Wilde je ook niet bij ze afstuderen/een traineeship volgen, of had je wel interesse en hebben ze er verder niks mee gedaan?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:15 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Deliotte heeft me in januari gebeld voor een afstudeerstage/traineeship.. maar daarna niks meer van zich laten horen.
Niet veel later dan mijn afstuderen hoop ik te verhuizen, dan weten ze me toch niet meer te vinden.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En als je reeds afgestudeerd bent, krijg je nog steeds die spam van de carrierebeurs
Het is dan ook een gewone spreukquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:56 schreef OA het volgende:
Ik zag gisteren in de sportschool een kerel lopen met een levensgrote 'Luctor et Emergo' tattoo op z'n borst...
ik was het nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:56 schreef OA het volgende:
Ik zag gisteren in de sportschool een kerel lopen met een levensgrote 'Luctor et Emergo' tattoo op z'n borst...
Ik dacht nog: "Dat is handig op meets". Maar niet dus.quote:
sorryquote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik dacht nog: "Dat is handig op meets". Maar niet dus.
22:30 op Ned. 3?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 21:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ga samenvattingen kijken en daarna naar bed
quote:
Bij mij ook op mijn werk. Alleen de baas is voor Ajax, maar die was er vroeger ook voorzitter. Zijn vrouw was trouwens ook voorzitter, maar dan van Feyenoordquote:
Inmiddels hier ook niet meer blauw. Zal wel aan mij gelegen hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zit er iemand te slapen bij Teletekst, of duurt NAC - Twente gewoon ruim 2 uur?
Oh sorryquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:11 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Zit er iemand te slapen bij Teletekst, of duurt NAC - Twente gewoon ruim 2 uur?
Ik hoopte al op rellen, gestaakte wedstrijd, scheidsrechter knock-out... je weet maar nooit in Breda.quote:
hehe okquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:12 schreef nicomart het volgende:
[..]
Bij mij ook op mijn werk. Alleen de baas is voor Ajax, maar die was er vroeger ook voorzitter. Zijn vrouw was trouwens ook voorzitter, maar dan van Feyenoord
Ook de reden waarom ze daarme gestopt zijn.. Redelijk gedwongen zeg maar.
Nou ja.. Met Anthony Balboa die ff een perfecte leverstoot uitvoerde, zou dat zo maar kunnenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:17 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ik hoopte al op rellen, gestaakte wedstrijd, scheidsrechter knock-out... je weet maar nooit in Breda.
Hier net zo, woon ook (bijna) in Rotterdam. Als het rustig is, zit ik binnen 10 minuten bij de kuip. Maar Ajacied in hart en nierenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
hehe ok
Nouja ik Woon in Rotterdam maar ben voor AjaxDus dan is het sowieso wel leuk
Maar in me klas zitten ook maar mensen die voor feyenoord zijn.
Whehe.quote:
Daar gaat het ook niet om... Ik moest er ineens weer aan denken en het ziet er niet uit...quote:
Anders reageer je laatquote:Op donderdag 30 oktober 2008 06:44 schreef OA het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om... Ik moest er ineens weer aan denken en het ziet er niet uit...
Ik was gisteren al weg...quote:
Invoering van de OV chipkaart zekerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:00 schreef jslavenburg het volgende:
mogguh
Net meer dan een uur onderweg geweest...grote storing bij de metro in R'dam...
Neequote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Invoering van de OV chipkaart zeker
Zo'n collega heb ik hier ook zitten, gelukkig is die vandaag vrij.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:11 schreef JortK het volgende:
Damn een collega van me kan alle liedjes van het foute uur meezingen![]()
Is dat al opgelost? Ik moet zo ook even die kant op namelijk!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Invoering van de OV chipkaart zeker
Heb er net een bericht over geschreven...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:23 schreef nicomart het volgende:
hallooooooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Is dat al opgelost? Ik moet zo ook even die kant op namelijk!
Dat is niet zo lastig , toch? Ik heb de radio hier uit, dat is prettiger voor mijn omgeving. Ik heb nooit de intentie om met Idols of zo mee te doenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:11 schreef JortK het volgende:
Damn een collega van me kan alle liedjes van het foute uur meezingen![]()
nee die storing bedoel ikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:28 schreef OA het volgende:
[..]
Heb er net een bericht over geschreven...
'Einde strippenkaart in metro R'dam'
Dankje!!quote:
Dat komt door het waterige zonnetje dat hier op de Drechtsteden schijnt...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:29 schreef Yesse het volgende:
Oké ik heb weer de dagelijkse opstartproblemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |