abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62823302
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:55 schreef vogelkooi het volgende:

[..]

2 X shaman?
Yep.

Stella en Loretta Lecarde (iets met Castlevania, jfgi)
pi_62825387
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:58 schreef drumstickNL het volgende:
Wie heeft er al een achievement title ? Enneh, die van Explorer moet je dan in elk stukje v/d wereld zijn geweest of krijg je die title al als je overal globaal bent geweest ?
Ik heb een title zodra ze eindelijk 3.0.3. live gooien.

Kael in MgT blijft een interessant gevecht.
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_62825783
Ik heb Jenkins en the Hallowed als patch live gaat.
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:45:42 #124
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_62826044
Ik ben met RaF tegelijk een rogue en een mage aan het levellen (2x wow in window mode) alleen dat gaat niet zo makkelijk omdat een mage niet echt een autoattack heeft . In een vorig topic was iemand die met scriptjes ofzo een keybind maakte voor het ene wow-scherm terwijl je in het andere bezig was maar ik kan dat niet zo gauw weer terugvinden... Weet iemand nog wie dat was ?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 30 oktober 2008 @ 23:54:15 #125
130412 Katth
I wanna do bad things with you
pi_62826222
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 21:58 schreef drumstickNL het volgende:
Wie heeft er al een achievement title ? Enneh, die van Explorer moet je dan in elk stukje v/d wereld zijn geweest of krijg je die title al als je overal globaal bent geweest ?
Ambassador

Exalted met alle Alliance home cities (Stormwind, Ironforge, Gnomeregan Exiles, Exodar en Darnassus).

Heb ook Jenkins en The Hallowed ga ik ook krijgen.

Voor explorer moet je alle plekken van je map zichtbaar hebben gemaakt. Je hoeft dus niet overal geweest te zijn. Dus cartographer uit en dan gaan exploren ^^

Wat zijn trouwens jullie achievement points? Ik zit op 2375.
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks
pi_62827871
Nieuwe interface. :3

Links boven de map: Player
Rechts boven de map: Target
Daar rechts van: targettarget (boven) en targettargettarget (onder)
Boven player frame: Focus
Boven target frame: Focus target

- Dominos (action bars)
- X-Perl (unit frames)
- Quartz (cast bars)
- Prat (chat mod)
- Sunn (viewport art)
- Minimap Button Frame
- Chinchilla (minimap enhancements)
- DBM & CT_Raid

Daarnaast:
- Atlasloot
- Cartographer

Nog ontbrekend:
- Auctioneer
- Healbot (komt rechts, waar links de chat staat zeg maar. 8x5 of 5x8)
- Fubar (komt bovenin)
- Omen
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 03:15:59 #127
133755 Insania
Wederom kritisch
pi_62828221
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 23:54 schreef Katth het volgende:

[..]

Wat zijn trouwens jullie achievement points? Ik zit op 2375.
1475
Dunkelheit
pi_62829058
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 01:53 schreef SharQueDo het volgende:
Nieuwe interface. :3

[ afbeelding ]

Links boven de map: Player
Rechts boven de map: Target
Daar rechts van: targettarget (boven) en targettargettarget (onder)
Boven player frame: Focus
Boven target frame: Focus target

- Dominos (action bars)
- X-Perl (unit frames)
- Quartz (cast bars)
- Prat (chat mod)
- Sunn (viewport art)
- Minimap Button Frame
- Chinchilla (minimap enhancements)
- DBM & CT_Raid

Daarnaast:
- Atlasloot
- Cartographer

Nog ontbrekend:
- Auctioneer
- Healbot (komt rechts, waar links de chat staat zeg maar. 8x5 of 5x8)
- Fubar (komt bovenin)
- Omen
wow nice, frisse kijk op wow weer.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_62829064
lol alle gebieden zichtbaar maken ? Daar ben je zeker een week me bezig schat ik zo..
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_62829073
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 08:09 schreef drumstickNL het volgende:
lol alle gebieden zichtbaar maken ? Daar ben je zeker een week me bezig schat ik zo..
Nah, een avondje, valt reuze mee
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 08:36:33 #131
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_62829358
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:38 schreef stbabylon het volgende:
Metal of hardtrance/core/style bij het raiden.

en het geouwehoer op TS natuurlijk
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_62829481
Ik heb alles van Kalimdor, Eastern Kingdoms en Outland ontdekt. Als Horde is Tendrasil en de Draenei eilanden even lastig, maar voor de rest goed te doen. Alleen een tikkie tijd. Oh, en er zijn lastige plekken die je niet 1, 2, 3 herkent op de kaart.

Verder heb ik Bloodsail Admiral en Jenkins. Waarbij ik alleen die eerste gebruik. Ik ben in een week van 1200 naar 1700 punten gegaan. Heb ook classic raider, 10 exalted. Wat ik iig nog wil is alle dungeons van outland op normal en heroic en AQ40 en BWL. Als ik 80 ben ga ik wel alle Outland raids pakken.

Wat ook hoog op mijn verlanglijstje staat is To all the Squirrels I loved.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:13:27 #133
130412 Katth
pi_62829943
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 08:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb alles van Kalimdor, Eastern Kingdoms en Outland ontdekt. Als Horde is Tendrasil en de Draenei eilanden even lastig, maar voor de rest goed te doen. Alleen een tikkie tijd. Oh, en er zijn lastige plekken die je niet 1, 2, 3 herkent op de kaart.

Verder heb ik Bloodsail Admiral en Jenkins. Waarbij ik alleen die eerste gebruik. Ik ben in een week van 1200 naar 1700 punten gegaan. Heb ook classic raider, 10 exalted. Wat ik iig nog wil is alle dungeons van outland op normal en heroic en AQ40 en BWL. Als ik 80 ben ga ik wel alle Outland raids pakken.

Wat ook hoog op mijn verlanglijstje staat is To all the Squirrels I loved.
Classic raider is toch inclusief AQ40 en BWL? Aangezien het raid instances zijn, ik moet ze beide ook nog + onyxia. Voor mij was Ragefire Chasm niet zo makkelijk te doen als alliance, maar 1x dood gegaan onderweg en ik was er.

Bloodsail Admiral is zeker een leuke titel. Ik zit nu zelf op 21 exalted. De critter achievement kan je nog niet doen, omdat 2 critters in Northrend zitten. Ik heb de andere allemaal al, gedaan tijdens het exploren ^^
pi_62830075
Ja, Classic Dungeonmaster heb ik al, Raider wil ik nog

Onyxia ga ik binnenkort weer Solo proberen. Kwam tot phase 2 met een varken, met een gorilla moet ik verder komen.
pi_62830141
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 22:01 schreef SharQueDo het volgende:

[..]

Yep.

Stella en Loretta Lecarde (iets met Castlevania, jfgi)
Oh ik dacht Stella Gommans en Loretta Schrijver
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:27:08 #136
130412 Katth
pi_62830209
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:20 schreef stbabylon het volgende:

Onyxia ga ik binnenkort weer Solo proberen. Kwam tot phase 2 met een varken, met een gorilla moet ik verder komen.
nerf hunters...
pi_62830322
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:27 schreef Katth het volgende:
nerf hunters...
Tsja, om dat mogelijk te maken moet ik wel met 53/8/0 rond lopen, waardoor ik niet meer serieus word genomen. Maar ja, die 4 punten zijn toch best belangrijk. Daarna loop ik nu continue met een focus-hungry pet rond. Maar goed, ik heb het er voor over. Heb nu wel heel veel plezier met het solo-en van van alles en nog wat. Zo'n Shadow of Doom krijg ik bijna dood solo. Fel Reaver lukt me ws. ook (die in HFP). En allerlei dungeons.

Maar goed, ik zit met smart te wachten op level 72. Dan kan ik 4 extra talents hebben voor mijn pet EN gftt.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:45:34 #138
26193 Draz
Mortui / Salena
pi_62830587
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 09:20 schreef stbabylon het volgende:

Gorilla met deze spec o.i.d.? Lijkt me ook wel leuk om te proberen
Woonachtig in: Rødovre - København - Danmark
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 09:53:19 #139
94617 Ps2K
And his space hamster Skeletor
pi_62830757
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 20:40 schreef drumstickNL het volgende:

[..]

Wat heb je opstaan dan ?
Metal
http://www.last.fm/user/psych02k
Yes, it is perfectly reasonable that Kirk had the know-how to make the gunpowder and put together the bazooka to defeat the Gorn. That\'s why he\'s the goddamn Captain.
pi_62830790
Nee deze: http://www.wowhead.com/?petcalc=0uzGzrG0cz

Taunt is belangrijk enzo

Helemaal niks in extra damage.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:25:26 #141
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_62831514
Gisteravond was weer een leuke Sunwell avond. Kalecgos, Brutallus en Felmyst gedaan, dinsdag Twins en met een beetje geluk M'uru. Maar dan, de laatste week voor WotLK!

Hebben jullie nog speciale raid-plannen voor die laatste week?

Normaal gesproken raiden we 3 avonden per week, 3 uur per avond, maar na de patch hebben een aantal mensen rust genomen. Nu raiden we samen met een ander guild, 2 avonden per week, en dat gaat verrassend goed. Waarschijnlijk plannen we 3 of misschien wel 4 raids in voor de laatste week, om toch een KJ kill te krijgen voor WotLK.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 10:35:38 #142
130412 Katth
pi_62831772
Nice, ik ben nooit verder gekomen dan Brutallus. Guild disbande, omdat raidleaders geen tijd meer hadden.

Hier is een mooie SWP film: http://files.filefront.com/25wmv/;12178523;/fileinfo.html
pi_62831810
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:25 schreef TripleM het volgende:
Gisteravond was weer een leuke Sunwell avond. Kalecgos, Brutallus en Felmyst gedaan, dinsdag Twins en met een beetje geluk M'uru. Maar dan, de laatste week voor WotLK!

Normaal gesproken raiden we 3 avonden per week, 3 uur per avond, maar na de patch hebben een aantal mensen rust genomen. Nu raiden we samen met een ander guild, 2 avonden per week, en dat gaat verrassend goed. Waarschijnlijk plannen we 3 of misschien wel 4 raids in voor de laatste week, om toch een KJ kill te krijgen voor WotLK.
Twins en Muru zijn echt super simpel nu, makkelijker dan Felmyst vind ik zelf. KJ kan nog wel een beetje klote zijn maar moet toch wel te doen zijn hoor!
pi_62833558
quote:

Geen raid plannen maar wel goldfarmen, gebieden bestuderen, slaapzak kopen en eten kopen ik ben er klaar voor
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:40:20 #145
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_62835030
Gister gehaald ! (Bleek nog een pet in me bank te hebben die ik over hete hoofd had gezien .)
phluphy for president!
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 12:58:43 #146
227439 Murloc
Vegetarian grindcore _O_
pi_62835481
Ff vraagje voor de rogues hier;

Ben nu net level 70, dus mn gear is nog niks, maar heb nu wel genoeg honor verzameld voor de S2 oh.
Maar zal ik voor sword of dagger gaan?
Oftewel, zal ik switchen van combat swords naar mutilate spec?
Weet het ff niet...
Endure the pain
you know my name
I am your soul insane
pi_62836823
quote:
Op donderdag 30 oktober 2008 17:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wat deze kerel zegt.

Lekkere chille trance, triphop of 3fm bij het farmen. Metal of hardtrance/core/style bij het raiden.
Ja idd, ik luister altijd Dubstep of Drum n Bass tijdens het raiden, of af en toe Dragonforce . Te fout eigenlijk, maar om een of andere reden vind ik het wel vet .

Gisteren trouwens eindelijk die shoulders uit heroic MGT geloot, dus nu ben ik toch nog even full epic geweest voordat wotlk uit is .
pi_62837004
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:40 schreef WyriHaximus het volgende:
Gister gehaald ! (Bleek nog een pet in me bank te hebben die ik over hete hoofd had gezien .)
[ link | afbeelding ]
Hehe nice, daar moet je er 50 voor hebben toch? Heb er nog maar 11
pi_62838597
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:58 schreef Murloc het volgende:

Ben nu net level 70, dus mn gear is nog niks, maar heb nu wel genoeg honor verzameld voor de S2 oh.
Weet het ff niet...
Mutilate is veel toffer spelen dan Combat Swords.

Enige minpunt is dat 99 van de 100 rogues Muti zijn.....

En oh ja, geen OH halen man, doorsparen voor de MH.

[ Bericht 9% gewijzigd door PBateman1978 op 31-10-2008 15:01:38 ]
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:04:07 #150
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_62839028
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 10:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:

Twins en Muru zijn echt super simpel nu, makkelijker dan Felmyst vind ik zelf. KJ kan nog wel een beetje klote zijn maar moet toch wel te doen zijn hoor!
Ik hoop het! En dan moet eigenlijk de healing staff nog droppen ook Twins lijkt me inderdaad wel gemakkelijk, M'uru heb ik echt geen idee van. Maar goed, kwestie van proberen natuurlijk.

De nerf kwam voor ons eigenlijk wel net iets te vroeg, ik had onwijs veel lol in Sunwell. Net Brutallus nog neer voor de patch, voelde toch wel als een mijlpaal. Nu is het ook nog wel leuk, maar het voelt allemaal minder 'echt'.
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 12:58 schreef Murloc het volgende:

Weet het ff niet...
Ik speel nauwelijks nog met m'n rogue, maar waar in BC combat swords de meeste DPS deed, wordt WotLK de terugkeer van de dagger, toch? Ik zou lekker voor daggers gaan, dat zou ik op dit moment ook met m'n rogue doen.
pi_62839072
Deathwing-EU ?

Vanaf het begin in 2003 al ?
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:12:35 #152
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_62839282
quote:

Nice . Mijn guild deed hetzelfde voor de patch (3 avonden per week) maar bij ons gingen de tanks op hiatus . Net Brutallus niet neer gekregen voor de patch en nu raiden we niet meer . Maar hopelijk kan ik deze week weer een plekje krijgen in de alt raid van de beste guild op mijn server, die voor de patch met alleen alts Kalecgos ook al neer hadden .
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:16:19 #153
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_62839404
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Deathwing-EU ?

Vanaf het begin in 2003 al ?
Nee, ik heb eerst op Ravenholdt gespeeld (RP PVP). Ik ben ongeveer 1.5-2 jaar geleden getransfered denk ik. Hoezo?
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:12 schreef Fir3fly het volgende:

Nice . Mijn guild deed hetzelfde voor de patch (3 avonden per week) maar bij ons gingen de tanks op hiatus . Net Brutallus niet neer gekregen voor de patch en nu raiden we niet meer . Maar hopelijk kan ik deze week weer een plekje krijgen in de alt raid van de beste guild op mijn server, die voor de patch met alleen alts Kalecgos ook al neer hadden .
Da's balen inderdaad. Als je met zo'n alt raid mee kunt zou dat ook wel vet zijn, als je het maar gezien hebt toch? Dat heb ik nu ook, het is ergens wel zonde dat het nu een stuk makkelijker geworden is, maar nu krijgen veel meer mensen de kans om nog wat van de raids te zien waar heel wat ontwikkeltijd in is gestoken. End-game content wordt na een expansion bijna niet meer gespeeld (die heb ik ook helemaal overgeslagen omdat ik nog geen level 60 had toen BC uit kwam).
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 15:24:06 #154
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_62839617
Ik had hetzelfde. Met een paar lui van mijn guild AQ en BWL enzo gedaan, is toch nog best geinig. En ja, het is leuk om die Sunwell gevechten gezien te hebben, maar het is natuurlijk maar een schim of wat het ooit was. Ik zeg van mezelf dat ik tot en met Kalecgos gedood heb, alles na deze patch 'telt' gewoon niet meer .
pi_62839701
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:16 schreef TripleM het volgende:
Nee, ik heb eerst op Ravenholdt gespeeld (RP PVP). Ik ben ongeveer 1.5-2 jaar geleden getransfered denk ik. Hoezo?
Niets dan, dan ben je niet van de oude kliek

Ben ooit begonnen op DW, en dat was de leukste tijd in WoW.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:22:32 #156
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_62841252
Haha nee ik ben niet van de oude Deathwing-kliek idd. Ravenholdt was wel een superleuke server hoor! Niet extreem serieuze RP, gewoon leuk. Soms ga ik er nog wel es kijken, en het is een verademing om niet zo nu en dan het gevoel te hebben dat je zoveel mogelijk van die rot kinderen tegelijk met hun koppen tegen elkaar wilt slaan, met al dat gepwn en gen00b en l2p en QQ. Bah.

Maarrrrrrrrr het is weer weekend!
pi_62842693
Yaaa
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 19:41:02 #158
164782 vogelkooi
De Patricius
pi_62846551
Zie die add ons zoals heal bot staan wat houd dat in?

Ik heal nu nog alles 'manueel' en wat is de verbetering als ik die add ons ga gebruiken?

Als holy priest dan, zit nu bij Zul'farak te healen.
Fear is the grease of society.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 21:57:33 #159
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_62850149
Oud misschien, toch opmerkelijk:

In what is perhaps the most shining example of obsession and geekiness I have ever seen, a fella by the name of Bradster has 36 World of WarCraft accounts that he plays on 11 computers simultaneously. He mainly seems to be doing it because he doesn’t like to rely on so many other people to get a raid going, which includes attacking the Alliance capital cities, and on that front I can totally see where he’s coming from.

I hate those Alliance douchebags too, but I’m not about to drop $5711 per year like Bradster is. The best way to get to them is to just live well, right? Well, Bradster doesn’t appear to be letting the Alliance off the hook so easily, as he plans on picking up 36 copies of Wrath of the Lich King on day one, spending around $1500, just so he can have a raid group of level 80 Shamans terrorizing Stormwind as soon as possible.

Read on to see how this crazy man manages to control all of these characters.

From the Bradster himself:

A lot have asked me, why create so many? The main reason is to invade Stormwind and Ironforge when they reach top level. I’m sure the Alliance will put up a big fight when that happens. We’ll see how it goes. If they don’t make level 70 before Wrath of the Lich King, then it will be at level 80. That is my main goal. That will probably happen after I’ve got some PvP gear from the battlegrounds. I’m also planning to do some 25 and 10 man raid instances but that is secondary to my PvP goal. Of course I’ll be doing arenas too to build up PvP gear but I’m not expecting to do that great there because I’m way behind in gear right now. I need to get to level 70 first, then level 80 and by then I will probably have all green gear while most others have been doing the battlegrounds and arenas.

It costs me exactly $5711 in subscription costs per year with 36 accounts on the 6 month pay schedule. Not bad considering I’m looking at it like it’s a hobby and there are more expensive hobbies out there than World of Warcraft.

32 of my shaman are level 61. One shaman that I had before I started the 32 is at level 70 along with 8 other level 70 classes that I had. My mage, priest and druid are in the center of the circle of shaman in the pictures but they are kind of hard to see. I’ve also got some mages and priests that I’m currently working on that are level 23. Once they are at level 31.9, I will stop working on them, get 16 of them to level 60 with the recruit-a-friend bonus levels and work on the shaman again.

When Wrath of the Lich King is released, I plan to be at the store when it opens and will purchase 36 copies of it. With tax, it should be about $1500 for all of them. Then the shaman are on their way to level 80 along with the priest, druid and mage.

By the way, I have 9 level 80 shaman created on the Murmur PvP realm in the Wrath of the Lich King beta. I mainly tried it out to see how well my computers would work as they are. With the exception of one my desktop computers, I should be fine with the hardware that I have.

I use 3 addons in the game. CT_MapMod is used to give me locations for quests, etc. ClassIcons is another addon that I use to show the class of the target. It helps for PvP encounters. Then the last addon I use is SSPVP2 which is excellent for displaying timers and other things while in the battlegrounds.

For my keys to send to all instances of WoW on my computers, I use Octopus 1.3.2. Maximizer in Octopus allows me to start up all WoW instances at the same time or any individual instance such as if a WoW instance has crashed. It also allows me to shutdown all of the computers at the same time.

Here is a picture of my computer set up:

Not shown to the right is another laptop which runs 3 copies that I just moved there. The keyboard on the right was moved to the top shelf there as I don’t really use that keyboard while playing. I have macros that set my main assist/cast/follow. Any of the eight screens to the front can be set to main assist/cast/follow as my mouse scrolls to them all using Octopus.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_62850344
Ja ik heb 't al eens gelezen maar vraag me toch echt af hoe die dat bestuurd.. xD
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')