Nicequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:25 schreef TripleM het volgende:
Gisteravond was weer een leuke Sunwell avond. Kalecgos, Brutallus en Felmyst gedaan, dinsdag Twins en met een beetje geluk M'uru. Maar dan, de laatste week voor WotLK!
Hebben jullie nog speciale raid-plannen voor die laatste week?
Normaal gesproken raiden we 3 avonden per week, 3 uur per avond, maar na de patch hebben een aantal mensen rust genomen. Nu raiden we samen met een ander guild, 2 avonden per week, en dat gaat verrassend goed. Waarschijnlijk plannen we 3 of misschien wel 4 raids in voor de laatste week, om toch een KJ kill te krijgen voor WotLK.
Nee, ik heb eerst op Ravenholdt gespeeld (RP PVP). Ik ben ongeveer 1.5-2 jaar geleden getransfered denk ik. Hoezo?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Deathwing-EU ?
Vanaf het begin in 2003 al ?
Da's balen inderdaad. Als je met zo'n alt raid mee kunt zou dat ook wel vet zijn, als je het maar gezien hebt toch? Dat heb ik nu ook, het is ergens wel zonde dat het nu een stuk makkelijker geworden is, maar nu krijgen veel meer mensen de kans om nog wat van de raids te zien waar heel wat ontwikkeltijd in is gestoken. End-game content wordt na een expansion bijna niet meer gespeeld (die heb ik ook helemaal overgeslagen omdat ik nog geen level 60 had toen BC uit kwam).quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:12 schreef Fir3fly het volgende:
Nice. Mijn guild deed hetzelfde voor de patch (3 avonden per week) maar bij ons gingen de tanks op hiatus
. Net Brutallus niet neer gekregen voor de patch en nu raiden we niet meer
. Maar hopelijk kan ik deze week weer een plekje krijgen in de alt raid van de beste guild op mijn server, die voor de patch met alleen alts Kalecgos ook al neer hadden
.
Niets dan, dan ben je niet van de oude kliekquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:16 schreef TripleM het volgende:
Nee, ik heb eerst op Ravenholdt gespeeld (RP PVP). Ik ben ongeveer 1.5-2 jaar geleden getransfered denk ik. Hoezo?
Ik kom er nog steeds niet inquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:09 schreef WyriHaximus het volgende:
Score scripts ff iets aangepast, nu tenminste een fatsoenlijk hoeveelheid mensen in de lijst: http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/ranking/pve/
Ow en gloeidoos heeft de grootste.
EDIT over hierboven: en ik dacht dat ik verslaafd was!
Helaas is armory nog steeds niet upgedate. -_-quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:09 schreef WyriHaximus het volgende:
Score scripts ff iets aangepast, nu tenminste een fatsoenlijk hoeveelheid mensen in de lijst: http://fok.wyrihaximus.net/fok_wow_characters/ranking/pve/
Ik heb gister TK voor het eerst gecleared, gelijk de MH rep ring gehaald.quote:Op zaterdag 1 november 2008 02:35 schreef Fir3fly het volgende:
TK gecleared met PuG... het verschil tussen de echte kael en die in MgT is gewoon verdwenen.
ik sta maar 49stequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:09 schreef WyriHaximus het volgende:
Zal het ff fixenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 23:39 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik kom er nog steeds niet in
Any chance omdat je Grim Batol aan elkaar hebt gezet? Een server als Twisting Nether heeft een spatie ertussen iig.
Met de Armory update ben ik van 60 sec naar 300 sec tussen request gaan zitten omdat het schijnt dat er een beveiliging in de armory zit om dit soort farmen tegen te gaan. Geef me ff een PM als het morgen nog niet goed is. Me eigen char update namelijk ook niet netjes en de armory zelf is ook niet 1 van de snelste meerquote:Op zaterdag 1 november 2008 03:45 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Helaas is armory nog steeds niet upgedate. -_-
Overigens heb ik er een lvl 11 warrior bij, ik zou wachten op heirloom items en wotlk met snellere xp blablabla, maar ik zat me vanavond zo te vervelen.
Armory is sowieso niet upgedate dus je kunt er weinig aan doen.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:22 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zal het ff fixen. Heb de server list ergens anders vandaan genicked namelijk
. Anyway heb het nu gefixed, als er nog meer dingen niet kloppen laat het me dan ff weten. PM is handiger omdat ik het hier soms over het hoofd zie
.
[..]
Met de Armory update ben ik van 60 sec naar 300 sec tussen request gaan zitten omdat het schijnt dat er een beveiliging in de armory zit om dit soort farmen tegen te gaan. Geef me ff een PM als het morgen nog niet goed is. Me eigen char update namelijk ook niet netjes en de armory zelf is ook niet 1 van de snelste meer.
Dualboxen is echt cool om te doen. Ben sinds gisteren met 2 druids bezig, wil ze levellen als boomkin, dus ze heten loopvogel en de 2e meeloopvogelquote:Op zaterdag 1 november 2008 00:35 schreef SharQueDo het volgende:
Dan vind ik mijn twin Shammies toch leuker.![]()
[ afbeelding ]
Trouwens ding 31 (van 18 vandaag, totaal 18 uur /played nu).
mooi gedaan hoor... maar waarom xperl?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:53 schreef SharQueDo het volgende:
Nieuwe interface. :3
[ afbeelding ]
etc.
healbot is een addon waardoor je met klikken op namen iemand een bepaalde heal kan geven... zelf vind ik het echt neit handig. priests hebben gewoon teveel heals. leuk voor een paladin ofzo maar ik vond het alleen maar lastig.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 19:41 schreef vogelkooi het volgende:
Zie die add ons zoals heal bot staan wat houd dat in?
Ik heal nu nog alles 'manueel' en wat is de verbetering als ik die add ons ga gebruiken?
Als holy priest dan, zit nu bij Zul'farak te healen.
Boomkin, OOMkin, Moonkin, iedereen noemt het anders. In ieder geval bedoel ik die uil-vorm:quote:Op zaterdag 1 november 2008 18:24 schreef drumstickNL het volgende:
Boomkin ?
Jaja, ik weet het, heb zelf een main als druid.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Boomkin, OOMkin, Moonkin, iedereen noemt het anders. In ieder geval bedoel ik die uil-vorm:
[ afbeelding ]
En ik heb mn epic mount al een tijdje. Laatst nog die Cenarion Expedition mount erbij gehaald, omdat die er vet uit ziet.
Nu we het toch over nieuwe mounts hebben:quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:19 schreef DjNivek het volgende:
Ik kom nog steeds niet in de lijst, maar hij vindt m'n char iig nu wel.
Ook nog maar een mountje toegevoegd aan m'n collectie, gaat er wel leuk uit zien op level 80 met de eerste tier, denk ik:
[ afbeelding ]
Armory is gewoon fucked nuquote:Op zaterdag 1 november 2008 20:19 schreef DjNivek het volgende:
Ik kom nog steeds niet in de lijst, maar hij vindt m'n char iig nu wel.
What the..quote:Op zaterdag 1 november 2008 22:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Armory is gewoon fucked nu. Het script begint rond 3 uur snachts te draaien dus dan zou het rustiger moeten zijn met updaten, hoop dat het iets uitmaakt.
Ow en wat ziet me oog net![]()
[ link | afbeelding ]
Moonpie!quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Boomkin, OOMkin, Moonkin, iedereen noemt het anders. In ieder geval bedoel ik die uil-vorm:
[ afbeelding ]
En ik heb mn epic mount al een tijdje. Laatst nog die Cenarion Expedition mount erbij gehaald, omdat die er vet uit ziet.
Haha ik heb de aflevering vanmiddag gezien, echt superquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:41 schreef WyriHaximus het volgende:
Ow bijna vergeten kwam dit tegen in dit topic http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=24043.0
Me.quote:Op zaterdag 1 november 2008 19:46 schreef drumstickNL het volgende:
Wie heeft d'r trouwens al een epic flying mount ?
Die heb ik pas ook gehaald. Hoeveel runs heb je erover gedaan?quote:Op zaterdag 1 november 2008 20:19 schreef DjNivek het volgende:
Ook nog maar een mountje toegevoegd aan m'n collectie, gaat er wel leuk uit zien op level 80 met de eerste tier, denk ik:
[ afbeelding ]
VBL *sigh*quote:
Whehe vind lekker gaan werkend die dag, dan savonds thuis komen en lekker gaan spelenquote:Op zondag 2 november 2008 10:39 schreef enter het volgende:
All of Azeroth will feel the Wrath of the Lich King in just a couple of weeks, when the second World of Warcraft expansion officially launches. If you want to be among the first to get your hands on the game, thousands of retailers around the world are hosting special midnight store openings to celebrate the release, and will start selling the game at 12:00 a.m. (local time) on November 13. In addition, Blizzard Entertainment developers and executives will be on hand to sign copies and meet players at several locations throughout Europe: Paris, London, Stockholm, Berlin, Madrid and Rotterdam. A full list of stores will be available in the coming days, so check back for updates regularly.
aaaaaah xperlquote:
Bwahahaha, geweldig.quote:Op zondag 2 november 2008 11:48 schreef CittaR het volgende:
[..]
aaaaaah xperl![]()
probeer het is met een add on die er wat mooier uitziet..... Pitbull misschien
Gister is er trouwens echt wat episch op onze server gebeurd. Een alliance raid kwam naar TB nadat ze net Thrall hadden gekilled... Was een raid van de top 3 guilds op onze server. Het is een kort filmpje maar je lacht je helemaal kapot!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |