Geen kusjes!quote:
Dat lukt zonder kusjes ook wel hoor.. kijk maar naar haar FOBOquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:43 schreef TryX het volgende:
[..]
Geen kusjes!Straks wordt ik nog verliefd!
Pauper... kun je zelf geen USB stick betalen?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:46 schreef Oksel het volgende:
Waarom denk je dat CS3 mannelijk is btw?
Anyway; even de open deur inschoppen: BACK-UP altijd dubbel. Of drie dubbel. Ik ben met mijn afstuderen bezig, en heb alles op een laptop. Maar ook op de USB stick van mijn vriendin. En heb alles ook nog eens online staan (naar mijzelf toegemailed in GMail).
Maargoed; stomme fout. Domme fout. Maar wel mooi kut.
quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:31 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat lukt zonder kusjes ook wel hoor.. kijk maar naar haar FOBO
quote:
K vond het erg wel tofquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:48 schreef Oksel het volgende:
Wel tegenvaller he, die Surf Rock in Austalie.. 400/500km omrijden voor zo'n kutrots..
Netjes tochquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:31 schreef Lauriette91 het volgende:
Euhm.
Had er een slecht gevoel over.
Maar heb een 6.5
40% van eindcijfer.
Hoe kom je daar nou weer bij.quote:Op maandag 3 november 2008 09:46 schreef TryX het volgende:
Lieve Lauriette91,
Bij deze vraagt Walter81 jou voor een date.
Accepteer je zijn verzoek? (hij draait op voor alle kosten)
Mvg
TryX
quote:
Zoiets wilde ik ook zeggenquote:
quote:Op maandag 3 november 2008 10:46 schreef Jimbo het volgende:
TS kan er niet mee omgaan.
letterlijk hij zij kan niet met cs3 omgaan
Gelukkig ben jij ook onfeilbaar.quote:Op maandag 3 november 2008 11:57 schreef VeX- het volgende:
Fail.
Ik heb m'n HD in ruim een jaar tijd niet gebackupped en heb er nog steeds geen problemen mee gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |