abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62808531
Ben normaal erg optimistisch en denk altijd wel dat Ajax kan winnen maar zaterdag ben ik bang voor een nederlaag

Denk dat we niet veel beter gaan spelen dan tegen Heracles en nu hebben we ook Suarez er niet bij!
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_62808546
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:55 schreef _Mike_ het volgende:

[..]
Wat is dat voor een onzin? Sarpong Golden Boy? Zeker als opvulling van het lijstje
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:57:31 #123
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62808550
Ik vind Golden Boy een beetje gay klinken eerlijk gezegd. En heb zo'n flauw vermoeden dat Sarpong 'm niet gaat winnen...
Gourmetten of steengrillen?
pi_62808597
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:57 schreef Silenus het volgende:
Ik vind Golden Boy een beetje gay klinken eerlijk gezegd. En heb zo'n flauw vermoeden dat Sarpong 'm niet gaat winnen...
Eensch
pi_62808603
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat is dat voor een onzin? Sarpong Golden Boy? Zeker als opvulling van het lijstje
Doet pijn hé?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62808643
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:30 schreef Jasza het volgende:
Ik zit met smart te wachten tot we met deze voorhoede spelen:

Aissati

Suarez-KJH-Sulejmani

Het is nu zo doorzichtig wat Ajax doet, alles op Suarez inspele of op Klaas. Met die 2 erbij word het volgens mij echt een gekkenhuis als dat goed gaat lopen.
Ik zie toch liever:

Steek
Wiel - Oleguer - Vermaelen - Urby
Vertonghen - Enoh - Gabri
Suarez - Huntelaar - Sulejmani

Wat heult iedereen hier toch met Aissati, die gast heeft nog niks laten zien. Hij heeft vast wel talent, maar bij PSV had ik nou ook niet zoiets van 'woooh, wat een speler'.

Ik was gisteren echt pissig toen Gabri niet opgesteld was, echt een bijzonder slechte keuze van Bassie, imo.
pi_62808665
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:59 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Doet pijn hé?
Ja...

pi_62808668
Waar zijn al die Huntelaar haters eigenlijk gebleven?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62808671
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:59 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Doet pijn hé?
Volgens mij kan een Golden Boy flink pijn doen, inderdaad.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62808877
Wordt een mooie wedstrijd als 010 naar de Arena komt. Kan niet wachten
pi_62809048
Sulejmani maakt ietsjes meer kans denk ik.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62809085
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:02 schreef _Mike_ het volgende:
Waar zijn al die Huntelaar haters eigenlijk gebleven?
Hoi... .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62809137
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:01 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Wat heult iedereen hier toch met Aissati, die gast heeft nog niks laten zien. Hij heeft vast wel talent, maar bij PSV had ik nou ook niet zoiets van 'woooh, wat een speler'.
Dan speel je met 3 toch wel verdedigend ingestelde middenvelders waardoor je een gat krijgt naar de aanval toe. Aissati heeft het zeker wel laten zien in zijn eerste periode bij PSV en daarna was hij wekelijks een van de beste bij Twente.
pi_62809231
Officieel zijn zij verdedigend, in werkelijkheid zijn alleen Gabri en Enoh dat. Vertonghen komt op + de backs Emanuelson en eventueel Van der Wiel.
pi_62809300
Ik hoop dus echt niet dat Van Basten geen vertrouwen heeft in Gabri. Misschien voorbarig, maar daar begint het toch wel op te lijken. Serieus... Lindgren en De Jong verkiezen boven Gabri
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:23:54 #136
67174 Dos37
Come on Twente
pi_62809331
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:17 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Dan speel je met 3 toch wel verdedigend ingestelde middenvelders waardoor je een gat krijgt naar de aanval toe. Aissati heeft het zeker wel laten zien in zijn eerste periode bij PSV en daarna was hij wekelijks een van de beste bij Twente.
Dat was helemaal niet zo, Bakkel was veel beter. Aissati was soms goed maar meestal erg matig met als dieptepunt de wedstrijd tegen PSV toen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_62809335
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:14 schreef BB-boy het volgende:
Sulejmani maakt ietsjes meer kans denk ik.
Die verkiezing lijkt me een beetje onzin volgens mij is het wel duidelijk dat Bojan Krkic die gaat winnen.
pi_62809442
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:27 schreef getl0st het volgende:

[..]

Daarbij is Twente (net als Heerenveen) uit en thuis een wereld van verschil vind ik..
Ook is NAC een totaal andere tegenstander dan Ajax.. tegen Ajax loopt elke ploeg 2 stappen harder...
Dat viel gister ook weer te zien inderdaad. In het land van die homo.

Kutmongolen in Heerenveen .
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:45:33 #139
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_62809916
Wat een club .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_62809977
Drie keer winst op rij met fantastisch voetbal.
pi_62810375
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:32 schreef azaroth het volgende:
ajaxnetwerk:
[..]

nog een aanvaller minder dan
Lijkt me bullshit aangezien hij de laatste weken regelmatig speelminuten kreeg
pi_62810566
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:47 schreef El_Bassie het volgende:
Drie keer winst op rij met fantastisch voetbal.
Wel een hoopvolle trend; we zijn al drie wedstrijden niet meer genaaid door het arbitrale trio.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62810625
quote:
Dario Cvitanich (foto) verlangt alweer naar een terugkeer richting Argentinië. De aanvaller werd bij de start van het huidige seizoen overgenomen van Banfield, maar komt vooralsnog weinig voor in de plannen van Ajax-coach Marco van Basten. De kleine spits, die zich het afgelopen seizoen liet kronen tot topscorer van de hoogste Argentijnse voetbalafdeling, zou zijn zaakwaarnemer hebben gevraagd om een club te zoeken in zijn vaderland die bereid is hem tot aan het eind van dit seizoen te huren. Boca Juniors wordt genoemd als belangrijkste gegadigde. (Clarín)
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:08:36 #144
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62810633
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:05 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Wel een hoopvolle trend; we zijn al drie wedstrijden niet meer genaaid door het arbitrale trio.
En het lag dit keer ook niet aan het veld of het koude weer
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:08:42 #145
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_62810638
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:05 schreef BB-boy het volgende:

[..]

zaterdag luinge
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:13:24 #146
51286 w00h00
Digital man!
pi_62810768
Een hoop feyenoorder ineens hier, waarschijnlijk allemaal SUCCES SUPPORTERS.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:13:28 #147
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_62810771
wat een kuttijd trouwens Zaterdag 18:45
#FreeHat
pi_62810810
LOL, die gasten stonden als slappe dweilen te kijken hoe Heracles de bal het doel inschopte. Pas na die rode kaart kwam er enig beweging in. Triest hoor hoe het eens zo sterke Ajax is veranderd in een sloom b-elftal.
pi_62810930
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:14 schreef PDOA het volgende:
LOL, die gasten stonden als slappe dweilen te kijken hoe Heracles de bal het doel inschopte. Pas na die rode kaart kwam er enig beweging in. Triest hoor hoe het eens zo sterke Ajax is veranderd in een sloom b-elftal.
En toch wint ons b-elftal daar met 1-3. Echt, het enige wat me interesseert zijn de 3 punten. Rest boeit me allemaal niet meer.

Het enige wat me wel nogal frustreert is onze blessurelijst . Hoe kun je in godsnaam ooit aan je team bouwen op deze manier. En dit is elk seizoen zo, dus ook volgend seizoen mis je een halve competitiehelft weer 2/3e van je selectie.
pi_62810988
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:08 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

En het lag dit keer ook niet aan het veld of het koude weer
Het lag deels wel aan het veld, het slechte spel van gisteren. Dat valt absoluut niet te ontkennen.
pi_62811049
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Het lag deels wel aan het veld, het slechte spel van gisteren. Dat valt absoluut niet te ontkennen.
Waarom kunnen jullie dan de eerste en 2e helft wel 10 minuten lang goed positiespel spelen?

Marco heeft gisteren met 2 wissels de wedstrijd voor jullie gewonnen, al had Gabri 'gewoon' moeten beginnen natuurlijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Blawh op 30-10-2008 14:44:57 ]
pi_62811164
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:22 schreef Blawh het volgende:

[..]

Waarom kunnen jullie dan de eerste en 2e helft wel 10 minuten lang goed positiespelen?

Marco heeft gisteren met 2 wissels de wedstrijd voor jullie gewonnen, al had Gabri 'gewoon' moeten beginnen natuurlijk.
Geen idee waarom het toen iets beter ging, maar je zag op verschillende momenten dat spelers moeite hadden met het veld. Vooral Oleguer had moeite, maar ook Leonardo lukte het niet om de bal in te schatten. De bal rolt gewoon veel sneller op dit kunstgras, reageert anders. Ik hoop echt dat Heracles een nieuw stadion bouwt, met daarin echt gras, maar dat zal er met ten cate als hoofdsponsor wel niet inzitten. Zou ook sportieve zelfmoord zijn trouwens.
pi_62811666
Denk dat de controle bij Leonardo vooral lag aan... Leonardo..
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_62811763
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:55 schreef _Mike_ het volgende:

[..]
Sulejmani check. Maar Sarpong?

Leuk voor die jongen, daar niet van, maar ik vind hem tot dusver verre van constant spelen.
pi_62811823
[quote]Op donderdag 30 oktober 2008 14:26 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Geen idee waarom het toen iets beter ging, maar je zag op verschillende momenten dat spelers moeite hadden met het veld. Vooral Oleguer had moeite, maar ook Leonardo lukte het niet om de bal in te schatten. De bal rolt gewoon veel sneller op dit kunstgras, reageert anders. Ik hoop echt dat Heracles een nieuw stadion bouwt, met daarin echt gras, maar dat zal er met ten cate als hoofdsponsor wel niet inzitten. Zou ook sportieve zelfmoord zijn trouwens.
[/quote

Wat een slap gelul. Wat Blagh zegt is waar, eerste kwartier speelde Ajax Heracles van de mat met goed positiespel.
En Leonarde is niet echt een graadmeter he, die loopt nog een nivea-bal over de achterlijn
Ik zie vooruitgang!
In de Arena moet ook iedereen Ajax blijven steunen, het helpt gewoon. Al die negatieve shit moet stoppen. En ik krijg het bijna niet uit mijn bek maar 410 op Zuid is een goede zet geweest. Al een paar keer wisselwerking met F gezien en dat is ook goed voor de sfeer.
Ik was zelf ook altijd een typische Amsterdamse azijnzeiker maar daar gaan ze zeker niet beter van voetballen als driekwart met die attitude in het stadion zit!
Die derde ster moet godverdomme op het shirt in april!
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_62812005
quote:
Treffers Huntelaar in Almelo goed voor mijlpaal

Klaas-Jan Huntelaar had woensdagavond een groot aandeel in de 3-1 zege van Ajax op Heracles Almelo. De tweede treffer van de Oranje-international was er eentje met een bijzondere waarde: het was het tweehonderdste officiële doelpunt in zijn profloopbaan.

Huntelaar had slechts 287 wedstrijden nodig om de grens van tweehonderd goals te bereiken. Gemiddeld betekent dat twee goals per drie duels, een indrukwekkend moyenne.

Met zijn twee doelpunten tegen Heracles voerde Huntelaar zijn competitietotaal in dienst van Ajax op naar 75 goals in negentig wedstrijden. Het waren voorts zijn zesde en zevende doelpunt als Ajacied tegen de ploeg uit Almelo. In de Eredivisie scoorde de spits in Amsterdamse dienst alleen tegen VVV-Venlo, SC Heerenveen (acht) en Willem II (negen) vaker.

In onderstaand kader zijn alle officiële wedstrijden meegerekend die Huntelaar als profvoetballer speelde in clubverband én voor de twee belangrijkste nationale ploegen.
De 200 officiële doelpunten van Huntelaar

Kader Duels Goals
Eredivisie 146 108
Eerste Divisie 35 26
KNVB-beker 21 15
Champions League 2 1
Champions League voorronde 4 2
UEFA Cup 25 16
Play-offs 12 4
Johan Cruijff Schaal 1 0
Nederlands elftal 18 10
Jong Oranje 23 18
Totaal 287 200
pi_62812074
Ach we zijn er het komende jaar vanaf
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:59:02 #158
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_62812128
beetje onzin over het veld. Een technisch goede voetballer moet uitstekend uit de voeten kunnen op zo'n veld.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 30 oktober 2008 @ 15:21:01 #159
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62812795
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:20 schreef El_Bassie het volgende:

[..]

Ja, laten we die discussie weer eens oprakelen. Een team als Ajax moet op elk veld goed kunnen spelen. Het lijkt trouwens meer een issue te zijn als de tegenstander wint, dan als de tegenstander verliest. Ajax wint nu overigens al 3x op rij in Almelo, dat kunstgras ligt hun gewoon goed.

Ik heb ook al heel vaak aangegeven dat ze kunstgras in de ArenA (hadden) moeten leggen. Misschien liggen al die blessures wel aan de erbarmelijke velden?
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_62812798
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:59 schreef TAV74 het volgende:
beetje onzin over het veld. Een technisch goede voetballer moet uitstekend uit de voeten kunnen op zo'n veld.
Niet als je het helemaal niet gewend ben, dan is het redelijk irritant
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')