abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62815849
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:11 schreef Cyberia18 het volgende:
4 wedstrijden

KNKB
Waar staat die K voor, aangezien 'ie bij NAC speelt.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62816207
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:43 schreef Breach het volgende:

[..]

Hij vindt het het ergst voor zijn ploeg en supporters. Een beetje vent had hier publiekelijk zijn excuses gemaakt aan het 'slachtoffer'.
Precies mijn gedachte.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:25:44 #54
67174 Dos37
Come on Twente
pi_62816276
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:

[..]

Waar staat die K voor, aangezien 'ie bij NAC speelt.
Kan wel een paar woorden verzinnen die met een K beginnen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  donderdag 30 oktober 2008 @ 17:30:54 #55
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_62816378
Als ik Wellenberg was, had ik aangifte gedaan! Hij maakt denk ik nog redelijke kans met deze beelden.
Gewoon een 300 uur taakstraf voor Lurling.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_62817196
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 16:32 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

In de voetbalwereld klaag je gewoon niet snel iemand aan, ik denk dat Barry van Galen en Bouaouzan de enige zijn van de laatste jaren? (dat ik zo weet)
Jan-Willem van Ede verloor een rechtszaak van Danny Hoekman, die hij arbeidsongeschikt heeft geschopt.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:10:56 #57
3185 Adelante
To let it go now
pi_62817236
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:30 schreef Robinhoo het volgende:
Als ik Wellenberg was, had ik aangifte gedaan! Hij maakt denk ik nog redelijke kans met deze beelden.
Gewoon een 300 uur taakstraf voor Lurling.
Ja en over twee jaar moeten ze samen spelen bij FC Cambuur ofzo, dat schiet dan ook niet echt op
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:21:09 #58
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_62817453
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:10 schreef Adelante het volgende:

[..]

Ja en over twee jaar moeten ze samen spelen bij FC Cambuur ofzo, dat schiet dan ook niet echt op
Als iemand op jou school je helemaal knocky ramt zonder reden, doe jij ook geen aangifte omdat hij nog bij jou in de klas kan komen?
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_62817495
Als wellenberg hier aangifte van doet, dan is hij de grootste huillie ooit. Punt. De KNVB had gewoon strenger moeten straffen.
pi_62817615
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:10 schreef Adelante het volgende:

[..]

pi_62818523
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:49 schreef sjimz het volgende:
Dit is voor mij veel erger want hij doet dit echt met opzet. Valt geen andere verklaring voor te zeggen.
Elleboogstoten zijn niet met opzet? Mensen reageren gewoon hysterisch, omdat dit een type klap is die je minder vaak ziet. Betekent niet dat je het zwaarder moet bestraffen. Een klap is een klap. En ik word persoonlijk liever in m'n buik geslagen, dan dat ik een elleboog op m'n oogkas krijg, maar ieder z'n voorkeur.
pi_62818599
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:04 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Elleboogstoten zijn niet met opzet? Mensen reageren gewoon hysterisch, omdat dit een type klap is die je minder vaak ziet. Betekent niet dat je het zwaarder moet bestraffen. Een klap is een klap. En ik word persoonlijk liever in m'n buik geslagen, dan dat ik een elleboog op m'n oogkas krijg, maar ieder z'n voorkeur.
Sommige ellebogen zijn inderdaad niet opzettelijk zo bedoeld.
Dit was niet eens een duel maar gewoon totaal een moment van kortsluiting.
En tuurlijk mag je deze daarom harder bestraffen juist vanwege het feit dat er geen persoonlijk duel aan de gang was
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:12:59 #63
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_62818747
http://tv.nac.nl/30111-lurling-over-rode-kaart.html reactie van lurling op de rode kaart

PFFF..

'Dit is de eerste keer dat dit mij dit overkomt, ik denk dat het daarom maar 4 wedstrijden is'
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:30:14 #64
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_62819217
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:04 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Elleboogstoten zijn niet met opzet?
vaak wel, maar dat is in een flits in een duel, hier heeft hij nog 8 keer de tijd om na te denken.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_62819297
Voor zo'n doelbewuste actie als van Lurling, die feitelijk 2 klappen uitdeeld, en met z'n antecedenten, zou de straf absoluut hoger hebben moeten uitvallen. Jammer dat de KNVB voor de 314e keer het nalaat om eens een goed voorbeeld te stellen om korte metten te maken met dit soort excessen
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_62819338
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:32 schreef DIGGER het volgende:
Voor zo'n doelbewuste actie als van Lurling, die feitelijk 2 klappen uitdeeld, en met z'n antecedenten, zou de straf absoluut hoger hebben moeten uitvallen. Jammer dat de KNVB voor de 314e keer het nalaat om eens een goed voorbeeld te stellen om korte metten te maken met dit soort excessen
Wat jij zegt dus.
pi_62819926
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:30 schreef TAV74 het volgende:

vaak wel, maar dat is in een flits in een duel, hier heeft hij nog 8 keer de tijd om na te denken.
Oh, dan zal ik al die elleboogstoten zonder bal in de buurt wel gedroomd hebben.
pi_62820768
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:47 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Het een geen kwaad kan en het ander ernstig letsel kan opbrengen.

Daarmee zeg ik niet dat Lurling geen straf verdient, maar om hem nou door de club te laten schorsen, of wat ik allemaal voor onzin hoor...
Arjan Ebbinge vergeten?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_62821019
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:25 schreef EnGCatjuh het volgende:

Arjan Ebbinge vergeten?
Dat was een botsing. Het spijt me zeer, maar van dit soort klappen als Lurling gaf, heb ik er meer dan genoeg in m'n leven gehad. Nooit ook maar een beetje last van gehad. En er kan best wel wat gebeuren, maar het is niet gevaarlijker dan een elleboog op je knar.
pi_62821556
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:34 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Dat was een botsing. Het spijt me zeer, maar van dit soort klappen als Lurling gaf, heb ik er meer dan genoeg in m'n leven gehad. Nooit ook maar een beetje last van gehad. En er kan best wel wat gebeuren, maar het is niet gevaarlijker dan een elleboog op je knar.
Maar ook niet veel minder gevaarlijk.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
pi_62821654
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:53 schreef EnGCatjuh het volgende:

Maar ook niet veel minder gevaarlijk.
Ik was er dan ook voor om ze met dezelfde maat te straffen
In tegenstelling tot diegenen die nu roepen dat Lurling van de club getrapt moeten worden, of 10 wedstrijden schorsing moet krijgen
pi_62821762
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:57 schreef BertMaalderink het volgende:

[..]

Ik was er dan ook voor om ze met dezelfde maat te straffen
In tegenstelling tot diegenen die nu roepen dat Lurling van de club getrapt moeten worden, of 10 wedstrijden schorsing moet krijgen
Bij een flinke opzettelijke elleboog gebeurt dat ook wel hoor. Zeker met zo'n geschiedenis.
pi_62821879
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:23 schreef El_Bassie het volgende:
Als wellenberg hier aangifte van doet, dan is hij de grootste huillie ooit. Punt. De KNVB had gewoon strenger moeten straffen.
Echt, jij spoort niet. Waarom in godsnaam de grootste huillie ooit? Hij wordt gewoon neergeslagen tijdens een voetbalwedstrijd. Net wat mensen hier zeggen, als je tijdens het uitgaan naar de grond geslagen wordt, dien je ook gewoon een aanklacht in en de kans is bijna 100% als er een zaak van komt, dat je em nog wint ook.

Het is toch je reinste onzin dat een speler tijdens een wedstrijd een ander speler opzettelijk neer gaat slaan. Waar gaan we naar toe zeg. Zeker als dan andere mensen, zoals jij, daarop gaan zeggen dat Wellenberg een huillie is als hij eventueel een aanklacht indient. Dan volg ik nogmaals de mensen hier. Stel Lurling slaat Wellenberg een gescheurde maagwand. Is het dan ook een huillie als hij een aanklacht indient? Dus er moet maar iets ergs van komen, wil je een aanklacht mogen indienen.

El Bassie, ziek in je hoofd, dat is wat je bent.
pi_62822408
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:04 schreef TheArt het volgende:

[..]

Echt, jij spoort niet. Waarom in godsnaam de grootste huillie ooit? Hij wordt gewoon neergeslagen tijdens een voetbalwedstrijd. Net wat mensen hier zeggen, als je tijdens het uitgaan naar de grond geslagen wordt, dien je ook gewoon een aanklacht in en de kans is bijna 100% als er een zaak van komt, dat je em nog wint ook.

Het is toch je reinste onzin dat een speler tijdens een wedstrijd een ander speler opzettelijk neer gaat slaan. Waar gaan we naar toe zeg. Zeker als dan andere mensen, zoals jij, daarop gaan zeggen dat Wellenberg een huillie is als hij eventueel een aanklacht indient. Dan volg ik nogmaals de mensen hier. Stel Lurling slaat Wellenberg een gescheurde maagwand. Is het dan ook een huillie als hij een aanklacht indient? Dus er moet maar iets ergs van komen, wil je een aanklacht mogen indienen.

El Bassie, ziek in je hoofd, dat is wat je bent.
Huillie.
pi_62822890
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:26 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Huillie.
Triest hoor als dat het enige is wat je terug te zeggen hebt
pi_62822986

Die ouwe Lurling toch... waarom doe je dat nou
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62823014
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:46 schreef TheArt het volgende:

[..]

Triest hoor als dat het enige is wat je terug te zeggen hebt
Ach, je bent ook gewoon een huillie. Inhoudelijk: een voorwaarde voor een veroordeling wegens mishandeling is inderdaad letsel, dat had je heel goed begrepen.
pi_62823168
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:52 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Ach, je bent ook gewoon een huillie. Inhoudelijk: een voorwaarde voor een veroordeling wegens mishandeling is inderdaad letsel, dat had je heel goed begrepen.
Dat maakt het zaakje nog triester. Dus je kan iemand zomaar gaan slaan, zolang diegene er geen letsel aan overhoudt, mag je er niets tegen doen.

Niet vreemd dat de maatschappij op deze manier naar de klote gaat als mensen al zo beginnen te redeneren
pi_62823269
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:57 schreef TheArt het volgende:

[..]

Dat maakt het zaakje nog triester. Dus je kan iemand zomaar gaan slaan, zolang diegene er geen letsel aan overhoudt, mag je er niets tegen doen.

Niet vreemd dat de maatschappij op deze manier naar de klote gaat als mensen al zo beginnen te redeneren
Dit soort delicten worden nou eenmaal door het gevolg gekwalificeerd. Mensen zoals jij, die op zo'n rare, overtrokken manier reageren, die zouden ze moeten opsluiten. Je doet net alsof ík Wellenberg heb geslagen. De KNVB had Lurling gewoon strenger moeten straffen, zoals ik al eerder zei.
pi_62823402
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:00 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Dit soort delicten worden nou eenmaal door het gevolg gekwalificeerd. Mensen zoals jij, die op zo'n rare, overtrokken manier reageren, die zouden ze moeten opsluiten. Je doet net alsof ík Wellenberg heb geslagen. De KNVB had Lurling gewoon strenger moeten straffen, zoals ik al eerder zei.
Mij zouden ze moeten opsluiten omdat ik iemand veroordeel die het normaal vindt dat een speler een andere speler zomaar slaat Jij draait echt de wereld compleet om. Ik zeg niet dat jij Wellenberg heb geslagen. Ik zeg alleen dat je compleet stompzinnig reageert door het af te doen met het simpele 'dan had de KNVB maar moeten straffen'. Het zijn twee compleet los van elkaar staande zaken. En dat je het hele zaakje afdoet met 'dan ben je een huilie', zegt al helemaal veel over jou.

Weet je wat in het strafboek staat? Nou, het volgende: Eenvoudige mishandeling wordt ook wel eens de zogenaamde “droge klap” genoemd en indien U aangifte gaat doet van mishandeling is het hebben van enig letsel voorwaarde tenzij er meerdere onafhankelijke getuigen zijn die gezien hebben hoe U enkele klappen heeft gekregen.

Kortom, getuigen genoeg en de rechter kan zelf ook nog eens de beelden terugzien. Wellenberg staat volledig in zijn recht als hij eventueel aanklacht indient. Dit hoort nergens thuis en zeker niet op een voetbalveld. En als je ergens anders geslagen wordt, kan je dus wel een aanklacht indienen, maar op het voetbalveld niet. Helaas, je bent echt te simpel El Bassie.
pi_62823823
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:05 schreef TheArt het volgende:

[..]

Mij zouden ze moeten opsluiten omdat ik iemand veroordeel die het normaal vindt dat een speler een andere speler zomaar slaat Jij draait echt de wereld compleet om. Ik zeg niet dat jij Wellenberg heb geslagen. Ik zeg alleen dat je compleet stompzinnig reageert door het af te doen met het simpele 'dan had de KNVB maar moeten straffen'. Het zijn twee compleet los van elkaar staande zaken. En dat je het hele zaakje afdoet met 'dan ben je een huilie', zegt al helemaal veel over jou.

Weet je wat in het strafboek staat? Nou, het volgende: Eenvoudige mishandeling wordt ook wel eens de zogenaamde “droge klap” genoemd en indien U aangifte gaat doet van mishandeling is het hebben van enig letsel voorwaarde tenzij er meerdere onafhankelijke getuigen zijn die gezien hebben hoe U enkele klappen heeft gekregen.

Kortom, getuigen genoeg en de rechter kan zelf ook nog eens de beelden terugzien. Wellenberg staat volledig in zijn recht als hij eventueel aanklacht indient. Dit hoort nergens thuis en zeker niet op een voetbalveld. En als je ergens anders geslagen wordt, kan je dus wel een aanklacht indienen, maar op het voetbalveld niet. Helaas, je bent echt te simpel El Bassie.
Je moet gewoon niet zo schandalig overdrijven. Dat zijn de enige woorden die ik hier nog aan vuil maak. Als jij nog meer energie wil verspillen aan een discussie op het internet, dan doe je dat maar zonder mij. Bovendien ben je enorm kansloos bezig, met je je bent ziek en je bent simpel. Daar heb ik eigenlijk alles wel mee gezegd.
pi_62823824
Volgens mij kijkt Wellenberg gewoon met een groot -gezicht naar deze discussie
pi_62824534
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:20 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Je moet gewoon niet zo schandalig overdrijven. Dat zijn de enige woorden die ik hier nog aan vuil maak. Als jij nog meer energie wil verspillen aan een discussie op het internet, dan doe je dat maar zonder mij. Bovendien ben je enorm kansloos bezig, met je je bent ziek en je bent simpel. Daar heb ik eigenlijk alles wel mee gezegd.
Wie begint er nu met zijn toverwoord 'huillie'. En dan beticht jij iemand van kansloos zijn.

En daarnaast blijf je maar rond de discussie heen praten, dus dan is het inderdaad maar verstandiger dat je er niets meer van zegt.
pi_62824638
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:47 schreef TheArt het volgende:

[..]

Wie begint er nu met zijn toverwoord 'huillie'. En dan beticht jij iemand van kansloos zijn.

En daarnaast blijf je maar rond de discussie heen praten, dus dan is het inderdaad maar verstandiger dat je er niets meer van zegt.
Huillie vind ik nog wel even iets anders dan beweren dat een andere user ziek in z'n hoofd zou zijn.
Niet meer doen dus, al is een discussie nooit weg. Maar met normaal taalgebruik.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_62825741
Misschien zei hij wel wat over de zus van Lurling...
pi_62833314
quote:
Lurling vindt zichzelf een lul

AMSTERDAM - Anthony Lurling baalt stevig van de rode kaart die hij kreeg voor zijn stomp in de maag van Niels Wellenberg in het duel met FC Twente. "Toen in van het veld liep, dacht ik "stomme lul die je bent", aldus de aanvaller op de officiële site van zijn club NAC Breda. Lurling is voor vier duels geschorst in een periode waarin NAC uitstekend draait.

"Dit is de eerste keer dat het mij overkomt', aldus Lurling. 'Misschien dat het daardoor maar een schorsing voor vier wedstrijden is. Want het was een overtreding die niet op het voetbalveld thuishoort. Het gebeurde in een vlaag van verstandsverbijstering. Het is niet dat ik dacht: Ik ga hem er één geven."

telegraaf
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62833382
pi_62833390
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_62833702
"Dit is de eerste keer dat het mij overkomt', aldus Lurling. 'Misschien dat het daardoor maar een schorsing voor vier wedstrijden is.

pi_62833813
Lulring.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62833929
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 11:49 schreef BB-boy het volgende:
Lulring.
Enschede, onze stad! ons domein!
pi_62834007
Bizar
pi_62835049
quote:
Lurling moest vlak voor tijd van het veld nadat hij tegenstander Niels Wellenberg vol in diens maag had gestompt. Eerder in het duel was de aanvaller van NAC ogenschijnlijk ongelukkig gebotst op de Twente-verdediger. De Bosschenaar hield er een gekneusd kaakbeen aan over én blijkbaar iets te veel frustratie.

'Vanaf het moment dat ik die beuk van hem kreeg, liepen we elkaar te provoceren. En dat heeft hij iets beter gedaan dan ik, want ik trapte erin', bekent Lurling op de website van zijn club.
En zo is 't maar net. Die Wellenberg lacht zich ook de ballen uit de broek, als hij ziet hoe half Nederland loopt te brullen over een stompje in de maag. Valt me nog mee dat niemand hier heeft geopperd om Lurling te executeren.
pi_62835817
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:00 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Je kan hier gewoon aangifte van doen hoor. Ik zeg niet dat je het moet doen, maar het is onzin dat het technisch niet kan. Dit is eenvoudige mishandeling, het toebrengen van pijn lijkt mij prima te bewijzen, en daar kun je maximaal drie jaar gevangenis voor krijgen als je strikt het wetboek van strafrecht volgt. Je hebt gelijk dat het "door het gevolg" wordt gekwalificeerd, maar pijn is ook een gevolg.
Lurling moet bovendien niet slachtoffer van provocatie gaan spelen, ik speel reserve 54e klasse onderbond, en als je daar iemand voor zijn bek slaat moet je ook niet aankomen met "Ik werd geprovoceerd". Lurling is gewoon een huillie.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:18:38 #95
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_62835989
Tegen de muur met Lurling!

Matennaaier, blij toe dat hij weer eens een keer gepakt wordt.
pi_62836152
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:11 schreef hoM3r het volgende:

[..]

Je kan hier gewoon aangifte van doen hoor. Ik zeg niet dat je het moet doen, maar het is onzin dat het technisch niet kan. Dit is eenvoudige mishandeling, het toebrengen van pijn lijkt mij prima te bewijzen, en daar kun je maximaal drie jaar gevangenis voor krijgen als je strikt het wetboek van strafrecht volgt. Je hebt gelijk dat het "door het gevolg" wordt gekwalificeerd, maar pijn is ook een gevolg.
Lurling moet bovendien niet slachtoffer van provocatie gaan spelen, ik speel reserve 54e klasse onderbond, en als je daar iemand voor zijn bek slaat moet je ook niet aankomen met "Ik werd geprovoceerd". Lurling is gewoon een huillie.
Daar heb je wel gelijk in. Ik zou het alleen huillie-gedrag van Wellenberg vinden. Daarmee bedoel ik dat ik het overdreven zou vinden. Toch blijft het zijn goed recht natuurlijk. Zelf had ik in ieder geval nooit aangifte gedaan.
pi_62836242
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:24 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Daar heb je wel gelijk in. Ik zou het alleen huillie-gedrag van Wellenberg vinden. Daarmee bedoel ik dat ik het overdreven zou vinden. Toch blijft het zijn goed recht natuurlijk. Zelf had ik in ieder geval nooit aangifte gedaan.
Jij begint met technische juridische argumenten, daar reageer ik alleen maar op, want het klopt niet. Natuurlijk doet Wellenberg geen aangifte.
pi_62836348
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 11:45 schreef De_Ananas het volgende:
"Dit is de eerste keer dat het mij overkomt', aldus Lurling. 'Misschien dat het daardoor maar een schorsing voor vier wedstrijden is.

Klopt toch ook? Bij zijn vorige incidenten kreeg hij de klappen.
pi_62836686
Ik vind de reacties in dit topic toch wel zwaar overdreven. Lurling heeft een naam opgebouwd, waardoor zijn acties echt onder een vergrootglas komen te liggen. Maar in hoeverre is die naam terecht? Die overtreding op Wielaert was smeriger dan deze, maar ergens kan ik er ook wel inkomen dat dat geen opzet was. Dit was opzet, maar ik ben het met Bert_Maalderink eens dat zo'n klap een stuk minder gevaarlijk is dan een elleboogstoot. Niet dat het daardoor minder erg is, maar de reacties zijn wat overdreven. Maar verder? Lurling voetbalde vorig jaar en dit jaar erg sterk en heeft geen kortsluitingen gehad. Ik vraag me af of zo'n voetballer ooit nog z'n naam zou kunnen zuiveren. Het is net als Edwin Gorter, die we allemaal nog herinneren van dat vinger-in-de-oog-incident, maar blijkbaar vergeten zijn hoe goed ie kon voetballen. Zonde.

Ik heb -en ik ben NAC-supporter- weinig moeite met die 4 wedstrijden en de sanctie van NAC. Ik zie die jongen graag voetballen en misschien vind ik het juist wel een toffe gast juist omdát ie niet van onbesproken gedrag is.
pi_62837726
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:44 schreef Stofje het volgende:
Ik vind de reacties in dit topic toch wel zwaar overdreven. Lurling heeft een naam opgebouwd, waardoor zijn acties echt onder een vergrootglas komen te liggen. Maar in hoeverre is die naam terecht? Die overtreding op Wielaert was smeriger dan deze, maar ergens kan ik er ook wel inkomen dat dat geen opzet was. Dit was opzet, maar ik ben het met Bert_Maalderink eens dat zo'n klap een stuk minder gevaarlijk is dan een elleboogstoot. Niet dat het daardoor minder erg is, maar de reacties zijn wat overdreven. Maar verder? Lurling voetbalde vorig jaar en dit jaar erg sterk en heeft geen kortsluitingen gehad. Ik vraag me af of zo'n voetballer ooit nog z'n naam zou kunnen zuiveren. Het is net als Edwin Gorter, die we allemaal nog herinneren van dat vinger-in-de-oog-incident, maar blijkbaar vergeten zijn hoe goed ie kon voetballen. Zonde.

Ik heb -en ik ben NAC-supporter- weinig moeite met die 4 wedstrijden en de sanctie van NAC. Ik zie die jongen graag voetballen en misschien vind ik het juist wel een toffe gast juist omdát ie niet van onbesproken gedrag is.
Die overtreding op die hij vorig jaar maakte op een Twente-speler noem jij geen kortsluiting..?
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_62838281
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:21 schreef Breach het volgende:

[..]

Die overtreding op die hij vorig jaar maakte op een Twente-speler noem jij geen kortsluiting..?
Niet alleen Lurling zelf noemde het een ongeluk, ook de Twente-spelers eromheen + de scheidsrechter. Het oordeel van zowel Twente-spelers als scheidsrechter vind ik in deze geloofwaardiger dan publiek die het op tv ziet, eigenlijk, aangezien zij ook de sfeer en de hectiek ervaren en niet sec letten op het incident.
pi_62838623
En al was het wel kortsluiting...ook van dat soort overtredingen zie ik er elk weekend wel minstens eentje voorbij komen bij Studio Sport. Vrijwel iedere profvoetballer heeft in z'n carrière wel eens zo'n smerige overtreding gemaakt. En sommigen wel meer dan tien.

Lurling heeft gewoon z'n naam van matennaaier tegen, waardoor mensen overtrokken reageren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')