Vraag maar aan Barra of die je de foto wilt showenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:11 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dacht al..ligt het nou aan moi
tja alles vergeleken met debbie is een tegenvallerquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Neuh...
Laten we et er op houden dat ik geschokkeert ben
hey gila ik zag gister toen ik naar huis reed een greppel wegrennen!quote:
ja maar we kunnen mensen toch niet alleen beoordelen op uiterlijkquote:
Dat kan 2 kanten op hequote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Neuh...
Laten we et er op houden dat ik geschokkeert ben
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Vraag maar aan Barra of die je de foto wilt showen
Wat had je op?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey gila ik zag gister toen ik naar huis reed een greppel wegrennen!
vaag he!
WHAHAHAHHAquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
hey gila ik zag gister toen ik naar huis reed een greppel wegrennen!
vaag he!
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:12 schreef Runx het volgende:
[..]
ja maar we kunnen mensen toch niet alleen beoordelen op uiterlijkbehalve BreeZah's
sorryquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:13 schreef debbie_19 het volgende:
[..]dude volgens mij snap jij mij n vraagstelling niks..heeft niks met beoordelen of veroordelen of whatever te maken.
Dat doen we alleen met allochtonen ja?
Ja sorry maar als ik het nog een keer moet zien dan weet ik niet wat ik in staat toe ben..quote:
Ik beoordeel jou niet..veroordeel jouquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:14 schreef Runx het volgende:
[..]
sorryik niet begrijpen
ok nais , hoe beoordeel je mij dan![]()
3 blikjes cassis!quote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik beoordeel jou niet..veroordeel jou
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:15 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Ik beoordeel jou niet..veroordeel jou
t is maar hoe je het wil uitleggenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:14 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja sorry maar als ik het nog een keer moet zien dan weet ik niet wat ik in staat toe ben..
Bedoel she makes me wild
ja ik was gisterene alleen mn monitor aan het testen. gisteren gehad, en gelijk verrotquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:05 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Lijkt me helemaal dope als je dat met een mannetje of 6 kan doen![]()
WL, je was gisteren wel ff online... jammer dat je niet even mee deed
Van de smartshop.quote:
Wat.. ben ik niet duidelijk genoeg dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t is maar hoe je het wil uitleggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maoam is voor bazen!
Is het schadelijk voor mijn gezondheid?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:16 schreef crazy987 het volgende:
wie wilde er ngo een foto van crazyessie zien ?
ik heeft em weer gevind![]()
quote:
PM!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:16 schreef crazy987 het volgende:
wie wilde er ngo een foto van crazyessie zien ?
ik heeft em weer gevind![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:17 schreef renedis het volgende:
wie wou vrazy essie nou zien?
samen met runx btw:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dude
So you think you got an evil mind? Well i'll tell ya honey...
dat is oblivion , met iets van 30 modsquote:
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:17 schreef renedis het volgende:
wie wou vrazy essie nou zien?
samen met runx btw:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Renedis heeft em al geplaatstquote:
Oja, en jij en een motor... not a good... you knowquote:
Dat is idd een relaxt nummerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:15 schreef Runx het volgende:
ike dit luisteren Acda & De Munnik - Het Regent Zonnestralen is wel vet
Ja inderdaad je had em ook gewoon in die spoiler kunnen doenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Renedis heeft em al geplaatstdie is altijd zo heerlijk tactisch
Wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ja inderdaad je had em ook gewoon in die spoiler kunnen doen
Had een hoop problemen veroorzaak heb nu een nieuw toetsenbord moeten pakken
Kom ik onder een steen vandaan als ik je zeg dat ik niet weet wat oblivion isquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:17 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat is oblivion , met iets van 30 mods![]()
Dude! Wat dan?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik was gisterene alleen mn monitor aan het testen. gisteren gehad, en gelijk verrot![]()
Omg ga je huiswerk lerenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Kom ik onder een steen vandaan als ik je zeg dat ik niet weet wat oblivion is
Whehe ik werd aangeredenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:18 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Oja, en jij en een motor... not a good... you know
Djeez, binnen 10 meter al dood gast hahhaaha
ok Quote in de spoilerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
Je hebt niks gemist..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:20 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
ja 30 minuten gamen, pats, beeld uit, en geen signaal meer doorgeven. lampje brande wel.quote:
Sucksquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja 30 minuten gamen, pats, beeld uit, en geen signaal meer doorgeven. lampje brande wel.
heb DVI,vga,HDMI aansluitingen allemaal geprobeert, en aangesloten op mn ps3. maja hij doet het neit meer
dus hij moet omgeruild worden
LOL, jij bent geen echte gamer, je hebt dit spel misgelopen. geloof me , het is een vet spel, trouwens elke elder scrolls is vetquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:24 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Je hebt niks gemist..
Was toch een kutspel
Ook meteen het bewijs dat echte gamerts die crap spellen niet spelen
Van je vriendje?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:27 schreef Droxz.nl het volgende:
WTF, kreeg dit vanochtend als SMS:
"Miljoenen woorden zijn er gemaakt om iets te kunnen zeggen.
duizenden boeken vol met woorden om its uit te leggen.
Vier woordjes los van elkaar lijken ze heel erg klein. Maar
bij elkaar in een zin kunnen ze heel belangrijk zijn.
Ik zeg ze tegen jou want ik wil dat je het weet en dat je het daarna
nooit meer vergeet...
Ik hou van jou... "
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:18 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Renedis heeft em al geplaatstdie is altijd zo heerlijk tactisch
Pfff behoorlijk klote zegquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja 30 minuten gamen, pats, beeld uit, en geen signaal meer doorgeven. lampje brande wel.
heb DVI,vga,HDMI aansluitingen allemaal geprobeert, en aangesloten op mn ps3. maja hij doet het neit meer
dus hij moet omgeruild worden
dan weet je toch van wie ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:27 schreef Droxz.nl het volgende:
nooit meer vergeet...
Ik hou van jou... "
![]()
![]()
Ik speel alleen shooters he, oja en GTAquote:
Wat is m'n moeder toch lief he?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:27 schreef Droxz.nl het volgende:
nooit meer vergeet...
Ik hou van jou... "
![]()
![]()
Nee, kreeg dit eigenlijk van je moederquote:
Zeldaquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
jij houdt zeker ook niet van Zelda ed, gilamonyet ?
ja ik was echt fucking pissig, zeg maar gewoon kwaad.quote:
Zelda is wel leuk hoor.. heb games niet maar zal niet zeggen dat ik het kut vond spelen (heb et spel gespeeld bij vrienden)quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
jij houdt zeker ook niet van Zelda ed, gilamonyet ?
Ja, dat is juist het probleemquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dan weet je toch van wie ?
je moeder werkt bij shooters , oh nee das hootersquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:28 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik speel alleen shooters he, oja en GTA
Wat lieg je nou het is bellers moeder..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:29 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Nee, kreeg dit eigenlijk van je moeder
Cornyquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:27 schreef Droxz.nl het volgende:
nooit meer vergeet...
Ik hou van jou... "
![]()
![]()
heb je het wel op een goeie pc gespeeld ? want het was echt megavet. inmiddels al 2 jaar oud ofzoquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:29 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zelda is wel leuk hoor.. heb games niet maar zal niet zeggen dat ik het kut vond spelen (heb et spel gespeeld bij vrienden)
Ik hou wel van zulke spellen maar op een of andere manier vond ik gameplay echt kut van Oblivion
Het is mijn genre niet, quests enzo, en fantasie... daar vind ik persoonlijk geen hol aan.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:27 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
LOL, jij bent geen echte gamer, je hebt dit spel misgelopen. geloof me , het is een vet spel, trouwens elke elder scrolls is vet
tits and beer for the whole familyquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moeder werkt bij shooters , oh nee das hooters
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:29 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Wat is m'n moeder toch lief he?
Jullie hebben de zelfde moeder, remember?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:30 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wat lieg je nou het is bellers moeder..
Zegt die toch net
ja ik hou daar wel van , lord of the rings achtigquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Het is mijn genre niet, quests enzo, en fantasie... daar vind ik persoonlijk geen hol aan.
FPS FTW!
Ja het liep goed op me PC hoor..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:30 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
heb je het wel op een goeie pc gespeeld ? want het was echt megavet. inmiddels al 2 jaar oud ofzo
Je wilde die auto's gewoon van iets te dichtbij bekijken hahahahaquote:
terugsturen:quote:
Uhm nee.. We're brothers from an other mothersquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:31 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Jullie hebben de zelfde moeder, remember?
Kan beter aan smokez vragen waar mijn moeder tegenwoordig werktquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
je moeder werkt bij shooters , oh nee das hooters
Zal m'n vriendin leuk vindenquote:
Leest die jou smsjes dan?quote:
Nee..quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:35 schreef crazy987 het volgende:
krijg net een smsje van m`n vriendin of ze vanavond langs kan komen om een romantische film te kijken.
en vanavond komt de film Striptease op tv
romantisch genoeg denk ik zo ?
Ik ben echt iemand die minimaal 10 a 20 kills per minuut moet maken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik hou daar wel van , lord of the rings achtig
Wuaha inderdaadquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:35 schreef renedis het volgende:
moozzie komt zo weer.. topic is namelijk bijna vol
ze is 16 hequote:
Nee mijn ex van 10 jaar terugquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:35 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Misschien is het wel je vriendin..
quote:
Dan moet je wow spelenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:36 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
Ik ben echt iemand die minimaal 10 a 20 kills per minuut moet maken.
Dingen uitzoeken enzo...
Kan me wel voorstellen dat mensen die spellen leuk vinden..
maar te weinig actie voor droxz
Oja, gisteren nog even een potje COD4 gedaan... HEERLIJK!
Ja meer dan logischquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:29 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik was echt fucking pissig, zeg maar gewoon kwaad.
ja iddquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:35 schreef renedis het volgende:
moozzie komt zo weer.. topic is namelijk bijna vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |