abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:39:51 #281
52871 Blight
Supersized.
pi_62835019
Die uitslag!

Maar goed, niet bindend natuurlijk, want de echte uitslag wordt bepaald door een jury.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_62835206
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:34 schreef TheArt het volgende:

[..]

Klopt helemaal. Zou een goede zijn, maar er zijn nog veel meer betaalbare goede verdedigers. Ze zouden eens gericht moeten scouten op verdedigers i.p.v. telkens maar aanvallers te viseren.
Ben het helemaal met je eens. Tegen Heracles ook weer, wat een kinderlijke verdediging hebben we toch. Grijpen niet in als het nodig is en staan maar een beetje te staan en met alle respect dit is Heracles, niet Arsenal.

Als je Champions League wilt spelen zul je toch verdedigers van een beter kaliber moeten aanschaffen.

Wat denken jullie trouwens van Chelsea's Alex? Ik heb het idee dat hij bijna niet speelt...
pi_62835804
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:47 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens. Tegen Heracles ook weer, wat een kinderlijke verdediging hebben we toch. Grijpen niet in als het nodig is en staan maar een beetje te staan en met alle respect dit is Heracles, niet Arsenal.

Als je Champions League wilt spelen zul je toch verdedigers van een beter kaliber moeten aanschaffen.

Wat denken jullie trouwens van Chelsea's Alex? Ik heb het idee dat hij bijna niet speelt...
Alex komt echt niet bij Ajax ballen daar ben ik 100% zeker van.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:19:32 #284
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62836021
quote:
Uitkomst overleg: PSV laat toch Ajax-supporters toe
31 oktober 2008 13:00
De directies van PSV en Ajax hebben overleg gevoerd over het toelaten van Ajax-supporters in Eindhoven. Bij de wedstrijd PSV-Ajax, op 19 april 2009, worden toch Amsterdamse fans toegelaten tot het Philips Stadion. Ook zullen er tussen beide clubs nadere afspraken worden gemaakt met betrekking meereizende supporters.

Na overleg is besloten dat er toch Amsterdamse supporters worden toegelaten.
Extra maatregelen Ajax
Eerder werd door de directie van PSV besloten om dit seizoen geen Ajax-supporters in het Philips Stadion toe te laten. Aanleiding voor dit besluit waren de wanordelijkheden die door de meegereisde Ajax-fans bij de laatste ontmoeting tussen beide clubs zijn veroorzaakt. Bij het overleg is besloten om bij de komende wedstrijd in het Philips Stadion maximaal 800 Amsterdamse fans in het uitvak (totale capaciteit 1600 plaatsen) toe te laten; dit mede vanwege de extra maatregelen die Ajax heeft toegezegd te zullen treffen.
PSV staat weer lekker voor lul met die stoere praatjes voorafgaand aan het overleg.

Wel jammer dat we maar met 800 mogen.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:21:30 #285
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_62836079
Al zijn we met 230 . Meer geluid is er sowieso wel.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_62836309
In Eindhoven is het ook niet zo moeilijk om boven de fans van PSV uit te komen inderdaad.
pi_62836454
Uit de wandelgangen
quote:
Voor PSV'er Ibrahim Afellay had Arsenal naar verluidt maar iets meer dan zeven miljoen euro over, maar voor Ajacied Klaas-Jan Huntelaar (foto, midden) gaat de kassa flink open. De Premier League-club bereidt een bod van 28 miljoen euro op de Ajacied voor. De Oranje-international, die tot medio 2010 in Amsterdam op de loonlijst staat, kan met ingang van volgend jaar zomer ook aan de slag bij Barcelona, Juventus of Real Madrid. Onderhandelingen over een nieuw contract in Amsterdam liepen op niets uit. De hoogte van de transfersom is en blijft een heikel punt. (Sport)
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62836583
Kansloze actie weer van psv. Mooi dat we toch nog naar eindhoven mogen.

Verder vind ik Mathijsen een prima verdediger. Ik zie hem graag naar Ajax komen, maar ik vrees ook dat hij niet haalbaar is.
pi_62836678
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:35 schreef _Mike_ het volgende:
Uit de wandelgangen
[..]
vind ik altijd zo mooi: "bereid een bod voor." alsof dat helemaal voorbereid moet worden..
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:46:29 #290
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_62836742
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:43 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

vind ik altijd zo mooi: "bereid een bod voor." alsof dat helemaal voorbereid moet worden..
Hehe Vind ik ook altijd iets vreemds hebben. Een belletje lijkt me genoeg.
pi_62836818
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Kansloze actie weer van psv. Mooi dat we toch nog naar eindhoven mogen.

Verder vind ik Mathijsen een prima verdediger. Ik zie hem graag naar Ajax komen, maar ik vrees ook dat hij niet haalbaar is.
Mathijsen kun je beter van de zomer halen omdat hij nu toch al niet meer in europees verband mag spelen, en deze verdediging is in princiepe goed genoeg voor de eredivisie.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:49:51 #292
52871 Blight
Supersized.
pi_62836824
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:43 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

Hoe denk je anders dat het gaat? Dat Danny Blind zit te schijten en opeens denkt "hee, laat ik Nijland eens bellen en vijftien miljoen voor Berg bieden". Zoiets moet toch intern worden besproken, op papier worden gezet, enzovoorts?
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_62836956
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:49 schreef superjood het volgende:

[..]

Mathijsen kun je beter van de zomer halen omdat hij nu toch al niet meer in europees verband mag spelen, en deze verdediging is in princiepe goed genoeg voor de eredivisie.
Heb je gelijk in. Alleen is Mathijsen niet haalbaar denk ik. Speelt nu in de top van de Bundesliga en heeft elke wedstrijd een basisplaats. Maar proberen kan nooit kwaad natuurlijk.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 13:54:38 #294
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62836964
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:49 schreef Blight het volgende:

[..]

Hoe denk je anders dat het gaat? Dat Danny Blind zit te schijten en opeens denkt "hee, laat ik Nijland eens bellen en vijftien miljoen voor Berg bieden". Zoiets moet toch intern worden besproken, op papier worden gezet, enzovoorts?
Haha inderdaad, ze gaan niet even met hun wijsvinger in hun mond zitten en dan 'EUHHHH TWAALF...Nee, nee, DERTIEN MILJOEN!'

Er moet afgewogen worden wat het salaris gaat worden, wat de contractduur wordt, hoelang een contract nog loopt, wat marktconform is, etc etc. Dat doe je niet effe in één minuut.
Gourmetten of steengrillen?
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:06:35 #295
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62837275
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:49 schreef Blight het volgende:

[..]

Bij van Geel zal het wel zo gegaan zijn

We hebben gewoon een lange verdediger nodig van 1.90 ofzo. We komen echt lengte tekort in de verdediging, en dat zie je vooral bij corners en vrije trappen.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_62837446
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 13:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Heb je gelijk in. Alleen is Mathijsen niet haalbaar denk ik. Speelt nu in de top van de Bundesliga en heeft elke wedstrijd een basisplaats. Maar proberen kan nooit kwaad natuurlijk.
Ja denk ook niet dat Mathijsen nu al een stapje trug gaat doen natuurlijk, mischien kunnen we Ivanovic huren in januarie?
pi_62837482
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 14:11 schreef superjood het volgende:

[..]

Ja denk ook niet dat Mathijsen nu al een stapje trug gaat doen natuurlijk, mischien kunnen we Ivanovic huren in januarie?
Lijkt me ook sterk.
pi_62837490
Het accent zou meer moeten liggen op het aantrekken van een spelverdeler.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:13:58 #299
52871 Blight
Supersized.
pi_62837500
We halen gewoon die potige neger van Standard waar ik het net over had.
pi_62837522
Gabri
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 14:16:14 #301
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62837563
Full name Oguchialu Chijioke Onyewu
Date of birth May 13, 1982 (1982-05-13) (age 26)
Place of birth Washington, D.C., United States
Height 6 ft 4 in (1.93 m)
Playing position Center back

Topleeftijd, perfecte lengte! Mag hopen dat de scouts van Ajax zoiets ook zien
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')