Vorige topicsquote:30 oktober 2008
NAC vier wedstrijden zonder Lurling
Anthony ‘K1’ Lurling zal de komende vier wedstrijden vanaf de tribune toe mogen kijken. De knvb legde hem een schorsing van vier wedstrijden op naar aanleiding van de rode kaart van gisteren. Lurling accepteert de straf. Daarnaast weet NACblog te melden dat NAC de aanvaller ook een sanctie heeft opgelegd. Het is dan weer niet bekend wat deze sanctie is.
Bron : De Rat, NACblog
Lovre van Groningen tegen Feyenoord.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:15 schreef Koepert het volgende:
sodeju man.. Laat m gaan boksen ofzo, niet op t veld...
die eerste is ook wel n flinke trouwens; van wie en wanneer is die??
Die is echt hard.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:15 schreef Lamzak_ het volgende:
En die van Lurling op wielaert vorig jaar
[ afbeelding ]
goddomme zeg, dat had ook einde carriere kunnen zijn voor Wieleart,,,, Die van gisteren was ook te absurd voor woorden, ik vind 4 wedstrijden te weinig..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:15 schreef Lamzak_ het volgende:
En die van Lurling op Wielaert vorig jaar
[ afbeelding ]
Doen ze toch? Ze schorsen hem voor 4 wedstrijden.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:39 schreef appelsientje het volgende:
Je vraagt je idd af waarom de KNVB hier niks tegen doet...
Of zijn eigen club, tot het eind van het jaar in het tweede laten spelen ofzo.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:39 schreef appelsientje het volgende:
Je vraagt je idd af waarom de KNVB hier niks tegen doet...
Je ziet veel reacties van NAC supporters dat hij idd wel van de club afgekickt mag worden naar hun idee.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:47 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Of zijn eigen club, tot het eind van het jaar in het tweede laten spelen ofzo.
Wat een janksmoelen. Alsof dit veel erger is dan een elleboogstoot, waar we er 100 per jaar van zien.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:49 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Je ziet veel reacties van NAC supporters dat hij idd wel van de club afgekickt mag worden naar hun idee.
Blijft een pijnlijk gezicht.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:15 schreef Lamzak_ het volgende:
En die van Lurling op Wielaert vorig jaar
[ afbeelding ]
smerige trap van Suarez en ongelukkig tackle van Amrabat? Spijt me, maar ik ben er echt nog niet uit of die trap van Suarez nu wel zo bewust was, was in ieder geval niet meer opzettelijk dan die Amrabat actie.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:54 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
4 wedstrijden.Ach, de KNVB heeft zich toch allang belachelijk gemaakt met die smerige trap van Suaréz en die ongelukkige tackle van Amrabat.
Qua smerigheid en gevaar is die erger inderdaad, maar zo'n klap als gisteren heeft gewoon echt helemaal niets met het spel te maken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:49 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik vind dat op Wielaert eigenlijk nog erger dan zo'n stomp.
Kans op blessures is bij zo'n sliding veel groter.
Want?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:10 schreef BertMaalderink het volgende:
Ik vind een elleboogstoot op iemand schedel een stuk kwalijker dan een stompje in je maag.
Het een geen kwaad kan en het ander ernstig letsel kan opbrengen.quote:
Iemand in zijn buik stompen kan geen kwaad.. Als het een beetje verkeerd wil, scheurt iemand zijn dikke darm en dan moet je eens kijken of het geen kwaad kan. En dan ben je verder van huis dan met een hersenschudding.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:47 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Het een geen kwaad kan en het ander ernstig letsel kan opbrengen.
Daarmee zeg ik niet dat Lurling geen straf verdient, maar om hem nou door de club te laten schorsen, of wat ik allemaal voor onzin hoor...
Het kan zeker wel kwaad hoor.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:47 schreef BertMaalderink het volgende:
[..]
Het een geen kwaad kan en het ander ernstig letsel kan opbrengen.
Daarmee zeg ik niet dat Lurling geen straf verdient, maar om hem nou door de club te laten schorsen, of wat ik allemaal voor onzin hoor...
Als je geen aangifte doet dan kan er ook geen aanklacht komen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:02 schreef Breach het volgende:
Als je tijdens het uitgaan midden op straat iemand een stoot geeft zoals Lurling dat doet, wordt je opgepakt en krijg je hoogstwaarschijnlijk een aanklaagt aan je broek. De KNVB laat maar weer eens het goede voorbeeld zien.
Daarom zei ik ook hoogstwaarschijnlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:15 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Als je geen aangifte doet dan kan er ook geen aanklacht komen.
In de voetbalwereld klaag je gewoon niet snel iemand aan, ik denk dat Barry van Galen en Bouaouzan de enige zijn van de laatste jaren? (dat ik zo weet)quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:19 schreef Breach het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook hoogstwaarschijnlijk
Hij vindt het het ergst voor zijn ploeg en supporters. Een beetje vent had hier publiekelijk zijn excuses gemaakt aan het 'slachtoffer'.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:29 schreef BB-boy het volgende:
De dader zelf aan het woord.
tv.nac.nl/30111-lurling-over-rode-kaart.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |