One hundred percent baby!quote:Op zondag 2 november 2008 12:01 schreef kepler het volgende:
hoe is het met de kans op regen eigenlijk?
Volgens Ron Dennis hebben ze iig gekozen voor meerdere opties tijdens de race ipv een agressieve(re) tactiek.quote:Op zondag 2 november 2008 12:57 schreef -Hans- het volgende:
En straks ook het antwoord op de vraag welk team/coureur zijn wagen het best heeft afgesteld voor de regen. Zouden ze bij McLaren hun huiswerk dan echt goed hebben gedaan en de kwalificatie hebben opgeofferd om vandaag toe te slaan? Verzuipt Massa straks in de Braziliaanse regen omdat hij zo graag pole wilde hebben? Over een paar uur gaan we het zien. Hoe dan ook het belooft een spektakel stuk van de bovenste plank te gaan worden.
zes uur race, vijf uur uitzending geloof ikquote:Op zondag 2 november 2008 14:02 schreef Elwood1802 het volgende:
6 uur begint de uitzending en om 7 uur de race?
De weather.com hour-by-hour prediction geeft 90% gedurende de uren van de race aanquote:Op zondag 2 november 2008 14:17 schreef kepler het volgende:
ik lees net weer dat het vooral in de ochtend ging regenen
Een beetje regen zou het erg interessant maken
Ik hoop trouwens zo dat het op de baan beslist gaat worden, en dat we niet weer een Spa-situatie gaan krijgen...
Massa heeft nu niet echt een goede reputatie in de regen (denkt terug aan al die spinsquote:Op zondag 2 november 2008 14:27 schreef Bolter het volgende:
[..]
De weather.com hour-by-hour prediction geeft 90% gedurende de uren van de race aan. Toch jammer dat Hammi binnen een paar ronden 7 miljoen aan gort gaat rijden!
zo denk ik er ook overquote:Op zondag 2 november 2008 14:35 schreef MrBadGuy het volgende:
Zolang Massa maar niet meteen aan het begin uitvalt vind ik het best, anders is meteen alle spanning weg. Toch gun ik het Hamilton meer, die heeft toch een beter seizoen dan Massa gehad vind ik (verder ben ik zo neutraal als wat).
als het regent zullen ze wel achter de safety-car startenquote:Op zondag 2 november 2008 14:38 schreef Bolter het volgende:
Mwah, een beetje regenbui voor de race. Massa start als eerste en kan mede door de omstandigheden goed wegkomen. Dan zien we wel hoe de chaos losbarst daar achter.
Doe mij maar zo'n DB9quote:Op zondag 2 november 2008 13:32 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Volgens Ron Dennis hebben ze iig gekozen voor meerdere opties tijdens de race ipv een agressieve(re) tactiek.
En ze hebben er 7 miljoen voor over gehad om de auto van Lewis in perfecte staat te krijgen. Daar zou je degenen die hier in dit topic al gepost hebben allemaal een Ferrari of DB9 voor kunnen geven.
Dan nog hebben de eerste paar altijd stukken minder last van de spray.quote:Op zondag 2 november 2008 14:41 schreef kepler het volgende:
[..]
als het regent zullen ze wel achter de safety-car starten
quote:1440: "It was raining at Interlagos but it has stopped now - though it is still cloudy overhead. The latest forecasts say there is a 70% chance of rain during the race. The temperature has inexplicably just risen in the wacky world of Brazilian weather.
http://news.bbc.co.uk/spo(...)mula_one/7704981.stm
Daar duim ik ook voorquote:Op zondag 2 november 2008 16:47 schreef Suijk het volgende:
Komt wel. Leuk als het begint en de baan is redelijk droog en het gaat regenen na een rondje of 10.
Daar teken ik direct voor. Laat het maar regenen als MAssa zijn stop heeft gemaakt.quote:Op zondag 2 november 2008 16:47 schreef Suijk het volgende:
Komt wel. Leuk als het begint en de baan is redelijk droog en het gaat regenen na een rondje of 10.
+1quote:Op zondag 2 november 2008 16:52 schreef Fir3fly het volgende:
Laten we hopen dat het droog blijft. En dat Hamilton z'n motor opblaast ofzo.
Balkenende? Ruud ter Weijden? Sugar Lee Hooper?quote:Op zondag 2 november 2008 17:09 schreef Sinister-D- het volgende:
Had er dan iemand neergezet die er verstand van heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |