Ik heb een title zodra ze eindelijk 3.0.3. live gooien.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:58 schreef drumstickNL het volgende:
Wie heeft er al een achievement title ? Enneh, die van Explorer moet je dan in elk stukje v/d wereld zijn geweest of krijg je die title al als je overal globaal bent geweest ?
Ambassadorquote:Op donderdag 30 oktober 2008 21:58 schreef drumstickNL het volgende:
Wie heeft er al een achievement title ? Enneh, die van Explorer moet je dan in elk stukje v/d wereld zijn geweest of krijg je die title al als je overal globaal bent geweest ?
1475quote:Op donderdag 30 oktober 2008 23:54 schreef Katth het volgende:
[..]
Wat zijn trouwens jullie achievement points? Ik zit op 2375.
wow nice, frisse kijk op wow weer.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 01:53 schreef SharQueDo het volgende:
Nieuwe interface. :3
[ afbeelding ]
Links boven de map: Player
Rechts boven de map: Target
Daar rechts van: targettarget (boven) en targettargettarget (onder)
Boven player frame: Focus
Boven target frame: Focus target
- Dominos (action bars)
- X-Perl (unit frames)
- Quartz (cast bars)
- Prat (chat mod)
- Sunn (viewport art)
- Minimap Button Frame
- Chinchilla (minimap enhancements)
- DBM & CT_Raid
Daarnaast:
- Atlasloot
- Cartographer
Nog ontbrekend:
- Auctioneer
- Healbot (komt rechts, waar links de chat staat zeg maar. 8x5 of 5x8)
- Fubar (komt bovenin)
- Omen
Nah, een avondje, valt reuze meequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:09 schreef drumstickNL het volgende:
lol alle gebieden zichtbaar maken ? Daar ben je zeker een week me bezig schat ik zo..
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:38 schreef stbabylon het volgende:
Metal of hardtrance/core/style bij het raiden.
Classic raider is toch inclusief AQ40 en BWL? Aangezien het raid instances zijn, ik moet ze beide ook nog + onyxia. Voor mij was Ragefire Chasm niet zo makkelijk te doen als alliance, maar 1x dood gegaan onderweg en ik was er.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 08:45 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb alles van Kalimdor, Eastern Kingdoms en Outland ontdekt. Als Horde is Tendrasil en de Draenei eilanden even lastig, maar voor de rest goed te doen. Alleen een tikkie tijd. Oh, en er zijn lastige plekken die je niet 1, 2, 3 herkent op de kaart.
Verder heb ik Bloodsail Admiral en Jenkins. Waarbij ik alleen die eerste gebruik. Ik ben in een week van 1200 naar 1700 punten gegaan. Heb ook classic raider, 10 exalted. Wat ik iig nog wil is alle dungeons van outland op normal en heroic en AQ40 en BWL. Als ik 80 ben ga ik wel alle Outland raids pakken.
Wat ook hoog op mijn verlanglijstje staat is To all the Squirrels I loved.
Oh ik dacht Stella Gommans en Loretta Schrijverquote:Op donderdag 30 oktober 2008 22:01 schreef SharQueDo het volgende:
[..]
Yep.![]()
Stella en Loretta Lecarde (iets met Castlevania, jfgi)
nerf hunters...quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:20 schreef stbabylon het volgende:
Ja, Classic Dungeonmaster heb ik al, Raider wil ik nog
Onyxia ga ik binnenkort weer Solo proberen. Kwam tot phase 2 met een varken, met een gorilla moet ik verder komen.
Tsja, om dat mogelijk te maken moet ik wel met 53/8/0 rond lopen, waardoor ik niet meer serieus word genomen. Maar ja, die 4 punten zijn toch best belangrijk. Daarna loop ik nu continue met een focus-hungry pet rond. Maar goed, ik heb het er voor over. Heb nu wel heel veel plezier met het solo-en van van alles en nog wat. Zo'n Shadow of Doom krijg ik bijna dood solo. Fel Reaver lukt me ws. ook (die in HFP). En allerlei dungeons.quote:
Gorilla met deze spec o.i.d.? Lijkt me ook wel leuk om te proberenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 09:20 schreef stbabylon het volgende:
Ja, Classic Dungeonmaster heb ik al, Raider wil ik nog
Onyxia ga ik binnenkort weer Solo proberen. Kwam tot phase 2 met een varken, met een gorilla moet ik verder komen.
Metalquote:
Twins en Muru zijn echt super simpel nu, makkelijker dan Felmyst vind ik zelf. KJ kan nog wel een beetje klote zijn maar moet toch wel te doen zijn hoor!quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:25 schreef TripleM het volgende:
Gisteravond was weer een leuke Sunwell avond. Kalecgos, Brutallus en Felmyst gedaan, dinsdag Twins en met een beetje geluk M'uru. Maar dan, de laatste week voor WotLK!
Hebben jullie nog speciale raid-plannen voor die laatste week?
Normaal gesproken raiden we 3 avonden per week, 3 uur per avond, maar na de patch hebben een aantal mensen rust genomen. Nu raiden we samen met een ander guild, 2 avonden per week, en dat gaat verrassend goed. Waarschijnlijk plannen we 3 of misschien wel 4 raids in voor de laatste week, om toch een KJ kill te krijgen voor WotLK.
Geen raid plannen maar wel goldfarmen, gebieden bestuderen, slaapzak kopen en eten kopenquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:25 schreef TripleM het volgende:
Gisteravond was weer een leuke Sunwell avond. Kalecgos, Brutallus en Felmyst gedaan, dinsdag Twins en met een beetje geluk M'uru. Maar dan, de laatste week voor WotLK!
Normaal gesproken raiden we 3 avonden per week, 3 uur per avond, maar na de patch hebben een aantal mensen rust genomen. Nu raiden we samen met een ander guild, 2 avonden per week, en dat gaat verrassend goed. Waarschijnlijk plannen we 3 of misschien wel 4 raids in voor de laatste week, om toch een KJ kill te krijgen voor WotLK.
Ja idd, ik luister altijd Dubstep of Drum n Bass tijdens het raiden, of af en toe Dragonforcequote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat deze kerel zegt.
Lekkere chille trance, triphop of 3fm bij het farmen. Metal of hardtrance/core/style bij het raiden.
Hehe nice, daar moet je er 50 voor hebben toch? Heb er nog maar 11quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:40 schreef WyriHaximus het volgende:
Gister gehaald! (Bleek nog een pet in me bank te hebben die ik over hete hoofd had gezien
.)
[ link | afbeelding ]
Mutilate is veel toffer spelen dan Combat Swords.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:58 schreef Murloc het volgende:
Ff vraagje voor de rogues hier;
Ben nu net level 70, dus mn gear is nog niks, maar heb nu wel genoeg honor verzameld voor de S2 oh.
Maar zal ik voor sword of dagger gaan?
Oftewel, zal ik switchen van combat swords naar mutilate spec?
Weet het ff niet...
Ik hoop het! En dan moet eigenlijk de healing staff nog droppen ookquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:37 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Twins en Muru zijn echt super simpel nu, makkelijker dan Felmyst vind ik zelf. KJ kan nog wel een beetje klote zijn maar moet toch wel te doen zijn hoor!
Ik speel nauwelijks nog met m'n rogue, maar waar in BC combat swords de meeste DPS deed, wordt WotLK de terugkeer van de dagger, toch? Ik zou lekker voor daggers gaan, dat zou ik op dit moment ook met m'n rogue doen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 12:58 schreef Murloc het volgende:
Ff vraagje voor de rogues hier;
Ben nu net level 70, dus mn gear is nog niks, maar heb nu wel genoeg honor verzameld voor de S2 oh.
Maar zal ik voor sword of dagger gaan?
Oftewel, zal ik switchen van combat swords naar mutilate spec?
Weet het ff niet...
Nicequote:Op vrijdag 31 oktober 2008 10:25 schreef TripleM het volgende:
Nee, ik heb eerst op Ravenholdt gespeeld (RP PVP). Ik ben ongeveer 1.5-2 jaar geleden getransfered denk ik. Hoezo?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:05 schreef PBateman1978 het volgende:
Deathwing-EU ?
Vanaf het begin in 2003 al ?
Da's balen inderdaad. Als je met zo'n alt raid mee kunt zou dat ook wel vet zijn, als je het maar gezien hebt toch? Dat heb ik nu ook, het is ergens wel zonde dat het nu een stuk makkelijker geworden is, maar nu krijgen veel meer mensen de kans om nog wat van de raids te zien waar heel wat ontwikkeltijd in is gestoken. End-game content wordt na een expansion bijna niet meer gespeeld (die heb ik ook helemaal overgeslagen omdat ik nog geen level 60 had toen BC uit kwam).quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:12 schreef Fir3fly het volgende:
Nice. Mijn guild deed hetzelfde voor de patch (3 avonden per week) maar bij ons gingen de tanks op hiatus
. Net Brutallus niet neer gekregen voor de patch en nu raiden we niet meer
. Maar hopelijk kan ik deze week weer een plekje krijgen in de alt raid van de beste guild op mijn server, die voor de patch met alleen alts Kalecgos ook al neer hadden
.
Niets dan, dan ben je niet van de oude kliekquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:16 schreef TripleM het volgende:
Nee, ik heb eerst op Ravenholdt gespeeld (RP PVP). Ik ben ongeveer 1.5-2 jaar geleden getransfered denk ik. Hoezo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |