abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62816834
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:48 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ongelukkig is nog de meest positieve omschrijving die ik eraan kan geven. Had in de vijftigste minuut ofzo best de 1-2 alvast binnen mogen tikken, maar schoot de bal bijna het stadion uit. Helaas, Siem heeft het vooralsnog niet dit seizoen.
Binnen mogen tikken?

Die bal kwam keihard voor en hij nam hem in een keer uit de lucht met een volley, iedereen die ooit gevoetbald heeft weet dat je zo'n bal óf huizenhoog overschiet óf knalhard op goal gaat.
pi_62816869
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:51 schreef Emimich het volgende:

[..]

Binnen mogen tikken?

Die bal kwam keihard voor en hij nam hem in een keer uit de lucht met een volley, iedereen die ooit gevoetbald heeft weet dat je zo'n bal óf huizenhoog overschiet óf knalhard op goal gaat.
Weet ik. Punt is alleen dat hij tijd genoeg had om die bal drie keer goed te leggen.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62817767
Ik heb er zin in, was het maar zaterdagavond
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:41:02 #204
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_62817843
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:37 schreef Dvm86 het volgende:
Ik heb er zin in, was het maar zaterdagavond
hoelaat gaan die bussen van jullie al wel niet , het begint om 18:45 al

word weinig nazitten in de kantine voor mij maar naar FC Twente, naja kan ook!
wat denken jullie ? Gaan jullie voor 3 punten of
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_62817987
Lijkt me logisch dat we voor 3 punten gaan, of het ook gaat gebeuren is een andere vraag.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62818031
Ja lekker toch, kun je daarna nog uitgaan... Ik hoop natuurlijk dat we voor 3 punten gaan, maar wedstrijden in en tegen Twente zijn altijd moeilijk. Als we verliezen, verliezen we dubbel... de aansluiting op de koploper raak je dan kwijt.

Hoe speelde Twente tegen NAC? Ik heb alleen de NOS samenvatting gezien en daar leken ze vrij zwak, maar ik heb inmiddels begrepen dat die samenvatting een nogal verkapt beeld van de werkelijkheid gaf...
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:50:07 #207
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_62818077
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:48 schreef Dvm86 het volgende:
Ja lekker toch, kun je daarna nog uitgaan... Ik hoop natuurlijk dat we voor 3 punten gaan, maar wedstrijden in en tegen Twente zijn altijd moeilijk. Als we verliezen, verliezen we dubbel... de aansluiting op de koploper raak je dan kwijt.

Hoe speelde Twente tegen NAC? Ik heb alleen de NOS samenvatting gezien en daar leken ze vrij zwak, maar ik heb inmiddels begrepen dat die samenvatting een nogal verkapt beeld van de werkelijkheid gaf...
Inderdaad, alleen het laatste kwartier stond Twente een beetje onder druk, de tijd daarvoor was Twente zijn veldspel goed, en kreeg paar kansjes. Nac alleen in het laatste kwartier paar.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:50:42 #208
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62818096
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:41 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

hoelaat gaan die bussen van jullie al wel niet , het begint om 18:45 al

word weinig nazitten in de kantine voor mij maar naar FC Twente, naja kan ook!
wat denken jullie ? Gaan jullie voor 3 punten of
15.15u instappen..

Wij denken dat we zwaar de lul zijn.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:51:11 #209
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_62818106
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:46 schreef _Mike_ het volgende:
Lijkt me logisch dat we voor 3 punten gaan, of het ook gaat gebeuren is een andere vraag.
Ik bedoel eigelyk, denk je dat je 3 punten pakt
  donderdag 30 oktober 2008 @ 18:53:36 #210
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_62818178
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:50 schreef Silenus het volgende:

[..]

15.15u instappen..

Wij denken dat we zwaar de lul zijn.
Echt binnen 3 dagen twee keer hetzelfde pokkestuk,

Je zult je ogen uitkijken in de Veste
pi_62818353
Vraagje,

Wil de passe partout hebben maar waarom zie ik alleen stoelen voor de eerste wedstrijd?

Orderdetails

06-11-2008 20:30 AJAX PASSE PARTOUT UEFA CUP
Vak:425 Rij: 11 Stoel: 118 Prijs: 52.50
Vak:425 Rij: 11 Stoel: 119 Prijs: 52.50

UEFA Cup

AFC Ajax – MSK Zilina, 6 november, 20.45 uur

AFC Ajax – Slavia Praag, 17 december, 20.45 uur
pi_62818673
Omdat je de tweede wedstrijd dezelfde stoelen weer hebt?
pi_62818809
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:51 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Na de wedstrijd tegen heracles denk ik het niet, maar ik laat me graag verassen

[ Bericht 0% gewijzigd door _Mike_ op 30-10-2008 19:24:51 ]
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62818961
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Omdat je de tweede wedstrijd dezelfde stoelen weer hebt?
Dat zal het wel zijn, afijn donderdag ben ik erbij.
Zou Sujemani in kunnen vallen donderdag?
pi_62819029
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 18:51 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

Ik denk niet dat ik 3 punten pak eerlijk gezegd. Denk en hoop eerder Ajax.
pi_62819108
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:20 schreef versteegrob het volgende:

[..]

Dat zal het wel zijn, afijn donderdag ben ik erbij.
Zou Sujemani in kunnen vallen donderdag?
Niet vanuit gaan. Denk dat we héél héél blij mogen zijn als ie tegen psvau mee mag doen.
pi_62819144
Laat Suljemani het nog maar rustig aan doen, met een beetje geluk is hij dan op tijd fit voor PSV.
pi_62819314
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:27 schreef _Mike_ het volgende:
Laat Suljemani het nog maar rustig aan doen, met een beetje geluk is hij dan op tijd fit voor PSV.
Tegen psv een half uurtje invallen zou al prima zijn. Is hij net op tijd fit voor az-uit. Lijkt me een moeilijkere wedstrijd op dit moment.
pi_62819363
Ik kan niet wachten tot onze Golden Boy terug is.

(al 51% van de stemmen )
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62819562
Nou dan wordt het a.s. donderdag ook een hele spannende wedstrijd. Vooral omdat je moet winnen wil je de volgende ronde halen. Hoop dat we zaterdag mentaal goed doorkomen en geen Heerenveen wedstrijd.
pi_62819596
Die wedstrijden op kunstgras vind ik gewoonweg niet kunnen. Super gevaarlijk om op te spelen en zeer onnatuurlijk.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 19:52:52 #222
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62819865
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:43 schreef Chadi het volgende:
Die wedstrijden op kunstgras vind ik gewoonweg niet kunnen. Super gevaarlijk om op te spelen en zeer onnatuurlijk.
De Arena is anders ook niet alles
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
pi_62820310
stunten tegen Twente een gelijk spel
AFC AJAX
pi_62820398
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:15 schreef _Mike_ het volgende:
Niet helemaal ontopic maar toch
[..]

Oei daar gaat weer een trein
pi_62820433
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 19:52 schreef finsdefis het volgende:

[..]

De Arena is anders ook niet alles
Het is gras niet zoals bij Liverpool of Arsenal maar het is stukken beter dan kunst gras. En de laatste matten zijn zo slecht nog niet hoor.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:14:21 #226
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62820465
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:09 schreef BonJovi het volgende:
Dramatisch dat we dat gewoon moeten zeggen
Ben niet ontevreden met een gelijkspel in deze situatie, en zolang er maar geknokt wordt zit er misschien nog winst in. Gabri moet dus écht in de basis.
- Thucydides
pi_62820486
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:09 schreef BonJovi het volgende:
Ajax gaat gewoon winnen Twente speelt ook alles behalve goed.
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
  donderdag 30 oktober 2008 @ 20:15:38 #228
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62820515
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:13 schreef Chadi het volgende:

[..]

Het is gras niet zoals bij Liverpool of Arsenal maar het is stukken beter dan kunst gras. En de laatste matten zijn zo slecht nog niet hoor.
Ja ik ben zelf ook geen fan van kunstgras, ben benieuwd of het gras van de Arena verbetert door die nieuwe installatie met kunstmatig licht etc. Hoop het wel in ieder geval, aangezien er vaak nog geen helft op gespeeld kan worden zonder dat al het gras los ligt.
- Thucydides
pi_62821141
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 15:37 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

Heracles heeft het beste kunstgrasveld van de wereld op dit moment. Dat is absoluut onvergelijkbaar met wat de amateurclubs hebben liggen.
Ik heb al wel eens een wedstrijd gespeeld in het stadion van Heracles en het is inderdaad ander kunstgras dan wat bij de meeste amateurs ligt. Maar ik moet zeggen dat het toch wel anders voetbalde. Zeker in het begin is het even wennen aan de bal snelheid en de ondergrond. Dit is natuurlijk geen geldig excuus voor de verliezende partij maar het is wel even wennen.
Koning.
pi_62821221
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:13 schreef Chadi het volgende:

[..]

Heb jij gezien waardoor Cvitanich die blessure kreeg?
pi_62823329
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:41 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Heb jij gezien waardoor Cvitanich die blessure kreeg?
Jah hij kwam lichamelijk te kort in dat duel.
pi_62823404
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:02 schreef Chadi het volgende:

[..]

Jah hij kwam lichamelijk te kort in dat duel.
Verstapte hij zich niet in dat klote veld? Hij trok iig de helft van het veld omhoog met zijn schoen
pi_62823616
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:05 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Verstapte hij zich niet in dat klote veld? Hij trok iig de helft van het veld omhoog met zijn schoen
Ik dacht dat hij een duel aan ging en zich daarbij blesseerde. Dat had volgens mij weinig met het veld te maken. Ik heb er verder niet zo goed naar gekeken.
pi_62823730
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:12 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij een duel aan ging en zich daarbij blesseerde. Dat had volgens mij weinig met het veld te maken. Ik heb er verder niet zo goed naar gekeken.
K, misschien had het er allebei wel iets mee te maken maakt ook niet zoveel uit
pi_62824582
quote:
[2008/2009] Aanvallende verdediger John Goossens de nieuwe Michael Reiziger
Written by Marc Daemen, Jacques Happe

Jarenlang maakte aanvaller John Goossens furore in de jeugdelftallen van Ajax, totdat het vorig seizoen allemaal wat minder ging. Zijn mentale en fysieke gesteldheid speelde hem danig parten. Maar nu bloeit hij helemaal op. “Ik heb mijn plek gevonden”, straalt een gelukkige Goossens tegenover highlow.nl. De aanvaller is verdediger geworden.

Het is verbazingwekkend hoe John Goossens zich de afgelopen weken heeft ontwikkeld. Menig supporter verbaasde zich over het feit dat de aanvaller geposteerd werd als verdediger. In eerste instantie leek dit een noodgreep van coach Adrie Koster vanwege de vele blessures, maar inmiddels voelt Goossens zich helemaal thuis in de defensie. Op de vraag of hij liever weer op het middenveld speelt geeft hij een duidelijk antwoord. “Nee! Ik denk dat ik mijn plek heb gevonden”, antwoordt John stellig. Hij ziet als opkomende verdediger een wereld voor hem open gaan. “Ik heb geen man meer in mijn rug. Ik zie alles voor me. Dat je ervoor kan zorgen dat je man geen kant op kan en dat hij achter jou aanloopt is heerlijk!” Een kleine twee maanden geleden vond Goossens het maar niks dat hij op de linksbackpositie moest spelen. Hij werd zelfs voor Jong Oranje opgeroepen als verdediger. Toen begon toch het besef dat hij eigenlijk de ideale linksback is. “Ik train op die positie en praat met de trainers en andere mensen erover. Die zeggen ook dat wanneer ik mij verdedigend nog verbeter, ik met mijn overlappingen en vrije trappen een levensgevaarlijke back kan zijn.” Is Goossens de nieuwe Michael Reiziger*, maar dan op links, van Ajax? “Daar zou ik wel voor tekenen ja. Dat is toch mooi!”

[*Reiziger werd door Louis van Gaal niet langer als spits ingezet, maar als rechtsback. Louis van Gaal vertelde afgelopen zaterdag nog dat spelers soms meer capaciteiten hebben en je die er op deze manier uit laat komen -- red]

De 20-jarige Goossens maakte afgelopen seizoen een moeilijke periode door. Nadat hij in de voorbereiding door Henk ten Cate bij het eerste was gehaald, werd hij door een blessure weer teruggeworpen naar het tweede. De druk om toen weer te presteren werd hem teveel. Tot op heden ziet men een geheel andere Goossens op het voetbalveld. Het koppie is weer leeg en John geniet van het voetballen. ”Ik speel nu met een heel andere gedachte. Vroeger speelde ik alleen om te presteren en om zo snel mogelijk aan de overkant te zijn. Dat heb ik uit mijn hoofd gezet. Ik ga er nu voor om lekker te voetballen en als ik die instelling heb dan komt het vanzelf wel. Ik ga me niet meer druk maken over het feit dat ik moet presteren. Speel ik een wedstrijd minder, dan zorg ik ervoor dat ik die week erop weer 90 minuten vlam.” Het zit John gelukkig allemaal weer mee. De talentvolle speler kijkt nog niet vooruit naar wat hem allemaal te wachten staat dit seizoen, maar focust zich op de dag van vandaag. “Ik ben ook totaal niet teleurgesteld dat ik niet meetrain met het eerste. Ik vind het prima zo. Het komt allemaal wel. Eind vorig seizoen ging het al een stuk beter. Ik heb in de zomer tegen mezelf gezegd dat ik mij nergens meer op ga richten. Ik ga lekker voetballen en ik maak me totaal niet meer druk. Ik leef voor 200% voor mijn vak.”

Dat Goossens een harde jongen is blijkt wel uit het gegeven dat hij ondanks een geblesseerde voet gewoon speelt. “Ook met die blessure gaan we gewoon door. Met wat pijnstillers lukt het wel.” Deze instelling kenmerkt de nieuwe Goossens. Hij heeft geen rust in zijn lichaam om te revalideren, want hij wil voetballen. “Ik kan alleen niet met m’n wreef schieten. Als ik op zondag en maandag een pilletje neem dan voelt het wel wat minder pijnlijk aan. De dag na de wedstrijd zal ik wat moeilijker lopen, maar ik train dan wel gewoon mee. Het is niet zo ernstig dat ik langs de lijn moet blijven. Het kan bovendien geen kwaad volgens de dokter. Er is een foto van gemaakt en daar was niets op te zien. Ik weet niet precies wat het is. Ik heb voluit op iemand zijn onderkant geschoten en daardoor is het nu beurs. Het heeft tijd nodig om te herstellen maar die tijd heb ik niet.” Niets houdt John Goossens meer tegen. De tijd lijkt nu aangebroken dat hij op een hoger niveau kan gaan acteren. Maar al krijgt hij de kans niet van trainer Marco van Basten dan nog geniet John volop van zijn passie, het voetballen.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:04:01 #236
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_62825018
vermeer
Oleguer-Van der Wiel- Vermaelen-Emanuelson
Gabri-Lindgren-Vertonghen
De Jong
Huntelaar-Leonardo

Sno viel goed in woensdag maar is te statisch als spits voor een hele wedstrijd en vult Huntelaar niet goed aan denk ik. Hij is wel handig om achter de hand te houden wil je iets forceren het laatste half uur.Leonardo zou ik veel vrijheid geven en lekker laten voetballen. Verder mag het tegen Twente uit best wat defensiever gevoetbald worden. Ruimtes klein houden en Twente het voetbal onmogelijk maken. Alles voor de drie punten.
#FreeHat
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:11:22 #237
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_62825211
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:49 schreef _Mike_ het volgende:

[..]
Op zich een aardige mentaliteit, alleen moet 'ie natuurlijk wel presteren
Ben benieuwd of hij doorbreekt, hij moet momenteel nog veel linksbacks voor zich dulden. Uiteraard is het wel handig als we ooit veel blessures hebben en geen echte vleugelspelers meer op kunnen stellen. Ik ben alleen bang dat het een Urby-geval gaat worden, en dat het een tijd duurt voordat hij verdedigend op niveau is.
- Thucydides
pi_62825469
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
vermeer
Oleguer-Van der Wiel- Vermaelen-Emanuelson
Gabri-Lindgren-Vertonghen
De Jong
Huntelaar-Leonardo

Sno viel goed in woensdag maar is te statisch als spits voor een hele wedstrijd en vult Huntelaar niet goed aan denk ik. Hij is wel handig om achter de hand te houden wil je iets forceren het laatste half uur.Leonardo zou ik veel vrijheid geven en lekker laten voetballen. Verder mag het tegen Twente uit best wat defensiever gevoetbald worden. Ruimtes klein houden en Twente het voetbal onmogelijk maken. Alles voor de drie punten.
In dat geval kan je leonardo er beter uithalen, want die doet 9 vd 10 keer voor spek en bonen mee.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:26:33 #239
166976 DuvelDuvel
pi_62825591
Wie zou er dan moeten staan? Die jongen kan trouwens echt wel voetballen. Staat alleen te vaak aan de zijlijn. Laat hem maar een keer om Huntelaar heen voetballen. Ik ben benieuwd hoe gevaarlijk dat is.
#FreeHat
pi_62825642
Ik zou zo spelen, serieus.

Vermeer
V/d Wiel - Oleguer - Vermaelen - Emanuelson
Gabri - Lindgren
De Jong - Vertonghen - Leonardo
Huntelaar
pi_62825696
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:26 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wie zou er dan moeten staan? Die jongen kan trouwens echt wel voetballen. Staat alleen te vaak aan de zijlijn. Laat hem maar een keer om Huntelaar heen voetballen. Ik ben benieuwd hoe gevaarlijk dat is.
Dat is heel gevaarlijk... maar niet voor de tegenstander. De man leidt constant balverlies.

Ik heb het al eerder gezegd, maar ik zou Urby linksbuiten zetten. Hij was gisteren een gigantische verbetering tov dat kakkerlakje leonardo.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:33:35 #242
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_62825745
Vermeer
Silva --Oleguer-- VD Wiel-- Vermaelen
-----vertonghen - lindgren
-Gabri - De jong - Emanuelson
---------- Huntelaar

Als de jong slecht speelt wisselen voor sno of leo.
pi_62825795
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:31 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb het al eerder gezegd, maar ik zou Urby linksbuiten zetten. Hij was gisteren een gigantische verbetering tov dat kakkerlakje leonardo.
Die voorzetten van hem zijn wel lekker ja . En corners en vrije trappen zijn ook een verademing.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:43:21 #244
166976 DuvelDuvel
pi_62825981
Emanuelson staat goed achterin.Op het moment. Al vind ik Urby nog wel wat foutjes maken. Domme overtredingen en ruimte wegeven maar laat hem maar staan zodat we wat vastigheid inbouwen. Verder zou ik zo min mogelijk veranderen en dus alleen Gabri voor Suarez wisselen.
#FreeHat
pi_62827712
Urby doet het zeker verdienstelijk.. gelukkig niet zo een drama als het vorige seizoen!
pi_62829174
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:33 schreef Loserkid het volgende:
Vermeer
Silva --Oleguer-- VD Wiel-- Vermaelen
-----vertonghen - lindgren
-Gabri - De jong - Emanuelson
---------- Huntelaar

Als de jong slecht speelt wisselen voor sno of leo.
Zou ook zo gaan spelen! Misschien Vertonghen en Gabri misschien wisselen van positie, denk dat Vertonghen iets meer diepgang heeft!
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_62829369
Grappig eigenlijk. In PES2006 zette ik Emanuelson af en toe al neer als linksbuiten en nu doet Marco dat nog echt ook.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_62829441
Gabri voorziet moeilijk jaar maar wil niet weg

Gabri voorziet voor zichzelf een moeilijk seizoen bij Ajax. De middenvelder begon woensdagavond tegen Heracles Almelo op de bank en viel de tweede helft in. Zondag haalde hoofdtrainer Marco van Basten hem tegen NEC, vlak voor rust, naar de kant.

Tegen Heracles liet Van Basten Gabri op de bank beginnen, omdat hij met een diepgaande middenvelder wilde spelen naast een controleur (Rasmus Lindgren) en een passer (Jan Vertonghen). Drie dagen eerder in het duel met NEC was de oud-speler van Barcelona om die reden al binnen 41 minuten naar de kant gehaald.

"Weggaan? Nee, dat is niet mijn intentie. Ik heb het naar mijn zin bij Ajax", meent de 29-jarige Spaanse middenvelder in Het Parool. "De mensen bij de club waarderen mijn werk al twee jaar. Daarom voel ik me rustig. Ze weten hoe ik kan spelen en hoe ik het team kan ondersteunen. Ik denk dus niet aan weggaan."

‘Maar als de trainer of mensen bij de club zeggen dat ik een uitweg kan zoeken, dan gaan we die zoeken", ziet Gabri ook in. "Ik verwacht dan wel dat ze het direct tegen mij zeggen. Maar op dit moment speelt weggaan niet. Marco van Basten dacht dat een andere speler beter zou spelen op mijn positie. Ik heb afgelopen weekeinde na NEC gezegd dat het voor mij moeilijk was te accepteren, ook gezien het moment van de wissel. Het was de eerste keer dat ik vlak voor rust eruit moest."

Gabri baseert zijn gevoel op wat hij al heeft gezien van Eyong Enoh, een van de concurrenten voor zijn positie die deze zomer is aangetrokken. "Ik had al voorzien dat het een heel moeilijk jaar voor me gaat worden. De kwaliteit van de selectie is hoog en er zijn twee concurrenten aangetrokken. Ik ben nu drie wedstrijden fit. De eerste speelde ik helemaal, de tweede 41 minuten en de derde begon ik op de bank. We gaan kijken hoe het verder verloopt", aldus het voormalige jeugdproduct van Barcelona.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=68006
pi_62829840
Gabri Gewoon in de basis wat mij betreft.
pi_62829852
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 08:37 schreef Aanvoerder het volgende:
Grappig eigenlijk. In PES2006 zette ik Emanuelson af en toe al neer als linksbuiten en nu doet Marco dat nog echt ook.
Koop in PES 2009 nu vast even een paar goede verdedigers dan, dan hebben we ze over een jaar of 3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')