Hier wil graag weten hoe het complex heet, niet de activiteit.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:36 schreef chufi het volgende:
4 marathon
zal ik de punten dan maar aan tomtomaat gevenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:51 schreef Rijpie het volgende:
berlage als sw zou te makkelijk denken zijn lijkt me?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 14:54 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
zal ik de punten dan maar aan tomtomaat geven
ik ook niet.. v veen is de geestelijke vader namelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:45 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
dit vind ik niet echt correct
ik dacht als ik geestelijk vader doe dan is het te makkelijk,quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:45 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
dit vind ik niet echt correct
herman van veen is even makkelijk met alfred j kwak, wat je er ook bijzetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:47 schreef Rijpie het volgende:
[..]
ik dacht als ik geestelijk vader doe dan is het te makkelijk,
had ik het beter in "" kunnen zetten?
was natuurlijk ook wel een instinker
bij aj kwak denk ik meteen aan Herman van veen. Geen seconde aan gedacht om zijn vaders naam op te gaan zoeken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:49 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
herman van veen is even makkelijk met alfred j kwak, wat je er ook bijzet
alleen als je er iets geks bijzet, dan komen er meer foute antwoorden omdat het een gokspelletje wordt wat je bedoelt
dan is het dus niet moeilijker
als ik alleen alfred had gedaan dan was het ook een raadsel wat ik zou bedoelen lijkt mijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:49 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
herman van veen is even makkelijk met alfred j kwak, wat je er ook bijzet
alleen als je er iets geks bijzet, dan komen er meer foute antwoorden omdat het een gokspelletje wordt wat je bedoelt
dan is het dus niet moeilijker
dat eerste is bloed (rode bloedcellen om precies te zijn), het derde zijn tranen, dus vraagteken is "bloed zweet en tranen"quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:50 schreef ItaloDancer het volgende:
wat is dat eerste bij 3?
knap van swarma maar het zegt mij niks
bij alfred moet dan ook staan 'geestelijk vader' of 'bedenker'quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:52 schreef Rijpie het volgende:
als ik alleen alfred had gedaan dan was het ook een raadsel wat ik zou bedoelen lijkt mij
Ahquote:[..]
dat eerste is bloed (rode bloedcellen om precies te zijn), het derde zijn tranen, dus vraagteken is "bloed zweet en tranen"
Je leest de omschrijvingen niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:50 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
bij aj kwak denk ik meteen aan Herman van veen. Geen seconde aan gedacht om zijn vaders naam op te gaan zoeken.
quote:
volgens mij nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:07 schreef PhysicsRules het volgende:
Ja, volgens mij is het SW: (Twist)appel
ook niet.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:29 schreef Maringo het volgende:
fierljeppen is toch ook niet nederlands? Das Fries....
snakes on a plane -> luchtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:44 schreef swarmahoer het volgende:
zijn t er niet 4![]()
zweet water
hel vuur
veen aarde
wat zouden snake en lap dan zijn ?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:46 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
snakes on a plane -> lucht
De vijfde is dan aether. Maar dat bestaan niet, we zijn voor het lapje gehouden.
metquote:
+quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:02 schreef swarmahoer het volgende:
lapland ? aangezien dat een hint was
quote:
ik dacht dat jij dat al gezegd hadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:57 schreef swarmahoer het volgende:
finish
haha, ik zat nog na te denken, het is het wel (maar dan moet het wel met 2x N)quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:09 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
ik dacht dat jij dat al gezegd had
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:43 schreef Rijpie het volgende:
troost mij maar
![]()
het is je gegunt hoor briggy![]()
Gelukkig maarquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:43 schreef Rijpie het volgende:
troost mij maar
![]()
het is je gegunt hoor briggy![]()
Die foto had ik vanavond eerder gezien in Wiki toen ik voor vorige sleutelwoord op zoek was naar linkjes.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:42 schreef PhysicsRules het volgende:
\hoe heb je Jack Daniel gevonden?
Leukquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:52 schreef Briggy het volgende:
[..]
Gelukkig maar
[..]
Die foto had ik vanavond eerder gezien in Wiki toen ik voor vorige sleutelwoord op zoek was naar linkjes.
Veen - turf - whiskey
Moest alleen nog even zoeken wie het was
bijnaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:56 schreef ItaloDancer het volgende:
Toch wel![]()
1. Jack Daniel (Briggy) -- Black Label
2. Theo van Gogh (Briggy) -- Monument beklad met zwarte stift (mwah)
3. Lotusbloem (Briggy) -- Black Lotus
4. Montenegro (Briggy) -- Naam komt van "zwarte berg"
5. Lhasa (chufi) -- weet ik nog niet
Trustenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:18 schreef ItaloDancer het volgende:
ik niet, ik hou het voor gezien voor vandaag (en voor morgen)truste!
Jij deed alleen mee voor de plaatjesquote:
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:35 schreef Briggy het volgende:
[..]
Jij deed alleen mee voor de plaatjes![]()
Niet goed... en unox ook niet
Nee moet morgen om 6 uur beginnenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 23:47 schreef Szura het volgende:
Nog mensen die een nieuwe opgave willen?
quote:
neeneequote:Op donderdag 30 oktober 2008 00:03 schreef Rijpie het volgende:
je bent toch niet al toevallig begonnen in die andere he??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |