abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63670516
K*t..k*t...k*t...k*t...k*t...ik heb een probleempje Ik heb de afgelopen weken alleen de hoognodige dingen voor d'n studie gedaan omdat mijn vader in het ziekenhuis ligt en dat allemaal erg kritiek is (geweest). Ik dácht alle belangrijke dingen bijgehouden te hebben (in te leveren opdrachten voor PAV, minitentamens voor PAV, PO van statistiek...) maar nu zie ik ineens dat ik zo'n set vragenlijsten van PAV heb gemist Ze zijn al bij nummertje drie wat betekent dat ik (denk ik...) set 2 niet heb ingevuld. En laat dat nou net zo'n stomme voorwaarde zijn om PAV te kunnen halen

Heb al wat mensen gemaild, maar niemand kan me hier een eenvoudig antwoord op geven. Potjandorie zeg...wat baal ik hiervan
pi_63670603
Kun je de situatie niet aan de docent uitleggen via de mail? Ik neem aan dat ze er wel begip voor hebben dat je een set hebt gemist.

Sterkte trouwens nog.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_63670778
Ik baal ook. Gister 2 opdrachten gemaakt voor BPKV, die vandaag moesten worden ingeleverd. Eerst in de trein al in de stress, omdat ik dacht dat ik ze thuis had laten liggen. Uiteindelijk bleek dat de opdrachten gefrommeld onderin m'n tas zaten, dus ik opgelucht. Maar vervolgens vergeet ik ze net in de werkgroep in te leveren.

En het rollenspel ging ook kut.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_63671164
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:00 schreef Soempie het volgende:
Kun je de situatie niet aan de docent uitleggen via de mail? Ik neem aan dat ze er wel begip voor hebben dat je een set hebt gemist.

Sterkte trouwens nog.
Heb inmiddels de coördinator van het hele PAV-gebeuren gemaild en die kon me niet helpen. Moest iemand anders mailen, maar die is blijkbaar ziek dus antwoord gaat wel even duren... Mijn eigen docent weet er al wel van (mag m'n opdrachten van PAV om deze reden wat later inleveren) en denk niet dat hij de vragenlijst kan 'heropenen' voor me... Maja, mail hem voor de zekerheid ook nog maar even =) Zou echt heel stom zijn als ik door zoiets PAV niet zou kunnen halen, maar 't is natuurlijk wel m'n eigen verantwoordelijkheid, dus als ze een beetje strikt zijn, heb ik een dik probleem.

Ik zal iig voorlopig af moeten wachten...

Kun je zelf verder niet even terug naar de uni om die opdrachten in te leveren? Ennuh...rollenspellen zijn altíjd stom. Lijkt niet op de werkelijkheid vind ik...en ze tellen gelukkig niet mee =)
pi_63671287
Ennuh...thnx! Met papa gaat het langzaamaan wat beter. Hij kan weer gewoon ademen, eet weer een beetje, drinkt af en toe wat en hij kletst zelfs een beetje terug. Erg fijn allemaal, heb me ontzettend zorgen gemaakt afgelopen weken uiteraard Hoef nu van mezelf niet meer iedere dag naar het ziekenhuis (wat 2 uur enkele reis is) dus ik houd ineens zeeën van tijd over =) En dan ontdek ik zoiets stoms van PAV. God, wat baal ik daar nou van!
pi_63671452
Ik denk niet dat ze zo strikt zijn als je er zo'n goede reden voor hebt. Maargoed, even afwachten dus.

En de opdrachten...ik kwam er in de trein naar Breda achter dat ze nog in m'n tas zaten. Heb de docent net gemaild en denk dat het zo wel goed is eigenlijk.

Rollenspellen zijn inderdaad stom. Ik weet dat ik het liefst anderen voor laat als er een rollenspel gedaan moet worden, dus ik had me voorgenomen om maar gewoon eens initiatief te nemen en het te doen. Nou was voorbereiding daar op zich wel handig bij geweest. Kreeg wel allemaal positieve feedback, maar voor m'n gevoel liep het voor geen meter.

Ben wel benieuwd hoe het in het gezin gaat. Aan de ene kant best wel zin in, maar aan de andere kant ook totaal niet.
pi_63671514
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:23 schreef SterreMarit het volgende:
Ennuh...thnx! Met papa gaat het langzaamaan wat beter. Hij kan weer gewoon ademen, eet weer een beetje, drinkt af en toe wat en hij kletst zelfs een beetje terug. Erg fijn allemaal, heb me ontzettend zorgen gemaakt afgelopen weken uiteraard Hoef nu van mezelf niet meer iedere dag naar het ziekenhuis (wat 2 uur enkele reis is) dus ik houd ineens zeeën van tijd over =) En dan ontdek ik zoiets stoms van PAV. God, wat baal ik daar nou van!
Echt heftig allemaal. Wat had/ heeft hij?

Ik zou me als ik jou was niet te druk maken om PAV. Mijn ervaring is dat ze wel soepel zijn in zulke situaties. Komt vast allemaal goed.
pi_63672532
SterreMarit, allereerst veel sterkte met je vader! Vind het al knap dat je überhaupt opdrachten voor school hebt kunnen maken. Wat betreft PAV hoef je je echt geen zorgen te maken. Bij ons zijn vorig jaar tegen het einde van het jaar die vragenlijsten weer opengezet omdat er meer mensen waren die ze niet gemaakt hadden. Wel zou ik inderdaad even mailen naar je begeleider. De kans dat je PAV niet haalt is echt heel klein, vooral niet vanwege zoiets.

Ik moet morgen rollenspellen doen Soempie, blugh. In een klein groepje vind ik het niet zo heel erg, maar voor de groep vind ik het nooit leuk .
pi_63688063
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:29 schreef Soempie het volgende:
Rollenspellen zijn inderdaad stom. Ik weet dat ik het liefst anderen voor laat als er een rollenspel gedaan moet worden, dus ik had me voorgenomen om maar gewoon eens initiatief te nemen en het te doen. Nou was voorbereiding daar op zich wel handig bij geweest. Kreeg wel allemaal positieve feedback, maar voor m'n gevoel liep het voor geen meter.

Ben wel benieuwd hoe het in het gezin gaat. Aan de ene kant best wel zin in, maar aan de andere kant ook totaal niet.
Hahaha, herkenbaar =) Ik speel ook nooit vrijwillig hulpverlener. Op m'n oude opleiding niet en hier al helemaal niet. Vind het vooral lastig omdat je je niet kunt voorbereiden. Als dat wel zou kunnen, zou ik me een stuk prettiger voelen en zou ik het wellicht ook minder eng vinden. Maar aangezien het blijkbaar niet de bedoeling is voorbereid te zijn, weiger ik om als eerste zo'n gesprek in te gaan =)

Ik heb a.s. zaterdag m'n eerste afspraak met het gezin staan. Vind het best wel een beetje spannend, heb ook nog niet echt duidelijk wat nu de bedoeling is van die gesprekken. Hopelijk wordt dat morgen tijdens de werkgroep nog een beetje toegelicht!
quote:
Op maandag 1 december 2008 16:31 schreef Soempie het volgende:
Echt heftig allemaal. Wat had/ heeft hij?

Ik zou me als ik jou was niet te druk maken om PAV. Mijn ervaring is dat ze wel soepel zijn in zulke situaties. Komt vast allemaal goed.
Dat hoop ik ook maar =)

Papa heeft hemofilie (zijn bloed stolt niet en hij krijgt spontaan bloedingen in zijn gewrichten en spieren). Door die ziekte slijten je gewrichten en papa heeft al jarenlang áltijd pijn. Nu was het zo erg geworden met z'n knieën dat hij nog amper kan lopen, dus die moesten nu echt vervangen worden. Naja, prima op zich, wel meer mensen krijgen nieuwe knieën. Maar door papa's ziekte is dat allemaal net ff wat spannender en ingrijpender. De operatie zelf is gelukkig helemaal prima gegaan; ze hebben geen grote aders geraakt en er is geen extreme bloeding opgetreden. Twee dagen na de operatie ging het helaas mis; hij had een bijzonder heftige reactie op de narcose zeggen de artsen. Hij kon niet meer goed ademen, eten, drinken, praten...er mocht zelfs geen bezoek meer bij... Dat was allemaal heel erg níet leuk!
Inmiddels mogen we weer bij hem en lukt het allemaal wat beter. Nu is het vooral spannend of er nabloedingen gaan komen. Hij krijgt nu constant stollingsfactoren ingespoten en dat moet afgebouwd worden (dat kan helaas niet z'n hele leven, is hartstikke slecht voor bepaalde organen). En juist dat afbouwen maakt het risico op bloedingen heel groot. Nou is een bloeding op zich geen drama, maar op sommige plaatsen wel, zoals z'n hersenen of z'n hart. Als daar een adertje besluit te gaan lekken, is het afgelopen... Over een paar dagen wordt met het afbouwen begonnen begreep ik, dat wordt weer vrij stressvol. En als het allemaal goed gaat mag hij over anderhalve week naar huis =) Hoeven wij niet meer zo vaak naar Utrecht te reizen, wat één groot drama is op de A2.

Dat is er dus met hem, beetje lang verhaal geworden....
pi_63688080
quote:
Op maandag 1 december 2008 17:04 schreef Nad-ja het volgende:
SterreMarit, allereerst veel sterkte met je vader! Vind het al knap dat je überhaupt opdrachten voor school hebt kunnen maken. Wat betreft PAV hoef je je echt geen zorgen te maken. Bij ons zijn vorig jaar tegen het einde van het jaar die vragenlijsten weer opengezet omdat er meer mensen waren die ze niet gemaakt hadden. Wel zou ik inderdaad even mailen naar je begeleider. De kans dat je PAV niet haalt is echt heel klein, vooral niet vanwege zoiets.

Ik moet morgen rollenspellen doen Soempie, blugh. In een klein groepje vind ik het niet zo heel erg, maar voor de groep vind ik het nooit leuk .
Thnx! En dat is goed nieuws...ga er maar even vanuit dat het dit jaar ook zo gaat!

Moeten jullie verder wel voor de hele groep zo'n rollenspel doen? Wij gelukkig niet, die kleine groepjes zijn al erg genoeg
  dinsdag 2 december 2008 @ 13:20:22 #62
3185 Adelante
To let it go now
pi_63694169
Inleiding pro tentamen gehaald
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_63707691
Jemig SterreMarit Heel veel sterkte nog de komende tijd.
pi_64030619
Bijna vakantie.

Hoe is bij jullie de anamnese gegaan?
pi_64031600
Ik moet de anamnese nog doen. Waarschijnlijk vrijdag.
Hoe ging het bij jou? Raar om jezelf terug te zien?
pi_64031862
Ik moet het ook nog doen. Zaterdag of zondag.
pi_64042257
heb al 20 fouten voor PAV. Nog hoop denken jullie? kennen jullie zo meer medestudenten die zoveel fouten hebben? heb 3 mini tentamens nog te gaan! Boehoe...
pi_64042308
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 75% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 02:21:27 ]
pi_64042355
quote:
Op maandag 15 december 2008 21:47 schreef Rogert het volgende:
heb al 20 fouten voor PAV. Nog hoop denken jullie? kennen jullie zo meer medestudenten die zoveel fouten hebben? heb 3 mini tentamens nog te gaan! Boehoe...
Hee, een pedagogiekman .

Maarre... gewoon de ballen uit je broek leren voor de volgende tentamens en max 2 fouten per tt proberen te maken. Dan red je het waarschijnlijk nog wel .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_64042826
ja, daar heb je niet zoveel van he! wij zijn schaars...
ik heb echt zo goed geleerd, maar is het idd zo dat er in de voorafgaande jaren zoveel vragen toch achteraf goed zijn berekend?
hebben mensen meer tips en indicatie over de normering? gr
  maandag 15 december 2008 @ 22:21:15 #71
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64043514
Waarom ga je trouwens als vent pedagogiek studeren?
pi_64045431
Vanwege de grote hoeveelheid vrouwen natuurlijk.
pi_64046482
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:21 schreef Wheelgunner het volgende:
Waarom ga je trouwens als vent pedagogiek studeren?
Waarschijnlijk omdat het een interessegebied van je is, en omdat je je niet laat tegenhouden door al die bevooroordeelde idioten die zeggen dat dat een vrouwenstudie is en dat er alleen maar homo's zitten. Sommige mensen trekken hun eigen plan en doen wat ze leuk vinden, in plaats van maar te doen wat de meerderheid vindt dat goed is. Want oh, oh, oh, stel toch dat je niet in een hokje te duwen bent en dat mensen jouw keuze misschien niet begrijpen! .
Zerg schreef:
pi_64046509
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:02 schreef Rogert het volgende:
ja, daar heb je niet zoveel van he! wij zijn schaars...
ik heb echt zo goed geleerd, maar is het idd zo dat er in de voorafgaande jaren zoveel vragen toch achteraf goed zijn berekend?
hebben mensen meer tips en indicatie over de normering? gr
Waarom was je dan niet op de Postelein mannenavond? . Pedagogiekmannen United, dat gebeurt niet vaak

