2 van de set-items heb ik, en mocht gelijk even mee op een guild run langs Magisters Terrace, goed voor Epic bootsquote:Op woensdag 29 oktober 2008 15:45 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Hm, dat is wel een hele goede tip. Samen met die Arena's. Ik ga deze set halen en kijken of ik mijn vriendin hard naar de 70 kan boosten, dat kan nog leuk worden
AQ40 en BWL laatst met 40 man gepugged. Ging teringsnel. En m'n guild krijg ik wel zover dat we world bosses gaan killen met 5 man. Moet alleen BoN rep hebben.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 19:10 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Succes daarmee, reken er maar op dat je sowieso een hele guild bereid moet krijgen die jou daarbij wilt helpen. En dan nog de talloze andere WoW spelers die dat ook willen
Die 'best glitch' in Dalaran is trouwens vet. Die muziek onder 'het' youtube filmpje.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 20:30 schreef drumstickNL het volgende:
Ik maak altijd de fout dat ik nieuwe gebieden ga checken op youtube,,
Dan valt er niet meer te zien natuurlijk in het spel..Vraag één geheime locatie, easter eggs en glitches aan mij en ik ken 'm.
Zelf speel ik ongeveer anderhalf jaar op me warrior... ongeveer 8 maanden hardcore geraid en nu gewoon voor de fun beetje pvpen.. ik heb redelijk wat resilience opgebouwd (350) en loop rond in s3 gear. In bg's moet je gewoon een healer bij je hebben, anders ie het inderdaad veel doodgaan. Misschien wat voor je vriendin om shaman of paladin te spelenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 13:33 schreef Wiebelkont het volgende:
Ik zit met een dillema.
-------
P.S. Ik denk dat mijn speelstijl op zich niet verkeerd is, en mijn gear (Warrior heeft momenteel zelf gecrafte Thunder, onderweg naar Deep Thunder/Stormherald, met Arms build) is ook niet slecht. PVE rip ik meerdere level 70 mobs achtereen aan stukken en grinden gaat echt heel hard. Heb 6k armor en 20% crit, 11k HP en 5% to hit, waarmee ik dus (2h) effectief 0% miss heb.
Dat kan volgens mij niet. Het realm is 90 dagen gesloten voor migratie en volgens mij heeft blizz een ingebouwd genereringssysteem voor de benodigde reagents voor de opening van die gates ingebouwd en duurt die 90 dagen. Dat hebben ze toendertijd expres gedaan omdat anders het te lang duurde voordat de gates open zouden gaan op sommige realms. Dus die gates zijn over 90 dagen open als de migratie gaat gebeuren.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:49 schreef SharQueDo het volgende:
Als de migration naar Terokkar en/of Azuremyst open gaat dan ga ik daar heen, Scarab Lord halen. :3 Maar eerst ff de scepter halen. Moet BWL in. ^^
Yeah alles ziet er net ff beter uit dan eerstquote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:02 schreef Insania het volgende:
[ afbeelding ]
De effecten bij Death Knight zijn wel spectaculair![]()
Hebben ze alle effecten wat "mooier" gemaakt? Mijn man zegt dat zijn warlock spells er nu beter uit zien, maar als rogue merk ik er weinig van so far.
Wiebelkont, het zou ook erg veel helpen als je de armory link ff post. Je gear lijkt zo 1-2-3 inderdaad vrij slecht, zeker voor het einde van TBC (wat ook meteen een downside is ervan, men krijgt te vlug en gemakkelijk epic loot). Ik zou me er niet te druk om maken en in WotLK pas te gaan voor wat je wilt, desnoods dat je nu nog wat honor bij elkaar sprokkelt, maar puur om te bewaren voor WotLK PvP gear.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 22:57 schreef CittaR het volgende:
[..]
Zelf speel ik ongeveer anderhalf jaar op me warrior... ongeveer 8 maanden hardcore geraid en nu gewoon voor de fun beetje pvpen.. ik heb redelijk wat resilience opgebouwd (350) en loop rond in s3 gear. In bg's moet je gewoon een healer bij je hebben, anders ie het inderdaad veel doodgaan. Misschien wat voor je vriendin om shaman of paladin te spelen.
Als ik zo naar je stats kijk heb je niet echt goede gear.... 20% crit is echt heel erg weinig. Ik zit tegen de 40% aan en als ik met een fury warrior of feral druid zit dus al snel 45% crit. dat icm met 2200 ap self buffed kunnen clothies het toch lastig met me hebben.
Een warrior is lastig te spelen, pas toen ik me echt bezig ging houden met arena (1920 rating gehaald, net geen 3s shoulders dus) leerde ik een stuk meer over mijn klasse maar vooral over andere klasses. Warriors hebben nou eenmaal geen manier om te ontsnappen, houd daarom je team members in de gaten en vermijd sitatuaties waar je er alleen voor staat. 1v1 is warrior ongeveer de zwakste klasse. Samen met andere en vooral een healer ben je waarschijnlijk de meeste gevreesde klasse, behalve voor mages dan.
Bij deze. Ik heb sinds gisteravond 2 van de 5 genoemde set items gehaald en grind nu voor de andere 3. Misschien was het luck of gewoon een goeie dag, maar het ging al beter in AV gisterenquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:05 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Wiebelkont, het zou ook erg veel helpen als je de armory link ff post. Je gear lijkt zo 1-2-3 inderdaad vrij slecht, zeker voor het einde van TBC (wat ook meteen een downside is ervan, men krijgt te vlug en gemakkelijk epic loot). Ik zou me er niet te druk om maken en in WotLK pas te gaan voor wat je wilt, desnoods dat je nu nog wat honor bij elkaar sprokkelt, maar puur om te bewaren voor WotLK PvP gear.
Warrior kan vrij sterk zijn in 1v1, dus daar ben ik het niet echt mee eens CittaR. Nu ben ik zelf een protection warrior en geen enkele meleeclass slaat een deukje in me (), maar ook met iets als Arms of Fury kan je vrij sterk zijn en iig een gelijk gegearde tegenstander zo de grond in meppen (het feit dat ik een S2 healer met een shield slam al 60% eraf mep, zegt wel iets
). Je bent alleen heel erg afhankelijk van je gear, en in het geval van hierboven is het vrij weinig, zeker in vergelijking met de rest van de spelers.
Gaat moeilijk worden denk ik.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 18:49 schreef SharQueDo het volgende:
Als de migration naar Terokkar en/of Azuremyst open gaat dan ga ik daar heen, Scarab Lord halen. :3 Maar eerst ff de scepter halen. Moet BWL in. ^^
En dan op het laatst ruzie krijgen over wie de mount nou krijgtquote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:58 schreef stbabylon het volgende:
Scarab Lord op een nieuwe server is volgens mij niet te doen door migraten.
Er zullen altijd van die ziekelingen zijn die binnen 3 dagen 70 zijn en er dan keihard tegen aan gaan. Met een groep.
Idd en dan ook een epic broek 100% laten droppen van die invasion campsquote:Op donderdag 30 oktober 2008 10:31 schreef Murloc het volgende:
Hmmm, die nieuwe sets die te koop zijn voor necrotic runes zijn eigenlijk best lekker als upgrades![]()
Half uurtje grinden en je hebt 2 items, 3 als je geluk hebt. Over wellfare gear gesproken
Neuh, War Effort laat ik de server lekker doen. Ik ga verder met BoN rep grinden (Fragments en AQ) op m'n eigen server.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:07 schreef stbabylon het volgende:
En hoe ga je dit doen:
http://www.wow-europe.com(...)ort/wareffort.html?3
in je eentje???
Jij gaat mij toch niet vertellen dat tientallen mensen in de 1e week 70 zijn en mensen in 3 maanden tijd duizenden en duizenden Silithus Carapace Fragments gegrind hebben (per player) en miljoenen items hebben ingeleverd?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:47 schreef Murloc het volgende:
[..]
Gaat moeilijk worden denk ik.
Volgens mij mag je de eerste 60 of 90 dagen niet naar een nieuwe server migreren.
En deze week zullen de eerste level 70's al aan het grinden zijn in Silithus.
Maar succes iig
wtfquote:Op donderdag 30 oktober 2008 07:23 schreef Basimah het volgende:
[..]
Dat kan volgens mij niet. Het realm is 90 dagen gesloten voor migratie en volgens mij heeft blizz een ingebouwd genereringssysteem voor de benodigde reagents voor de opening van die gates ingebouwd en duurt die 90 dagen. Dat hebben ze toendertijd expres gedaan omdat anders het te lang duurde voordat de gates open zouden gaan op sommige realms. Dus die gates zijn over 90 dagen open als de migratie gaat gebeuren.
Overigens zijn er een paar fanatiekelingen op die server al vanaf dag 1 balletje aan het afwachten op die questchain, dat ga je nooit redden. Volgens mij liggen die 24/7 voor die gates te wachten
warriors zijn de laatste patch een stuk sterker geworden. Maar tegen de meeste klasses is het toch lastig... ikheb het nu echt over 1v1, dus niet in een bg waar je de andere kan verrassen. Rogues waren altijd makkelijk te verslaan, 10 sec disarm maakt het wat moeilijker. Mage is niet te doen. SL/SL lock waren tot voor de patch onmogelijk. goede resto druid kan uren voor je weg blijven lopen, vooral nu ze mace stun eruit hebben gehaald. paladins zijn onmogelijk. goede resto shaman hoort het ook te winnen, enhancement kom ik niet vaak tegen. priests heb je nu wel een kans tegen, maar een goede priest kan het je toch erg moeilijk maken.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 09:05 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Warrior kan vrij sterk zijn in 1v1, dus daar ben ik het niet echt mee eens CittaR. Nu ben ik zelf een protection warrior en geen enkele meleeclass slaat een deukje in me (), maar ook met iets als Arms of Fury kan je vrij sterk zijn en iig een gelijk gegearde tegenstander zo de grond in meppen (het feit dat ik een S2 healer met een shield slam al 60% eraf mep, zegt wel iets
). Je bent alleen heel erg afhankelijk van je gear, en in het geval van hierboven is het vrij weinig, zeker in vergelijking met de rest van de spelers.
Ik heb de muziek altijd uit en winamp op de achtergrond aanquote:Op donderdag 30 oktober 2008 16:51 schreef drumstickNL het volgende:
Vind eigenlijk de WoW muziek nogal eentonig als je het spel al een lange tijd speelt.
Zou vetter zijn dat ze net zoals de Total War serie bijvoorbeeld als je aanvalt ruigere muziek hoort dan als je gewoon van A naar B gaat. Snappie ?
Wat deze kerel zegt.quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:18 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb de muziek altijd uit en winamp op de achtergrond aan
Nope en nope, alleen de arena dingen worden geresetquote:Op donderdag 30 oktober 2008 18:44 schreef ScarFace- het volgende:
Honorpoints van pvp worden toch niet gereset als WOTLK uitkomt?Evenals kills.
[complot] dat komt omdat Nihilium erop zit, dan zorgen ze wel dat die realm goed is. [/complot]quote:Op donderdag 30 oktober 2008 14:10 schreef Jdijkers het volgende:
Ik heb ook een lvl 70 warrior. Als je 1 instance doet dan valt de tijd die je kwijt bent echt wel mee. Vooral met wotlk worden die instances gefarmed dus altijd wel een groep te vinden. Je bent dus niet veel meer tijd kwijt aan instances dan aan PvP denk ik.
En ik weet niet hoe het zit met Wotlk maar in TBC (en pre-TBC) heb je ook kleinere raids zoals Gruul, Magtheridon en Onyxia's lair. Die duren echt niet zo lang. Uit eindelijk ben je ook veel tijd kwijt aan pvp'en alsmede aan pve. Het verschil (wat erg fijn is dat wel) is dat pvp individueel is en je nooit naar een groep hoeft te zoeken. En op bijvoorbeeld Magtheridon heb je bijna nooit een queue voor Bg's/Arena.
Wat heb je opstaan dan ?quote:Op donderdag 30 oktober 2008 17:18 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb de muziek altijd uit en winamp op de achtergrond aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |