Wat vond Amanda er eigenlijk van?quote:Iets te fanatiek...
gisteren, 23:57, 161 x bekeken
Gisteren heb ik mijn partij gevochten tegen Rachid el Bouddounti in Beverwijk. Het was echt een knallende wedstrijd en weer van korte duur. Ik had mezelf voorgenomen om explosief te starten en dat gebeurde dan ook meteen na de bel van de 1ste ronde.
Stoten en trappen volgde elkaar op van zowel mijn kant als Rachid. Er was geen moment rust tijdens de eerste ronde totdat ik een harde stoot van Rachid kreeg precies tegen me neus. Me lichaam schakelde zichzelf op non-actief en toen heb ik enkele sterretjes gezien...kreeg 8 tellen van de scheidsrechter....(dezelfde man die de wedstrijd met Yuri en mij deed) en toen was er al aardig wat lucht vertrokken uit me longen. Klappen gingen heen en weer en de scheidsrechter kapte de partij af. Rachid gewonnen, Brian verloren.
Ervaring rijker en een leerzame les geleerd om niet te fanatiek van start te gaan wat de omstandigheden ook zijn en berekenend te werk gaan. Hans en het team is hartstikke trots op me en veel mensen vonden het een top partij ongeacht de uitkomst.
Mijn grote dank gaat ook uit naar Hans Nijman en het gehele Top Team Beverwijk voor een ontzettend goed verzorgd gala en al hun inzet.
Ook een dank gaat uit naar mijn sponsors van die avond MuchachoMalo en Joya. Zij hebben gezamenlijk mijn vechtersoutfit verzorgd.
Thanks to all. Volgende keer beter.
Hyves Brian
Duidelijk Rachel die avond.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:08 schreef l3laster het volgende:
http://partyflock.nl/photo/465335.html
die nicht uit de kooi ^^ richardo / rachel
met suat broer van Fuatquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:08 schreef l3laster het volgende:
http://partyflock.nl/photo/465335.html
die nicht uit de kooi ^^ richardo / rachel
Petraa vroeg zich af waar ze dat van doen. Amanda ging naar Ibiza, had daar een fotoshoot. Als je op Seléne d'r hyves kijkt heeft ze ook aardig wat fotoshoots gedaan. Verdient schijnbaar toch wel lekker.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:54 schreef noekje het volgende:
Met Selene gaat alles goed.
Back from the US, but going to JAMAICA tomorrow!!
Seléne haar droom is uitgekomen , ik had 3/4 jaar terug regelmatig contact met haar toen ze nog in haar kleine studiotje woonde in antwerpen en aan het revalideren was na een auto ongeluk..toen had ze het regematig over een (foto)modellencariere en hoe graag ze naar Amerika wouquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:41 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Petraa vroeg zich af waar ze dat van doen. Amanda ging naar Ibiza, had daar een fotoshoot. Als je op Seléne d'r hyves kijkt heeft ze ook aardig wat fotoshoots gedaan. Verdient schijnbaar toch wel lekker.
Wilde ze haar dan ook niet meer langer hebbenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:55 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Seléne haar droom is uitgekomen , ik had 3/4 jaar terug regelmatig contact met haar toen ze nog in haar kleine studiotje woonde in antwerpen en aan het revalideren was na een auto ongeluk..toen had ze het regematig over een (foto)modellencariere en hoe graag ze naar Amerika wou
Het hondje vindt het niet zo leuk als dat Lieke het vindt. Kijk dat koppie is!quote:
Die heeft natuurlijk ook op de streams gezien dat Lieke het hondje van Amanda heeft proberen te vermoorden en ziet zichzelf een zelfde lot beschoren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:35 schreef petraa het volgende:
Het hondje vindt het niet zo leuk als dat Lieke het vindt. Kijk dat koppie is!
Ik vind het poesje nog veel leukerquote:
dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het poesje nog veel leuker
dat vinden die twee mannen achter selene ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het poesje nog veel leuker
quote:
Tja, van die kant hebben we Selene ook al eens bekeken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:50 schreef dgklieke het volgende:
[..]
dat vinden die twee mannen achter slene ook![]()
![]()
[..]
Dat is niet leuk. Ik heb er ook eentje die ik kan plaatsen, maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, van die kant hebben we Selene ook al eens bekeken.
[ afbeelding ]
Ik kan niet warm of koud worden van SeikSelene, maar ieder z'n/haar meug.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:50 schreef dgklieke het volgende:
[..]
dat vinden die twee mannen achter slene ook![]()
![]()
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |