We hebben nog veel in te halen. En het bleek een goede zet te zijn om te kopen, want de Dow staat nu ook dik groenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:13 schreef JaZekerZ het volgende:
terwijl de DOW naar beneden schoot, schoot de AEX omhoogWat een bizarre ellende toch altijd op vrijdag
In te halen? je zegt het alsof men overgereageert heeft en de economie wel meevalt.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:40 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
We hebben nog veel in te halen. En het bleek een goede zet te zijn om te kopen, want de Dow staat nu ook dik groen
tov de Dow.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
In te halen? je zegt het alsof men overgereageert heeft en de economie wel meevalt.
Dow nu -13,8%quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:52 schreef Hertog_Martin het volgende:
[ afbeelding ]
Zie onderaan oktober 2007, bijna eenzelfde daling als nu maar toen waren de bubbles nog niet gebarsten wereldwijd.
Nou ik houd m'n 'kooplijstje' nog even in de koelkast tot op z'n minst na Q4quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:12 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Niks moeilijk aan, erosie op de beurswaarden is doorgeschoten en staat nu in de min. Resultaten van diverse branches lijken mee te vallen dus men wordt weer wat reeler. Door de menselijke factor geduld gaat het met horten en stoten en wil men te hard.
De overzichten zeggen verder de rest. De bodem is achter de rug
Die Yankees zijn niet te begrijpen, contraire denken levert nog weleens een juiste positie op.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:06 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik verwacht vanavond trouwens toch wel een selloff bij de DJ... en anders snap ik er niks meer van.
De Dow heeft nog zo'n enorm veel lucht, zelfs de bakker maakt minder gebakken lucht. En zolang de Dow naar beneden gaat, zal de AEX ook wel enigsinds meebewegen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:47 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
In te halen? je zegt het alsof men overgereageert heeft en de economie wel meevalt.
Ik persoonlijk denk dat het het komende half jaar nog veel erger gaat worden.
Achteraf viel de gehele maand oktober nog mee namelijk;
http://bespokeinvest.type(...)-oil-dollar-dow.html
Q4 cijfers gaan een drama worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |