Lekker simpel prei-gehakttaartje?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:38 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik mis het drinken en het topicnummer in de TT.![]()
Net de salade van Coldfeet met appel, walnoten, parmezaankrullen en frambozendressing. Vanavond 'iets' met prei. Ik had nog een prei en ik heb er nog twee gekregen in mijn biologische groentepakket dus we hebben een overschot.
Ik heb een heel lekkere frambozenazijn en die heb ik nu geloof ik met een walnonotenolie, yoghurt en wat kruiden gemixt. Ik doe eigenlijk altijd maar wat.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:10 schreef ColdFeet het volgende:
Hoe maak jij je frambozendressing, MiMu? Ik had m gisteren met geblenderde diepvriesframbozen, erg smakelijk, maar wel iets te dik en te koud
Prei vind ik eigenlijk een beetje een karige groente, ik ben er niet dol op. Ik geloof dat stoven in wijn het lekker maakt, en anders gewoon met een kaas-en-paneermeelkorstje uit de oven, lekker ouderwets
Zoiets kan je beter zelf maken inderdaad.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Een mozzarella maaltijdsalade van de AH.
Veel sla, oude tomaten, weinig lekkers.
Doe ik gewoonlijk ook, maar ik had geen tijd en wel trekquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:43 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Zoiets kan je beter zelf maken inderdaad.
"quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:18 schreef Schokbreker het volgende:
Kipsaté-schnitzel. krieltjes in schil met een salade. Chocolademousse als toetje(lekker simpel voor de donderdagavond)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |