quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:17 schreef MassApeal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:19 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb de hoop maar opgegeven en ben met de boot naar de spire meegegaan.
Fable 2 is wel een leuk spel, alle bugs daargelaten, maar mijn vertrouwen in Lionhead begint echt op te raken op deze manier....
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:32 schreef MassApeal het volgende:
[..]Jammer, natuurlijk... Ben zelf ook hier en daar tegen wat grafische (en misschien wat kleine gameplay) bugs aangelopen, maar niets waar ik me echt aan ergerde, eigenlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fable 2 is wel een leuk spel, alle bugs daargelaten, maar mijn vertrouwen in Lionhead begint echt op te raken op deze manier....
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
Echt, hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:29 schreef Leonos het volgende:
Tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:31 schreef RedDevil085 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 19:39 schreef Leonos het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't think, be sure!
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:35 schreef GilaMonyet het volgende:
Trouwens we hadden idee om lijst te maken met iedereen zijn gamertag..
Dit is de lijst die ik tot zover heb
Admiraal_Anaal: Tahie81
Emokid: Bardogan
GilaMonyet: Gilamonyet
Kin238: Woutervn
Merovingian: DudeBart
RedDevil085: RedDevil085
en dat is mijn charquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:46 schreef Rikketik het volgende:
Tattoo's, hot pants, lange laarzen, een corsage, donkere make-up...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |