I love schapiesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:28 schreef Moozzie het volgende:
Schaapie schaapie
verdorie zie ik het weer nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:27 schreef Crazyessie het volgende:
[ afbeelding ]
Zo goed heren? Helemaal speciaal dit weekend gemaakt..
En ehhh sorry, heb t n btje druk.
Het loopt eindelijk hier eens door!!
En heb mn collega bij me, die graag de baas speelt![]()
Nicequote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:27 schreef Crazyessie het volgende:
[ afbeelding ]
hehe eindelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:27 schreef Crazyessie het volgende:
[ afbeelding ]
Die gast ziet geen steek..maar o wee als er tieten voorkomenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:30 schreef Runx het volgende:
[..]
hehe eindelijk![]()
Tieteeennnok
ziet er nais uit
Failquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:29 schreef Sgele het volgende:
godverdomme ik wilde Beller quoten...is het topic al vol
Oost Indisch Blind, jeweetschquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die gast ziet geen steek..maar o wee als er tieten voorkomen
Being a faalhaas...im doin it ritequote:
Godverdomme ik schiet in de lach... niet handig als je verkouden bentquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oost Indisch Blind, jeweetsch
HAHAHAH inderdaadquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:30 schreef Sgele het volgende:
[..]
Die gast ziet geen steek..maar o wee als er tieten voorkomen
En je collega's maar afvragen wat jij met je toetsenbord doetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:31 schreef Sgele het volgende:
[..]
Godverdomme ik schiet in de lach... niet handig als je verkouden bent
Toetsenbord groen enzo
zoo even een kleine aanpassingquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:31 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Oost Indisch perzisch Blind, jeweetsch
M'n neus mee snuitenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
En je collega's maar afvragen wat jij met je toetsenbord doet
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Gadver gekquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:32 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Aaaight, laterquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gadver gek
Anyways mensen ik ben even weg tot zo!
latur tot straksquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gadver gek
Cyaquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:32 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Gadver gek
Ik had je een asprine gegevenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:33 schreef Sgele het volgende:
Dit zijn de acties
M'n baas trapt gewoon een meeting uit elkaar, zodat ik naar huis kan zometeen
Mietjequote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:33 schreef Sgele het volgende:
Dit zijn de acties
Scheelt dat jij niet zijn baas bentquote:
preciesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Scheelt dat jij niet zijn baas bent
Die baas van jou isquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:33 schreef Sgele het volgende:
Dit zijn de acties
Dan had ik al lang de baas geweestquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:35 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Scheelt dat jij niet zijn baas bent
hahahquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:36 schreef DonGuido het volgende:
[..]
Die baas van jou is
[ afbeelding ]
40.2?? Ok dan neem ik terug wat ik zei.quote:
Hoe doet hij dat?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:33 schreef Sgele het volgende:
Dit zijn de acties
M'n baas fapt gewoon een meeting uit elkaar, zodat ik naar huis kan zometeen
Een zieke werknemer kan je beter naar huis sturenquote:
Nu ga ik niet om elk snotje of niesje naar huis..maar als ik begin te shaken van de koorts ga ik toch wel even vragen of ze me nog nodig hebben vandaagquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een zieke werknemer kan je beter naar huis sturen
Ik dacht dat ie een beetje koorts had...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:37 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Een zieke werknemer kan je beter naar huis sturen
Aannames zijn dodelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:38 schreef kin238 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie een beetje koorts had...
Shake ya assquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu ga ik niet om elk snotje of niesje naar huis..maar als ik begin te shaken van de koorts ga ik toch wel even vragen of ze me nog nodig hebben vandaag
Logischquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Nu ga ik niet om elk snotje of niesje naar huis..maar als ik begin te shaken van de koorts ga ik toch wel even vragen of ze me nog nodig hebben vandaag
Snot dat alle kanten opvliegt, nee lekkerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:39 schreef Runx het volgende:
[..]
Shake ya ass
But watch ya self
Shake ya ass
Show me what you workin with
lalala
? niet
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:39 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Snot dat alle kanten opvliegt, nee lekker
Het is een goed beginquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:39 schreef Crazyessie het volgende:
AUB heren
Zo weer tevreden? Helaas nie met mn jointje.. Maar dat was op dat moment op
Haha![]()
De muren opnieuw verven krijgt dan wel een nieuw begripquote:
hihi ik ga vanmiddag naar de coffeshop ... koffie drinkenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:39 schreef Crazyessie het volgende:
AUB heren
Haha![]()
Niks mis meequote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:39 schreef Crazyessie het volgende:
AUB heren
Haha![]()
*maakt inbox leeg*quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niks mis mee
Pikante foto's mogen ook ge pm-ed worden
ik zie hem niet, hij wordt hier geblockedquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:39 schreef Crazyessie het volgende:
AUB heren
Haha![]()
Vorig topicquote:
Blame the fever. For sure.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:43 schreef Sgele het volgende:
[..]
Niks mis mee
Pikante foto's mogen ook ge pm-ed worden
da's de koorts die je nu ziet reageren
Nu kan hetquote:
Whehequote:
jij hebt kut werkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zie hem niet, hij wordt hier geblocked
Daar schijnt een 80% blinde wietverslaafde als IT hoofd te werkenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:46 schreef Runx het volgende:
[..]
jij hebt kut werkof jullie hebben kut icters
Die ook nog is 1,5 uur pauze neemtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:46 schreef Sgele het volgende:
[..]
Daar schijnt een 80% blinde wietverslaafde als IT hoofd te werken
En dan zo lomp is om bij een coffee shop alleen koffie te gaan drinkenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:47 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die ook nog is 1,5 uur pauze neemt
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
En dan zo lomp is om bij een coffee shop alleen koffie te gaan drinken
is het vandaag bash runx dag ofzoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
En dan zo lomp is om bij een coffee shop alleen koffie te gaan drinken
quote:
Hez in ur coffee shop, stealin ur beanzquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:48 schreef Bellerophon het volgende:
[..]![]()
![]()
Going to ur coffeeshop, ur doin' it wrung!!
jij nog een PM hebbenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:49 schreef Sgele het volgende:
[..]
Hez in ur coffee shop, stealin ur beanz
omg hoiquote:
jij nu mail hebbenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Hoiquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:53 schreef GilaMonyet het volgende:
omg ben ik weer
Maar ehr... waar blijven die andere picsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:54 schreef Crazyessie het volgende:
Je hebt n zware dag runx
Ach... T einde van de dag is alweer in zicht
Ik moet tot vanavond 22.00
Zit jij nou nog steeds met zware koorts?quote:
jaaa ik heb een zware leven gek in the ghettoquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:54 schreef Crazyessie het volgende:
Je hebt n zware dag runx
Ja anders sta ik een half uur buiten op m'n trein te wachten...ook niet echt heel handigquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:54 schreef kin238 het volgende:
[..]
Zit jij nou nog steeds met zware koorts?
Leuke Foto, cutequote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:54 schreef Crazyessie het volgende:
Je hebt n zware dag runx
misschien zakt je temperatuur welquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:55 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja anders sta ik een half uur buiten op m'n trein te wachten...ook niet echt heel handig
Ik ben over 5 minuten weg
Smakelijk!!quote:
Waar werk jij als ik mag vragenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:54 schreef Crazyessie het volgende:
Je hebt n zware dag runx
Latorz!!quote:
werk je bij een reisbureau ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:59 schreef Crazyessie het volgende:
Dank u dank u..
Tsjah belofte maakte schuld he?![]()
Ik ben vanaf half 10 aant werk..
Infoavond voor reisadviseurs.
Moet ik daar savonds in mn uppie met de bus terug!! ENG!!!
En nee geen andere foto'sJullie gedachten wissen de kledingstukken maar, maar er komt geen bewijs van
Tenminste niet van mijn kant uit hahaha! Wat jullie met photoshop doen is jullie ding, k wil dan wel ff n paar maten kleiner en n cupmaatje groter hoor!!
He jammerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:59 schreef Crazyessie het volgende:
Dank u dank u..
En nee geen andere foto'sJullie gedachten wissen de kledingstukken maar, maar er komt geen bewijs van
Tenminste niet van mijn kant uit hahaha! Wat jullie met photoshop doen is jullie ding, k wil dan wel ff n paar maten kleiner en n cupmaatje groter hoor!!
Hoiquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:00 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Lunssen !!
Let maar op jij gaat die foto's nog wel is postenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:59 schreef Crazyessie het volgende:
Dank u dank u..
hihi, ik van jou !quote:
ik wil je wel terug brengen hoor ! ik heb een rijbewijs EN auto, hoef je niet met de busquote:Op woensdag 29 oktober 2008 11:59 schreef Crazyessie het volgende:
Dank u dank u..
quote:
Waar woont ze dan..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:03 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik wil je wel terug brengen hoor ! ik heb een rijbewijs EN auto, hoef je niet met de bus
of naar mijn kelderquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waar woont ze dan..
Ik wil haar ook wel naar mijn huis brengen
quote:
tja , ik dacht ik vraag het maarquote:
quote:
Het hoge noordenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:04 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Waar woont ze dan..
Ik wil haar ook wel naar mijn huis brengen
Nee.. ik wil haar de nacht van haar leven geven en niet een traumaquote:
amsterdam toch/..quote:
ligt eraan hoe ze eruit ziet, in sommige gevallen is australie nog niet te verquote:
Jij hebt ook bijna nooit files zekerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
amsterdam toch/..
is voor mij het verre westen
ligt eraan waar ik heen moetquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:07 schreef kin238 het volgende:
[..]
Jij hebt ook bijna nooit files zeker
?
ja of zwedenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:07 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ligt eraan hoe ze eruit ziet, in sommige gevallen is australie nog niet te ver
* -Madskillz28TH gaat direct topic terugquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:07 schreef Runx het volgende:
[..]
ja of zweden
vorige topic staat wel een pic
SHOW..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:07 schreef Runx het volgende:
[..]
ja of zweden
vorige topic staat wel een pic
ik dacht meer van madskillz en runx gaan even naar zweden vakantie ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH gaat direct topic terug
amsterdam is te verquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
SHOW..
En nee ik ga niet kijken ik ben te lui
Ooow dat is dichtbijquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:06 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
amsterdam toch/..
is voor mij het verre westen
nee doe ik lekker nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:08 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
SHOW..
En nee ik ga niet kijken ik ben te lui
* GilaMonyet wacht tot madskillz de foto postquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:08 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
* -Madskillz28TH gaat direct topic terug
* -Madskillz28TH gaat voor gila terug om de foto op te zoekenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:09 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
* GilaMonyet wacht tot madskillz de foto post
KUT RUNX, ik wilde al postenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wtf jullie hebben het over een sweedse chick en dan post je haar
omg nee , thomas zei soms is Australië niet ver genoeg , en toen zei ik of Zwedenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:11 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Wtf jullie hebben het over een sweedse chick en dan post je haar
lekker voor jou sterfquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
KUT RUNX, ik wilde al posten
Jullie zijn echt vaag.. Thomassive & Runx sitting in a tree.. P I J P E Nquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
KUT RUNX, ik wilde al posten
homo, bedenk wel dat je nog een ps3 moet halenquote:
dan nog nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jullie zijn echt vaag.. Thomassive & Runx sitting in a tree.. P I J P E N
(spellen mot in engels dan rijmt et)
jij niet ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
kerel mij ook Thomassive noemenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee.. maar zeker wel naar beneden op de knietjesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:14 schreef Crazyessie het volgende:
Ehmm.. ik woon in n huis waar het lekker warm is en droog en waar geen kelders zijn..
Bah.. en dan cker met enge papa's die me verbieden naar boven te gaan
nee je mag wel naar boven , als je maar weer terug komtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:14 schreef Crazyessie het volgende:
Ehmm.. ik woon in n huis waar het lekker warm is en droog en waar geen kelders zijn..
Bah.. en dan cker met enge papa's die me verbieden naar boven te gaan
nee, dat heb ik nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jawel.. gebrekkig engels jeweet
ik stel me niet aanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:15 schreef Crazyessie het volgende:
En zowel enge allochtonen als autochtonen zitten er in die bus op dat tijstip!
Dus Runx stel je niet zo aan!
Oke sorry Texas ''Thomassive'' Rangerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kerel mij ook Thomassive noemen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Oke sorry Texas ''Thomassive'' Ranger
uhu jij snapt hemquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:16 schreef Crazyessie het volgende:
Hmmm.. op en neer runx? (a)
que? runx mag nog niet eens alleen op een fietsquote:
of hou je meer van doggyquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:16 schreef Crazyessie het volgende:
Hmmm.. op en neer runx? (a)
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:17 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Je vond het wel stoer..
Ik had de chuck norries approved sticker!
[ afbeelding ]
he weet jij waar dit is Floresstraat 16aquote:
Doe je ook kip aan spit?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:19 schreef Crazyessie het volgende:
Tuulk doe ik ook doggys, hou van onderdanigheid..
Maar dan wel de rollen tzt omdraaien he..
Ik wil ook eens dominant zijn, anders wordt het zo saai..
Tsja.. K heb ze alsnog enger gezien hoor...
Je moet met beter bewijs komen
Ik denk in Enschedequote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:19 schreef Runx het volgende:
[..]
he weet jij waar dit is Floresstraat 16a
7512ZR, Enschede
moet achter vroegere grace in zitten volgens mij ?
Wat een kut leven hebben diequote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:19 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Logi nog steeds met haar zieke zoon?!
Barra is @ klant
nou mag jij een keer dominant zijnquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:19 schreef Crazyessie het volgende:
eet smakelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:22 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Yup...
Ik ben lunchen het gaat je goed mensen
Wil je ook s dominant zijn of wil je een kerel doggy doen?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:19 schreef Crazyessie het volgende:
woooooow lijpzquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:24 schreef -Madskillz28TH het volgende:
neues user icon
quote:
eet smakelijkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:24 schreef kin238 het volgende:
Ik ben ook eten.
heb je dat van joris ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:19 schreef Runx het volgende:
[..]
he weet jij waar dit is Floresstraat 16a
7512ZR, Enschede
moet achter vroegere grace in zitten volgens mij ?
moet je niet doen anders denken mensen dat je gek bentquote:
jaaa mobiel kopen jeeweetogquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:25 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
heb je dat van joris ?
wat wil je daar doen? ik weet wel waar het is ja
Ze denken maar een eind wegquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:25 schreef Runx het volgende:
[..]
moet je niet doen anders denken mensen dat je gek bent
*ahumquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:25 schreef Runx het volgende:
[..]
moet je niet doen anders denken mensen dat je gek bent
ja toch, shit ik dacht al broddahquote:
nou dank jequote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:25 schreef Crazyessie het volgende:
Je bent n jaar jonger maar je ziet er 10 jaar ouder uit dan mij..
Doe je goed..
Fan van 1 specifieke fotow van urself I see?
nais , brodduh westside jewttogquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:27 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ja toch, shit ik dacht al broddah
10 jaar ouder...WHAHAHHAHAquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:27 schreef Runx het volgende:
[..]
nou dank jenaja je moet het op een oude fiets leren
jij dan :p
nee ik heb fans zie je tog![]()
quote:
Ik vond het al lang durenquote:
niet ?quote:
pics or it didn't happenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:28 schreef Crazyessie het volgende:
Ik leerde het op n oude fiets, en blijf er op doorfietsen..
Bevalt me welVandaar ook dat mn vriend 32 is
en woon ermee samen
Haha ja boel fans idd
quote:
aah dan vind je het niet erg dat ik 10 jaar ouder lijkquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:28 schreef Crazyessie het volgende:
en woon ermee samen
Haha ja boel fans idd
nee, kalkoen salami van de lidlquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:30 schreef Runx het volgende:
[..]
aah dan vind je het niet erg dat ik 10 jaar ouder lijk
naja je doet toch niet elke dag pindakaas op je brood
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, kalkoen salami van de lidl![]()
hey ik ben ook 32quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:28 schreef Crazyessie het volgende:
en woon ermee samen
Haha ja boel fans idd
Godverquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:30 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
nee, kalkoen salami van de lidl![]()
Go get r tiger!quote:
Je zei borstquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:33 schreef Crazyessie het volgende:
stukkie kipfile van de borst is ook aan te raden..
zo ik snap er niets meer vanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:34 schreef Crazyessie het volgende:
White Lightening.. tis geen belediging
Don't be affended
And NO no pics... The truth is.. there where I know where it is![]()
En Runx... Nee hoor.. vink eigenlijk wel geil
Ja joh maak die jongen nog gekker dan hij al isquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:34 schreef Crazyessie het volgende:
Don't be affended
Alsof dat mogelijk is!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:36 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja joh maak die jonger nog gekker dan hij al is
nais , als die fiets een keer kapot gaat moet je een gil gevenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:34 schreef Crazyessie het volgende:
Don't be affended
Ik zeg van welquote:
Zolang jij maar weet, dat ik vind dat 32jarigen die als oude fiets gebruikt worden, dat dat geen belediging is..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:36 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo ik snap er niets meer van
Gastquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:37 schreef Runx het volgende:
[..]
nais , als die fiets een keer kapot gaat moet je een gil geven
En als mijn fiets weer eens n doorsmeerbeurt nodig heeft?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:37 schreef Runx het volgende:
[..]
nais , als die fiets een keer kapot gaat moet je een gil geven
Kwijt... zet maar weg die macaroniquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:34 schreef Crazyessie het volgende:
Don't be affended
Ik was eerst... Inleveren die euro'squote:
Banden plakken enzeuxquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:38 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
En als mijn fiets weer eens n doorsmeerbeurt nodig heeft?
ja dan mag het ookquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:38 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
En als mijn fiets weer eens n doorsmeerbeurt nodig heeft?
Mijn snot! Wat doe je!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:38 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Kwijt... zet maar weg die macaroni
ik ben fietsemaker , ik verstel zadels als geen ander , dus dan weet je dat alvastquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:38 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Zolang jij maar weet, dat ik vind dat 32jarigen die als oude fiets gebruikt worden, dat dat geen belediging is..
Bekijk t andersom, 1 van jouw leeftijdsgenoten heeft n jong fietsje.. En fietsen dat ze doet
Runx maar blazen, jij krijgt ondertussen bolle ogenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:40 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Ja juist jij snapt m!
Wat moet ik dan RUNX!
Sorry manquote:
Ik doe hier moeite om niet hard te lachenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:41 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Opeten??
Mocht dat niet dan...
Stond geen naam op anders
Hahaha nou bedankt voor de info!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik ben fietsemaker , ik verstel zadels als geen ander , dus dan weet je dat alvast
Dan weet je dat tenminstequote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:42 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Hahaha nou bedankt voor de info!!
Que?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:42 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik doe hier moeite om niet hard te lachen
Que? dat zeg ik ook altijdquote:
Over paardje rijdenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Hebben we het nou over fietsen of over neuqen ?
*proest*quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:41 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Runx maar blazen, jij krijgt ondertussen bolle ogen
quote:
Keihard pompen!!!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
Hebben we het nou over fietsen of over neuqen ?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Que? dat zeg ik ook altijd
Runx loopt nu ook "mank" naar de coffeeshopquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
check haar runx op zitten te geilen dan
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:44 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Runx loopt nu ook "mank" naar de coffeeshop
Dat is Spaansquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:43 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
Que? dat zeg ik ook altijd
zeg stomme vraag misschien, maar rij jij toevallig paard of heb je dat ooit gereden ?quote:
Doen beestjes toch ook voor ze met elkaar paren..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:44 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
check haar runx op zitten te geilen dan
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:45 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Doen beestjes toch ook voor ze met elkaar paren..
Waarom kijk jij dan raar op van mijn versiertruc richting Runx?
Jaloers???
Als runx dit leestquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:45 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Jaloers???
In een ver, grijs, donker verleden wel.. Waar ik niet aan herinnert wil worden, want dat associeer ik met een harde tik tegen mn hoofdje van mn broertje.. Hihiquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zeg stomme vraag misschien, maar rij jij toevallig paard of heb je dat ooit gereden ?
quote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:46 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
In een ver, grijs, donker verleden wel.. Waar ik niet aan herinnert wil worden, want dat associeer ik met een harde tik tegen mn hoofdje van mn broertje.. Hihi![]()
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:45 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
![]()
ik gun het hem van harte
-edit- mocht je willen
dat klinkt idd traumatischquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:46 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
In een ver, grijs, donker verleden wel.. Waar ik niet aan herinnert wil worden, want dat associeer ik met een harde tik tegen mn hoofdje van mn broertje.. Hihi![]()
zijn we het daar over eensquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:47 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
-edit- liever nietmaar nu weet ik het ook cker van jouw kant..
thank god..
Touchéquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:45 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Jaloers???
Ja nu zou je ook wel een zus willen heh ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:46 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
ik zie staan, paardje rijden, broertje
![]()
misschien kun jij beter later terug komen, Runx staat al op springenquote:
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Ja nu zou je ook wel een zus willen heh ?
ja, mijn broer is overleden, dus kan er helaas niet over mee pratenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:48 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mensen die zonder broertjes en/of zusjes zijn opgegroeid, missen zo veel he..
*zucht...*
Why should I?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:47 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
..Ben ik om pauze, geef jij de boodschap ff door?
Nog even en hij heeft zijn eigen dressing voor over zijn saladequote:
Let niet op mijn usernaam en geslachtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:48 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
misschien kun jij beter later terug komen, Runx staat al op springen
wil je zijn 06 nummer?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:47 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
..Ben ik om pauze, geef jij de boodschap ff door?
ik let niet op de naam, maar runx welquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:49 schreef ikbenzogeil het volgende:
[..]
Let niet op mijn usernaam en geslachtNiet alles lijkt wat het is.
Omdat ik daar nie toe in staat ben, maar als het teveel gevraagd is voor je.. Dan niet hoor..quote:
* WhiteLightning denkt gelijk aan een pornofilm scenarioquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:48 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Mensen die zonder broertjes en/of zusjes zijn opgegroeid, missen zo veel he..
*zucht...*
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
* WhiteLightning denkt gelijk aan een pornofilm scenario
**Foei WL Foei**
quote:
Jij hebt hem in die staat gekregen, dan maak je het maar ook afquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:49 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Omdat ik daar nie toe in staat ben, maar als het teveel gevraagd is voor je.. Dan niet hoor..
No hard feelings![]()
Je mag je broertje dan wel een geluksvogel noemen zegquote:
Nee dankje, ik dacht niet aan mijn eigen famillie. Hoe ridderlijk ...quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:52 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Je mag je broertje dan wel een geluksvogel noemen zeghahaha
Welkom in ons topicquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:52 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nee dankje, ik dacht niet aan mijn eigen famillie. Hoe ridderlijk ...
ah okequote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:52 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Nee dankje, ik dacht niet aan mijn eigen famillie. Hoe ridderlijk ...
Denkbeeldige vriendjes?quote:
zijn er nog vacatures open ?quote:
quote:
Als jij ze zo wilt omschrijven prima,quote:
Not that I know ofquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zijn er nog vacatures open ?haha
Waar gaat dit nou weer over..quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:58 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Als jij ze zo wilt omschrijven prima,
ik dacht eerder aan iets van vlees en bloed, maar geen familieverband
Nee ik zit in de trein naar huisquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:56 schreef kin238 het volgende:
terug. Sgele, ben je nog steeds op je werk?
Je laat je gewoon palen door een knakker die je broertje speeltquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:58 schreef Crazyessie het volgende:
[..]
Als jij ze zo wilt omschrijven prima,
ik dacht eerder aan iets van vlees en bloed, maar geen familieverband
Beller wtf.. wat heb ik gemistquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:01 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je laat je gewoon palen door een knakker die je broertje speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |