quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:29 schreef Kuukske het volgende:
KSC staat niet voor koffie SC hoor. Dat staat voor kwalitatieve statistieken chat.
Trekt MPG op die gedachte?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:45 schreef OA het volgende:
[..]
Op basis waarvan trek jij die conclusie?
Hij heeft cali ook al op zijn hyves of msn. Oh jee, al die vreemdgangersquote:
en mijn vriendin zegt uit eten te zijn vanavond met collega´s...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij heeft cali ook al op zijn hyves of msn. Oh jee, al die vreemdgangers
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:45 schreef OA het volgende:
[..]
Op basis waarvan trek jij die conclusie?
Je zegt dat die minnOAressen wel degelijk bestaan, alleen ken je ze niet echtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:41 schreef OA het volgende:
[..]
Hoewel. Ze bestaan wel, maar ik ken ze geen van allen echt.
Ik heb geen Hyves en msn gebruik ik zelden tot nooit.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is puur uit belangstelling naar de mensen die bij Muck op school zitten he.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Het orgineel is beter, maar die vrouw heeft zo'n toffe stemquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
wat een kutnummer
origneel is beter
Dat is waar. Want ik heb je in geen tijden online gezien. Je was zeker druk aan het PM'enquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:52 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb geen Hyves en msn gebruik ik zelden tot nooit.
Ik zal het wat verduidelijken voor de minder begaafde lezers...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:51 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Je zegt dat die minnOAressen wel degelijk bestaan, alleen ken je ze niet echt.
uhuh....quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is puur uit belangstelling naar de mensen die bij Muck op school zitten he.
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:53 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal het wat verduidelijken voor de minder begaafde lezers...![]()
Ik ken hen niet, als in: nog nooit ontmoet.
Jazekerquote:
OAquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is waar. Want ik heb je in geen tijden online gezien. Je was zeker druk aan het PM'en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Kijk, nu komen we aan bij het punt waarop de minder begaafde lezer denkt "hé, wacht eens even... hoe kan dat?quote:
KSC'ers met Hyves of MSN zijn tof! En ze mogen me allemaal toevoegen als ze willen!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
integendeel, ik pak nu lekker een biertje, zet de tv aan, kies kanaal 209 en zeg tot over een uurtjequote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:55 schreef Pheno het volgende:
Zo, youtube avondje dan maar, de tv is weer niets.
Hm, teruglezend wat ik getypt heb, staat het er eigenlijk best foutquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
KSC'ers met Hyves of MSN zijn tof! En ze mogen me allemaal toevoegen als ze willen!
hyvesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
KSC'ers met Hyves of MSN zijn tof! En ze mogen me allemaal toevoegen als ze willen!
Been there, done that.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mwaoh... Valt nog wel mee nuquote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:56 schreef Dr_Flash het volgende:
KAP NOU EENS JULLIE GAAN VEEL TE HARD
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:56 schreef OA het volgende:
[..]
Kijk, nu komen we aan bij het punt waarop de minder begaafde lezer denkt "hé, wacht eens even... hoe kan dat?"
Ik heb jouw op msn!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
De minder begaafde lezer wil graag uitleg, terwijl de begaafde lezer nu denkt: "quote:
Dat dacht ik 3 posts geleden alquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb jouw op msn!![]()
[..]
De minder begaafde lezer wil graag uitleg, terwijl de begaafde lezer nu denkt: "[ afbeelding ] Nothing to see here... move along people!"
Ah, kan ik wel even kijken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:59 schreef Klonk het volgende:
[..]
integendeel, ik pak nu lekker een biertje, zet de tv aan, kies kanaal 209 en zeg tot over een uurtje
Zijn wat?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:02 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb jouw op msn!![]()
[..]
De minder begaafde lezer wil graag uitleg, terwijl de begaafde lezer nu denkt: "[ afbeelding ] Nothing to see here... move along people!"
Jij bent niet de enige lezer en ik leg het graag begrijpbaar uit!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat dacht ik 3 posts geleden al, maar hey, ik vind het veel te leuk om jou te laten happen
.
Zijn nichtje denk ikquote:
Een zeldzame misser...quote:
Wat doe jij ?!??!?quote:
Je vrouw met je blanke sabel stekenquote:
Guano Apesquote:
Mijn achternichtje van bijna 12?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Zijn nichtje denk ik.
Aangezien OA de laatste tijd nogal veel met dames aan het chatten, PM'en etc is![]()
.
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |