrijdag 12 december 2008 12:57 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb intresse als die mensen morgen er toch vanaf zien.
Als het goed is wel. Morgen 3 uur wordt hij opgehaald.quote:Op dinsdag 16 december 2008 20:27 schreef Badabingea het volgende:
Niet verkocht?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |