sinds een decennium? Ietwat overdreven niet?quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:36 schreef TheLoner het volgende:
Het resultaat dat men in Alkmaar al sinds een decennium mooier voetbal laat zien dan welke topclub ook. En dat er voor een middenmoter bovenmatig veel punten in Europa gespaard zijn waardoor Ajax nog steeds mee mag doen om een plek in de CL . In 2004/2005 hadden ze op 2 clubs na zelfs de meeste punten vergaard van alle Europacup deelnemers (CL/ Uefa).
http://www.xs4all.nl/~kas(...)thod3/trank2008.html
behoorlijk resultaat voor een middenmoter
Klopt niet alles is een troll post maar wel wat jij postquote:Op dinsdag 11 november 2008 12:48 schreef navigator het volgende:
[..]
sinds een decennium? Ietwat overdreven niet?
@sjimz, een beetje humor is jou volkomen vreemd niet? Niet alles is troll post
Je mag ook best voetbal kijken ipv teletekst of andere cijfermatige bronnen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:48 schreef navigator het volgende:
[..]
sinds een decennium? Ietwat overdreven niet?
@sjimz, een beetje humor is jou volkomen vreemd niet? Niet alles is troll post
Je hebt niet in alles ongelijk, noch heb je in alles gelijk, maar het is *wel* waar dat je continu met een provocerende en denigrerende toon aan het posten bent in dit topic. Niet alleen dit jaar, maar ook het jaar ervoor. Typisch een internetheld.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:20 schreef navigator het volgende:
AZ speelt best mooi voetbal de laatste jaren om daar nu een decennium van te maken is gewoon overdreven.
Maar ik zal wel weer aan het trollen zijn nu, toch sjimz
Je bedoelt die topclub die vorige week de grootste moeite had met een Sloveens ploegje?quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:28 schreef navigator het volgende:
Ik wil het ook wel even in real life tegen je zeggen hoor. Kom zondag naar de Arena, zie je eindelijk eens een echte topclub aan het werk.
Ik weet niet of hij dat als compliment zou beschouwen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:46 schreef ElYefe het volgende:
Ik zag in Luirink altijd de nieuwe Mathijsen, maar vraag me af of hij er ooit nog bovenop komt met al die blessures.. Zuur dit weer voor hem hoor
Onder De Kromme en Van Stee vond ik ze ook al erg goed.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:27 schreef Kriegel het volgende:
Op zich heb je daar wel gelijk in, hoor. In '98 kwam er net een einde aan jaren Eerste Divisievoetbal, toen was nog niet zo fantastisch allemaal, dat werd het pas onder Co.
Volgens mij viel dat juist wel mee bij AZ. Uiteraard waren er negatieve geluiden te horen, maar de paniek en het negatieve commentaar waren volgens mij een stuk minder dan bij een gemiddelde club.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:32 schreef Voltreffer het volgende:
Toch mooi dat de spelers groep van gaal heeft aangehouden! Laat toch zien dat die jongens er in bleven geloven! Wat ik overgens niet snap, waar zijn de witte zakdoekjes van het publiek nu? Is het daar nog steeds allemaal anti van gaal? Of lopen ze nu weer rustig mee tot het weer een keer fout gaat?
Bij Ajax niet.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:51 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Volgens mij viel dat juist wel mee bij AZ. Uiteraard waren er negatieve geluiden te horen, maar de paniek en het negatieve commentaar waren volgens mij een stuk minder dan bij een gemiddelde club.
Ik denk dat van Gaal er bij een andere club sowieso allang had uitgelegen...
Da's niet waar: er was wel gemor, maar iedereen keek uit naar het nieuwe seizoen, met name omdat Waterman - Donk - Agustien (de Antilliaanse kabel) eruit waren gekickt. De sfeer was *wel* op het randje toen de eerste twee wedstrijden werden verloren. Nu zijn de meesten wellicht van mening dat de spelersgroep goed genoeg is gesaneerd zodat Van Gaal er weer wat mee kan.quote:Op dinsdag 11 november 2008 13:54 schreef Voltreffer het volgende:
Hmm, dat denk ik niet. Het was namelijk alleen scheringa die hem de hand boven het hoofd hield. Net als de spelers groep. Het publiek stond masaal met witte zakdoekjes te zwaaien kan ik me herinneren. Maar daar gaat het me niet zoveel om. Meer om het feit hoe er nu met van Gaal word omgesprongen door het publiek? Is het nu weer hosanna?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |