Idd.quote:Op maandag 10 november 2008 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens, mooie herdenking van Wik Jongsma in het begin
Heb ik dat gemist?quote:Op maandag 10 november 2008 22:34 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Overigens, mooie herdenking van Wik Jongsma in het begin
Drommels als ik die posticon niet gezien hadquote:Op maandag 10 november 2008 22:47 schreef alors het volgende:
Oeeh praatsessies met Charlie en Nick, ik zit morgen op het puntje van minj stoel!!
Als je het hele topic zou doorlezen, of misschien het einde van het vorige topic, dan zou je opgevallen zijn dat we het daar al over hebben gehad.quote:Op maandag 10 november 2008 19:45 schreef Canisfire het volgende:
Is het trouwens niemand opgevallen dat deze verhaalijn gewoon uit AsTheWorld Turns is gejat ?
Staat ook al op youtubequote:
Ja inderdaad, toch zou ik nou nog wat achtergronden willen weten bijvoorbeeld waarom Maximiliaan Ludo en Maxime wel mishandelde en Marcus niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Mooie scene tussen Ludo en zijn zusje
Kinderen zijn sowieso irritant, ook buiten de soap.quote:Op woensdag 12 november 2008 06:23 schreef Perico het volgende:
De prachtige scenes tussen Ludo en Maxime redden de winkel.
Moet niet gekker worden, Doro die Jef ook nog es het mes op de keel zet, terwijl de nietszeggende verhaallijn tussen Nick en Charlie genant wordt.
Tip: iedere Amerikaanse soap heeft ingezien dat gedoe met kinderen kleiner dan pak em beet 12 niets oplevert, irritant is (zie Rikki ook). Dus gewoon kappen met alle Valentijns en Sils en dat gevader en gemoeder over klein grut.
Ja echt triest... verzin iets beters...quote:Op woensdag 12 november 2008 20:30 schreef RaymanNL het volgende:
Nou we weten nu ook hoe Anita de serie wordt uitgeschreven
Waar kwam die gast trouwens ineens vandaan?? Had het gister niet gezien en vanmorgen de herhaling ná de reclame.quote:Op woensdag 12 november 2008 20:30 schreef RaymanNL het volgende:
Nou we weten nu ook hoe Anita de serie wordt uitgeschreven
Ja, Rikki die haar vermoord waardoor we ook gelijk van Rikki af zijn.quote:Op donderdag 13 november 2008 09:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja echt triest... verzin iets beters...
Had nog wel een paar scenarios in mijn hoofd
Zag er idd niet uit als een leerling.quote:Op donderdag 13 november 2008 12:35 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar kwam die gast trouwens ineens vandaan?? Had het gister niet gezien en vanmorgen de herhaling ná de reclame.
Die gast had eerst gebeld ofzo? Hij ziet er trouwens niet echt uit als een leerling van haar. Die gast is wel ouder dan 18 lijkt me
Als ze emigreerd ben je nog niet van haar af namelijk. Dan komt ze 2 jaar later weer terug en hebben we hetzelfde.quote:Op donderdag 13 november 2008 14:20 schreef alors het volgende:
Waarom moet ze nou weer dood?
Laat ze gewoon emigreren o.i.d.
Ik vind hm niet verkeerd bedacht.quote:Op donderdag 13 november 2008 15:57 schreef Starlie het volgende:
Anita zal ook wel dood gaan want ik heb gehoord dat ze nooit meer wil terugkeren in GTST! Ze zal wel doodgaan door dat ventje en als Rik eenmaal weer bekomen is van het verdriet zal uit het onderzoek naar haar dood zijn gebleken dat ze zwanger was, waardoor hij weer in de put raakt, Charlie komt hem opvrolijken want zij was (opeens) de beste vriendin van Anita, Rik en Charlie krijgen iets met elkaar, Charlie blijkt dan opeens zwanger van Rik maar Rik bleek toch besmet met het HIV virus omdat Dr. Martijn een prutsdokter is, dokter Martijn gaat bij zijn vrouw in therapie omdat hij nu ook inziet dat hij een prutsdokter is....... en zo kan ik nog wel even doorgaan met mijn eigen versie van de dood van Anita!
Martijn blijkt na Lonneke de smaak te pakken te hebben en Barbara solliciteert als doktersassistente bij hem omdat haar evenementenburo een opdrachtenportefeuille had van 0,0.quote:Op donderdag 13 november 2008 16:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind hm niet verkeerd bedacht.
Maar wat gebeurt er met Martijn de prutsdokter??
quote:Op donderdag 13 november 2008 17:01 schreef Perico het volgende:
[..]
Martijn blijkt na Lonneke de smaak te pakken te hebben en Barbara solliciteert als doktersassistente bij hem omdat haar evenementenburo een opdrachtenportefeuille had van 0,0.
Martijn kan zich niet beheersen en Barbara wil maar wat graag. Dan krijgt hij een deja-vu, dat hij als Wout (zijn split personality) ook al eens Barbara genomen heeft, waarna hij in verdwaasde toestand de weg op rent en wordt overreden door Nick, die doorrijdt.
Irene gaat dan al huilend bij Ludo in de rebound, waarna ze om de macht over het huis moet strijden met de inwonende Maxime, die een geheime crypte heeft ontdekt. De Noudster heeft met zijn graafwerkzaamheden een vliegtuigbom tot leven gewekt, waaraan hij niet op tijd kan ontsnappen en gaat hierna door het leven als de Eenarmige Bandiet. Laura wordt waanzinnig en begraaft zichzelf levend. Maar de geesten van Arnie en Lotje staan dit niet toe; ze heeft nog niet genoeg geleden.
quote:Op donderdag 13 november 2008 17:01 schreef Perico het volgende:
[..]
Martijn blijkt na Lonneke de smaak te pakken te hebben en Barbara solliciteert als doktersassistente bij hem omdat haar evenementenburo een opdrachtenportefeuille had van 0,0.
Martijn kan zich niet beheersen en Barbara wil maar wat graag. Dan krijgt hij een deja-vu, dat hij als Wout (zijn split personality) ook al eens Barbara genomen heeft, waarna hij in verdwaasde toestand de weg op rent en wordt overreden door Nick, die doorrijdt.
Irene gaat dan al huilend bij Ludo in de rebound, waarna ze om de macht over het huis moet strijden met de inwonende Maxime, die een geheime crypte heeft ontdekt. De Noudster heeft met zijn graafwerkzaamheden een vliegtuigbom tot leven gewekt, waaraan hij niet op tijd kan ontsnappen en gaat hierna door het leven als de Eenarmige Bandiet. Laura wordt waanzinnig en begraaft zichzelf levend. Maar de geesten van Arnie en Lotje staan dit niet toe; ze heeft nog niet genoeg geleden.
Ooohja, ik dacht al: heb ik een belangrijk, cruciaal personage gemist? Maar dat viel wel mee dus.quote:Op donderdag 13 november 2008 20:44 schreef Perico het volgende:
Lonneke was door Ludo betaald om Janine te ruineren... met het verspreiden van geruchten over de losse handen van Martijn. Stiekem vond ik haar best leuk, maar ja, lag er zo dik bovenop
Ik zit toch wel aan de buis gekluisterd door het spel tussen Maxime en Ludo. Dat tilt de serie echt wel uit het moeras!
Met je andere bal eraf kan je nog steeds seks hebben, voortplanten gaat niet meer, maar mensen die door ziekte hun testikels kwijt zijn krijgen permanente hormoon medicatie, waardoor de snikkel prima werktquote:Op donderdag 13 november 2008 22:51 schreef Starlie het volgende:
[..]
![]()
Vanuit hier zal ik weer verder gaan met mijn versie![]()
Na de aanrijding is Nick niet zichzelf, hij besluit naar Sjors te gaan, die is zo heilg als de paus zij kan hem vast wel verder helpen met zijn geweten, Sjors en Nick worden weer verliefd, Sjors kan alleen het verkrachtingsverhaal niet vergeten en hakt zijn andere bal eraf zodat Nick nooit meer sex kan hebben en ze samen gelukkig verder kunnen leven....
Uiteraard gaat er iets mis waardoor Nick constant een werkende snikkel heeft. Hij verkracht alles en iedereen. Tot hij een foute inschatting maakt en Ludo pakt.quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Met je andere bal eraf kan je nog steeds seks hebben, voortplanten gaat niet meer, maar mensen die door ziekte hun testikels kwijt zijn krijgen permanente hormoon medicatie, waardoor de snikkel prima werkt
Wtf?quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Uiteraard gaat er iets mis waardoor Nick constant een werkende snikkel heeft. Hij verkracht alles en iedereen. Tot hij een foute inschatting maakt en Ludo pakt.
Ja uhh nou ik heb van mijn verhaal geen medische studie gemaakt.. hij heeft geen zin meer in sex laten we het daar dan maar op houden!quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Met je andere bal eraf kan je nog steeds seks hebben, voortplanten gaat niet meer, maar mensen die door ziekte hun testikels kwijt zijn krijgen permanente hormoon medicatie, waardoor de snikkel prima werkt
quote:Op vrijdag 14 november 2008 16:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wtf?Wat heb jij geslikt kerel?
Oh...ahum....neemt u mij niet kwalijk, mejuffrouwquote:
Hmm dan zijn er meerdere mensen die verward raken, omgekeerd heb ik het ook vak, een kerel met een meisjesachtige avatar zie ik dan voor vrouw aanquote:(nondeju, mensen vergissen zich nog steeds, en het staat heel duidelijk bij mijn avator).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |