Hij is blauw/paars idd.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:29 schreef oordopje het volgende:
ben ik nou scheel? hij lijkt meer blauw dan paars?
Loop eens langs de opticien als je twijfelt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:29 schreef oordopje het volgende:
ben ik nou scheel? hij lijkt meer blauw dan paars?
Jupquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:05 schreef ijsmeis het volgende:
Heb jij erin gereden?
Ik heb al een Polo. En met jouw rijgedrag zou ik dit ding niet willen hebbenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Jup
Niets voor jou zo'n Polo?
Of ben je nog steeds gek op die Jappen?
Wehe, heb je me wel eens zien rijden dan?quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb al een Polo. En met jouw rijgedrag zou ik dit ding niet willen hebben.
De auto schoot af en toe uit zijn versnelling. In eerste instantie dacht ik dat de versnellingsbak naar zijn gootje zou gaan, maar uiteindelijk bleek het maar aan klein probleem te zijn. De motorsteunrubbers waren aan vervanging toe. Deze zijn vervangen, en het probleem is daarmee verholpen.quote:Op maandag 3 november 2008 11:26 schreef denthemen het volgende:
Je had het toen in het Feyenoord topic over iets duurs dat je moest laten vervangen, is dat al gedaan? En zo ja, wat was het?
Dat was het inderdaad, een vriend van me heeft interesse, dus ik stuur hem er op afquote:Op maandag 3 november 2008 11:31 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
De auto schoot af en toe uit zijn versnelling. In eerste instantie dacht ik dat de versnellingsbak naar zijn gootje zou gaan, maar uiteindelijk bleek het maar aan klein probleem te zijn. De motorsteunrubbers waren aan vervanging toe. Deze zijn vervangen, en het probleem is daarmee verholpen.
Doornenburg idd.quote:Op zaterdag 8 november 2008 13:20 schreef Badabingea het volgende:
Leuke bak, waar kom je vandaan? Trekt die beetje op en haalt die 160 met gemak of gaan er dan dingen trillen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |