Lafjes in de plus. Zal niet veel uithalen denk ik. Ik denk dat de beleggers een beetje speculanten-moe zijnquote:
In USA is de klok inmiddels ook teruggezet dus we openen gewoon weer om 15:30quote:Op maandag 3 november 2008 14:34 schreef rvlaak_werk het volgende:
DJ zou toch om 14:30 open gaan? Of loopt Google weer eens hopeloos achter?
[Edit]
Futures staan ondertussen weer in de min
Vorige week paar keer meegemaakt dat het eerste half uur Google het helemaal kwijt was. Kan een lokaal probleempje geweest zijn, onze internet hier is niet altijd even goedquote:Op maandag 3 november 2008 14:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
In USA is de klok inmiddels ook teruggezet dus we openen gewoon weer om 15:30
En sinds wanneer staat google finance er om bekend om 'hopeloos achter te lopen'
Idd. Als er één site is die voor bijna alles realtime is, is dat Google Finance wel....quote:Op maandag 3 november 2008 14:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
In USA is de klok inmiddels ook teruggezet dus we openen gewoon weer om 15:30
En sinds wanneer staat google finance er om bekend om 'hopeloos achter te lopen'
En 200x Aegon á 3,04.quote:Op maandag 3 november 2008 14:29 schreef pberends het volgende:
Ah, eindelijk kon ik beleggen.
120x BAM á 6,98 (onder de 7 euro.)
28x Fugro á 27,85 (onder de 28 euro.)
Aegon moet nog even wachten, dan moet ie op 3 euro gaan staan.
ISM?quote:Op maandag 3 november 2008 14:55 schreef ItaloDancer het volgende:
16:00 ISM en construction spending
Ach..quote:Op maandag 3 november 2008 14:58 schreef pberends het volgende:
[..]
En 200x Aegon á 3,04.
Ik moet ook niet te hebberig worden he. Vandaag heeft ie al op 3,36 gestaan.
quote:Vrouw minister verdacht van voorkennis
De Belgische minister van Buitenlandse Zaken Karel De Gucht ligt onder vuur in het weekblad Humo na een anonieme klacht bij de Belgische beurswaakhond CFBA over handel met voorkennis in het aandeel Fortis.
500.000 euro
Volgens de klager verkocht de vrouw van de minister op 3 oktober rond het middaguur haar gehele pakket Fortis-aandelen, ter waarde van 500.000 euro.
Vrienden van het echtpaar zouden hetzelfde hebben gedaan. Die avond werd bekend dat Fortis het Nederlandse deel, inclusief ABN Amro verkocht aan de Nederlandse staat.
Laster
De Gucht is woest over de klacht, die hij pure laster noemt. Hij ontkent dat hijzelf of het bedrijf waarin hij participeert aandelen Forts heeft of had. Hij zegt dat hij niets te maken heeft met de verkoop door zijn vrouw en haar broer van een pakket Fortis-aandelen dat eigendom was van hun moeder.
Lager dan 45, in Europa. Heb ik al gepostquote:Op maandag 3 november 2008 15:02 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
sorryinkoopmanagersindex is dat
Om 16:00 dus die van de VSquote:Op maandag 3 november 2008 15:12 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Lager dan 45, in Europa. Heb ik al gepost
Ai... ik zou je aandelen nog even vasthouden tot eind van het jaar, 3 euro is een bodem lijkt het wel, die al een week aanhoud. Op een termijn van 1 a 2 jaar kun je makkelijk winst maken met Aegon.quote:Op maandag 3 november 2008 15:01 schreef kevin85 het volgende:
[..]
Ach..
Ik ben op 4.30 euro ingestapt op Aegon..
3.04 is een mooi bedrag.
M'n aandelen Ordina gaan vandaag wel als een dolle stier
quote:Goodyear quarterly profit falls
Goodyear's third-quarter net income fell to $31 million, or 13 cents per share, from $668 million, or $2.75 per share, a year earlier. Revenue rose 2 percent to $5.2 billion.
Excluding one-time items, Goodyear reported earnings of 43 cents per share from continuing operations.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |