quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:14 schreef Broekpaling het volgende:
Niet geneukt is nooit bezwangerd zeg ik altijd maar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2008 19:54 schreef Acinonyx het volgende:
Waarom gaan jullie vrouwen, als jullie die wc zo smerig vinden, niet gewoon met je kont boven de wc hangen zodat je kan pissen maar met je kont de wc-bril net niet raakt ?
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
maar is middelbaar niet meer om je voor het werkende leven voor te bereiden (kennis dus)?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat de basis school ook niet optimaal is.
Maar vooral de middelbare school schiet op alle vlakken tekort.
Ook omdat juist in die tijd kinderen nog open staan voor ideen.
Ja, zeg maar niets meerquote:
maar de basis van dit alles wordt toch mede gelegd in de eerste jaren van je leven, als je eenmaal op de mid school zit ben je idd meer vatbaar maar de basis van normen en waarden moet je dan toch wel al weten!quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:00 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Ik vind persoonlijk dat de basis school ook niet optimaal is.
Maar vooral de middelbare school schiet op alle vlakken tekort.
Ook omdat juist in die tijd kinderen nog open staan voor ideen.
Waarom wel genezen ?quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:00 schreef gers het volgende:
[..]
dus waarom dan niet genezen als je het niet kan tegenhouden door mensen dood te laten gaan?
IK vind het een slechte zaak.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nou ik ben opgegroied met het idee dat de zorgstaat een goed iets is dus kan nu moeilijk zo in 1 topic bevatten dat dat een slechte zaak is
Het kost meer om alles te genezen dan om het gewoon zijn beloop te laten gaan.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:59 schreef gers het volgende:
[..]
maar is het dan niet handiger/goedkoper om de zieke mensen te genezen
omdat het maar een fractie kost wat degeen opbrengt
Ik weet dat niet zeker.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is er nu eigenlijk meer kanker dan bijv. 100 jaar geleden?
Of lijkt dat maar zo, omdat er meer bekend over is?
Ik ben ZEER zeker tegen plastische chirurgiequote:Op woensdag 29 oktober 2008 01:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mm oke, ik snap je punt wel ergens, maar ben 't er niet mee eens.
Je bent dan ook tegen plastische chirurgie en dergelijke?
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind sowieso dat school niet een grote opvoedende taak moet hebben.
Dat mogen de ouders doen.
Dat wel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:05 schreef gers het volgende:
[..]
maar is middelbaar niet meer om je voor het werkende leven voor te bereiden (kennis dus)?
Klopt maar dan alsnog:quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:06 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maar de basis van dit alles wordt toch mede gelegd in de eerste jaren van je leven, als je eenmaal op de mid school zit ben je idd meer vatbaar maar de basis van normen en waarden moet je dan toch wel al weten!
Precies, alles wordt maar op de scholen afgeschovenquote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind sowieso dat school niet een grote opvoedende taak moet hebben.
Dat mogen de ouders doen.
stel pietje 20 jaar krijgt kanker pietje werkt als Productiechefquote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:08 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Waarom wel genezen ?
Tuurlijk het is naar en gevaarlijk.
Maar slechte genen kunnen ook worden doorgegeven worden.
Het kost meer om alles te genezen dan om het gewoon zijn beloop te laten gaan.
[..]
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:11 schreef Noorsbloed het volgende:
Klopt maar dan alsnog:
Als jij als leraar ziet dat het kind belangrijke sociale vaardigheden niet heeft meegekregen uit huis, dan moet jij toch kunnen kijken of je die wel kan bijbrengen ?
Tenminste zolang die dingen essentieel zijn.
Stel pietje heeft 2 kinderen.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:12 schreef gers het volgende:
[..]
stel pietje 20 jaar krijgt kanker pietje werkt als Productiechef
zijn productiviteit is 40.000 euro per jaar
opereren kost 500..000 euro
pietje blijft leven en werkt van zijn 22 tot zijn 65 ste
43*40000=1.700.000
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, alles wordt maar op de scholen afgeschoven.
Ik krijg steeds meer het idee: dumpen die handel.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Precies, alles wordt maar op de scholen afgeschoven.
die kinderen verdienen ook weer geldquote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:14 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Stel pietje heeft 2 kinderen.
Aan allebei de kinderen heeft pietje dezelfde genetische fout doorgegeven.
Tel uit je winst![]()
En die kinderen geven het door aan hun kinderen.
ect ect ect
Het is een neverending cycle geworden dan.
Dat dus.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee: dumpen die handel.
Maar ik zie het ook gewoon in het openbaar: ouders hebben geen zin om kinderen te corrigeren.
Ik geloof ook dat de meeste mensen niet weten wat kinderen opvoeden inhoudt.
Klopt.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:14 schreef gers het volgende:
[..]
die kinderen verdienen ook weer geld
quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:16 schreef gers het volgende:
maar waarom eigenlijk tegen plastiche chirugie?
als die mensen er zelf voor kiezen
owoke ik bekeek het vanaf economisch oogpunt wat goedkoper wasquote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:17 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Dat dus.
En dat irriteert mij in grote mate.
Sommige ouders zijn zelfs BANG om corrigerend te zijn.
Omdat ze dan bang zijn dat de kinderen hun niet meer als beste vriend/vriendin zien.
Wel newsflash .. je bent geen beste vriend of vriendin .. je bent een ouder.
En dat is niet zomaar een titel.
Dat is een zeer belangrijke taak en gegeven
[..]
Klopt.
Maar ik heb het nou ook niet over het sociale aspect als geld verdienen.
Ik kijk nu puur uit biologisch oogpunt
Inderdaad, leraren/leraressen kunnen dan de fouten van ouders gaan corrigeren. Als die ouders eens zelf hun verantwoordelijkheid zouden nemen maar nee de school knapt 't wel op.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het idee: dumpen die handel.
Maar ik zie het ook gewoon in het openbaar: ouders hebben geen zin om kinderen te corrigeren.
Ik geloof ook dat de meeste mensen niet weten wat kinderen opvoeden inhoudt.
Dan is het een hele ander zaak.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Voor mensen met brandwonden vind ik plastische chirurgie een uitkomst.
Omdat ik persoonlijk van mening ben dat je blij moet zijn met jezelf.quote:Op woensdag 29 oktober 2008 02:16 schreef gers het volgende:
maar waarom eigenlijk tegen plastiche chirugie?
als die mensen er zelf voor kiezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |