Hier exact hetzelfde. Ik geloof er nog wel in, als ik kijk naar vorige bestellingen gaat het meestal in 1 nacht van de VS via Parijs naar (in mijn geval) Ridderkerk, waar het dan dezelfde ochtend/middag nog bezorgt wordt. Dus het gaat vanavond weer op het vliegtuig richting Parijsquote:Op zondag 25 januari 2009 12:00 schreef PirE het volgende:
Rare jongens die amerikanen. Ik weet niet hoe ze van Ohio naar Nederland gaan, maar er zijn snellere wegen![]()
![]()
.
All shipment travel activity is displayed in local time for the location
Jan 25, 2009
Arrived at FedEx location - MEMPHIS, TN
Jan 24, 2009
Departed FedEx location - PARIS FR
Jan 23, 2009
Departed FedEx location - PARIS FR
Jan 23, 2009
Departed FedEx location - INDIANAPOLIS, IN
Jan 23, 2009
Arrived at FedEx location - INDIANAPOLIS, IN
Jan 23, 2009
Departed FedEx location - INDIANAPOLIS, IN
Shipment is nog steeds on schedule (levering morgen), ik heb er weinig vertrouwen en dat is best kut omdat ik die spullen voor vrijdag nodig heb![]()
Ik ben dus niet de enige, dat geeft toch weer wat vertrouwenquote:Op zondag 25 januari 2009 12:29 schreef Japin het volgende:
[..]
Hier exact hetzelfde. Ik geloof er nog wel in, als ik kijk naar vorige bestellingen gaat het meestal in 1 nacht van de VS via Parijs naar (in mijn geval) Ridderkerk, waar het dan dezelfde ochtend/middag nog bezorgt wordt. Dus het gaat vanavond weer op het vliegtuig richting Parijs
quote:Op zondag 25 januari 2009 15:50 schreef wtb74 het volgende:
Vorige week heb ik ook maar eens wat besteld en mijn pakket is ook van Parijs terug naar de VS gegaan. Je bent zeker niet de enige. Ik vertrouw er op dat alles goed komt. De estimated delivery date is 26 januari. Dat gaan ze denk ik niet halen, maar ik zal niet vreemd kijken als Fedex morgen bij de voordeur in Groningen staat.
FEDEX info:
Jan 25, 2009 03:14
Arrived at FedEx location MEMPHIS, TN
Jan 23, 2009 23:34
Departed FedEx location PARIS FR
Jan 23, 2009 05:18
Departed FedEx location INDIANAPOLIS, IN
Jan 23, 2009 02:03
Departed FedEx location INDIANAPOLIS, IN
Jan 23, 2009 01:21
Arrived at FedEx location INDIANAPOLIS, IN
Jan 22, 2009 19:57
Left FedEx origin facility COLUMBUS, OH
Jan 22, 2009 13:49
Picked up COLUMBUS, OH
Jan 22, 2009 09:30
Shipment information sent to FedEx
Het kan natuurlijk ook dat één of andere mongool verkeerd heeft lopen scannenquote:Op zondag 25 januari 2009 20:08 schreef LayDBeckham het volgende:
[..]
Hier hetzelfde!
Denk niet dat het morgen komt.
Ik zou wel samen met je willen bestellenquote:Op vrijdag 23 januari 2009 15:00 schreef Ace1 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind deze erg tof... maar zie momenteel niet zoveel andere leuke dingen op de site... Iemand die misschien binnenkort gaat bestellen en met me samen wil bestellen?
Ik voel een IA opkomenquote:Op zondag 25 januari 2009 21:25 schreef CoinFlip het volgende:
[..]
Ik zou wel samen met je willen bestellen
same here... van PARIS naar MEMPHIS, TENNESSE..quote:Op zondag 25 januari 2009 20:08 schreef LayDBeckham het volgende:
[..]
Hier hetzelfde!
Denk niet dat het morgen komt.
Zelfde hier maar dan Ridderkerk. Ik denk echt dat een weekendwerker verkeerd heeft lopen scannenquote:Op maandag 26 januari 2009 10:02 schreef Robertje het volgende:
..
Mijn pakketjes is ook naar Memphis gegaan maar hij ligt nu weer in Amersfoort
Nee, over het algemeen is het voor zo'n groot koeriersbedrijf makkelijker om enkele pakketjes heen en weer te laten vliegen (want het vliegtuig vliegt toch al en blijkbaar ruimte zat?) dan om enkele containers door te spitten op zoek naar pakketjes die toevallig in Parijs moeten blijven.quote:Op maandag 26 januari 2009 10:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Zelfde hier maar dan Ridderkerk. Ik denk echt dat een weekendwerker verkeerd heeft lopen scannen![]()
Nee, met tijdsverschil heeft het niks te makenquote:Op maandag 26 januari 2009 11:50 schreef Arjentjuh86 het volgende:
Ik dacht altijd dat het met tijdsverschil te maken had
Ik heb wel vaker dat het niet helemaal klopt waar het langs gaat allemaal... Maar aangezien je met een boel tijdsverschil zit... Of klinkt dit heel gek?
ja dat kan ook. want de verzendkosten krijg je niet terug he?quote:Op maandag 26 januari 2009 14:32 schreef Omnifacer het volgende:
Je kunt ze denk ik beter zelf doorverkopen, goedkoper lijkt me
Ik heb er eigenlijk nooit naar gekeken omdat doorverkopen op fok sneller gaat dan regelen met Abercrombie. Afgelopen zomer waren binnen 2 uur mijn te groot gekochte artikelen allemaal alweer verkocht. Maar volgens mij komt het terugsturen inderdaad voor eigen rekening (en is het dus echt makkelijker om het dus een maatje kleiner te bestellen en hier op fok door te verkopen (of marktplaats, maar dan staat het tussen al het neppe spul)quote:Op maandag 26 januari 2009 15:02 schreef LayDBeckham het volgende:
[..]
ja dat kan ook. want de verzendkosten krijg je niet terug he?
irritante zooi.
Duurt toch wel een dag (soms 2) Ligt ook nog aan tijdsverschil. Als je besteld terwijl het daar midden in de nacht is dan beginnen ze natuurlijk niet meteen met het verwerken van je order. Meestal heb ik mijn spullen binnen 4 werkdagen in huis.quote:Op maandag 26 januari 2009 14:35 schreef PIB het volgende:
Gisteren voor het eerst een bestelling geplaatst, $312,50. Zaten een paar mooie dingen tussen in de Clearance !![]()
Weet iemand hoe lang 't duurt eer je creditcardgegevens en zo gechecked zijn? Las in orderbevestiging dat je dan je bestelling kan volgen... Ik heb trouwens weinig geduld, mocht iemand het opvallen
Voor mijzelf kan ik alleen zeggen dat mijn t-shirts en polo's allebei maat M zijn, overhemden en Fleece zijn maat S. (zouden ook allebei wel maat M kunnen zijn, maar vind het mooier als ze wat strakker zitten) Heb net 2 longsleeves (core crew) binnen met een maat S en die had ik eigenlijk als M moeten bestellen kom ik nu achter (vallen dus hetzelfde als de polo's)quote:Op maandag 26 januari 2009 16:53 schreef PIB het volgende:
Ah bedankt Japin!
Trouwens, misschien domme vraag maare de maten van T-shirts en polo's, komen toch wel overeen met die van truien neem ik aan he, maw die zitten gewoon goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |