Vind je je nieuwe baas Bos zo'n leuke vent?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Misschien houd ik wel andere dingen overeind.
Nee, jij denkt dat je dat gezien hebt, maar eigenlijk heb je dus geen idee wat je daadwerkelijk gezien hebt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:42 schreef JortK het volgende:
Jullie lachen maar, ik heb gezien dat het echt waar is
Ga in Apeldoorn werken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:42 schreef JortK het volgende:
nee, je begreep gewoon niet wat je zag.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:42 schreef JortK het volgende:
wil je het niet begrijpen ofzo?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:42 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Nee, jij denkt dat je dat gezien hebt, maar eigenlijk heb je dus geen idee wat je daadwerkelijk gezien hebt.
Ik zou van baan gaan wisselen als ik jou was! Gaat je inkomen toch met zo'n 42% omhoog.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:42 schreef JortK het volgende:
Ach, als dit jouw manier van grappig zijn is, ga je gang, maar ik heb zelden een meer pathetischer poging gezien hier.quote:
Ik studeer nog, ik denk niet dat ze bij de blauwe vrienden parttimers nodig hebbenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:44 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik zou van baan gaan wisselen als ik jou was! Gaat je inkomen toch met zo'n 42% omhoog.
Je baalt he?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:47 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach, als dit jouw manier van grappig zijn is, ga je gang, maar ik heb zelden een meer pathetischer poging gezien hier.
Nee, niet echt.quote:
'Koek?'quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:31 schreef Herald het volgende:
ik werk in een abortus kliniek, raad eens wat ik altijd als lunch krijg
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vind je je nieuwe baas Bos zo'n leuke vent?
Jawel, daar hebben ze er een paar duizend van, voor een flink deel studenten trouwens.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik studeer nog, ik denk niet dat ze bij de blauwe vrienden parttimers nodig hebben
Ik denk dat jij degene bent die het niet wil begrijpen.quote:
quote:
Photoshop.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:42 schreef JortK het volgende:
Ik weet wel zeker dat ze die constant zoeken, zeker tijdens drukke periodes. Maar wees gerust ik heb de afgelopen jaren ook nog geen inkomensbelasting betaald.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik studeer nog, ik denk niet dat ze bij de blauwe vrienden parttimers nodig hebben
Ook jij baalt he?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:49 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik denk dat jij degene bent die het niet wil begrijpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |