bij de hema liggen ze nu ook!quote:Op maandag 1 december 2008 20:29 schreef beefcake het volgende:
Helaas helaas, hier in het dorp geen waterschoenen te vinden, behalve nog wat restant veel te kleine maatjes bij Scapino![]()
En Chaca dat is te klein idd, hij heeft maat 29 en mijn ervaring met die waterschoenen is dat ze soms toch wat klein vallen.
Pinq wat lief aangeboden! Maar ik denk dat het verzenden best prijzig wordt, ze zullen niet door de brievenbus passen? Dus dat wordt in totaal dan wel wat te veel voor simpele waterschoentjes.
Als ik op de maat klik krijg ik te zien dat de pagina niet bestaat. Ik had het ook al eerder gevonden via google. Het is gewoon stom allemaalquote:Op dinsdag 2 december 2008 17:16 schreef Dakota het volgende:
http://www.hema.nl/nl-nl/(...)enen-(18448212).aspx dit zag ik net, kan je ze niet zo bestellen? (dit zijn wel andere trouwens)
*even uit lurkstand*quote:Op woensdag 26 november 2008 14:21 schreef YPPY het volgende:
Heeft er iemand restjes meisjes behang over? Ik heb een nieuw project bedacht om Anna's poppenhuis aan te gaan kleden. Ze kan er mooi behang en plastic op plakken, maar je kunt dat alleen kopen per rol. Dus misschien is er iemand met wat restjes. We hebben als ruilmateriaal behang met hartjes en zilveren stippen.
Wel een Piet Kerkhof? Daar zag ik ze vanmiddag ook liggen.quote:Op dinsdag 2 december 2008 19:59 schreef beefcake het volgende:
[..]
En Jambo, Schoenenreus hebben we niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |