8 uur pasquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:17 schreef Pheno het volgende:
DagcijfersMet die lui erin die al om 8:00 zitten te fappen waar ze nu weer staan
Ooit haal ik je in!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:19 schreef MPG het volgende:
[..]
8 uur pas?
Mij boeit het niet waar ik sta, wel vind ik het wel grappig om te zien hoe OA probeert evenveel KSC topics geopend te hebben als ik.
Alsof jij niet probeert weer bij te komen als ik er meer heb geopend?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:19 schreef MPG het volgende:
[..]
8 uur pas?
Mij boeit het niet waar ik sta, wel vind ik het wel grappig om te zien hoe OA probeert evenveel KSC topics geopend te hebben als ik.
Het interesseert me geen zak. Ik post omdat ik het leuk vind, niet omdat ik ergens wil laten zien dat ik op een dag het meest heb gepost. Vage crap. Van de top 20 zie je alleen die groepskloon van een tong er op geilenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik sta er tegenwoordig niet meer in.
Je spamt nu aan het begin van een topic?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:20 schreef OA het volgende:
[..]
Alsof jij niet probeert weer bij te komen als ik er meer heb geopend?![]()
Maar ik ga er niet voor spammen aan het einde van een tpoic, die tijd heb ik gehad.
Ik vond het een keertje leuk, maar dat was omdat MPG en ik er een sport van maakten wie het meeste kon posten... maar na één dag was dat gespam wel weer mooi geweest.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het interesseert me geen zak. Ik post omdat ik het leuk vind, niet omdat ik ergens wil laten zien dat ik op een dag het meest heb gepost. Vage crap. Van de top 20 zie je alleen die groepskloon van een tong er op geilen
Juist.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond het een keertje leuk, maar dat was omdat MPG en ik er een sport van maakten wie het meeste kon posten... maar na één dag was dat gespam wel weer mooi geweest.
Idem hierquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het interesseert me geen zak. Ik post omdat ik het leuk vind, niet omdat ik ergens wil laten zien dat ik op een dag het meest heb gepost. Vage crap. Van de top 20 zie je alleen die groepskloon van een tong er op geilen
True, maar ook hier zonder speciaal daarvoor te spammen aan het eind van een tpoic.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:20 schreef OA het volgende:
[..]
Alsof jij niet probeert weer bij te komen als ik er meer heb geopend?![]()
Maar ik ga er niet voor spammen aan het einde van een tpoic, die tijd heb ik gehad.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:28 schreef JortK het volgende:
Wel mooi om te zien dat iedereen zich zit te verontschuldigen
Je wordt er hier nogal vaak aan herinnerd met die dagcijfers hequote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:24 schreef JortK het volgende:
Iedereen zegt dat het hem niets doet maar heeft het er wel altijd over
Opzettelijk afzien van auteursrecht, dat kan natuuurlijk ook nogquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:02 schreef JortK het volgende:
[..]
Ik hoef er toch niet bij te zeggen dat jij het hebt gemaakt
rond dit tijdstip zijn een paar mooie rijpe borsten welkom hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:29 schreef Pheno het volgende:
Maar nu even babeplaatje zoeken. Want ik vind dat dat wel een plaatje waard is straks.
Mensen denken ook dat ik spam voor de cijfers, ik check het wel maar dat is puur omdat ik de rest van de dag niet bijhoud hoeveel ik postquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je wordt er hier nogal vaak aan herinnerd met die dagcijfers he
Je ziet het nu aan mij, alsof ik 5 posts niet in een minuut zou kunnen doen. Of die 60 van daarnet niet in 10 minuten . Als het mij er echt iets zou doen was die mijlpaal al gehaald hoor.
Nou ja, in ieder geval een leuke vrouw.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
rond dit tijdstip zijn een paar mooie rijpe borsten welkom hoor
Het is altijd mooie gespreksstof.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:24 schreef JortK het volgende:
Iedereen zegt dat het hem niets doet maar heeft het er wel altijd over
Kunst dat wel een kloddertje verf kan gebruiken.quote:
quote:
Google zal niet je zoekgeschiedenis onthouden ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Op eoa manier vind ik DIT als ik naar mooie tetten zoek:
[ afbeelding ]
Ook ehmm.. nou ja, niet gek
Op Europsoor hadden ze zo'n 4~5 meter lange stam lopen in een canyon. Wel tof om te zienquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Op eoa manier vind ik DIT als ik naar mooie tetten zoek:
[ afbeelding ]
Ook ehmm.. nou ja, niet gek
N of HO?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op Europsoor hadden ze zo'n 4~5 meter lange stam lopen in een canyon. Wel tof om te zien
Ik dacht N, maar begin nu zelfs te twijfelenquote:
Al is zelfs 5 meter in N nog maar net natuurgetrouw voor een gemiddelde goederentrein hier in NL. 800 meter is absoluut niet boeiend.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:51 schreef Pheno het volgende:
Ik dacht N, maar begin nu zelfs te twijfelen
He, DaMart!
Ik zal even zoeken, misschien hebben ze die site al geupdate. Maar het was een stevig treintje om te zien iigquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Al is zelfs 5 meter in N nog maar net natuurgetrouw voor een gemiddelde goederentrein hier in NL. 800 meter is absoluut niet boeiend.
bek houwe.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:03 schreef cablegunmaster het volgende:
treintjes (Verkapte opkrik post)
Lees ze, neuk ze en slaap lekkerquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik ga maar eens te bedde. Zo boeiend is het allemaal niet hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |