ik gaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:43 schreef monicavanhaaften het volgende:
Zit al maanden grotendeels zonder Ziggo (internet en telefoon), regelmatig emails verstuurd en ook op alle fora waaronder www.forum.fok.nl en www.hetspoorbijster.nl geklaagd. Ook naar Tros Radar gekeken. Vandaag antwoord van Ziggo lees hier:
Geachte heer XXX,
Uit onze administratie blijkt, dat er geen problemen door u aangegeven worden met het internet, daarom verzoek ik u om kontakt op te nemen met onze technische helpdesk via onderstaand nummer.
Mocht het zo zijn dat er daar bij diverse testen er inderdaad een probleem is door onze schuld, dan kan u verzoeken om een creditering van de periode waarin dit plaats vond.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat voor u klaar op 0900-1884 (lokaal tarief). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en meer. Bent u al bekend met Thuishelp? Hiermee kunt u via de computer onder andere gemakkelijk en gratis chatten met onze Klantenservice. Klik hier voor meer informatie.
Met vriendelijke groet,
Zanten, Lammert van
Afdeling Klantenservice
Ziggo
MENSEN GA OF BLIJF WEG BIJ ZIGGO
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:47 schreef Armageddon het volgende:
Ik weet het niet hoor. Maar volgens mij is het allemaal but met die providers tegenwoordig. één grote kolerezooi. Enige twee bedrijven waar ik nooit probs mee heb gehad zijn de volgende:BBNED
Hier ook, alleen wat gezeik met 't aanvragen van Eredivisie Live. Qua internet en telefonie totaal geen klachtenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:52 schreef senesta het volgende:
Wij hebben in het begin wat strubbelingen gehad toen multikabel net overging in Ziggo maar op het moment loopt het eigenlijk soepeltjes.
Ze mogen van mij wel eens wat aan die site doen, gadverdamme wat ziet dat er toch ontzettend belachelijk uit en het is ook nog een onoverzichtelijk !quote:
met hetnet hier ook al jaren geen problemenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:47 schreef Armageddon het volgende:
Ik weet het niet hoor. Maar volgens mij is het allemaal but met die providers tegenwoordig. één grote kolerezooi. Enige twee bedrijven waar ik nooit probs mee heb gehad zijn de volgende:XS4ALL
BBNED
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:04 schreef Schut85 het volgende:
volgensmij waren zij onderwerp van gesprek bij Radar door de zeer slechte service
HetNetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:02 schreef Andyy het volgende:
[..]
met hetnet hier ook al jaren geen problemen
ook lekker een lage ping, handig voor het gamen
ik heb een tegenwoordig niet meer bestaand abonnement en nog voordat die pauper reclame's kwamenquote:
Vroeger ook nooit problemen gehad met UPC, maar vind het jammer dat je verplicht TV van ze af moet nemen als je internet wil. Aangezien ik graag ook voetbal wil zien, zou ik UPC Digital moeten nemen, en dan lig ik elke maand krom voor voor mn TV en internetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:16 schreef R79 het volgende:
Ben al bijna 10 jaar klant van UPC (Chello) en heb nog nooit geen problemen gehad in tegenstelling tot wat anderen beweren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 september 2009 10:46 schreef Buschetta het volgende:
Oplosing is simpel.
Koop een paar kuikentjes. Als je er meer als 3 kapot kan stampen voor een groepje kleuters dan ben je een bikkel.
Mijn ouders ook, op de digitale tv na geen klachten. MAAR, o wee als je er op een dag vanaf wil. Of zoals ik, verhuist naar een regio waar ze niet leveren. Op tijd opgezegd, toch nog maanden door moeten betalen ('Daar kan ik niets aan doen mevrouw, u moet die rekeningen gewoon betalen!!) voor een dienst die je niet afneemt, sterker nog, niet eens kunt afnemen. Om maar niet te beginnen over digitale tv en die verrotte mediabox die met een zucht en een scheet weer stuk gaat = weer thuisblijven voor de monteur. Overigens zit ik nu nog steeds met dat schijtmodem en een kapotte mediaboxquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:16 schreef R79 het volgende:
Ben al bijna 10 jaar klant van UPC (Chello) en heb nog nooit geen problemen gehad in tegenstelling tot wat anderen beweren.
Een baan vinden om XS4ALL te kunnen betalen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:51 schreef tenenkaas het volgende:
zeer eens met TS, wij hebben om een of andere vage reden ook Ziggo. Pruts internetverbinding of uberhaupt geen internet. Gelukkig zijn we bezig te veranderen maar eerst moet mijn vader iets regelen met ze werk oid
Dat dusquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:47 schreef Armageddon het volgende:
Ik weet het niet hoor. Maar volgens mij is het allemaal but met die providers tegenwoordig. één grote kolerezooi. Enige twee bedrijven waar ik nooit probs mee heb gehad zijn de volgende:XS4ALL
BBNED
Dat zeg je maar, het is gewoon niet waar. Je hebt heel vaak problemen gehad anders zeggen die anderen dat toch niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:16 schreef R79 het volgende:
Het 'kan' goed gaan ja. Maar owee als je op een dag ellende krijgt. Berg je dan maar, en laad je telefoon maar goed op want je zult ff aan de phone moeten blijven hangen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:16 schreef R79 het volgende:
Mwah, weinig problemen gehad met KPN... Ziggo heb ik overigens ook een hoop gezeik over gehoord, dus klacht terecht (al is TS wel een pauper dat hij het zo lang heeft voort laten slepen).quote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:37 schreef esco_ het volgende:
Net naar ziggo overgestapt
Heb al 22 dagen geen internet van KPN, dat zijn pas losers![]()
Nee.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:43 schreef monicavanhaaften het volgende:
MENSEN GA OF BLIJF WEG BIJ ZIGGO
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |