Ben nog altijd vrouwelijk hoor.quote:Op maandag 3 november 2008 10:46 schreef Jimbo het volgende:
TS kan er niet mee omgaan.
letterlijk hij kan niet met cs3 omgaan
Ik heb het topic niet gelezen maar ik neem aan dat half mannelijk fok je fobo al heeft gecheked en schuine opmerkingen heeft gemaakt.quote:Op maandag 3 november 2008 14:10 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ben nog altijd vrouwelijk hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op al deze posts is de no-homo clausule van toepassing.
The beaver is still fucked up, but fucked up with a yellow-black kind of feeling to it.
Omcircel koosnaam naar keuze: Razzy, Razz, Para, Kaizer Soze, Pablo.
Zoals jij het zegt, lijkt het net alsof het maken van backups de kans op problemen verkleint.quote:Op maandag 3 november 2008 11:57 schreef VeX- het volgende:
Fail.
Ik heb m'n HD in ruim een jaar tijd niet gebackupped en heb er nog steeds geen problemen mee gehad.
quote:Op maandag 3 november 2008 14:38 schreef Paramnesia het volgende:
[..]
Ik heb het topic niet gelezen maar ik neem aan dat half mannelijk fok je fobo al heeft gecheked en schuine opmerkingen heeft gemaakt.Zaadvragende ogenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:23 schreef Zero_Empathy het volgende:
die walter:![]()
OT:
o en je bent dom
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:23 schreef Zero_Empathy het volgende:
die walter:![]()
OT:
o en je bent dom
Dude, '81 en '91.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:31 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat lukt zonder kusjes ook wel hoor.. kijk maar naar haar FOBO
+`quote:Op maandag 3 november 2008 14:07 schreef TC03 het volgende:
Stop eens met posten hier, dit topic mag nu wel uit mijn AT.
Wat is nou je probleem? Dat ik een complimentje maak?quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 08:19 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Wat is nou je probleem? Dat ik een complimentje maak?
Ze gedraagt zich volwassener dan de gemiddelde Fok!ker hier hoor.
Alsof ik trouwens verder iets van plan was...
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 01:15 schreef Lauriette91 het volgende:
&! JA! School bestanden zijn belangrijk want mijn hele school bestaat uit mn laptop.
Inderdaadquote:
Ik was je voor !quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
wat een ultiem kansloos nerdtopic is dit ook
oh was al gezegd, terecht
je voelt je dus wel thuis?quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:57 schreef Hertog_Martin het volgende:
wat een ultiem kansloos nerdtopic is dit ook
oh was al gezegd, terecht
Ik heb geen 18,000 posts hoorquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:28 schreef Omniej het volgende:
Mensen met dik 18.000 posts die klagen over nerdtopics en net doen alsof ze de OP niet begrijpen.
Je gebruikt allemaal woorden die ik nog nooit heb gehoordquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:43 schreef Lauriette91 het volgende:
Een OP door mij, en dat niet snappen.
Hoe kan dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |