Daar gaat het ook niet om... Ik moest er ineens weer aan denken en het ziet er niet uit...quote:
Anders reageer je laatquote:Op donderdag 30 oktober 2008 06:44 schreef OA het volgende:
[..]
Daar gaat het ook niet om... Ik moest er ineens weer aan denken en het ziet er niet uit...
Ik was gisteren al weg...quote:
Invoering van de OV chipkaart zekerquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:00 schreef jslavenburg het volgende:
mogguh
Net meer dan een uur onderweg geweest...grote storing bij de metro in R'dam...
Neequote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Invoering van de OV chipkaart zeker
Zo'n collega heb ik hier ook zitten, gelukkig is die vandaag vrij.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:11 schreef JortK het volgende:
Damn een collega van me kan alle liedjes van het foute uur meezingen![]()
Is dat al opgelost? Ik moet zo ook even die kant op namelijk!quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:08 schreef JortK het volgende:
[..]
Invoering van de OV chipkaart zeker
Heb er net een bericht over geschreven...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:23 schreef nicomart het volgende:
hallooooooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Is dat al opgelost? Ik moet zo ook even die kant op namelijk!
Dat is niet zo lastig , toch? Ik heb de radio hier uit, dat is prettiger voor mijn omgeving. Ik heb nooit de intentie om met Idols of zo mee te doenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:11 schreef JortK het volgende:
Damn een collega van me kan alle liedjes van het foute uur meezingen![]()
nee die storing bedoel ikquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:28 schreef OA het volgende:
[..]
Heb er net een bericht over geschreven...
'Einde strippenkaart in metro R'dam'
Dankje!!quote:
Dat komt door het waterige zonnetje dat hier op de Drechtsteden schijnt...quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:29 schreef Yesse het volgende:
Oké ik heb weer de dagelijkse opstartproblemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |