dat kan ik ook, maar das niet gezellig... we gaan vaak met z'n allen rond half 1quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:39 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Mijn stage pauze:
Wanneer ik zin heb - wanneer ik zin heb
Mwah, mijn stage plek is ongeveer 10 X 7 meter, en we zitten daar met gemiddeld 4 man elke dag, dus elkaar niet zien is haast onmogelijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:41 schreef Californium het volgende:
[..]
dat kan ik ook, maar das niet gezellig... we gaan vaak met z'n allen rond half 1
je wil het wel heel erg graagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:43 schreef mash_ het volgende:
Ik wil weekend! niet dat ik wat boeiends ga doen maar okVolgende week
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:44 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
Mwah, mijn stage plek is ongeveer 10 X 7 meter, en we zitten daar met gemiddeld 4 man elke dag, dus elkaar niet zien is haast onmogelijk
Housewarming zaterdag!quote:
quote:
nee hoor, we hebben allemaal een goede band met elkaar, en mijn stagebegeleider is om 9 uur a kwart over 9 alweer weg, dus heb zelf elke dag de leiding in handenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:49 schreef Californium het volgende:
[..]
ben je blij als je elkaar even NIET ziet
hoiquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:52 schreef jslavenburg het volgende:
[..]
nee hoor, we hebben allemaal een goede band met elkaar, en mijn stagebegeleider is om 9 uur a kwart over 9 alweer weg, dus heb zelf elke dag de leiding in handen
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:53 schreef jslavenburg het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar by the way? Beter dan de oude of niet?
ja!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:48 schreef Californium het volgende:
[..]
je wil het wel heel erg graag![]()
![]()
hoi mash_![]()
![]()
owwwwquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:54 schreef PteV het volgende:
godverik moet m'n ov-jaarkaart inleveren
nicequote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:55 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja!Maar volgende weer
en over 2 weken wordhet al helemaal vet
en hoi
Mijn alles staat in mijn FoBo.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:52 schreef Californium het volgende:
[..]
hoiwelkom
stel jezelf even voor....
Uhm....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:04 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Mijn alles staat in mijn FoBo.
Verder studeer ik informatica en loop op dit moment stage bij Inther te Venray. Dit is mijn eerste stage, maar ik wordt nog af en toe iets teveel afgeleid door Fok! en andere dingen op internet.![]()
Hoe verzetten jullie je daartegen?
nietquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:04 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Verder studeer ik informatica en loop op dit moment stage bij Inther te Venray. Dit is mijn eerste stage, maar ik wordt nog af en toe iets teveel afgeleid door Fok! en andere dingen op internet.![]()
Mooiquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:05 schreef nicomart het volgende:
Ik dacht dat ik een eind moest fietsen voor de taart, maar er was er nog een dichterbij. Die had alleen geen brownietaart!Maar wel stroopwafelvlaai en dat was ook erg lekker!!
![]()
Maar goed, die onzin zit er weer op
quote:
Wat de anderen zeggen... Niet.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:04 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
l afgeleid door Fok! en andere dingen op internet.![]()
Om nou te zeggen dat je fobo erg vol staat neequote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:04 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Klinkt raar, maar het is echt lekker joh!! Moet je zeker proberen, maar dat zullen ze daar niet hebben denk ikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:07 schreef Californium het volgende:
[..]
Mooi
Klinkt wel heel erg raar
stroopwafelvlaai
Het is heel simpel, gewoon je siteblocker zo maken dat je hem alleen kan terminaten op bepaalde tijdenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:09 schreef SMutzskii het volgende:
Als je je niet verzet verneuk je toch heel je stage? Ik heb nu een siteblocker welke ik af en toe aanzet, mja.. kan hem ook zo weer uitzetten zelf...
Stroopwafelvlaai! Waar hebben ze die? Lijkt me heeerlijk, net als stroopwafelijs..
oke...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:09 schreef SMutzskii het volgende:
Als je je niet verzet verneuk je toch heel je stage? Ik heb nu een siteblocker welke ik af en toe aanzet, mja.. kan hem ook zo weer uitzetten zelf...
Stroopwafelvlaai! Waar hebben ze die? Lijkt me heeerlijk, net als stroopwafelijs..
lekkerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
Klinkt raar, maar het is echt lekker joh!! Moet je zeker proberen, maar dat zullen ze daar niet hebben denk ik
Moet ik nog een stukje pm-en?
Hmmz.. dan gaat daar weer tijd in zitten om uit te zoeken hoe.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het is heel simpel, gewoon je siteblocker zo maken dat je hem alleen kan terminaten op bepaalde tijden
restje van gister....hier kijken zo ons elke dag raar aan als we brood hebben, hier warmt iedereen iets op....lasagne, rijst, pasta ...of ze hebben een salade...dus met die restjes ga ik even met de rest meedoen vandaagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
Pasta als middageten?
dit is pasta alla Cali: met een shitload aan groente in de sausquote:
Je doet toch informatica, dan kan je dat zien als een nuttig proces, ofwel, een stuk beter dan nutteloos op fok zittenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:15 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Hmmz.. dan gaat daar weer tijd in zitten om uit te zoeken hoe.![]()
Idee van hier boven zal ik maar eens proberen, al gaat het vandaag al beter dan voorheen.
Ach is ook lekker hoor, zoalng het maar geen zeiknatte saus isquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:19 schreef Californium het volgende:
[..]
dit is pasta alla Cali: met een shitload aan groente in de saus
Nee hoor...lekker gevulde saus met gele en oranje paprika, prei, courgette, ui, tomaat en tomatenpuree met een blikje chopped tomatoesquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ach is ook lekker hoor, zoalng het maar geen zeiknatte saus is
Af en toe met kip of gehakt is ook lekker, snap niet dat je dat nooit maakt
bij mij ook....maar dit is die van gisterquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:28 schreef HostiMeister het volgende:
Ligt er bij mij aan wat er ini de pasta saus gaat, ik maak volgens mij nooit twee keer dezelfde saus
ze hebben het bij de multivlaai, maar ik heb hem hier bij vlaaientijd(.nl) gehaald. heerlijik met van die kleine stukjes erop enzo die je ook altijd bij een stroopwafeltentje kan halen op de markt in zo'n zakjequote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:09 schreef SMutzskii het volgende:
Zelfs na de taart krijg ik hier weer honger van!!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:26 schreef Californium het volgende:
[..]
Nee hoor...lekker gevulde saus met gele en oranje paprika, prei, courgette, ui, tomaat en tomatenpuree met een blikje chopped tomatoes
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
Zelfs na de taart krijg ik hier weer honger van!!
Lolquote:
inderdaad.. in oorlogstijd gingen er ook veel mensen in het vezet!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:41 schreef Yesse het volgende:
Om nog terug te komen op het verzetten: Als het echt nodig is verzet je je vanzelf
zoals de echte italiaan het bedoeld heeft...gehakt, saus, bladeren en geraspte kaas erover...fok de groentequote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lol
Hoe maak jij jouw lasagne? Om er ff een CUL draai aan te geven
dat zit ook over mijn pastaquote:
Ja. Bijnaquote:
Ik ga maar eens langzaamaan lunchenquote:
quote:
Balansdagquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:54 schreef JortK het volgende:
Vanavond bal gehakt op brood, en dan morgen maar een balansdag
sorryquote:Op donderdag 30 oktober 2008 11:59 schreef Californium het volgende:
het was de stroopwafel taartkrijg er honger van
stroopwafel taart jahquote:
Wasda?quote:
Wjz.quote:
1 woord, 5x woordwaardequote:
eensquote:
Precies.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:27 schreef Californium het volgende:
[..]
eenszelfs ik doe daar niet aan
Het was stroopwafelvlaai zelfsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Wasda?
Ik ken dat niet, ik ben een taartn00b.
Verrekte vlaaivreter dat ik ben.
lekkkerrrrrrrquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:31 schreef nicomart het volgende:
[..]
Het was stroopwafelvlaai zelfs
Oh en net genoten van heerljike Thaise groente met noodles
Een tikje pittig, precies zoals het echt lekker is.
Een collega had een bakje bij zich en dat was wat veel, dus bood hij het aan als verjaardagskadootje
met de thee ?quote:
haiquote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:53 schreef Californium het volgende:
oja!!!
NICOOOOOOO!!!!
hoe was het huis
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 12:58 schreef nicomart het volgende:
[..]
hai
Huis was op zich mooi, goede buurt, mooie huiskamer, ruime slaapkamers. Alleen de keuken was wat minder, maar dat valt nog wat te verbouwen. Alleen de badkamer viel echt tegen (stond ook niet op de foto's).
Dat was echt heeeel klein met een douche en een klein wastafeltje. Maar het ergste was dat de wasmachine bijna onder de douche stond. Stond echt een heel klein dingetje waar net 2 broeken inpassen en iets groters paste ook niet op die plek. En dat viel ook niet te verbouwen omdat de douche tussen het trappenhuis, keuken en toilet zat. Dus die valt definitief af, jammergenoeg
Mijn vriendin stelde ook al zoiets voorquote:
Ik wilde je bedanken voor het compliment... maar het is dus een songtekst die je nazingtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:01 schreef Californium het volgende:
I Like you so much better when you are naked....
Wat een intelligente songtekst toc weer
Er staan in die buurt (zelfde blok zelfs) nog een paar te koop, maar bij een andere makelaar. Dus die ga ik zo even bellen voor een afspraak. Die makelaar had er daar nog een stuk of 4 staan. Eens kijken of die badkamers daar allemaal hetzelfde zijn of dat iemand daar al iets slims voor heeft verzonnen.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:00 schreef Californium het volgende:
[..]das wel minder...maar er was genoeg keus daar in de buurt toch ?
Ja is zonde, maar goed, kunnen we verder zoeken.quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik wilde je bedanken voor het compliment... maar het is dus een songtekst die je nazingt
Dat is wel met meer platen zo... Ach, dan zing je er wat eigen teksten overheenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:04 schreef Californium het volgende:
[..]
jah het was net op de radio hier...alweer.... de tekst is kansloos, maar jammer genoeg klinkt het wel lekker... net als sex on fire van de kings of leon
m alleen die heb ik nu al te vaak gehoord weer
....
LEUGENS!!!11!1~`!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:06 schreef OA het volgende:
Ik zag trouwens ook wat leuke nieuwbouw staan in Zwijndrecht Nico... 1 onder 13 kappen-formaatje...
Beter bekend als: Flatquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:06 schreef OA het volgende:
Ik zag trouwens ook wat leuke nieuwbouw staan in Zwijndrecht Nico... 1 onder 13 kappen-formaatje...
1 onder 13 kappen?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:06 schreef OA het volgende:
Nee, een immens huis.quote:
quote:
Was het niet paleis het Looquote:
ah.. maar dat kan ik met mijn immense salaris wel betalen, maar ik wil een beetje onder de gewone mens blijvenquote:
Ik weet niet hoe goed zijn topografische kennis isquote:
Ja, maar die jongen komt niet verder dan Vlaardingen en de Drechtsteden.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:26 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed zijn topografische kennis is
Ooh, nou.... Dan zal het niet het Loo geweest zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja, maar die jongen komt niet verder dan Vlaardingen en de Drechtsteden.
quote:
quote:
WNz....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:29 schreef nicomart het volgende:
[..]
Ja, maar die jongen komt niet verder dan Vlaardingen en de Drechtsteden.
Verstandig...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:15 schreef nicomart het volgende:
[..]
ah.. maar dat kan ik met mijn immense salaris wel betalen, maar ik wil een beetje onder de gewone mens blijven
Metquote:
Whoei!quote:
Hier is het ongeveerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:33 schreef jackson het volgende:
[..]
Ooh, nou.... Dan zal het niet het Loo geweest zijn
Heb ook geen afspraak in mijn agenda staan, dus ik ook nietquote:
Gare studenten.....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:48 schreef Houniet het volgende:
WEEKKKKEKEND!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jup..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Yesse het volgende:
Zijn er hier mensen bekend met de term "kroten".. (alsin: bietjes of krootjes)
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Yesse het volgende:
Neequote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Yesse het volgende:
Dat vriendje zou de tent rocken afgelopen zondag bij Deadmau5 maar hij was er niet.... Zonde zeg... Zondequote:
Niet echt neequote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Yesse het volgende:
Duh...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Yesse het volgende:
gelukkig..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:22 schreef Californium het volgende:
zo lekker gelunchedpasta zit er in
hij was weeeeeer lekkkeerrrrrrrrrr
![]()
Vandaar dus duh...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:23 schreef nicomart het volgende:
[..]
niet zo duh dus.. voorlopig hoor ik alleen nog mensen uit onze omgeving die het kennen..
... Lief is hehquote:
Zeeland meldtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 13:59 schreef Yesse het volgende:
Je bent ook verslaafd hčquote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:47 schreef Californium het volgende:
werkenen uitloggen...anders gaat het niets worden
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:46 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeeland meldt![]()
![]()
Het is vandaag weer de dag van het OV voor mij![]()
Net terug uit Vlissingen, en straks weer de bus inGelukkig niet naar Utrecht dit keer
Ken ik ook hoorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:14 schreef nicomart het volgende:
Krotenkoker is volgens mij ook echt een typisch Rotterdams en beschaafd scheldwoord..
ja maar jij kent ook kroten, maar ben jij de enige in zeeland die dat kent of zegt je moeder ook gewoon "we eten vanavond krootjes"?quote:
Dat dusquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:24 schreef nicomart het volgende:
of zegt je moeder ook gewoon "we eten vanavond krootjes"?
was jij niet uitgelogd?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:28 schreef Californium het volgende:
Gezocht: die FOK!'er in de trein...
dat was ikquote:
tssssk!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:32 schreef Californium het volgende:
[..]
dat was iken toen ging ik KLB lezen
![]()
Geniaal tpoicquote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:28 schreef Californium het volgende:
Gezocht: die FOK!'er in de trein...
mooi toch!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 15:55 schreef Rubber-eendje het volgende:
ja zeker ja.
Een klant die me ook al kan helpen met mijn afstudeerstage dus had t even goed getroffen. Hij werkt namelijk in de financiėle dienstverlening.
gezelligquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:13 schreef Californium het volgende:
Noumijn vliegtuig is verkeerd geboekt dus ipv 2 jan, vlieg ik 4 jan terug
gezellig nog 2 dagen langer
niet mijn plan, maar eigenlijk niet eens zo verkeerd
Is ze bij jou dan?quote:
Nee gelukkig nietquote:
Volgens mij worden ze hier al misselijk van al die mierzoete berichtjes van ons. Ik moest dus wel even compenseren. Eigenlijk zou ik niets liever willen natuurlijkquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:25 schreef Californium het volgende:
gelukkig niet...das lekker aardig
Goed zo Nico.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:32 schreef nicomart het volgende:
[..]
Volgens mij worden ze hier al misselijk van al die mierzoete berichtjes van ons. Ik moest dus wel even compenseren. Eigenlijk zou ik niets liever willen natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
koningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningkoningquote:
Whehe.... Sterk!quote:
quote:
30 studiepunten/.....en ik hou van wetenschapquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:50 schreef nicomart het volgende:
de combi literatuurverslag ensnap ik even niet
redelijke onderbouwingquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:54 schreef Californium het volgende:
[..]
30 studiepunten/.....en ik hou van wetenschap
Ja, voor LTS zwakstroom begrippen wel jaquote:
30 studiepunten is welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:54 schreef Californium het volgende:
[..]
30 studiepunten/.....en ik hou van wetenschap
Dan heb je het beter voorelkaar dan ik... Morgen naar fucking Zwollequote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:08 schreef Rubber-eendje het volgende:
Ik heb er ook genoeg van voor vandaag. Morge geen afspraken enzo en vrij weinig te doen dus vrees dat ik hier moge nog vaak zat zit
Tot morgen!
Heldquote:
Je had beter even deadmau5 in kunnen koppen zondagquote:
Jaja dat weet ik nu welquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:18 schreef jackson het volgende:
[..]
Je had beter even deadmau5 in kunnen koppen zondag
Gelukkig, dan ben je er gewoon bij een volgende keerquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:25 schreef jackson het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ben je er gewoon bij een volgende keer
Mee eens jaquote:
Laten we maar niet ruilen dan als we er beide zo blij mee zijnquote:
Zo eerst maar eens naar huisquote:
Ik geef alleen aan dat ik blij ben met een OV, dat zegt niks over hoe blij ik met een auto zou zijnquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:43 schreef jackson het volgende:
[..]
Laten we maar niet ruilen dan als we er beide zo blij mee zijn
Spannendquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:54 schreef Californium het volgende:
was ik weer....onze prof. is hoofd van school en gaf een 'interessante' presentatie over de school
tis pas 5 uurquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:04 schreef nicomart het volgende:
[..]
Spannend
Ga eens naar huis ofzo
Ik werk bij NSquote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:38 schreef jackson het volgende:
[..]
Mee eens ja
Ik ben gezegend met een lease-auto
Gecontroleerd!quote:
Shit ouwe, jij hebt ook geen gevoel voor taal van de straatquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:38 schreef Pheno het volgende:
Ik ben alleen in de kerk te vinden bij een begravenis. Of bruiloft.
Ik ben dan ook alleen op de snelweg te vinden.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:40 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Shit ouwe, jij hebt ook geen gevoel voor taal van de straat
quote:'kerk' is gewoon letterlijk vertaald van 'church' in het Engels, wat dan weer dezelfde betekenis heeft als 'word'. (ik neem aan dat men die term wel kent. )
*schrijft op voor als de kinderen wat ouder zijn en mij zo gaan aanspreken.quote:
Gelukkig ben jij er niet van afhankelijk. Ook niet indirect. Zelfs niet een piepklein beetje.quote:
Gelukkig zorgen de treinen er niet voor dat er bij die lieve jongen brood op de plank komtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:16 schreef OA het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij er niet van afhankelijk. Ook niet indirect. Zelfs niet een piepklein beetje.
Ik snap het gelukkig nog steeds niet...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
*schrijft op voor als de kinderen wat ouder zijn en mij zo gaan aanspreken.
Ik ook niet.....quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:18 schreef OA het volgende:
[..]
Ik snap het gelukkig nog steeds niet...
Daar heb ik eigenlijk geen reet mee te makenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:17 schreef JortK het volgende:
[..]
Gelukkig zorgen de treinen er niet voor dat er bij die lieve jongen brood op de plank komt
Tuurlijk, hij moet er toch goed uitzien voor de chickies, jeweetsquote:
OA komt in zijn midlife?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 20:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Tuurlijk, hij moet er toch goed uitzien voor de chickies, jeweets.
Ik vrees hetquote:
We levenmet haar mee.quote:
Enige zinvolle opmerking hier.quote:
Lees je in, anders bek houwequote:
Klopt. Daarom moest het even onderstreept worden.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik maak immert zinnige opmerkingen, dat weet je toch jong!
.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:51 schreef OA het volgende:
[..]
Klopt. Daarom moest het even onderstreept worden.
Nee, nog niet gezien.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:09 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
DirkAlles goed jongen? Al je mail gezien?
Waarom in godesnaam? Gisteren ook al zo laat?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, nog niet gezien.
Zit nog op werk.
Kijk dalijk wel even
Omdat druk druk druk.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Waarom in godesnaam? Gisteren ook al zo laat?
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omdat druk druk druk.
Maar maakt me niet uit, chille collega erbij, snoeiharde muziek, gratis diner (zitten niet echt restricties aan de prijs) en dķkke knaken.
Meestal effe kroeg in erna, maar vanavond maar niet.
Nu thuis
65 uur gewerkt deze week
quote:
quote:
Tering man! Leuk. Zo'n nieuwe functie!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 00:03 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Omdat druk druk druk.
Maar maakt me niet uit, chille collega erbij, snoeiharde muziek, gratis diner (zitten niet echt restricties aan de prijs) en dķkke knaken.
Meestal effe kroeg in erna, maar vanavond maar niet.
Nu thuis
65 uur gewerkt deze week
Ik heb 's avonds niks te maken met m'n nieuwe functie.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:12 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tering man! Leuk. Zo'n nieuwe functie!Maar wel chill van die knaken dan!
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:37 schreef Bravebart het volgende:
Mogguh
-edit- Oh wacht, ik zit in KSC
-edit2- Mmh, toch niet aan de TT te zien
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:37 schreef Bravebart het volgende:
Mogguh
-edit- Oh wacht, ik zit in KSC
-edit2- Mmh, toch niet aan de TT te zien
9uur lesquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:00 schreef PteV het volgende:
goeiemorgen sunshines!nog maar 1 dagje en dan weeeeeeeeeeeeekend!
ik heb ook liever een baco maar 1 of 2 biertjes na het werk is wel fijnquote:
je hebt je masker alvast opgezet?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:13 schreef nicomart het volgende:
[..]
ik heb ook liever een baco maar 1 of 2 biertjes na het werk is wel fijn
Zaterdag mijn Halloween Birthday party
Dat dan weer welquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:13 schreef PteV het volgende:
[..]
daarna is het ook weekend mate
* PteV gaat zaterdag naar racoon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |