abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63814762
Niet te geloven... Een Emmy nominatie voor... I saw her standing there!!! En voor That was me! Toen ik het hoorde dacht ik 'WTF!!!???'

Het schijnt dat Paul een vinyl (!!!!) single heeft uitgebracht met 4 nummers van z'n optreden in de Amoebe winkel in Hollywood: en nu zijn twee nummers van die obscure single genomineerd voor een Emmy! Lachen!

Best Male Pop Vocal Performance

All Summer Long - Kid Rock - Track from: Rock N Roll Jesus
Say- John Mayer - Track from: Continuum
That Was Me - Paul McCartney - Track from: Amoeba's Secret
I'm Yours - Jason Mraz - Track from: We Sing. We Dance. We Steal Things.
Closer - Ne-Yo - Track from: Year Of The Gentleman
Wichita Lineman - James Taylor - Track from: Covers

Best Solo Rock Vocal Performance

John Mayer - “Gravity” from Where The Light Is — Live In Los Angeles
Paul McCartney - “I Saw Her Standing There” from Amoeba’s Secret
Bruce Springsteen - “Girls In Their Summer Clothes” from Magic
Eddie Vedder - “Rise”
Neil Young - “No Hidden Path” from Chrome Dreams II

Schitterend dit, zeg... Stel je voor dat I saw her standing zou winnen... Hahaha!
pi_63821989
Grammy Emmy's zijn voor tv-series

Maar zou idd mooi zijn als ie wint
pi_63823228
O, aha, ja! Grammy natuurlijk.
  maandag 8 december 2008 @ 13:22:41 #104
228665 Peter88Online
You may say I'm a dreamer
pi_63849325

28 jaar geleden alweer
“Tomorrow there’ll be sunshine, And all this darkness past”
  maandag 8 december 2008 @ 13:37:45 #105
73930 Blinker
Only one Go Ahead Eagles
pi_63849659
  maandag 8 december 2008 @ 19:12:40 #106
145158 Nonnel
Voor de liefhebber
pi_63857819
John
Signatuur enzo.
pi_63861986
quote:
Op maandag 8 december 2008 19:12 schreef Nonnel het volgende:
John
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_63862211
Ik heb hem helaas niet bij leven mogen meemaken, maar het blijft een gemis. Wat had hij bijvoorbeeld nog allemaal gemaakt als Chapman's zelfmoordpoging was gelukt? Helaas heeft het niet zo mogen lopen.

Gelukkig blijft zijn muziek voor eeuwig bestaan
  maandag 8 december 2008 @ 22:14:02 #109
139330 TNA
For the stars that shine
pi_63862942
quote:
You can shine your shoes and wear a suit
You can comb your hair and look quite cute
You can hide your face behind a smile
One thing you can't hide
Is when you're crippled inside

You can wear a mask and paint your face
You can call yourself the human race
You can wear a collar and a tie
One thing you can't hide

Well now you know that your cat has nine lives, babe
Nine lives to itself
But you only got one
And a dog's life ain't fun
Mamma take a look outside

You can go to church and sing a hymn
You can judge me by the color of my skin
You can live a lie until you die
One thing you can't hide

One thing you can't hide
One thing you can't hide
pi_63863612
Imagine all the people
Sharing all the world
pi_63864228
Van de Sint de Dubbel Lp van The White Album gekregen. Best tof moet ik zeggen
  maandag 8 december 2008 @ 23:18:34 #112
25470 SoSolid
Danke danke
pi_63865148
quote:
Op maandag 8 december 2008 22:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Imagine all the people
Sharing all the world

Imagine
xxx
  maandag 8 december 2008 @ 23:19:58 #113
25470 SoSolid
Danke danke
pi_63865201
quote:
Op woensdag 3 december 2008 12:31 schreef Price het volgende:

[..]

Je bent dus persoonlijk naar de winkel geweest.
Ja, wat op tegen? Internetwinkels....
xxx
  maandag 8 december 2008 @ 23:25:37 #114
139186 Gerbilking
No one I think is in my tree
pi_63865407
De beste pop-artiest aller tijden...

* Gerbilking zet Strawberry Fields Forever op
  maandag 8 december 2008 @ 23:34:17 #115
25470 SoSolid
Danke danke
pi_63865697
Edit: fout
xxx
  maandag 8 december 2008 @ 23:35:58 #116
25470 SoSolid
Danke danke
pi_63865748

(hoe sluit je die in op fok! ?) edit: vanzelf dus...

Roll up for the mystery tour! Wat een mooie film... onder invloed
[/quote]
xxx
  maandag 8 december 2008 @ 23:44:52 #117
139186 Gerbilking
No one I think is in my tree
pi_63866002
Wat een geweldig album is dat inderdaad. Ik moet die film echt nog eens zien, want deze intro en de clip van I Am The Walrus spacen hem in de beste manier die er bestaat
  dinsdag 9 december 2008 @ 00:03:06 #118
25470 SoSolid
Danke danke
pi_63866576
quote:
Op maandag 8 december 2008 23:44 schreef Gerbilking het volgende:
Wat een geweldig album is dat inderdaad. Ik moet die film echt nog eens zien, want deze intro en de clip van I Am The Walrus spacen hem in de beste manier die er bestaat
Pas op, het blijft een film uit hun LSD periode! Ze zijn te bewonderen in tovenaarspak.... je bent gewaarschuwd. Maar ik heb er van genoten!!! Ze spacen op die manier dus, zorg dat je zelf ook in die buurt zit en het komt goed.
xxx
pi_63870656
quote:
Op maandag 8 december 2008 21:52 schreef MrBadGuy het volgende:
Wat had hij bijvoorbeeld nog allemaal gemaakt als Chapman's zelfmoordpoging was gelukt?
Hmm, zijn laatste goeie soloplaat stamde uit '74. Dus ik zou geen wonderen verwachten van de 80's met John

Maar wat zou ik 'm toch graag nog es live hebben meegemaakt.
pi_63883665
quote:
Op zaterdag 6 december 2008 23:35 schreef hello_goodbye het volgende:
Niet te geloven... Een Emmy nominatie voor... I saw her standing there!!! En voor That was me! Toen ik het hoorde dacht ik 'WTF!!!???'

Het schijnt dat Paul een vinyl (!!!!) single heeft uitgebracht met 4 nummers van z'n optreden in de Amoebe winkel in Hollywood: en nu zijn twee nummers van die obscure single genomineerd voor een Emmy! Lachen! [..]

Ja, "Amoeba's Secret". Paar maanden na het optreden uitgebracht. Een soort geautoriseerde bootleg. Pixelige voorkant, LP met enkel een witte sticker er op. Best tof. Maar met al het respect, ik zou deze opnames voor alles behalve "best vocal" nomineren... Then again, wat is het waard als in diezelfde categorie Lil' Wayne en Ne-Yo staan. De genomineerde nummers staan ook gewoon op de "Ever Present Past" CD en 7", trouwens.
  Redactie Frontpage dinsdag 9 december 2008 @ 18:10:57 #121
95179 TheGrandWazoo
Zelfmoord is een optie! Bazbo
pi_63884513
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 09:22 schreef webfreak het volgende:

[..]

Hmm, zijn laatste goeie soloplaat stamde uit '74. Dus ik zou geen wonderen verwachten van de 80's met John

Maar wat zou ik 'm toch graag nog es live hebben meegemaakt.
Double Fantasy vind ik anders één van z'n beste platen!
Hoianghuzhouhiuphoeginglau is goedemorgen, hoor ik Bassie en Adriaan al zingen; nou, ik versta d'r geen kút van!
(Superworm)
pi_63885143
Wow, ik kan het niet meer oneens zijn met je . Lennon was als herboren in 1980! In alle interviews en opnamesessie straalt hij positiviteit, geluk en creativiteit uit. Tussen 1970 en 1975 is hij op opnamesessies altijd óf bitchy óf gehaast óf verveeld óf onder invloed te horen. Altijd cynisch over het verleden. Maar tijdens de opnamesessies van Double Fantasy in de nazomer van 1980 heeft hij het continu over zijn oude bandje "The Bees", de toekomst, Sean, over zijn ideeën voor songs, over de nieuwe tournee, over dat hij Sean in 1981 mee naar Schotland neemt...... Zijn gitaarwerk van de opnamesessie op 8 december 1980 ("Walking On Thin Ice" overdubs) is het beste gitaarwerk wat hij ooit heeft afgeleverd! Het leek alsof hij na 10 jaar The Beatles eindelijk een plek had kunnen geven, hij praat in interviews en opnames vol enthousiasme over zijn werk met zijn vorige band, over McCartney's nieuwe release (McCartney II).

Hij had nog zo veel ideeën op de plank liggen. Kijk alleen al maar naar het geweldige materiaal wat hij geschreven heeft tussen 1975 en 1980, en waarmee hij niet de studio in is gegaan. Veelbelovende korte instrumentale jams, maar vooral complete nummers wat ik onder het beste Lennon-solowerk beschouw:

"Help Me To Help Myself", "Tennessee", "Sally And Billy", "Mucho Mungo", "Cookin' In The Kitchen Of Love", "She Is A Friend Of Dorothy's", "I Don't Want To Lose You", "Free As A Bird", "Real Love", "Whatever Happened To", "One Of The Boys", "Mirror Mirror (On The Wall)", "I Watch Your Face", "Grow Old With Me", "Serve Yourself", "Not For Love Nor Money", "She Runs Them 'Round In Circles", "Howling At The Moon", "Across The River", "India, India", "Life Begins At 40", "John Henry", "Memories", "Mr. Hyde's Gone (Don't Be Afraid)", "The Happy Rishikesh Song / Something Is Wrong", "Gone From This Place", "Dear John", "You Saved My Soul".

Dat zijn 29 nummers uit 1975-1980 die alleen al op bootleg zijn verschenen! En dan tel ik de 12 nummers die hij later nog in de studio heeft opgenomen (behalve "Gone From This Place") niet eens mee. Er zitten uitschieters tussen ("Help Me", "Lose You", "Whatever", "Saved", enz.), en ook wat mindere nummers, maar daar zijn het demo's voor. Minstens 20 prachtige songs waarvan het eeuwig zonde is dat hij ze niet heeft kunnen opnemen. De songs die hij gelukkig wél heeft kunnen opnemen en afronden doen toch zeker niet onder aan deze demo's. Ok, de productie is misschien wat glad. Maar songs als "Woman", "Watching The Wheels" en "Beautiful Boy" zijn toch gewoon geniale klassiekers. Een totaal andere Lennon dan daarvoor. "I'm Losing You" is in de afkeurende Cheap Trick-versie de beste rock-song die hij ooit heeft opgenomen, en persoonlijk vind ik de rest van Double Fantasy ook fantastisch.

Left-overs van de Double Fantasy-sessies zijn toch ook niet mis... "Nobody Told Me", persoonlijke favoriet, typische Lennon-tekst en geweldige groove. Heeft hij zelf niet eens uitgebracht omdat het voor Ringo bedoeld was. Kan zelf ook geen genoeg krijgen van studio-demo's "I'm Stepping Out", "I Don't Wanna Face It", vraag me af wat hij daar van gemaakt zou hebben als hij ze had kunnen afronden. Zelfde geldt voor "(Forgive Me) My Little Flower Princess", zo'n prachtig treurige song waar nog veel meer in had kunnen zitten... Om nog maar te zwijgen over "Borrowed Time", na december 1980 een ironische tekst... Één van Lennon's beste songs.

"What if" is geen zinnige discussie, maar zijn dood was een groot verlies voor de muziek, zeker als je ziet in welke creatieve bui hij zich bevond.
pi_63888822
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:10 schreef TheGrandWazoo het volgende:

[..]

Double Fantasy vind ik anders één van z'n beste platen!
Dat beschouw ik zelf eigenlijk meer als een EP, omdat de helft Yoko is.. En daar kan ik echt helemaal niks mee.

Maar inderdaad: zijn liedjes daarop zijn erg goed. Mag ook wel, na 5 jaar schrijven. Ben alleen niet zo'n fan van de overproductie ervan, dus meestal luister ik de demo's die op de Lennon-box staan.
Maar dat vind ik eigenlijk ook bij sommige nummers van W&B. Iets teveel toeters en bellen (letterlijk). Dan liever een eenvoudige band-versie met gitaar of piano.
pi_63944346
http://www.myspace.com/electricargumentsmix

Ehh....interessante remixes?
pi_63946162
quote:
Op dinsdag 9 december 2008 18:32 schreef Aisumasen het volgende:
Wow, ik kan het niet meer oneens zijn met je . Lennon was als herboren in 1980! In alle interviews en opnamesessie straalt hij positiviteit, geluk en creativiteit uit. Tussen 1970 en 1975 is hij op opnamesessies altijd óf bitchy óf gehaast óf verveeld óf onder invloed te horen. Altijd cynisch over het verleden. Maar tijdens de opnamesessies van Double Fantasy in de nazomer van 1980 heeft hij het continu over zijn oude bandje "The Bees", de toekomst, Sean, over zijn ideeën voor songs, over de nieuwe tournee, over dat hij Sean in 1981 mee naar Schotland neemt...... Zijn gitaarwerk van de opnamesessie op 8 december 1980 ("Walking On Thin Ice" overdubs) is het beste gitaarwerk wat hij ooit heeft afgeleverd! Het leek alsof hij na 10 jaar The Beatles eindelijk een plek had kunnen geven, hij praat in interviews en opnames vol enthousiasme over zijn werk met zijn vorige band, over McCartney's nieuwe release (McCartney II).

Hij had nog zo veel ideeën op de plank liggen. Kijk alleen al maar naar het geweldige materiaal wat hij geschreven heeft tussen 1975 en 1980, en waarmee hij niet de studio in is gegaan. Veelbelovende korte instrumentale jams, maar vooral complete nummers wat ik onder het beste Lennon-solowerk beschouw:

"Help Me To Help Myself", "Tennessee", "Sally And Billy", "Mucho Mungo", "Cookin' In The Kitchen Of Love", "She Is A Friend Of Dorothy's", "I Don't Want To Lose You", "Free As A Bird", "Real Love", "Whatever Happened To", "One Of The Boys", "Mirror Mirror (On The Wall)", "I Watch Your Face", "Grow Old With Me", "Serve Yourself", "Not For Love Nor Money", "She Runs Them 'Round In Circles", "Howling At The Moon", "Across The River", "India, India", "Life Begins At 40", "John Henry", "Memories", "Mr. Hyde's Gone (Don't Be Afraid)", "The Happy Rishikesh Song / Something Is Wrong", "Gone From This Place", "Dear John", "You Saved My Soul".

Dat zijn 29 nummers uit 1975-1980 die alleen al op bootleg zijn verschenen! En dan tel ik de 12 nummers die hij later nog in de studio heeft opgenomen (behalve "Gone From This Place") niet eens mee. Er zitten uitschieters tussen ("Help Me", "Lose You", "Whatever", "Saved", enz.), en ook wat mindere nummers, maar daar zijn het demo's voor. Minstens 20 prachtige songs waarvan het eeuwig zonde is dat hij ze niet heeft kunnen opnemen. De songs die hij gelukkig wél heeft kunnen opnemen en afronden doen toch zeker niet onder aan deze demo's. Ok, de productie is misschien wat glad. Maar songs als "Woman", "Watching The Wheels" en "Beautiful Boy" zijn toch gewoon geniale klassiekers. Een totaal andere Lennon dan daarvoor. "I'm Losing You" is in de afkeurende Cheap Trick-versie de beste rock-song die hij ooit heeft opgenomen, en persoonlijk vind ik de rest van Double Fantasy ook fantastisch.

Left-overs van de Double Fantasy-sessies zijn toch ook niet mis... "Nobody Told Me", persoonlijke favoriet, typische Lennon-tekst en geweldige groove. Heeft hij zelf niet eens uitgebracht omdat het voor Ringo bedoeld was. Kan zelf ook geen genoeg krijgen van studio-demo's "I'm Stepping Out", "I Don't Wanna Face It", vraag me af wat hij daar van gemaakt zou hebben als hij ze had kunnen afronden. Zelfde geldt voor "(Forgive Me) My Little Flower Princess", zo'n prachtig treurige song waar nog veel meer in had kunnen zitten... Om nog maar te zwijgen over "Borrowed Time", na december 1980 een ironische tekst... Één van Lennon's beste songs.

"What if" is geen zinnige discussie, maar zijn dood was een groot verlies voor de muziek, zeker als je ziet in welke creatieve bui hij zich bevond.
Jezus wat een post
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')