De voorgaande jaren zijn er altijd nog een paar punten bij gekomen doordat er vragen geschrapt werden, maar reken niet op veel. Ga uit van een aantal rond de vijf, dan valt het waarschijnlijk nog mee.
Zerg schreef:
pi_64047663
Hier gaat alles prima. Ook met Keenan...tot nu toe nog maar 4 fout in totaal...en zo veel doe ik er nou ook were niet voor Vind het een kwestie van goed lezen, dan is veel al in te vullen! Maar goed...we moeten er nog 3, dus helemaal binnen is het nog niet =)
Vervelend dat het bij jou niet goed lukt, Rogert! In mijn groep zijn een aantal ook rondom de 20 terecht gekomen vandaag en bij een aantal zinkt de moed echt in de schoenen. Begrijpelijk! Heb je enig idee waar het aan ligt?

Ik heb m'n kindgesprek + anamnese al gedaan, moet het nu alleen nog uitwerken. Wat ik lastig vond tijdens het gesprek is vooral dat ik steeds dacht 'wat moet er volgens de docent in staan om een voldoende te krijgen voor het verslag? Welke dingen mag ik niet vergeten?' Erg vervelend, omdat het zo'n gesprek minder natuurlijk maakt dan het in de realiteit is met ouders/kids! Ook lastig is dat alles eigenlijk helemaal prima gaat en gegaan is met het kind...normaal schrijf ik in zulke verslagen een algemene lijn en ga ik in op specifieke 'probleemgebieden' die naar voren komen. Nu kan dat niet en da's vreemd. Heb er gelukkig geen moeite meer mee mezelf op video te zien. Dat is zoveel geoefend bij VIB dat ik daar immuun voor lijk. Voor róllenspellen daarentegen Maar dat hoeft gelukkig pas weer in 2009
pi_64049170
Hebben jullie geen voorbeeldverslagen bekeken? Volgens mij is het al snel voldoende.

Toch maak ik me nog wel druk. Ik heb het zusje van m'n vriend gevraagd en zijn ouders. Gelukkig zijn ze alle drie heel enthousiast. Nu ik nog. Z'n moeder heeft me nog de formulieren gestuurd die zij gebruikt bij het afnemen van een anamnese. Was even vergeten dat ze er ervaring mee heeft. Aan de ene kant handig, maar aan de andere kant maakt dat het wel wat 'enger'.

En nu moet ik voor een kwartiertje presenteren naar Groningen.
  dinsdag 16 december 2008 @ 10:52:09 #77
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64051778
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 00:08 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Waarschijnlijk omdat het een interessegebied van je is, en omdat je je niet laat tegenhouden door al die bevooroordeelde idioten die zeggen dat dat een vrouwenstudie is en dat er alleen maar homo's zitten. Sommige mensen trekken hun eigen plan en doen wat ze leuk vinden, in plaats van maar te doen wat de meerderheid vindt dat goed is. Want oh, oh, oh, stel toch dat je niet in een hokje te duwen bent en dat mensen jouw keuze misschien niet begrijpen! .
He, ik studeer Amerikanistiek, dus dat laatste stukje geldt zeker ook voor mij.

Maar ik ben wat jullie betreft juist nieuwsgierig naar de redenen omdat het zo'n onwaarschijnlijke studie is voor een (hetero) man. Dat het een interessegebied van je is lijkt me vanzelfsprekend, maar waarom? Wat vind je er interessant aan?
pi_64052045
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 10:52 schreef Wheelgunner het volgende:

[..]

He, ik studeer Amerikanistiek, dus dat laatste stukje geldt zeker ook voor mij.

Maar ik ben wat jullie betreft juist nieuwsgierig naar de redenen omdat het zo'n onwaarschijnlijke studie is voor een (hetero) man. Dat het een interessegebied van je is lijkt me vanzelfsprekend, maar waarom? Wat vind je er interessant aan?
Okay, het kwam echt zo over van 'oh loser, je gaat als man toch geen pedagogiek doen .' .

Qua interesse heb ik voor mezelf al jaren het doel om met probleemjongeren te gaan werken, tussen de 12 en 21 jaar. Delinquenten, drugsmisbruikers en dergelijke. Vandaar de keuze voor pedagogiek. Dan zit er een hoop bullshitstudie tussen (kindjes van 8 die niet kunnen rekenen en schrijven, so fucking what ), maar een gedeelte dat ook zeker interessant is. Achteraf gezien had ik wellicht beter ontwikkelingspsychologie gecombineerd met criminologie kunnen gaan doen, maar ja: te laat.

Feit is wel dat je er 100% voor moet kiezen, omdat zo'n studie qua gezelligheid toch 'anders' is. Ik ben altijd een mix gewend geweest. Gezellige babbelen met vrouwen, maar ook je platte geouwehoer met mannen, en dat is bij pedagogiek heel anders. Er heerst een andere cultuur (aangeleerde hulpeloosheid, 'boehoe ik ben zielig' en 'oh wat heb ik het druk') waar je wel aan moet wennen. Natuurlijk zoek je alsnog de mensen uit waarmee je het goed kan vinden, maar de mannenavonden die ik wekelijks met vrienden heb zijn toch wel een prettige activiteit .

Wat trekt jou zo in Amerikanistiek dan, want dat lijkt mij dan ook weer ontzettend saai? .
Zerg schreef:
  dinsdag 16 december 2008 @ 11:16:43 #79
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64052476
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 11:01 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Okay, het kwam echt zo over van 'oh loser, je gaat als man toch geen pedagogiek doen .' .

Qua interesse heb ik voor mezelf al jaren het doel om met probleemjongeren te gaan werken, tussen de 12 en 21 jaar. Delinquenten, drugsmisbruikers en dergelijke. Vandaar de keuze voor pedagogiek. Dan zit er een hoop bullshitstudie tussen (kindjes van 8 die niet kunnen rekenen en schrijven, so fucking what ), maar een gedeelte dat ook zeker interessant is. Achteraf gezien had ik wellicht beter ontwikkelingspsychologie gecombineerd met criminologie kunnen gaan doen, maar ja: te laat.

Feit is wel dat je er 100% voor moet kiezen, omdat zo'n studie qua gezelligheid toch 'anders' is. Ik ben altijd een mix gewend geweest. Gezellige babbelen met vrouwen, maar ook je platte geouwehoer met mannen, en dat is bij pedagogiek heel anders. Er heerst een andere cultuur (aangeleerde hulpeloosheid, 'boehoe ik ben zielig' en 'oh wat heb ik het druk') waar je wel aan moet wennen. Natuurlijk zoek je alsnog de mensen uit waarmee je het goed kan vinden, maar de mannenavonden die ik wekelijks met vrienden heb zijn toch wel een prettige activiteit .
Bedankt voor je toelichting, je verhaal komt me wel bekend voor, een neef van me is ook pedagoog en hij had ook vooral interesse in de zware gevallen.

Niks voor mij overigens, lijkt me erg confronterend om dagelijks mee bezig te zijn, dat zou aan me gaan knagen. En ik heb ook 2 jaar lerarenopleiding gedaan dus daar heb ik een beetje kunnen proeven van de softe kant van pedagogiek en dat vond ik net als jij maar een hoop gezeur om triviale zaken.
quote:
Wat trekt jou zo in Amerikanistiek dan, want dat lijkt mij dan ook weer ontzettend saai? .
Ik ben een beetje die kant op gerold omdat ik goed was met de Engelse taal. Ik heb specifiek voor Amerikanistiek gekozen omdat ik erg graag Amerikaanse literatuur lees en films kijk. Mede daarom heb ik ook een beetje een passie ontwikkeld voor het land zelf; de geschiedenis, de politiek, de cultuur en de samenleving. Als wereldmacht is de VS ook behoorlijk belangrijk en vind ik het dus leuk om erover mee te kunnen praten. En als ik heel eerlijk ben vind ik het ook een vrij gemakkelijke studie, en dat is voor mij een plus want ik ben vrij lui

En wat ik er mee ga doen weet ik nog niet zeker, waarschijnlijk vertalen en tekstschrijven, maar misschien ook een beetje les geven of de politieke kant op. Ik ben nu derdejaars, maar mijn toekomstplannen veranderen nog steeds bijna maandelijks
pi_64053419
quote:

[..]Qua interesse heb ik voor mezelf al jaren het doel om met probleemjongeren te gaan werken, tussen de 12 en 21 jaar. Delinquenten, drugsmisbruikers en dergelijke. Vandaar de keuze voor pedagogiek. Dan zit er een hoop bullshitstudie tussen (kindjes van 8 die niet kunnen rekenen en schrijven, so fucking what ), maar een gedeelte dat ook zeker interessant is. Achteraf gezien had ik wellicht beter ontwikkelingspsychologie gecombineerd met criminologie kunnen gaan doen, maar ja: te laat.
Wat wil je uiteindelijk met die kids gaan doen dan? Ik werk ook met deze jongeren (de licht verstandelijk beperkte variant, wel vaak delinquenten, drugsgebruik, (slachtoffers van) loverboys, etc.) En daar heb je dus geen wo voor nodig, een eenvoudig hbo'tje is prima genoeg Wat bij ons de orthopedagoog doet is overzict houden op het behandeltraject, advies geven aan groepen indien nodig en af en toe wat observaties...en opdraven bij crises Wil je zoiets gaan doen dan of toch iets heel anders? Welke sector wil je eigenlijk in? Gevangeniswezen, residentiële behandeling? Iets heel anders?

Ik vind kids van 8 met leerproblemen wél leuk btw Net als de gedragsgestoorde delinquentjes...hahaha =)
pi_64072412
misschien moet Informatiekunde dit topic maar weer gaan kopen
Ja doei.
  dinsdag 16 december 2008 @ 22:36:35 #82
3185 Adelante
To let it go now
pi_64072759
Of de rechtenfaculteit die pedagogemerts sewen!
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_64072872
...of jullie moeten hier gewoon ook posten
  dinsdag 16 december 2008 @ 23:09:00 #84
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_64073966
tvp
pi_64073976
.
Ja doei.
pi_64074062
Over Keenan gesproken had in de eerste 3x in totaal 9 fouten, morgen tentamen 4
Ben benieuwd vind deze minitentamens wel beter dan een groot tentamen
pi_64074402
quote:

'boehoe ik ben zielig' en 'oh wat heb ik het druk'

pi_64075929
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 23:19 schreef Soempie het volgende:

[..]

Té herkenbaar hè?
Zerg schreef:
pi_64080477
Ik roep de laatste weken niks anders.
  woensdag 17 december 2008 @ 12:56:03 #90
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64085370
Ik heb het ook druk

Maarja, dat is weer mijn eigen schuld. Helaas zal ik wel wat dingen verschuiven naar de vorige periode, waardoor die weer drukker wordt....
pi_64086452
Met tentamens? Opdrachten?

Ik denk altijd dat ik in 2 weken kerstvakantie 3 maanden werk kan proppen. Terwijl dat dus nooit gaat met al die feestjes, familiebezoeken en het extra werken wat ik ook wil gaan doen. Oja, en de tweede week op vakantie.

En ik ben naast de drukte ook heeeeel zielig, want ziek.
  woensdag 17 december 2008 @ 13:30:53 #92
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64086502
7 tentamens en nog een stuk of 4 schrijfopdrachten...
pi_64106151
Morgen krijg ik hopelijk een laptop.

M'n vriend probeert me er al maanden een aan te smeren, maar ik zag eerder het nut niet. Nu met al die opdrachten is het toch wel handig.
pi_64106994
quote:
Op woensdag 17 december 2008 23:41 schreef Soempie het volgende:
Morgen krijg ik hopelijk een laptop.

M'n vriend probeert me er al maanden een aan te smeren, maar ik zag eerder het nut niet. Nu met al die opdrachten is het toch wel handig.
Ik hoef nog amper opdrachten, maar met het oog op onderzoeksseminar en scriptie e.d. zit ik ook te twijfelen om er eentje aan te schaffen. Nu kan ik 'm nog aftrekken van de belasting, dus dat zou hendig zijn.
Zerg schreef:
pi_64107089
Ja, precies, daarom leek het me ook makkelijk. Heb je al iets in gedachten?

Ik krijg een HP 2133 Mini. Lekker klein, zodat ik hem makkelijk mee kan nemen. Is voor jou natuurlijk totaal niet handig met die grote klauwen. Ik heb hem net geprobeerd en vind het een geweldig ding voor mij.
  donderdag 18 december 2008 @ 00:22:35 #96
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_64107179
over Mikkie's poten i.c.m. een mini-laptop hadden we het in het Nijmegentopic ook al inderdaad
pi_64107243

Ik wilde eerst zeggen dat het misschien ook wel een optie is voor Mikkie, maar toen bedacht ik me.

En nu snel naar bed. Morgen weer om kwart voor 6 op.
pi_64107791
De 900 en 700-serie vallen af voor me. Toetsenbord op 83% van normaal formaat, dat ga ik niet halen. De 1000-serie (10" scherm) heeft 92% van origineel formaat, da's wel ideaal en nog steeds handzaam. Een stuk meer in elk geval dan een 15" die ik anders zou nemen. Maar goed, een 1000 kost al gauw 400 euro, kassa.
Zerg schreef:
pi_64108515
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 07:59 schreef Soempie het volgende:
Hebben jullie geen voorbeeldverslagen bekeken? Volgens mij is het al snel voldoende.

Toch maak ik me nog wel druk. Ik heb het zusje van m'n vriend gevraagd en zijn ouders. Gelukkig zijn ze alle drie heel enthousiast. Nu ik nog. Z'n moeder heeft me nog de formulieren gestuurd die zij gebruikt bij het afnemen van een anamnese. Was even vergeten dat ze er ervaring mee heeft. Aan de ene kant handig, maar aan de andere kant maakt dat het wel wat 'enger'.

En nu moet ik voor een kwartiertje presenteren naar Groningen.
Onze docent vond die voorbeeldverslagen bar slecht, dus erg hoopgevend was dat niet Hij snapte niet goed waarom deze geselecteerd waren, dacht dat het voorbeelden waren van hoe het níet moest, hahaha =)

Snap dat het spannend is, zeker als je iemand tegenover je hebt die ervaring heeft met de anamnese. Wel weer fijn op zich dat zij je aan meer handvatten kan helpen...en wie weet vult zij automatisch gaten op als jij even stilvalt? Omdat ze weet wat ze 'moet' vertellen zeg maar...

Succes!
pi_64109389
quote:
Op donderdag 18 december 2008 01:49 schreef SterreMarit het volgende:

[..]

Onze docent vond die voorbeeldverslagen bar slecht, dus erg hoopgevend was dat niet Hij snapte niet goed waarom deze geselecteerd waren, dacht dat het voorbeelden waren van hoe het níet moest, hahaha =)

Snap dat het spannend is, zeker als je iemand tegenover je hebt die ervaring heeft met de anamnese. Wel weer fijn op zich dat zij je aan meer handvatten kan helpen...en wie weet vult zij automatisch gaten op als jij even stilvalt? Omdat ze weet wat ze 'moet' vertellen zeg maar...

Succes!
Een van de voorbeeldverslagen was voldoende en dat gaf in elk geval wel hoop. Als dat al voldoende is...

Ik had inderdaad wel liever een voorbeeld gehad van de docenten.
  vrijdag 19 december 2008 @ 09:29:11 #101
30252 Soempie
Procreating
pi_64141416
quote:
Op donderdag 18 december 2008 00:53 schreef Mikkie het volgende:
De 900 en 700-serie vallen af voor me. Toetsenbord op 83% van normaal formaat, dat ga ik niet halen. De 1000-serie (10" scherm) heeft 92% van origineel formaat, da's wel ideaal en nog steeds handzaam. Een stuk meer in elk geval dan een 15" die ik anders zou nemen. Maar goed, een 1000 kost al gauw 400 euro, kassa.
Na m'n 'heb je al iets in gedachten'-vraag bedacht ik me dat ik er dus 0 verstand van heb.
  vrijdag 19 december 2008 @ 18:35:18 #102
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_64157211
Woehoe vakantie (met woensdag alweer de eerste deadline )

Fijne dagen allemaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')