quote:Op woensdag 29 oktober 2008 17:43 schreef Yi-Long het volgende:
Een ex van mij, die toen nog maagd was, dacht serieus dat sperma groen was btw
En nu?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:09 schreef _Floddertje_ het volgende:
Mijn moeder heeft het me uitgelegd toen ik een jaar of acht was. Ik vond het absurd.
Dat kind heeft nu voor de rest van z'n leven een trauma, weet je dat?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:10 schreef moonuutgrunn het volgende:
Heb het mijn eigen zoon verteld toen hij 9 was, hij kwam toen met vragen... Boek 'sex enzo' gekocht en samen doorgelezen, aangevuld met mijn ervaringen...
Als dat kind er zelf om vraagt niet manquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Dat kind heeft nu voor de rest van z'n leven een trauma, weet je dat?
Kind gaat spijt krijgen, wat ik je brom.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Als dat kind er zelf om vraagt niet man
Projectie, wat ik je brom.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Kind gaat spijt krijgen, wat ik je brom.
'Ja jongen, en toen ging die stijve penis zo m'n anus in. Wil je foto's zien?'quote:
Wehehehehequote:Op maandag 4 mei 2009 11:51 schreef Mwanatabu het volgende:
Alleen een vraag of alleen papa's en mama's kinderen konden krijgen, anders vond hij het wel een gaaf idee om met het buurmeisje even te helpen qua gezinsuitbreiding
quote:Op maandag 4 mei 2009 17:30 schreef As_33 het volgende:
Op de middelbare school kreeg ik de voorlichting van de lelijkste docente die er rondliep, het was een onaantrekkelijk, chagrijnig (vandaar ook zo onaantrekkelijk) mens, dat getrouwd was met een andere docent op school, ook al niet het meest enerverende type. En deze docente moest zonodig bij het gedeelte over anticonceptiemiddelen vertellen dat ze allemaal persoonlijk had uitgeprobeerd![]()
Gelukkig kocht ik in die periode ook regelmatig de break out,, en heb ik daar ook nog een hoop informatie uit weten te halen.
De Break Out met bananen en gebroken worstenquote:Op maandag 4 mei 2009 22:27 schreef T42 het volgende:
[..]
owjah de break outdas lang geleden. met de sos vragen
Ze hebben ook wat steekjes laten vallen wat betreft de Nederlandse les, geloof ik.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:18 schreef the_witch het volgende:
Nope
Ik was op een zeer Christlijke school en hun idee van voorlichten was dat meisjes ongestelt raak en jongens een baard krijgt.
Ik heb nog nooit van mijn leven Nederlandse les gehad.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:24 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ze hebben ook wat steekjes laten vallen wat betreft de Nederlandse les, geloof ik.
Opvallend: als kind vroeg ik mijn moeder alles, schaamte ofzo kwam er niet bij kijken. Maar toen ik zelf aan het vozen sloeg kon ik wel door de grond zakken als ze dan wat probeerde te sturen. Ze was zeg maar theoretisch nogal sterk, maar op het sociale vlak snapte ze er de ballen van. Ze wilde bijvoorbeeld mijn eerste ongesteldheid vieren met een puddingbroodjequote:...
Met mn moeder had ik daarna nog een paar gesprekken maar dat was meer een herhaling van de lessen die ik al op school had gekregen. Het was wel genant dat ze aanbood condooms voor me te kopen.
...
dat vieren doen er wel meetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Opvallend: als kind vroeg ik mijn moeder alles, schaamte ofzo kwam er niet bij kijken. Maar toen ik zelf aan het vozen sloeg kon ik wel door de grond zakken als ze dan wat probeerde te sturen. Ze was zeg maar theoretisch nogal sterk, maar op het sociale vlak snapte ze er de ballen van. Ze wilde bijvoorbeeld mijn eerste ongesteldheid vieren met een puddingbroodje
Gefeliciteerd! De komende 30 jaar ga je iedere maand bloeden en dood van de buikkrampquote:Op dinsdag 5 mei 2009 09:39 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Opvallend: als kind vroeg ik mijn moeder alles, schaamte ofzo kwam er niet bij kijken. Maar toen ik zelf aan het vozen sloeg kon ik wel door de grond zakken als ze dan wat probeerde te sturen. Ze was zeg maar theoretisch nogal sterk, maar op het sociale vlak snapte ze er de ballen van. Ze wilde bijvoorbeeld mijn eerste ongesteldheid vieren met een puddingbroodje
Ja vast. Is mijn vraag: is daar ooit een pubermeisje oprecht blij mee geweest? Ik vind dat net zo genant als je zoon een puddingbroodje geven na zijn eerste zaadlozing (pun intended). Heb dan de waardigheid om het zoveel mogelijk te negeren ofzoquote:
Ok, dat is dan ook wel waar. Misschien ligt het dan wel aan mijn eigen perceptie (en heb jij een superlieve vader!)quote:Op dinsdag 5 mei 2009 14:38 schreef _Floddertje_ het volgende:
Ik kreeg van mijn vader bloemen toen ik voor het eerst ongesteld werd. Ik vond het lief en ik weet het nu, ruim 20 jaar later, nog.Niks genants aan, hoor. Het is een kleine mijlpaal in het leven van een meisje en ik ben blij dat er ooit een eerste keer ongesteld zijn voor me is geweest, want anders had ik nu nooit zwanger kunnen zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |