Jullie zijn echt vaag.. Thomassive & Runx sitting in a tree.. P I J P E Nquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:12 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
KUT RUNX, ik wilde al posten
homo, bedenk wel dat je nog een ps3 moet halenquote:
dan nog nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jullie zijn echt vaag.. Thomassive & Runx sitting in a tree.. P I J P E N
(spellen mot in engels dan rijmt et)
jij niet ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
kerel mij ook Thomassive noemenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:13 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Nee.. maar zeker wel naar beneden op de knietjesquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:14 schreef Crazyessie het volgende:
Ehmm.. ik woon in n huis waar het lekker warm is en droog en waar geen kelders zijn..
Bah.. en dan cker met enge papa's die me verbieden naar boven te gaan
nee je mag wel naar boven , als je maar weer terug komtquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:14 schreef Crazyessie het volgende:
Ehmm.. ik woon in n huis waar het lekker warm is en droog en waar geen kelders zijn..
Bah.. en dan cker met enge papa's die me verbieden naar boven te gaan
nee, dat heb ik nietquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:15 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Jawel.. gebrekkig engels jeweet
ik stel me niet aanquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:15 schreef Crazyessie het volgende:
En zowel enge allochtonen als autochtonen zitten er in die bus op dat tijstip!
Dus Runx stel je niet zo aan!
Oke sorry Texas ''Thomassive'' Rangerquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:15 schreef -Madskillz28TH het volgende:
[..]
kerel mij ook Thomassive noemen
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:16 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Oke sorry Texas ''Thomassive'' Ranger
uhu jij snapt hemquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:16 schreef Crazyessie het volgende:
Hmmm.. op en neer runx? (a)
que? runx mag nog niet eens alleen op een fietsquote:
of hou je meer van doggyquote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:16 schreef Crazyessie het volgende:
Hmmm.. op en neer runx? (a)
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 12:17 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Je vond het wel stoer..
Ik had de chuck norries approved sticker!
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |