abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62780534

Het vorige deel: Slank de Herfst door #292 : Waar we er flink tegenaan gaan!!

Voor wie is "Slank de herst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Principessa = King
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Eten doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_62780557
Sorry, geen inspiratie voor een TT, als een mod iets leuks weet mag hij veranderd worden hoor!
Ik sloot af met:
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 @ 12:38 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Alleen als de afstand veel te klein is (tien meter ofzo). Als dat zo is, kun je je dus beter dood houden.
[..]

Als je op minstens honderd meter afstand bent, is dat niet zo'n probleem denk ik.

Ik ben net in een National Park geweest waar ook beren rondlopen, vandaar dat ik de instructies goed in mijn hoofd heb zitten. Ik had er trouwens graag eentje gezien hoor.
Ik ben gelijk je verslag gaan lezen, wat mooi! En dat stuk van Brian is leuk (daar ben ik nu)
Wel enorm sneu dat het bezoek aan Jamie niet meer doorging
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_62780595
[Jongetjes met lang haar]
Vamp, oudste heeft een sociale stoornis en heel veel moeite met geaccepteerd worden. De groep waar hij nu in zit is redelijk okay (na veel gedoe en coaching) maar hij wordt ouder, is dit jaar overgegaan naar een ander gebouw met andere kinderen, oudere kinderen ook, en jij weet ook, dat wat afwijkt minder makkelijk wordt opgenomen. Ik denk dat het voor de komende 5, 6 jaar beter is als zijn haar 'normaal' is. Call me stupid.

En Kwak, oudste heeft altijd zijn haar in een staart op school, was een voorwaarde van mij om hem zijn haar lang te laten mogen groeien en dat ziet er altijd keurig uit.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:20:23 #4
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62780601
hoi.
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:24:07 #5
331 Merel
Be here now.
pi_62780699
tvp
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62780715
TVP.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:26:19 #7
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62780766
Bij jongetjes met lang haar moet ik altijd hier aan denken:

En hij wil ook beslist niet dat zijn haar afgeknipt wordt, zei ze eens in een interview . Ik vind het echt niet mooi. Als je nou een mooie bos krullen hebt of lekker dik mooi haar, dan is het een ander verhaal (al vind ik dit wel érg lang), maar een paardenstaartje is echt not done .
Niet meer actief op Fok!
pi_62780877
De eerste keer van MissBliss
Fok!bejaarde
pi_62780907
Merel, zit jouw werk in de buurt van waar jij woont? Want ik heb dan weer de juiste financiële opleiding maar misschien wat minder schrijftalent
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_62780959
TVP
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:34:10 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62780961
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Merel, zit jouw werk in de buurt van waar jij woont? Want ik heb dan weer de juiste financiële opleiding maar misschien wat minder schrijftalent
Hey, niet spoilers die voor mij bedoeld zijn gaan zitten lezen hè .

Ik ga straks even naar Dunya & Desie - De Film kijken .
Niet meer actief op Fok!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:36:56 #12
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_62781034
tvp .
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_62781105
Hallo.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:39:35 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62781111
Zeg Esse, is het wel zo handig om foto´s van je kinderen te plaatsen gezien het feit dat je zo graag onherkenbaar wilt blijven....
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:39:59 #15
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_62781122
TVP dus!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:40:49 #16
331 Merel
Be here now.
pi_62781133
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:32 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zal je even de link naar de vacature PM'en
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_62781155
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:36 schreef k_i_m het volgende:
tvp .
Jah wat?!
Fok!bejaarde
pi_62781192
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 @ 13:30 schreef Anosmie het volgende:
De eerste keer van MissBliss
Ja, ik balen dat ik het topic dichtgegooid had! !
Maar het is gelukt

Mijn vriend heeft overigens ook (half)lang haar. Voor ik hem kende had hij het tot halverwege zn rug en nu hangt het langste tot zn schouders ongeveer. Ik vind het leuk Maar bij elk kappersbezoekje wordt het toch weer een stukje korter (ja duh, maar korter dan het vorige kappersbezoekje bedoel ik )
Ziggy played guitar
pi_62781286
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:26 schreef Viking84 het volgende:
Bij jongetjes met lang haar moet ik altijd hier aan denken:

[ afbeelding ]

Ze had dat kind Renée - Charlotte moeten noemen.

Het vriendje van mijn oppaskindje had een staart. Zijn mama vond dat hip ('t Gooi he. ) En toen moesten ze een handbaltoernooi spelen. En toen vroeg een jongen uit een ander team: "Huh? Waarom hebben jullie een meisje in jullie team??"
Toen was de staart 2 dagen later ineens verdwenen.
Fok!bejaarde
pi_62781363
Thanks Merel
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:55:50 #21
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62781455
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 12:30 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Wegrennen is eigenlijk het laatste wat je moet doen. Het advies is, als de beer te dichtbij is: je groot maken, met je armen zwaaien, veel lawaai maken.

Overigens ziet een beer een mens niet als prooi en zal hij dus normaal gesproken alleen aanvallen als hij zich bedreigd voelt. Doet hij dat wel, dan kun je het beste doen alsof je dood bent.
Dat hangt ervanaf wat voor soort beer het is. Zwarte beren en bruine beren gedragen zich heel anders. De ene soort ziet je als prooi en zal je gelijk opeten als hij honger is, dus vooral in de lente na hun winterslaap. Die soort kan niet in bomen klimmen, dus dat is het slimste om te doen. De andere soort wil graag dat je bederft voordat hij je opeet, dus dan kun je het beste dood spelen, en dan zal hij later terugkomen. Sowieso, zodra ze zich bedreigd voelen zullen ze je aanvallen, zeker als ze kleine beren hebben.

Ik heb een jaar in Alaska gewoond, dus ben wel vrij goed op de hoogte. De beer die ik tegenkwam met hardlopen, dat was in de straat waar ik zelf woonde...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  woensdag 29 oktober 2008 @ 13:56:41 #22
331 Merel
Be here now.
pi_62781482
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Thanks Merel
Laat 't even weten als je er daadwerkelijk iets mee doet, misschien kan ik helpen
pi_62781517
quote:
Op woensdag 29 oktober 2008 13:20 schreef Esse_est het volgende:
[Jongetjes met lang haar]
Vamp, oudste heeft een sociale stoornis en heel veel moeite met geaccepteerd worden. De groep waar hij nu in zit is redelijk okay (na veel gedoe en coaching) maar hij wordt ouder, is dit jaar overgegaan naar een ander gebouw met andere kinderen, oudere kinderen ook, en jij weet ook, dat wat afwijkt minder makkelijk wordt opgenomen. Ik denk dat het voor de komende 5, 6 jaar beter is als zijn haar 'normaal' is. Call me stupid.

En Kwak, oudste heeft altijd zijn haar in een staart op school, was een voorwaarde van mij om hem zijn haar lang te laten mogen groeien en dat ziet er altijd keurig uit.
Inderdaad... Bij mij pcies dezelfde rede om in dit geval voor eigen mening te gaan...
Alleen nét wat andere situatie... Kind wat "vecht" om zn plekkie in de maatschappij en graag zichzelf wil zijn..Wat anders is als de norm... Juist meer geloof in zichzelf nodig om te leren/aanvaarden dat ie zichzelf mag zijn en dat dt prima is... ( kort en misschien niet helemaal duidelijk neergezet...)
Roep ook vaak tegen hem dat de kinderen op school het misschien niet zo mooi vinden wat ie aanheeft en dat ze hem wel eens uit zouden kunnen lachen ( voorbereiden op reakties van de kinderen in zn klas)maar dat ie zelf moet weten wat ie daar mee doet...
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_62781901
Hi!
Ik leef zo ongeveer op sushi! En loop hele dagen de stad door. Vanochend stond ik om 7 uur op de vismarkt in Tokyo en dat is dieet technisch erg goed, want dan krijg ik de eerste 2 uur niets door mijn keel!
Maar het was wel tof! En nu ben ik moe. Iets met heel slecht slapen, heel vroeg op staan en de hele dag lopen.
pi_62782227
Ik vind lang haar bij jongetjes juist onwijs tof. En ik ben een tegenstander van ouders die dat soort dingen voor hun kinderen bepalen. Voor een peuter of kleuter, okee, maar wat oudere kinderen kunnen prima zelf bepalen wat ze leuk vinden. Ik mocht al op mijn vierde zelf bepalen wat ik aantrok naar school. En ja, soms liep ik voor gek, maar IK vond het mooi en dat is het belangrijkste. Bovendien leer je er eigen verantwoordelijkheid / kiezen door.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')