uhuh.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:45 schreef Runx het volgende:
[..]
nee in de pauze even met een vriendin van mij daar gegaan en koffie gedronken
Blij dat jij 'm ook maaktquote:
zozo. is ze blond ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:45 schreef Runx het volgende:
[..]
nee in de pauze even met een vriendin van mij daar gegaan en koffie gedronken
huh echt nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
runx is overigens verdacht stil
Great minds enzeuxquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Blij dat jij 'm ook maaktStraks gaan ze nog wat van me denken
geld moet rollen en coke moet gepushed worden zeg ik altijd maar..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:45 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Nou ik vandaag niet, eerst moet ik niet werken, dus geen cash, en dan word ik ook nog niet warm!! grrrrrrr
Teh graet mindz tehy think aliek!quote:
Money, money, buit, buit, geld, geld, cash!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
geld moet rollen en coke moet gepushed worden zeg ik altijd maar..
workin' for tha papah !
Word!quote:
Joh dat moet je heeeeulemaal zelf wetenquote:
we komen allemaal wel even bij je liggen sophie, behalve sgele. die stinkt nuquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:45 schreef Sophietjuh het volgende:
[..]
Nou ik vandaag niet, eerst moet ik niet werken, dus geen cash, en dan word ik ook nog niet warm!! grrrrrrr
Woord omhoog!quote:
NEGAquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:48 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Money, money, buit, buit, geld, geld, cash!
Alleen deel het aub NIET met ons Runx!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:49 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Joh dat moet je heeeeulemaal zelf weten
nerdquote:
jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
we komen allemaal wel even bij je liggen sophie, behalve sgele. die stinkt nu
Ik ga echt niet met 1 meisje en 6 mannen in 1 bed liggen hoorquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ach laat die jongenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:42 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja daarom
En ondertussen breng je het hoofd op hol van Runx
Dude, ik kom net uit badquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
same, alleen zit ik niet in een boomquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:50 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Ik ga echt niet met 1 meisje en 6 mannen in 1 bed liggen hoor![]()
Ik blijf wel lekker in me boom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |