ik ook niet.. v veen is de geestelijke vader namelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:45 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
dit vind ik niet echt correct
ik dacht als ik geestelijk vader doe dan is het te makkelijk,quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:45 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
dit vind ik niet echt correct
herman van veen is even makkelijk met alfred j kwak, wat je er ook bijzetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:47 schreef Rijpie het volgende:
[..]
ik dacht als ik geestelijk vader doe dan is het te makkelijk,
had ik het beter in "" kunnen zetten?
was natuurlijk ook wel een instinker
bij aj kwak denk ik meteen aan Herman van veen. Geen seconde aan gedacht om zijn vaders naam op te gaan zoeken.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:49 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
herman van veen is even makkelijk met alfred j kwak, wat je er ook bijzet
alleen als je er iets geks bijzet, dan komen er meer foute antwoorden omdat het een gokspelletje wordt wat je bedoelt
dan is het dus niet moeilijker
als ik alleen alfred had gedaan dan was het ook een raadsel wat ik zou bedoelen lijkt mijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:49 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
herman van veen is even makkelijk met alfred j kwak, wat je er ook bijzet
alleen als je er iets geks bijzet, dan komen er meer foute antwoorden omdat het een gokspelletje wordt wat je bedoelt
dan is het dus niet moeilijker
dat eerste is bloed (rode bloedcellen om precies te zijn), het derde zijn tranen, dus vraagteken is "bloed zweet en tranen"quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:50 schreef ItaloDancer het volgende:
wat is dat eerste bij 3?
knap van swarma maar het zegt mij niks
bij alfred moet dan ook staan 'geestelijk vader' of 'bedenker'quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:52 schreef Rijpie het volgende:
als ik alleen alfred had gedaan dan was het ook een raadsel wat ik zou bedoelen lijkt mij
Ahquote:[..]
dat eerste is bloed (rode bloedcellen om precies te zijn), het derde zijn tranen, dus vraagteken is "bloed zweet en tranen"
Je leest de omschrijvingen niet?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:50 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
bij aj kwak denk ik meteen aan Herman van veen. Geen seconde aan gedacht om zijn vaders naam op te gaan zoeken.
quote:
volgens mij nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 16:07 schreef PhysicsRules het volgende:
Ja, volgens mij is het SW: (Twist)appel
ook niet.quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:29 schreef Maringo het volgende:
fierljeppen is toch ook niet nederlands? Das Fries....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |