Aegon dipt al inderdaad.quote:Op maandag 3 november 2008 09:14 schreef henkway het volgende:
[..]
Financiele instellingen zoals verzekeraars die dik in de USA zitten zoals Aegon blijven link
wanneer heb je het overgemaakt?quote:Op maandag 3 november 2008 12:00 schreef pberends het volgende:
Godverdomme, Binck Bank heeft nog steeds geen geld binnengekregen. Wat een slome kutbank is het toch ook. Waarom gebruiken ze geen iDeal?
Ik verbaas me er ook over ja, dat kan veel snellerquote:Op maandag 3 november 2008 12:00 schreef pberends het volgende:
Godverdomme, Binck Bank heeft nog steeds geen geld binnengekregen. Wat een slome kutbank is het toch ook. Waarom gebruiken ze geen iDeal?
Postbank naar hun ING rekening.quote:Op maandag 3 november 2008 12:01 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
wanneer heb je het overgemaakt?
en giro of bank?
ze checken 2x per dag... rond een uur of 1 moet je het hebbenquote:Op maandag 3 november 2008 12:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Postbank naar hun ING rekening.
Dat is normaliter 100% realtime, dat is met ING banken altijd zo. Maarja, ze willen zeker rente trekken ofzo.
heb je wel je zes cijferige code meegegeven in de omschrijving van internetbankieren??quote:Op maandag 3 november 2008 12:00 schreef pberends het volgende:
Tuurlijk.quote:Op maandag 3 november 2008 12:24 schreef henkway het volgende:
[..]
heb je wel je zes cijferige code meegegeven in de omschrijving van internetbankieren??
Precies, ik vind het ineens niet meer zo'n punt dat ik ook nog zit te wachten tot m'n overboeking binnen is bij Binck. Er is toch niet veel mee te doen vandaag!quote:
Lafjes in de plus. Zal niet veel uithalen denk ik. Ik denk dat de beleggers een beetje speculanten-moe zijnquote:
In USA is de klok inmiddels ook teruggezet dus we openen gewoon weer om 15:30quote:Op maandag 3 november 2008 14:34 schreef rvlaak_werk het volgende:
DJ zou toch om 14:30 open gaan? Of loopt Google weer eens hopeloos achter?
[Edit]
Futures staan ondertussen weer in de min
Vorige week paar keer meegemaakt dat het eerste half uur Google het helemaal kwijt was. Kan een lokaal probleempje geweest zijn, onze internet hier is niet altijd even goedquote:Op maandag 3 november 2008 14:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
In USA is de klok inmiddels ook teruggezet dus we openen gewoon weer om 15:30
En sinds wanneer staat google finance er om bekend om 'hopeloos achter te lopen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |