Euh ja, daar staat hij nu ook 3/4 wedstrijd, alleen is het probleem nu dat er geen diepe spits meer over is. Gevolg: weinig doelpunten. Als je kijk komen 90% van de doelpunten dit seizoen van de flanken.quote:
Tioté is een betere balafpakker dan Janssen. En omdat dat Brama's sterkste punt ook niet is, is het niet gek dat hij er vaak instaat.quote:Op zondag 9 november 2008 21:35 schreef De_kromme het volgende:
Weet iemand wanneer theo janssen weer in de basis staat? Hij is toch veel beter dan die tiote..
Kufo moet gewoon dieper spelen, net als de voorbije seizoenen.quote:Op zondag 9 november 2008 22:16 schreef Moody het volgende:
[..]
Euh ja, daar staat hij nu ook 3/4 wedstrijd, alleen is het probleem nu dat er geen diepe spits meer over is. Gevolg: weinig doelpunten. Als je kijk komen 90% van de doelpunten dit seizoen van de flanken.
Rendla komt er weer aan volgens mij. Daar verwacht ik wel wat vanquote:Op zondag 9 november 2008 20:52 schreef Solstice het volgende:
Volgens mij is d'r geen geld om zo even wat aan te schaffen. Dus je zult het hier voorlopig mee moeten doen. Hopen op een versnelde doorbraak van bijv. Reimerink. Meer zit er niet in denk ik.
Wat was er laf aan het spel van AZ? AZ Speelde net zoals iedere andere wedstrijd, solide, snel, en goed.quote:Op zondag 9 november 2008 16:21 schreef RobbieT het volgende:
En verloren.
Twente speelde niet goed. Az speelde laf overigens.
Mja, verdedigend niet sterk.
Waarom loopt Denneboom trouwens elke keer naar binnen als hij de bal niet heeft? Rechts steeds hardstikke veel ruimte, staat Denneboom ergens in de spits.
Sneu volk trouwens, dat az "publiek"..Je hoort ze niet. Bij elke terug speelbal van Twente gaan ze fluiten.
Zodra Az scoort niet je club ondersteunen, maar alle tukkers zijn homo zingen.
Later nog een paar vuurwerk geluiden (Waarom mag dat overigens wel, en spreekkoren niet?) En dan nog maar eens Alle Tukkkers zijn homo zingen.
Mja, dat het stadion voor het laatste fluit signaal al voor een kwart leeg is zegt ook genoeg.
Dat publiek van jullie is gewoon de grootste waardeloze onzin die er is. -edit-quote:Op maandag 10 november 2008 10:12 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Wat was er laf aan het spel van AZ? AZ Speelde net zoals iedere andere wedstrijd, solide, snel, en goed.
Ik denk dat je van geluk mag spreken dat je niet een 5-0 om de oren hebt gekregen..
En wat een onzin over dat publiek, man ik zat er zelf..
Niet ondersteunen?Echt compleet gelul...
Feit is dat Twente duidelijk vermoeid was, (logisch..) en daarmee zichzelf de das om deed.
Ik zou meer de focus op je eigen club leggen ipv het publiek van AZ ff te gaan beoordelen, al moet ik wel zeggen dat ik het ook kut vind dat het publiek voor het fluitsignaal al wegloopt om snel thuis te zijn...
Ik denk dat je met bovenstaande opmerking genoeg hebt gezegd...quote:Op maandag 10 november 2008 10:40 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Dat publiek van jullie is gewoon de grootste waardeloze onzin die er is.-edit-
AZ was voetballend gewoon beter. Klaar.
Ik stond in het uitvak, en wat wegge-edit is was mijn klacht over de vuurwerkgeluidmakende az-supporters, die gewoon een half uur lang vuurwerkgeluiden aan het maken waren. Die mogen van mij de pest krijgen.quote:Op maandag 10 november 2008 10:42 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ik denk dat je met bovenstaande opmerking genoeg hebt gezegd...![]()
Jij hebt lekker vanaf de bank thuis gekeken neem ik aan?
Hopelijk speelt Gerritsen weer eens en Cherry prima wedstrijd daarvoor.quote:
Eindhoven here we comequote:
Daar witte gij nog alles van he, 2 jaar terug.quote:Op maandag 10 november 2008 22:37 schreef Blawh het volgende:
Pas maar op, Eindhoven heeft vaker rare dingen gedaan in de beker afgelopen jaren.
Ik dacht dat Rajkovic deze week zal horen of hij wel of niet werd vrijgesproken, maar duurt dus nog 30 dagenquote:Rajkovic weet nog niet waar hij aan toe is
Slobodan Rajkovic hoort binnen dertig dagen of zijn schorsing van een jaar gehandhaafd blijft. Dat meldt TC Tubantia dinsdag. De verdediger van FC Twente, die gehuurd wordt van Chelsea, heeft maandag samen met zijn advocaat tekst en uitleg gegeven bij een hoorzitting van de Europese voetbalbond UEFA.
Ik spreek jou na de wedstrijd wel weerquote:
En dan graag nog even wat spelers wisselen.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:12 schreef Moody het volgende:
Ik hoor het
Belangrijk om vroeg voor te staan. Nu 2-0 maken en rustig uitspelen met oog op zondag.
Wat heeft dat met Twente te maken, laten we eerst zelf nog even de 45 minuten uitspelen.quote:Op woensdag 12 november 2008 21:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
AJAX eruit door Volendam!!!!!!!![]()
![]()
idd, alles kan in het beker tournooi dus eerst de komende 45 min afwachtenquote:Op woensdag 12 november 2008 21:08 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Twente te maken, laten we eerst zelf nog even de 45 minuten uitspelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |