Wat vond Amanda er eigenlijk van?quote:Iets te fanatiek...
gisteren, 23:57, 161 x bekeken
Gisteren heb ik mijn partij gevochten tegen Rachid el Bouddounti in Beverwijk. Het was echt een knallende wedstrijd en weer van korte duur. Ik had mezelf voorgenomen om explosief te starten en dat gebeurde dan ook meteen na de bel van de 1ste ronde.
Stoten en trappen volgde elkaar op van zowel mijn kant als Rachid. Er was geen moment rust tijdens de eerste ronde totdat ik een harde stoot van Rachid kreeg precies tegen me neus. Me lichaam schakelde zichzelf op non-actief en toen heb ik enkele sterretjes gezien...kreeg 8 tellen van de scheidsrechter....(dezelfde man die de wedstrijd met Yuri en mij deed) en toen was er al aardig wat lucht vertrokken uit me longen. Klappen gingen heen en weer en de scheidsrechter kapte de partij af. Rachid gewonnen, Brian verloren.
Ervaring rijker en een leerzame les geleerd om niet te fanatiek van start te gaan wat de omstandigheden ook zijn en berekenend te werk gaan. Hans en het team is hartstikke trots op me en veel mensen vonden het een top partij ongeacht de uitkomst.
Mijn grote dank gaat ook uit naar Hans Nijman en het gehele Top Team Beverwijk voor een ontzettend goed verzorgd gala en al hun inzet.
Ook een dank gaat uit naar mijn sponsors van die avond MuchachoMalo en Joya. Zij hebben gezamenlijk mijn vechtersoutfit verzorgd.
Thanks to all. Volgende keer beter.
Hyves Brian
Duidelijk Rachel die avond.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:08 schreef l3laster het volgende:
http://partyflock.nl/photo/465335.html
die nicht uit de kooi ^^ richardo / rachel
met suat broer van Fuatquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:08 schreef l3laster het volgende:
http://partyflock.nl/photo/465335.html
die nicht uit de kooi ^^ richardo / rachel
Petraa vroeg zich af waar ze dat van doen. Amanda ging naar Ibiza, had daar een fotoshoot. Als je op Seléne d'r hyves kijkt heeft ze ook aardig wat fotoshoots gedaan. Verdient schijnbaar toch wel lekker.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:54 schreef noekje het volgende:
Met Selene gaat alles goed.
Back from the US, but going to JAMAICA tomorrow!!
Seléne haar droom is uitgekomen , ik had 3/4 jaar terug regelmatig contact met haar toen ze nog in haar kleine studiotje woonde in antwerpen en aan het revalideren was na een auto ongeluk..toen had ze het regematig over een (foto)modellencariere en hoe graag ze naar Amerika wouquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:41 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Petraa vroeg zich af waar ze dat van doen. Amanda ging naar Ibiza, had daar een fotoshoot. Als je op Seléne d'r hyves kijkt heeft ze ook aardig wat fotoshoots gedaan. Verdient schijnbaar toch wel lekker.
Wilde ze haar dan ook niet meer langer hebbenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:55 schreef michiel_merk het volgende:
[..]
Seléne haar droom is uitgekomen , ik had 3/4 jaar terug regelmatig contact met haar toen ze nog in haar kleine studiotje woonde in antwerpen en aan het revalideren was na een auto ongeluk..toen had ze het regematig over een (foto)modellencariere en hoe graag ze naar Amerika wou
Het hondje vindt het niet zo leuk als dat Lieke het vindt. Kijk dat koppie is!quote:
Die heeft natuurlijk ook op de streams gezien dat Lieke het hondje van Amanda heeft proberen te vermoorden en ziet zichzelf een zelfde lot beschoren.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:35 schreef petraa het volgende:
Het hondje vindt het niet zo leuk als dat Lieke het vindt. Kijk dat koppie is!
Ik vind het poesje nog veel leukerquote:
dat dacht ik al.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het poesje nog veel leuker
dat vinden die twee mannen achter selene ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 14:48 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vind het poesje nog veel leuker
quote:
Tja, van die kant hebben we Selene ook al eens bekeken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:50 schreef dgklieke het volgende:
[..]
dat vinden die twee mannen achter slene ook![]()
![]()
[..]
Dat is niet leuk. Ik heb er ook eentje die ik kan plaatsen, maar dat doe ik niet.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:56 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Tja, van die kant hebben we Selene ook al eens bekeken.
[ afbeelding ]
Ik kan niet warm of koud worden van SeikSelene, maar ieder z'n/haar meug.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:50 schreef dgklieke het volgende:
[..]
dat vinden die twee mannen achter slene ook![]()
![]()
[..]
wel leuk plaatsen maarquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 17:43 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dat is niet leuk. Ik heb er ook eentje die ik kan plaatsen, maar dat doe ik niet.
Dat is ronduit kut.quote:
Die hebben jullie allemaal al gezien. Het is het shotje van Huub in Claire, en dan de close-close-upquote:
Kut zonder peren, in dit geval.quote:
Zoiets?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 20:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Die hebben jullie allemaal al gezien. Het is het shotje van Huub in Claire, en dan de close-close-up
DGK is afgelopen.quote:
Volgens mij begrijp je me niet helemaalquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Wilde ze haar dan ook niet meer langer hebben
Lieke (11558)quote:
"is" moet 'eens' zijn, maar goed... dat schijnt de nieuwe Nlse taal te worden.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:35 schreef petraa het volgende:
[..]
Het hondje vindt het niet zo leuk als dat Lieke het vindt. Kijk dat koppie is!
nee, dat ben jij zelf, aangezien je een oordeelt hebt over mensen die je absoluut niet kent.quote:Op zondag 2 november 2008 21:34 schreef Weaut het volgende:
Lol, echt het uitschot van de samenleving deze mensen.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 03:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"is" moet 'eens' zijn, maar goed... dat schijnt de nieuwe Nlse taal te worden.
Verder blijft Lieke de leukste van DGK
Nog niet zo erg als bij Amanda maar het scheelt niet veel meer.quote:Op dinsdag 4 november 2008 12:31 schreef lies1958 het volgende:
blijf het zonde vinden dat lieke haar haarook helemaal vol met extensions heeft zitten. Dat kortere haar stond veel vlotter en natuurlijker. Je ziet gewoon dat het nep is.
Spill the beans!quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:00 schreef Huubdgk het volgende:
Alleen beetje jammer dat Lieke daar op het feestje nog steeds erg met mij bezig was.....
mijn advies: "niet doen"quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:00 schreef Huubdgk het volgende:
Claire en ik waren ook uitgenodigd, maar konden helaas niet komen door de salon en mijn werk,
Jaap was er ook! Alleen beetje jammer dat Lieke daar op het feestje nog steeds erg met mij bezig was.....denk dat er binnenkort ff een leuk logje hier over op mijn site ga zetten....:)
Euhhh gooi jij hem dan maar mij doorquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:34 schreef Desii het volgende:
ehhhjjj CC.... krijg ik dan een Peemmmetje van jou
quote:
Whahahahhah. Tuurlijk ken ik ze voor geen meter heb ze alleen tig maal zichzelf voor aap zien zetten op tv. Ik ken btw Huub, woonde 50 meter van mij vandaan, en dat is echt een aap.quote:Op dinsdag 4 november 2008 03:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
nee, dat ben jij zelf, aangezien je een oordeelt hebt over mensen die je absoluut niet kent.
Lager kun je niet zinken.
wie is er nu met wie bezig, jij schrijf een blog over liek...eigenlijk zwak!quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:00 schreef Huubdgk het volgende:
Claire en ik waren ook uitgenodigd, maar konden helaas niet komen door de salon en mijn werk,
Jaap was er ook! Alleen beetje jammer dat Lieke daar op het feestje nog steeds erg met mij bezig was.....denk dat er binnenkort ff een leuk logje hier over op mijn site ga zetten....:)
doenquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:00 schreef Huubdgk het volgende:
Confronteer lieke anders met haar uitspraken die ze achter je rug om doet . Daag haar dan uit om een discussie met je aan te gaan via de blogs op hyves of zo. Face to face zou ze wel niet aangaan denk ik. Als je tenminste zeker weet dat ze dit gedaan heeft je nog zwart maken achter je rug om.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:00 schreef Huubdgk het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:04 schreef Copycat het volgende:
braienDGK@kickmail.com
ach jaloers?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Confronteer lieke anders met haar uitspraken die ze achter je rug om doet . Daag haar dan uit om een discussie met je aan te gaan via de blogs op hyves of zo. Face to face zou ze wel niet aangaan denk ik. Als je tenminste zeker weet dat ze dit gedaan heeft je nog zwart maken achter je rug om.
Wat zou lieke hier dan nog mee willen bereiken, misschien nog stoken tussen jou en jaap of zo. Misschien weet ze nog niet dat het spel is afgelopen en denkt ze zo nog haar dekking te behouden van jaap. Of jaloers dat jij nog goed met jaap om kan gaan. Je zit haar dan nog wel erg hoog denk ik maar zo. Relativeren kan ze dan niet echt. Misschien dat lieke dan toch nog even een of andere god moet raadplegen om haar te helpen met dingen los te laten. En daar dan weer een heel lang verhaal van maken en dat als collum proberen te verkopen.
Volgens mij is Lieke gewoon jaloers op je, jij hebt alles wat zij wil hebben. Een fijne baan, geweldige vrouw, mooi huis, enz. Dat misgunt ze je blijkbaar. Ik zou het gewoon laten voor wat het is, al vinden wij het natuurlijk allemaal leuk om te lezen wat je over haar te melden hebt. Zo eerlijk ben ik dan ook wel weerquote:Op dinsdag 4 november 2008 13:00 schreef Huubdgk het volgende:
En zo komen de praatjes en hetzes in de wereld. Er is geen woord gezegd over zwart maken. Alleen dat ze blijkbaar nog erg met Huub bezig is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:18 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Als je tenminste zeker weet dat ze dit gedaan heeft je nog zwart maken achter je rug om.
nou volgens verschillende bronnen ( die ik echt vertrouw) liep ze mij wel zwart te maken.... denk dat ik ga broeden op een mooi logje, de recalcitrante Huub komt echt naar bovenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:02 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En zo komen de praatjes en hetzes in de wereld. Er is geen woord gezegd over zwart maken. Alleen dat ze blijkbaar nog erg met Huub bezig is.
Las in een krabbel op haar hyves "succes met je nieuwe baan". Zou het yoga en reikie lesgeven dan toch niet zo succesvol zijn?
Wauw wat een nieuwsquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wie, wat, waar?
Eindelijk weer een dagje met mn meisje @ Hedda's gisteren, 13:11
Bron
Van dit soort zinnen krijg ik toch een beetje een vreemd gevoel over het vriendinnetjes zijn. Vraag me ook af waar haar aller allerbeste vriendinnetje Suus gebleven is.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wie, wat, waar?
Eindelijk weer een dagje met mn meisje @ Hedda's gisteren, 13:11
Bron
Al die oprechte vriendschappen, en beste vriendinnetjes..... wat een geleuter. In DGK was 1 dag meer dan genoeg om hartsvriendinnen te worden.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Van dit soort zinnen krijg ik toch een beetje een vreemd gevoel over het vriendinnetjes zijn. Vraag me ook af waar haar aller allerbeste vriendinnetje Suus gebleven is.
1 dag is een beetje overdreven...maaaaarrrrrrrrquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Al die oprechte vriendschappen, en beste vriendinnetjes..... wat een geleuter. In DGK was 1 dag meer dan genoeg om hartsvriendinnen te worden.
Blijf het idioot vinden.
Ze wisselt net zo snel van vriendinnen als van Goden. Iedere week een ander. Dat geldt volgens mij ook voor vriendjes.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:19 schreef sunny16947 het volgende:
Van dit soort zinnen krijg ik toch een beetje een vreemd gevoel over het vriendinnetjes zijn. Vraag me ook af waar haar aller allerbeste vriendinnetje Suus gebleven is.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:17 schreef Suikeroom het volgende:
Huub ga je haar oprechte vriendschap met Hedda in je log gebruiken?![]()
![]()
mis ik iets hebben ze iets samen?quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:29 schreef Juud79 het volgende:
[..]
![]()
Ik hou dr van, rellen![]()
Ik lees zelden nog de topics over de Kooi, was nu weer eens wat aan het lezen, er zijn er toch nog genoeg die zich er nog heel erg mee bezighouden. T blijft leuk om te lezen overigens, waar iedereen na de Kooi mee bezig is en dat de een er iets succesvoller in blijkt te zijn dan de ander....
Dat Lieke en Hedda iets hebben, ben ik niet verbaasd over, dat schemerde al een beetje door in de berichtgeving naar elkaar, toch?
Olie op t vuurquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:30 schreef Huubdgk het volgende:
[..]
mis ik iets hebben ze iets samen?
hoe krijg je roddels de wereld in? ask me
Het lijkt er meer op dat jij degene bent die maar niet over Lieke uitgesproken raakt. Zowel op haar Hyves als in irl gesprekken zegt ze niets meer dan dat ze klaar met je is en verder kapt ze alle gesprekken over jou af, maar jij hebt sinds haar exit geen gelegenheid onbenut gelaten om haar zwart te maken. Dat begon al toen DGK nog bezig was. Dieptepunt hierin was misschien nog wel jouw zogenaamde gesprek dat je met Quintin in Amsterdam op koninginnedag gehad zou hebben. Tot leedvermaak van veel kijkers moest je daarna aardig bakzeil halen toen Quintin ineens onverwacht op bezoek kwam in de villa.quote:Op dinsdag 4 november 2008 13:00 schreef Huubdgk het volgende:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het lijkt er meer op dat jij degene bent die maar niet over Lieke uitgesproken raakt. Zowel op haar Hyves als in irl gesprekken zegt ze niets meer dan dat ze klaar met je is en verder kapt ze alle gesprekken over jou af, maar jij hebt sinds haar exit geen gelegenheid onbenut gelaten om haar zwart te maken. Dat begon al toen DGK nog bezig was. Dieptepunt hierin was misschien nog wel jouw zogenaamde gesprek dat je met Quintin in Amsterdam op koninginnedag gehad zou hebben. Tot leedvermaak van veel kijkers moest je daarna aardig bakzeil halen toen Quintin ineens onverwacht op bezoek kwam in de villa.
Man... heb zelden iemand gezien die zo krampachtig probeerde zich ergens onder uit te draaien.
Ook na de kooi heb jij je nog meerdere malen publiekelijk (o.m. hier) behoorlijk laatdunkend over Lieke uitgelaten. Dat heb ik haar nooit over jou zien doen.
Dat ze bij een ontmoeting met voormalige bewoners van de villa herinneringen ophaalt is natuurlijk niet vreemd. En als het gesprek dan op jou komt, tja.. dan lijkt het mij bepaald niet vreemd dat dat niet uitsluitend positief is..![]()
Veelzeggend vind ik trouwens ook dat twee exen van jou elkaar helemaal gevonden hebben en nu in het post-huub tijdperk elkaar helemaal begrijpen..
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:37 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
we gaan niet weer die kant op heh, straks moet ik je weer met je staart tussen je bene zien vertrekken, de vorige keer was al zo pijnlijk voor je.. vind het knap dat je je gezicht hier nog durft te laten zien
Heerlijk he, dat krijgen we zomaar even in onze schoot geworpenquote:Op dinsdag 4 november 2008 15:38 schreef beequeen het volgende:
Ik lurk lekker mee. Keep the dirt coming.
Oh ja, dat wist ik niet, dat ze een baby gingen adopteren uit Congo.quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:33 schreef Copycat het volgende:
LOL.
Morgen zijn ze getrouwd in Vegas en overmorgen arriveert de eerste adoptiebaby uit Congo.
A nice trip down...quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:40 schreef soylent het volgende:
In dit topic: mensen die nog niet door hebben dat DGK afgelopen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |