abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62807161
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:54 schreef ASroma het volgende:

[..]

klopt en sno geeft 1 assist en is ook gelijk weer de man. Tis te hopen dat ie dit seizoen in ieder geval geen opbouwende rol meer krijgt. Als pichhitter ala
is niet zo vreemd toch? we dachten een gigantische miskoop in huis te hebben.. blijkt ie toch uiterst nuttig als pinch hitter. niet vreemd dat we dan blij zijn en hij "de man" is. nu maar hopen dat Marco het ook ziet en hem nooit meer op het middenveld zet.
pi_62807240
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:55 schreef Blight het volgende:
Waarom niet zoiets tegen Twente?

------------------Vermeer--------------------
vd Wiel, Oleguer, Vermaelen, Vertonghen
----------Gabri-------------Lindgren---------
-Kennedy-----------------------Emanuelson-
--------------Sno--Huntelaar------------------

Kennedy het veld breed laten houden, Urby in een vrije creatieve en aanvallende rol, Sno als aanspeelpunt, Huntelaar als afmaker. Gabri als stofzuiger, Lindgren als verlengstuk. Nadeel zit 'm een beetje in de backs. Elia en Denneboom zijn vrij rap, dus dat kan wel lastig zijn.
Wel een aardige opstelling... zoiets had ik ook. Ik ben alleen bang dat het wel erg statisch voorin wordt met Sno en Huntelaar.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_62807347
Sno is toch totaal geen aanvaller zeg

Beter met Huntelaar en Kennedy spelen. Of met Urby en Huntelaar in de spits.
pi_62807396
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:13 schreef De_Ananas het volgende:
Sno is toch totaal geen aanvaller zeg [ afbeelding ]
Wat is hij dan wel?

Ik vind hem ook geen verdediger of verdedigende middenvelder, daarvoor ligt zijn tempo te laag. Ik denk eerlijk gezegd dat hij alleen bruikbaar is in of nabij de spits.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_62807407
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:13 schreef De_Ananas het volgende:
Sno is toch totaal geen aanvaller zeg [ afbeelding ]

Beter met Huntelaar en Kennedy spelen. Of met Urby en Huntelaar in de spits.
Heeft bij Jong Oranje en Jong Ajax al een peer keer in de spits gestaan hoor.
pi_62807440
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

Heeft bij Jong Oranje en Jong Ajax al een peer keer in de spits gestaan hoor.
Wil niet zeggen dat ie het ook is.
pi_62807459
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:15 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Wat is hij dan wel?

Ik vind hem ook geen verdediger of verdedigende middenvelder, daarvoor ligt zijn tempo te laag. Ik denk eerlijk gezegd dat hij alleen bruikbaar is in of nabij de spits.
Misschien wel maar niet samen met Huntelaar. Je gaat toch ook geen 2 Rooney's opstellen.
pi_62807509
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:17 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Wil niet zeggen dat ie het ook is.
Dan moet je Kennedy en Urby ook niet als aanvallers opstellen.
Aangezien ze dat ook niet zijn.
pi_62807510
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:17 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Misschien wel maar niet samen met Huntelaar. Je gaat toch ook geen 2 Rooney's opstellen.
Daar heb je een punt. Wat ik al zei, Huntelaar EN Sno in de spits is denk ik wat te statisch.
pi_62807611
met de rug naar het doel de bal vasthouden en het spel vertragen.. dat is Sno zijn beste (en enige) kwaliteit. dat ie z'n kwaliteit kan gebruiken als pinch hitter betekent niet dat ie ook spits is. hij is eigenlijk geen van allen.
pi_62807662
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:04 schreef DJ_Ryow het volgende:

[..]

is niet zo vreemd toch? we dachten een gigantische miskoop in huis te hebben.. blijkt ie toch uiterst nuttig als pinch hitter. niet vreemd dat we dan blij zijn en hij "de man" is. nu maar hopen dat Marco het ook ziet en hem nooit meer op het middenveld zet.
je hebt een punt maar laat hem dat eerst eens structureel gaan bewijzen in de komende wedstrijden..... niet te hard van stapel lopen
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:27:34 #112
174540 getl0st
rot op en raak kwijt.
pi_62807721
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:59 schreef TAV74 het volgende:

[..]

het was dan ook een bijzonder misleidende samenvatting. Nac had op een paar kansen na weinig in te brengen. Twente creëerde niet veel 9mede door weinig vorm in de voorhoede), maar was echt de sterkere ploeg. Ajax gaat het daar heel erg moeilijk krijgenI
Daarbij is Twente (net als Heerenveen) uit en thuis een wereld van verschil vind ik..
Ook is NAC een totaal andere tegenstander dan Ajax.. tegen Ajax loopt elke ploeg 2 stappen harder...
I've got more game than Monopoly.
pi_62807731
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:25 schreef ASroma het volgende:

[..]

je hebt een punt maar laat hem dat eerst eens structureel gaan bewijzen in de komende wedstrijden..... niet te hard van stapel lopen
Hopelijk hoeft dat niet want dat zou betekenen dat we niets beters hebben
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:35:49 #114
67174 Dos37
Come on Twente
pi_62807928
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 11:59 schreef TAV74 het volgende:

[..]

het was dan ook een bijzonder misleidende samenvatting. Nac had op een paar kansen na weinig in te brengen. Twente creëerde niet veel 9mede door weinig vorm in de voorhoede), maar was echt de sterkere ploeg. Ajax gaat het daar heel erg moeilijk krijgenI
Precies, we speelden dan misschien niet heel goed. Maar gaven ook bijna niets weg.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_62808054
Dekker: "Triest hoe Ajax met Kennedy omgaat"

Kennedy Bakirçioglu wil in de winterstop vertrekken bij Ajax. De aanvaller komt niet in de plannen voor van Ajax-trainer Marco van Basten en wil Ajax verlaten om speelminuten te maken. Dat zegt zijn zaakwaarnemer Chiel Dekker tegen Goal.com. "Heel triest hoe ze met hem omgaan.

De Zweedse vleugelaanvaller is aan het einde van de voorbereiding duidelijk gemaakt dat hij beter naar een andere club op zoek kon gaan. Dat zei Van Basten overigens ook tegen collega-aanvallers Leonardo en Dennis Rommedahl, die de afgelopen tijd tóch op speelminuten konden rekenen.

"Kennedy heeft nu twee keer negentig minuten bij Jong Ajax mee gedaan en is honderd procent fit", zegt Dekker tegen Goal.com. "Bij Jong Ajax gaat het dus geweldig", voegt hij er ironisch aan toe.

Bij de belangenbehartiger van de Zweed schuilt enige onvrede over de gang van zaken. "Het is zonde voor die jongen. Het is ook triest hoe Ajax met die jongen omgaan. Het lijkt wel alsof ze niet alles uit ‘m proberen te halen."

"Je kan ook niet zeggen dat ze bij Ajax op de vleugels geweldig staan te ballen", vervolgt de zaakwaarnemer zijn verhaal. "Iedereen krijgt een kans, behalve Kennedy. Dat is een heel vervelende situatie."

De aankoop van de vertrokken technisch directeur Martin van Geel lijkt in de winterstop dan ook z’n biezen te gaan pakken. "Maar dan moet er wel interesse komen, want een speler die een jaar niet aan voetballen is toegekomen ligt wat minder in de markt", blijft Dekker realistisch.

http://www.goal.com/nl/Articolo.aspx?ContenutoId=939542

Misschien toch proberen zaterdag? Maar als ik alleen al aan zijn voorzetten van afgelopen jaar denk....
pi_62808185
Samenvattingen zijn echt dramatisch bij de nos. Welke kneus dit bedacht heeft moeten opknopen. Blijkbaar is er wel een markt voor

@verteegrob: alles beter dan leonardo! Zowel Leo als Rommedahl hebben toch wel aardig wat minuten gehad tot nu toe, wat mij beteft krijgt Kennedy ook de mogelijkheid.
Think of a circle with a fine split in it. At one end there's insanity, you go around the circle to sanity, and on the other end of the circle close to insanity, but not insanity, is unsanity
pi_62808262
Mooie praat van die Dekker, hij heeft vorig seizoen bijna elke wedstrijd gespeeld en dan nu nog janken dat Ajax hem geen kans geeft
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:51:39 #118
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62808375
Precies, misschien had Kennedy zelf ook eens een keer voor de verandering een wedstrijd goed kunnen spelen. Ik weet niet hoor.
Gourmetten of steengrillen?
pi_62808425
Gooi die Kennedy er zaterdag maar in, je hebt toch weinig anders.
pi_62808500
quote:
Sarpong dingt mee naar Golden Boy-award
Jeffrey Sarpong is de enige Nederlander die is genomineerd voor de Golden Boy-award, de prijs voor het grootste talent van Europa. De aanvallend ingestelde middenvelder van Ajax staat op een lijst van veertig genomineerden. De Amsterdammers hebben met Miralem Sulejmani nog een kanshebber voor de prijs.

De 20-jarige Sarpong staat dit jaar voor zijn doorbraak als speler van Ajax. Onder de nieuwe trainer Marco van Basten krijgt de kleine middenvelder veel kansen toebedeeld. Zo speelde hij dit seizoen vooralsnog zes competitiewedstrijden, waarin hij één keer het net wist te vinden. Een blessure stokt zijn huidige aantal duels momenteel.

De kansen dat Sarpong ook daadwerkelijk de prijs binnen weet te halen lijken echter nihil. Spelers als Mario Balotelli (Internazionale), Alexandre Pato (AC Milan), Bojan Krkic (FC Barcelona) en Theo Walcott (Arsenal) dingen ook mee naar de prijs.

De afgelopen vijf jaar kende de Golden Boy-award gerenommeerde winnaars. Van 2003 tot en met 2007 wisten respectievelijk Rafael van der Vaart, Wayne Rooney, Lionel Messi, Francesc Fàbregas en Sergio Agüero de prijs in de wacht te slepen.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62808531
Ben normaal erg optimistisch en denk altijd wel dat Ajax kan winnen maar zaterdag ben ik bang voor een nederlaag

Denk dat we niet veel beter gaan spelen dan tegen Heracles en nu hebben we ook Suarez er niet bij!
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_62808546
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:55 schreef _Mike_ het volgende:

[..]
Wat is dat voor een onzin? Sarpong Golden Boy? Zeker als opvulling van het lijstje
  donderdag 30 oktober 2008 @ 12:57:31 #123
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_62808550
Ik vind Golden Boy een beetje gay klinken eerlijk gezegd. En heb zo'n flauw vermoeden dat Sarpong 'm niet gaat winnen...
Gourmetten of steengrillen?
pi_62808597
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:57 schreef Silenus het volgende:
Ik vind Golden Boy een beetje gay klinken eerlijk gezegd. En heb zo'n flauw vermoeden dat Sarpong 'm niet gaat winnen...
Eensch
pi_62808603
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:57 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat is dat voor een onzin? Sarpong Golden Boy? Zeker als opvulling van het lijstje
Doet pijn hé?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_62808643
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 01:30 schreef Jasza het volgende:
Ik zit met smart te wachten tot we met deze voorhoede spelen:

Aissati

Suarez-KJH-Sulejmani

Het is nu zo doorzichtig wat Ajax doet, alles op Suarez inspele of op Klaas. Met die 2 erbij word het volgens mij echt een gekkenhuis als dat goed gaat lopen.
Ik zie toch liever:

Steek
Wiel - Oleguer - Vermaelen - Urby
Vertonghen - Enoh - Gabri
Suarez - Huntelaar - Sulejmani

Wat heult iedereen hier toch met Aissati, die gast heeft nog niks laten zien. Hij heeft vast wel talent, maar bij PSV had ik nou ook niet zoiets van 'woooh, wat een speler'.

Ik was gisteren echt pissig toen Gabri niet opgesteld was, echt een bijzonder slechte keuze van Bassie, imo.
pi_62808665
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:59 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Doet pijn hé?
Ja...

pi_62808668
Waar zijn al die Huntelaar haters eigenlijk gebleven?
pi_62808671
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:59 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Doet pijn hé?
Volgens mij kan een Golden Boy flink pijn doen, inderdaad.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_62808877
Wordt een mooie wedstrijd als 010 naar de Arena komt. Kan niet wachten
pi_62809048
Sulejmani maakt ietsjes meer kans denk ik.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62809085
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:02 schreef _Mike_ het volgende:
Waar zijn al die Huntelaar haters eigenlijk gebleven?
Hoi... .
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_62809137
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:01 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Wat heult iedereen hier toch met Aissati, die gast heeft nog niks laten zien. Hij heeft vast wel talent, maar bij PSV had ik nou ook niet zoiets van 'woooh, wat een speler'.
Dan speel je met 3 toch wel verdedigend ingestelde middenvelders waardoor je een gat krijgt naar de aanval toe. Aissati heeft het zeker wel laten zien in zijn eerste periode bij PSV en daarna was hij wekelijks een van de beste bij Twente.
pi_62809231
Officieel zijn zij verdedigend, in werkelijkheid zijn alleen Gabri en Enoh dat. Vertonghen komt op + de backs Emanuelson en eventueel Van der Wiel.
pi_62809300
Ik hoop dus echt niet dat Van Basten geen vertrouwen heeft in Gabri. Misschien voorbarig, maar daar begint het toch wel op te lijken. Serieus... Lindgren en De Jong verkiezen boven Gabri
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:23:54 #136
67174 Dos37
Come on Twente
pi_62809331
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:17 schreef Wooldoor het volgende:

[..]

Dan speel je met 3 toch wel verdedigend ingestelde middenvelders waardoor je een gat krijgt naar de aanval toe. Aissati heeft het zeker wel laten zien in zijn eerste periode bij PSV en daarna was hij wekelijks een van de beste bij Twente.
Dat was helemaal niet zo, Bakkel was veel beter. Aissati was soms goed maar meestal erg matig met als dieptepunt de wedstrijd tegen PSV toen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_62809335
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:14 schreef BB-boy het volgende:
Sulejmani maakt ietsjes meer kans denk ik.
Die verkiezing lijkt me een beetje onzin volgens mij is het wel duidelijk dat Bojan Krkic die gaat winnen.
pi_62809442
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 12:27 schreef getl0st het volgende:

[..]

Daarbij is Twente (net als Heerenveen) uit en thuis een wereld van verschil vind ik..
Ook is NAC een totaal andere tegenstander dan Ajax.. tegen Ajax loopt elke ploeg 2 stappen harder...
Dat viel gister ook weer te zien inderdaad. In het land van die homo.

Kutmongolen in Heerenveen .
  donderdag 30 oktober 2008 @ 13:45:33 #139
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_62809916
Wat een club .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_62809977
Drie keer winst op rij met fantastisch voetbal.
pi_62810375
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 10:32 schreef azaroth het volgende:
ajaxnetwerk:
[..]

nog een aanvaller minder dan
Lijkt me bullshit aangezien hij de laatste weken regelmatig speelminuten kreeg
pi_62810566
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 13:47 schreef El_Bassie het volgende:
Drie keer winst op rij met fantastisch voetbal.
Wel een hoopvolle trend; we zijn al drie wedstrijden niet meer genaaid door het arbitrale trio.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_62810625
quote:
Dario Cvitanich (foto) verlangt alweer naar een terugkeer richting Argentinië. De aanvaller werd bij de start van het huidige seizoen overgenomen van Banfield, maar komt vooralsnog weinig voor in de plannen van Ajax-coach Marco van Basten. De kleine spits, die zich het afgelopen seizoen liet kronen tot topscorer van de hoogste Argentijnse voetbalafdeling, zou zijn zaakwaarnemer hebben gevraagd om een club te zoeken in zijn vaderland die bereid is hem tot aan het eind van dit seizoen te huren. Boca Juniors wordt genoemd als belangrijkste gegadigde. (Clarín)
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:08:36 #144
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_62810633
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:05 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Wel een hoopvolle trend; we zijn al drie wedstrijden niet meer genaaid door het arbitrale trio.
En het lag dit keer ook niet aan het veld of het koude weer
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:08:42 #145
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_62810638
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:05 schreef BB-boy het volgende:

[..]

zaterdag luinge
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:13:24 #146
51286 w00h00
Digital man!
pi_62810768
Een hoop feyenoorder ineens hier, waarschijnlijk allemaal SUCCES SUPPORTERS.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 14:13:28 #147
166976 DuvelDuvel
Altijd heet en altijd hype
pi_62810771
wat een kuttijd trouwens Zaterdag 18:45
#FreeHat
pi_62810810
LOL, die gasten stonden als slappe dweilen te kijken hoe Heracles de bal het doel inschopte. Pas na die rode kaart kwam er enig beweging in. Triest hoor hoe het eens zo sterke Ajax is veranderd in een sloom b-elftal.
pi_62810930
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:14 schreef PDOA het volgende:
LOL, die gasten stonden als slappe dweilen te kijken hoe Heracles de bal het doel inschopte. Pas na die rode kaart kwam er enig beweging in. Triest hoor hoe het eens zo sterke Ajax is veranderd in een sloom b-elftal.
En toch wint ons b-elftal daar met 1-3. Echt, het enige wat me interesseert zijn de 3 punten. Rest boeit me allemaal niet meer.

Het enige wat me wel nogal frustreert is onze blessurelijst . Hoe kun je in godsnaam ooit aan je team bouwen op deze manier. En dit is elk seizoen zo, dus ook volgend seizoen mis je een halve competitiehelft weer 2/3e van je selectie.
pi_62810988
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 14:08 schreef Damzkieee het volgende:

[..]

En het lag dit keer ook niet aan het veld of het koude weer
Het lag deels wel aan het veld, het slechte spel van gisteren. Dat valt absoluut niet te ontkennen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')