abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65414505
Ik dacht altijd dat het met tijdsverschil te maken had
Ik heb wel vaker dat het niet helemaal klopt waar het langs gaat allemaal... Maar aangezien je met een boel tijdsverschil zit... Of klinkt dit heel gek?
pi_65415168
quote:
Op maandag 26 januari 2009 11:50 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik dacht altijd dat het met tijdsverschil te maken had
Ik heb wel vaker dat het niet helemaal klopt waar het langs gaat allemaal... Maar aangezien je met een boel tijdsverschil zit... Of klinkt dit heel gek?
Nee, met tijdsverschil heeft het niks te maken Bestelling binnen overigens. Broek en Fleece zitten perfect, 1 shirtje zit helaas een beetje strak maar voor 15 dollar ga ik niet moeilijk doen denk ik
pi_65419439
hmm. heb net mn bestelling gehad. 2 van de 3 zijn te groot. (is niet mn 1e bestelling).

Hoe kan ik retourneren????
  maandag 26 januari 2009 @ 14:32:39 #244
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_65419685
Je kunt ze denk ik beter zelf doorverkopen, goedkoper lijkt me
pi_65419781
Gisteren voor het eerst een bestelling geplaatst, $312,50. Zaten een paar mooie dingen tussen in de Clearance !
Weet iemand hoe lang 't duurt eer je creditcardgegevens en zo gechecked zijn? Las in orderbevestiging dat je dan je bestelling kan volgen... Ik heb trouwens weinig geduld, mocht iemand het opvallen
pi_65420669
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:32 schreef Omnifacer het volgende:
Je kunt ze denk ik beter zelf doorverkopen, goedkoper lijkt me
ja dat kan ook. want de verzendkosten krijg je niet terug he?
irritante zooi.
pi_65421919
quote:
Op maandag 26 januari 2009 15:02 schreef LayDBeckham het volgende:

[..]

ja dat kan ook. want de verzendkosten krijg je niet terug he?
irritante zooi.
Ik heb er eigenlijk nooit naar gekeken omdat doorverkopen op fok sneller gaat dan regelen met Abercrombie. Afgelopen zomer waren binnen 2 uur mijn te groot gekochte artikelen allemaal alweer verkocht. Maar volgens mij komt het terugsturen inderdaad voor eigen rekening (en is het dus echt makkelijker om het dus een maatje kleiner te bestellen en hier op fok door te verkopen (of marktplaats, maar dan staat het tussen al het neppe spul)

Overigens wel tevreden met klantenservice, had bij vorige bestelling een verkeerd overhemd gekregen (button-down in plaats van een straight collar) en dat was me al 2x eerder gebeurd, dus op hoge poten even een email terug gestuurd. Krijg ik het complete bedrag van het overhemd teruggestort en mag ik natuurlijk het overhemd houden. (Y)
pi_65421968
quote:
Op maandag 26 januari 2009 14:35 schreef PIB het volgende:
Gisteren voor het eerst een bestelling geplaatst, $312,50. Zaten een paar mooie dingen tussen in de Clearance !
Weet iemand hoe lang 't duurt eer je creditcardgegevens en zo gechecked zijn? Las in orderbevestiging dat je dan je bestelling kan volgen... Ik heb trouwens weinig geduld, mocht iemand het opvallen
Duurt toch wel een dag (soms 2) Ligt ook nog aan tijdsverschil. Als je besteld terwijl het daar midden in de nacht is dan beginnen ze natuurlijk niet meteen met het verwerken van je order. Meestal heb ik mijn spullen binnen 4 werkdagen in huis.
pi_65424943
Ah bedankt Japin!

Trouwens, misschien domme vraag maare de maten van T-shirts en polo's, komen toch wel overeen met die van truien neem ik aan he, maw die zitten gewoon goed?
pi_65425492
quote:
Op maandag 26 januari 2009 16:53 schreef PIB het volgende:
Ah bedankt Japin!

Trouwens, misschien domme vraag maare de maten van T-shirts en polo's, komen toch wel overeen met die van truien neem ik aan he, maw die zitten gewoon goed?
Voor mijzelf kan ik alleen zeggen dat mijn t-shirts en polo's allebei maat M zijn, overhemden en Fleece zijn maat S. (zouden ook allebei wel maat M kunnen zijn, maar vind het mooier als ze wat strakker zitten) Heb net 2 longsleeves (core crew) binnen met een maat S en die had ik eigenlijk als M moeten bestellen kom ik nu achter (vallen dus hetzelfde als de polo's)

Merkwaardig genoeg heb ik ook 2 shirts van de underwear (die gewone grijze v-necks) en die vallen weer ruim (zijn niet muscle fit) dus dan heb ik weer een S (dit in tegenstelling tot de gewone shirts/polo's) en er zit ook nog eens een vrij groot verschil tussen de 2 shirts zelf.

Met andere woorden: de enige manier waarop je er echt achter kan komen is gewoon te bestellen en te accepteren als je een keer te groot/te klein koopt.
  maandag 26 januari 2009 @ 18:59:21 #251
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_65429179
Pakje toch gekomen. Ben erg blij met mijn sweater van cashmere
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_65445379
quote:
Op maandag 26 januari 2009 18:59 schreef Robertje het volgende:
Pakje toch gekomen. Ben erg blij met mijn sweater van cashmere
Erg fijne trui idd ! Heb er ook 1 van, die licht grijze!

Vrijdag komt mijn mattie weer uit Amerika, 2 tees en de eerder geplaatste hoodie heeft hij voor mij meegenomen !
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
  dinsdag 27 januari 2009 @ 11:20:07 #253
137595 SatanicWarrior
Inter Till I Die!!!
pi_65448966
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 09:09 schreef Roycoooooo het volgende:

[..]

Erg fijne trui idd ! Heb er ook 1 van, die licht grijze!

ik heb er 4
The truth is relative, pick one that works!
pi_65464640
Even een vraagje over die Sweaters... Want durf ze niet te bestellen i.v.m. het wol gedeelte...
Jeukt zo iets niet? Zelfs niet als je er gevoelig voor bent
pi_65464772
Net ff zitten kijken op die site, maar zitten inderdaad wel vette dingen tussen..
Met welk merk is het, qua maat, een beetje te vergelijken in Nederland?

Ook ben ik benieuwd waarom jullie niet via Ellen bestellen, maar direct bij de site. Dan heb je toch veel meer kans op naheffingen?
pi_65467071
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:57 schreef iank het volgende:
Net ff zitten kijken op die site, maar zitten inderdaad wel vette dingen tussen..
Met welk merk is het, qua maat, een beetje te vergelijken in Nederland?

Ook ben ik benieuwd waarom jullie niet via Ellen bestellen, maar direct bij de site. Dan heb je toch veel meer kans op naheffingen?
Na mijn weten betaal je wat extra bij Ellen... Zij doet het ook niet voor niks... Je hebt het sneller als je het zelf besteld... Dus wat dat betreft bestel ik het liever net zo graag rechtstreeks.

Over de maten... Kwa t-shirts/polo's/truien valt het gewoon net als elk ander product. Dus heb je b.v. met TH een M dan kan je dat met Abercrombie ook gewoon hebben

Bestel de eerste keer gewoon niet te veel en probeer het eens uit. Op Fok kun je het altijd nog weer door verkopen en maak je meestal geen tot weinig verlies
pi_65468467
Haha, bedankt voor je reactie!
Nou als ik het goed lees betaal je bij Ellen iets van 25 euro per bestelling tot 400 dollar, maar heb je wss. geen naheffingen..

Op hoeveel naheffing moet je ongeveer rekenen?
pi_65469204
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:35 schreef iank het volgende:
Nou als ik het goed lees betaal je bij Ellen iets van 25 euro per bestelling tot 400 dollar, maar heb je wss. geen naheffingen..

Mwha is redelijk verschillend... Heb soms een naheffing van 10/15 euro maar zelfs ook wel eens van 80 euro gehad (die van 80 euro was wel een bestelling van 580 dollar)

Volgens mij zeggen ze hier altijd als je 33% erover heen rekent zit je in elk geval safe... Maar gelukkig valt het (bijna) altijd lager uit.

Let erop dat via de normale post ook nog steeds naheffing kan ontstaan en die is soms hoger... Ooit eens AE besteld die via het normale postnet gaat en daar had ik op een bestelling van 80 dollar 50 euro naheffing
pi_65469708
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 20:35 schreef iank het volgende:

Lees gewoon even de topics door, daar staat het meeste vaak wel. Ook veel ervaringen, wat altijd handig is
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  woensdag 28 januari 2009 @ 18:14:21 #260
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_65500411
quote:
Op dinsdag 27 januari 2009 18:52 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Even een vraagje over die Sweaters... Want durf ze niet te bestellen i.v.m. het wol gedeelte...
Jeukt zo iets niet? Zelfs niet als je er gevoelig voor bent
Het is lekker zacht en het jeukt niet. Ik vind het lekker
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')