Nee, met tijdsverschil heeft het niks te makenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:50 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik dacht altijd dat het met tijdsverschil te maken had
Ik heb wel vaker dat het niet helemaal klopt waar het langs gaat allemaal... Maar aangezien je met een boel tijdsverschil zit... Of klinkt dit heel gek?
ja dat kan ook. want de verzendkosten krijg je niet terug he?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:32 schreef Omnifacer het volgende:
Je kunt ze denk ik beter zelf doorverkopen, goedkoper lijkt me
Ik heb er eigenlijk nooit naar gekeken omdat doorverkopen op fok sneller gaat dan regelen met Abercrombie. Afgelopen zomer waren binnen 2 uur mijn te groot gekochte artikelen allemaal alweer verkocht. Maar volgens mij komt het terugsturen inderdaad voor eigen rekening (en is het dus echt makkelijker om het dus een maatje kleiner te bestellen en hier op fok door te verkopen (of marktplaats, maar dan staat het tussen al het neppe spul)quote:Op maandag 26 januari 2009 15:02 schreef LayDBeckham het volgende:
[..]
ja dat kan ook. want de verzendkosten krijg je niet terug he?
irritante zooi.
Duurt toch wel een dag (soms 2) Ligt ook nog aan tijdsverschil. Als je besteld terwijl het daar midden in de nacht is dan beginnen ze natuurlijk niet meteen met het verwerken van je order. Meestal heb ik mijn spullen binnen 4 werkdagen in huis.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:35 schreef PIB het volgende:
Gisteren voor het eerst een bestelling geplaatst, $312,50. Zaten een paar mooie dingen tussen in de Clearance !![]()
Weet iemand hoe lang 't duurt eer je creditcardgegevens en zo gechecked zijn? Las in orderbevestiging dat je dan je bestelling kan volgen... Ik heb trouwens weinig geduld, mocht iemand het opvallen
Voor mijzelf kan ik alleen zeggen dat mijn t-shirts en polo's allebei maat M zijn, overhemden en Fleece zijn maat S. (zouden ook allebei wel maat M kunnen zijn, maar vind het mooier als ze wat strakker zitten) Heb net 2 longsleeves (core crew) binnen met een maat S en die had ik eigenlijk als M moeten bestellen kom ik nu achter (vallen dus hetzelfde als de polo's)quote:Op maandag 26 januari 2009 16:53 schreef PIB het volgende:
Ah bedankt Japin!
Trouwens, misschien domme vraag maare de maten van T-shirts en polo's, komen toch wel overeen met die van truien neem ik aan he, maw die zitten gewoon goed?
Erg fijne trui iddquote:Op maandag 26 januari 2009 18:59 schreef Robertje het volgende:
Pakje toch gekomen. Ben erg blij met mijn sweater van cashmere
ik heb er 4quote:Op dinsdag 27 januari 2009 09:09 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Erg fijne trui idd! Heb er ook 1 van, die licht grijze!
Na mijn weten betaal je wat extra bij Ellen... Zij doet het ook niet voor niks... Je hebt het sneller als je het zelf besteld... Dus wat dat betreft bestel ik het liever net zo graag rechtstreeks.quote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:57 schreef iank het volgende:
Net ff zitten kijken op die site, maar zitten inderdaad wel vette dingen tussen..
Met welk merk is het, qua maat, een beetje te vergelijken in Nederland?
Ook ben ik benieuwd waarom jullie niet via Ellen bestellen, maar direct bij de site. Dan heb je toch veel meer kans op naheffingen?
Mwha is redelijk verschillend... Heb soms een naheffing van 10/15 euro maar zelfs ook wel eens van 80 euro gehad (die van 80 euro was wel een bestelling van 580 dollar)quote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:35 schreef iank het volgende:
Haha, bedankt voor je reactie!
Nou als ik het goed lees betaal je bij Ellen iets van 25 euro per bestelling tot 400 dollar, maar heb je wss. geen naheffingen..
Op hoeveel naheffing moet je ongeveer rekenen?
Lees gewoon even de topics door, daar staat het meeste vaak wel. Ook veel ervaringen, wat altijd handig isquote:Op dinsdag 27 januari 2009 20:35 schreef iank het volgende:
Haha, bedankt voor je reactie!
Nou als ik het goed lees betaal je bij Ellen iets van 25 euro per bestelling tot 400 dollar, maar heb je wss. geen naheffingen..
Op hoeveel naheffing moet je ongeveer rekenen?
Het is lekker zacht en het jeukt niet. Ik vind het lekkerquote:Op dinsdag 27 januari 2009 18:52 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Even een vraagje over die Sweaters... Want durf ze niet te bestellen i.v.m. het wol gedeelte...
Jeukt zo iets niet? Zelfs niet als je er gevoelig voor bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |