bij de hema liggen ze nu ook!quote:Op maandag 1 december 2008 20:29 schreef beefcake het volgende:
Helaas helaas, hier in het dorp geen waterschoenen te vinden, behalve nog wat restant veel te kleine maatjes bij Scapino![]()
En Chaca dat is te klein idd, hij heeft maat 29 en mijn ervaring met die waterschoenen is dat ze soms toch wat klein vallen.
Pinq wat lief aangeboden! Maar ik denk dat het verzenden best prijzig wordt, ze zullen niet door de brievenbus passen? Dus dat wordt in totaal dan wel wat te veel voor simpele waterschoentjes.
Als ik op de maat klik krijg ik te zien dat de pagina niet bestaat. Ik had het ook al eerder gevonden via google. Het is gewoon stom allemaalquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:16 schreef Dakota het volgende:
http://www.hema.nl/nl-nl/(...)enen-(18448212).aspx dit zag ik net, kan je ze niet zo bestellen? (dit zijn wel andere trouwens)
*even uit lurkstand*quote:Op woensdag 26 november 2008 14:21 schreef YPPY het volgende:
Heeft er iemand restjes meisjes behang over? Ik heb een nieuw project bedacht om Anna's poppenhuis aan te gaan kleden. Ze kan er mooi behang en plastic op plakken, maar je kunt dat alleen kopen per rol. Dus misschien is er iemand met wat restjes. We hebben als ruilmateriaal behang met hartjes en zilveren stippen.
Wel een Piet Kerkhof? Daar zag ik ze vanmiddag ook liggen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:59 schreef beefcake het volgende:
[..]
En Jambo, Schoenenreus hebben we niet![]()
ja ik weet het. helaas heb ik er ook geen kun krijgen toen, maar wij gaan zelf een keststal maken dit jaar.quote:Op donderdag 4 december 2008 10:23 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ga straks even kijken. Popples, ze waren vorig jaar maar 20 eu
die wilde ik hier net ook noemen inderdaad. zie hier, in de aanbieding!quote:Op maandag 8 december 2008 19:31 schreef Stiemie het volgende:
Rocka bij de HEMA hebben ze nu ook een houten kinderspeel-kerststal. Misschien is dat wat voor je? Of heb je inmiddels die van LP al?
Hier daar geen last mee, ook niet met de Ark van Noach overigensquote:Op maandag 8 december 2008 21:26 schreef snoopy het volgende:
Mijn schoonmoeder heeft zo'n 'Dick Bruna' kerststal maar daarvan vallen die poppetjes steeds om
Heb er hier wel 1 staan voor je, maar das Utrecht.quote:Op maandag 8 december 2008 20:15 schreef kapitein_pannekoek het volgende:
Iemand in de buurt van Den Haag nog een campingbed in de aanbieding ?
Ben ook op zoek naar een matrasje voor in een campingbed...anybody ? Ook omgeving Den Haag,uiteraard..
Ja aap, je denkt toch niet dat ik ze zelf allemaal heb gekocht he. ook ik heb mijn grenzen geloof ik.quote:
quote:Op dinsdag 9 december 2008 13:03 schreef Stiemie het volgende:
Iemand nog leuke meisjeskleertjes in maatje 86 of grootvallende 80?
quote:Op dinsdag 9 december 2008 15:43 schreef Stiemie het volgende:
Tsja wat zoek ikIk hou zelf erg veel van kleding zonder schreeuwerige merkjes erop. Dus vooral Hema, Rainbowbabies, Name it en soms dingen van Hennes. En het hoeft niet supermeisjesachtig te zijn. Heb je zoiets?
Graag! Alvast bedankt!quote:Op dinsdag 9 december 2008 16:08 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Ik hou ook niet van wat jij tikt! Hema heb ik veel! Ik ga voor je kijken en dan zet ik ze of hier neer of ik pm je even!
jajajaja, ik weet nogquote:Op dinsdag 9 december 2008 17:22 schreef Noli. het volgende:
Buuf... Buuhuuuuf....
Heb je die ledikantjes nog?
(je zou nog foto's maken)
quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:29 schreef YPPY het volgende:
O ja, ik heb ook:
* een isis avent handkolf met verschillende grote flesjes en dopjes en van die dekseltjes voor in een dopje
* 4 bekertjes (nieuw) van het viasysteem dat erbij hoort, gebruikte bakjes zijn weggegooid
* een flessenwarmer van prenatel
* steriliseerbak van de hema
Alles samen voor ¤ 15,00, kan eventueel een foto maken.
Heb wel interesse in die 3 boeken. Wat wil jij (of Anna) er voor hebben?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:21 schreef YPPY het volgende:
Bijna gratis (in ruil voor iets leuks voor Anna)
Daphne Deckers - De geboorte van een moeder
Daphne Deckers - De geboorte van een gezin
Daphne Deckers - Pedagoochelen
quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:50 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Heb wel interesse in die 3 boeken. Wat wil jij (of Anna) er voor hebben?
Een leuk kaartje met blingbling (en de verzendkosten, tenzij je ze op komt halen natuurlijk).quote:Op dinsdag 9 december 2008 20:50 schreef Lenaatje het volgende:
[..]
Heb wel interesse in die 3 boeken. Wat wil jij (of Anna) er voor hebben?
Je mag mijn geboorte van een moeder wel hebben? PM je adres maar, dan gooi ik 'm op de bus.quote:
Yppy, heb je dit nog en zo ja heb je dan een foto?quote:Op dinsdag 9 december 2008 11:29 schreef YPPY het volgende:
O ja, ik heb ook:
* een isis avent handkolf met verschillende grote flesjes en dopjes en van die dekseltjes voor in een dopje
* 4 bekertjes (nieuw) van het viasysteem dat erbij hoort, gebruikte bakjes zijn weggegooid
* een flessenwarmer van prenatel
* steriliseerbak van de hema
Alles samen voor ¤ 15,00, kan eventueel een foto maken.
Woon je in de buurt? Het is wel een leuk ideequote:Op dinsdag 9 december 2008 20:35 schreef YPPY het volgende:
Tuurlijk Jelief. Kom je alles ophalen??? Samen met Emma???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |