Ik ben dat geheel met je eens, maar feit is wel dat het wel meer voorkomt. Vaak is het een kwestie van dat mensen bang zijn dat anderen bepaalde vooroordelen krijgen omdat je omgaat met een lelijk persoon. Het idee dat je niet wordt geaccepteerd door de meer populairen en dus bent aangewezen op omgang met lelijkerds.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:13 schreef -Mellow- het volgende:
[..]
echt waar joh? Waarom vind je het uiterlijk van vrienden belangrijk dan? Als iemand heel erg aardig is en veel interesses met je deelt, maar oerlelijk volgens jou, zou je er dan niet bevriend mee kunnen raken?
Ik vind het echt heel naar om iemand op zijn uiterlijk af te rekenen.
Is dat nou een sneer naar mij?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Helaas kan een mooi uiterlijk een lelijk karakter niet compenseren.
Dat geldt misschien voor de middelbare school, maar daarna is die onzin toch wel passé...?quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:34 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Ik ben dat geheel met je eens, maar feit is wel dat het wel meer voorkomt. Vaak is het een kwestie van dat mensen bang zijn dat anderen bepaalde vooroordelen krijgen omdat je omgaat met een lelijk persoon. Het idee dat je niet wordt geaccepteerd door de meer populairen en dus bent aangewezen op omgang met lelijkerds.
Het lukt mij toch al aardig wat jaartjes moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Soms, helaas, wel éventjes.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 16:25 schreef MarMar het volgende:
[..]
Lighten up dude, doe gewoon wat je zelf prettig vind, is dat een cremetje en gel en je bent daar blij mee, heerlijkquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 15:12 schreef cesareborgia het volgende:
[..]
Dus wat nivea kek op je gezicht en wat gel in je haar is gay? Volgens mij zijn dit statements van iemand die zelf een kop bezit waar toch niks aan te doen is en het dus maar opgegeven heeft.
dat dusquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:14 schreef Batsnek het volgende:
'Ge moet ermee over straat kunnen'
Dat is wel het laatste waar ik aan denk als ik iemand leuk vind. Je valt toch niet op iemand, omdat" hij 't op straat wel goed doet?"
Hou jezelf voor de gek. Stiekem wil iedereen wel een beetje met z'n vriendin kunnen pronken.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:14 schreef Batsnek het volgende:
Dat is wel het laatste waar ik aan denk als ik iemand leuk vind. Je valt toch niet op iemand, omdat" hij 't op straat wel goed doet?"
Ik denk dat dames juist sneller met een lelijke man gaan dan mannen met een lelijke vrouwquote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:35 schreef Frasier het volgende:
[..]
Hou jezelf voor de gek. Stiekem wil iedereen wel een beetje met z'n vriendin kunnen pronken.
Ah,je bent er zo een die denkt dat mannen moeten ruiken naar putlucht,zweetsokken en bunzing.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 11:15 schreef -Mellow- het volgende:
Overigens vind ik 'verzorgde' mannen echt helemaal niet aantrekkelijk.
Zo eentje die dagcrème gebruikt en gel in zijn haar heeft, daar word ik echt kurkdroog van.
Dat is een gezegde.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 18:14 schreef Batsnek het volgende:
het komt nog niet in mij op dat ik met mijn man zou moeten kunnen pronken. I couldn't care less.quote:Op vrijdag 31 oktober 2008 21:35 schreef Frasier het volgende:
Hou jezelf voor de gek. Stiekem wil iedereen wel een beetje met z'n vriendin kunnen pronken.
Ja, dat is nu!quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:16 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
het komt nog niet in mij op dat ik met mijn man zou moeten kunnen pronken. I couldn't care less.
Nja, als je helemaal verliefd bent maakt 't toch niet uit? Aangezien je dan misschien niet door hebt dat het toch niet dat pareltje blijkt te zijnquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ja, dat is nu!
Ook niet het allereerste begin? Dat je helemaal gek en misselijk werd van verliefdheid en dat je wilde dat iedereen wist dat dat jouw vriendje was?
nope, wij waren trouwens reeds lang goed bevriend, en iedereen zag het wel een beetje aankomenquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ja, dat is nu!
Ook niet het allereerste begin? Dat je helemaal gek en misselijk werd van verliefdheid en dat je wilde dat iedereen wist dat dat jouw vriendje was?
nee joh, bij jou compenseert je lelijkheid je vast heel lieve karakterquote:
Ga je nog meer mensen in dit topic afzeiken omdat ze jouw mening niet delen?quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nee joh, bij jou compenseert je lelijkheid je vast heel lieve karakter
nee joh, bij jou compenseert je vast heel lieve karakter je lelijkheid![]()
De man moet er voor mij aantrekkelijk uitzien.quote:Op zaterdag 1 november 2008 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar wil je dat je man er volgens JOUW mening goed uitziet, dus dat JIJ hem aantrekkelijk vindt? Of wil je dat de rest van de wereld hem OOK aantrekkelijk vindt, want anders kun je er niet mee over straat
en wat is er mis met wat zwembandjes?zolang het geen vrachtwagenbanden zijn vind ik een beetje love-handles wel schattig
Viking weet ook wel dat dit een grapje isquote:Op zaterdag 1 november 2008 11:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
[..]
Ga je nog meer mensen in dit topic afzeiken omdat ze jouw mening niet delen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |