abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:34:06 #151
221431 servus_universitas
Profeta Pluriforma
pi_62841589
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 11:13 schreef -Mellow- het volgende:

[..]

echt waar joh? Waarom vind je het uiterlijk van vrienden belangrijk dan? Als iemand heel erg aardig is en veel interesses met je deelt, maar oerlelijk volgens jou, zou je er dan niet bevriend mee kunnen raken?

Ik vind het echt heel naar om iemand op zijn uiterlijk af te rekenen.
Ik ben dat geheel met je eens, maar feit is wel dat het wel meer voorkomt. Vaak is het een kwestie van dat mensen bang zijn dat anderen bepaalde vooroordelen krijgen omdat je omgaat met een lelijk persoon. Het idee dat je niet wordt geaccepteerd door de meer populairen en dus bent aangewezen op omgang met lelijkerds.
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 16:54:56 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_62842194
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:25 schreef MarMar het volgende:

[..]

Helaas kan een mooi uiterlijk een lelijk karakter niet compenseren.
Is dat nou een sneer naar mij? .
Niet meer actief op Fok!
pi_62843749
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:34 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ik ben dat geheel met je eens, maar feit is wel dat het wel meer voorkomt. Vaak is het een kwestie van dat mensen bang zijn dat anderen bepaalde vooroordelen krijgen omdat je omgaat met een lelijk persoon. Het idee dat je niet wordt geaccepteerd door de meer populairen en dus bent aangewezen op omgang met lelijkerds.
Dat geldt misschien voor de middelbare school, maar daarna is die onzin toch wel passé...?
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_62843952
quote:

[..]

Het lukt mij toch al aardig wat jaartjes moet ik zeggen.
pi_62844142
'Ge moet ermee over straat kunnen'

Dat is wel het laatste waar ik aan denk als ik iemand leuk vind. Je valt toch niet op iemand, omdat" hij 't op straat wel goed doet?"
  vrijdag 31 oktober 2008 @ 20:34:51 #156
172358 oddman
Introspecteur
pi_62847953
quote:

[..]

Soms, helaas, wel éventjes.
Dat zijn pijnlijke momenten, jezelf even goed op je plaats zetten. Oef.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."
- Bertrand Russell
pi_62848210
Tja, ik vind het minstens net zo belangrijk als een karakter. Ik zou echt niet elke morgen naast een meid wakker willen worden die ik lelijk vind, laat staan sex hebben.
pi_62849332
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 15:12 schreef cesareborgia het volgende:

[..]

Dus wat nivea kek op je gezicht en wat gel in je haar is gay? Volgens mij zijn dit statements van iemand die zelf een kop bezit waar toch niks aan te doen is en het dus maar opgegeven heeft.
Lighten up dude, doe gewoon wat je zelf prettig vind, is dat een cremetje en gel en je bent daar blij mee, heerlijk een eigen mening wordt ik helemaal blij van.

btw je hebt helemaal gelijk, ik heb een kop waar niks meer is aan te doen, zie fotoboek
pi_62849397
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 18:14 schreef Batsnek het volgende:

Dat is wel het laatste waar ik aan denk als ik iemand leuk vind. Je valt toch niet op iemand, omdat" hij 't op straat wel goed doet?"
dat dus
pi_62849462
Net zo belangrijk als het innerlijk. Uiteindelijk gaat 't om de combinatie van die 2. Het oog wil ook wat en je moet ook wel een beetje op hetzelfde "niveau" zitten. En nee het is niet alleen het innerlijk waar het om gaat, om dat cliché maar even te tackelen
X
X
X
pi_62849489
quote:

Hou jezelf voor de gek. Stiekem wil iedereen wel een beetje met z'n vriendin kunnen pronken.
X
X
X
pi_62854595
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 21:35 schreef Frasier het volgende:

[..]

Hou jezelf voor de gek. Stiekem wil iedereen wel een beetje met z'n vriendin kunnen pronken.
Ik denk dat dames juist sneller met een lelijke man gaan dan mannen met een lelijke vrouw
pi_62855769
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 11:15 schreef -Mellow- het volgende:
Overigens vind ik 'verzorgde' mannen echt helemaal niet aantrekkelijk.
Zo eentje die dagcrème gebruikt en gel in zijn haar heeft, daar word ik echt kurkdroog van.
Ah,je bent er zo een die denkt dat mannen moeten ruiken naar putlucht,zweetsokken en bunzing.
Waarschijnlijk ook minstens 10 jaar ouder en een bierbuik met tattoos.
Zit ik heel ver weg daarmee?
pi_62855976
Redelijk belangrijk. Ik moet wel een beetje geil van haar kunnen worden natuurlijk.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:08:08 #165
154880 Bolter
Awesomeness
pi_62857719
quote:

Dat is een gezegde.

Wel vrij belangrijk maar zeker niet alles in mijn geval. Natuurlijk moet daar de eerste aantrekkingskracht zijn die voornamelijk op uiterlijk is gebaseerd. Al denk ik uitstraling > uiterlijk. Het algehele plaatje is voor mij wel het gene wat mij over de streep zou trekken. En in de uitstraling van iemand zit ook een groot gedeelte hoe zij in de omgang is of iig wat ze uitstraalt (zelfverzekerdheid enz.).
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_62857838
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 21:35 schreef Frasier het volgende:

het komt nog niet in mij op dat ik met mijn man zou moeten kunnen pronken. I couldn't care less.
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_62858169
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:16 schreef petitlapin2 het volgende:

[..]

het komt nog niet in mij op dat ik met mijn man zou moeten kunnen pronken. I couldn't care less.
Ja, dat is nu!

Ook niet het allereerste begin? Dat je helemaal gek en misselijk werd van verliefdheid en dat je wilde dat iedereen wist dat dat jouw vriendje was?
  zaterdag 1 november 2008 @ 11:45:24 #168
154880 Bolter
Awesomeness
pi_62858257
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Ja, dat is nu!

Ook niet het allereerste begin? Dat je helemaal gek en misselijk werd van verliefdheid en dat je wilde dat iedereen wist dat dat jouw vriendje was?
Nja, als je helemaal verliefd bent maakt 't toch niet uit? Aangezien je dan misschien niet door hebt dat het toch niet dat pareltje blijkt te zijn .
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story"
pi_62858317
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:39 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

Ja, dat is nu!

nope, wij waren trouwens reeds lang goed bevriend, en iedereen zag het wel een beetje aankomen
PETITLAPIN2 is mama van een TWEE schattig dochtertjes: Amélie en Marie
pi_62858422
quote:
Op vrijdag 31 oktober 2008 16:54 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is dat nou een sneer naar mij? .
nee joh, bij jou compenseert je lelijkheid je vast heel lieve karakter

nee joh, bij jou compenseert je vast heel lieve karakter je lelijkheid

Ja doei.
pi_62858423
Ik vind het wel belangrijk dat mijn man er aantrekkelijk uit ziet. Het oog wil ook wat!
Door de jaren heen van je relatie is innerlijk natuurlijk wel veel belangrijker dan het uiterlijk. Maar toch is uiterlijk ook belangrijk. Je wil je trots voelen op je man.
Ik vind het heerlijk als andere vrouwen ook naar hem kijken!

Wat ik niet begrijp is dat veel mannen hun uiterlijk gaan verwaarlozen als ze wat langer in een relatie zitten, of als ze gewoon wat ouder worden. Sommige mannen zijn best leuk, maar als er een bierbuik of zwembandjes aan zitten, dan stoot dat toch af!
Make my day!
pi_62858452
ja, maar wil je dat je man er volgens JOUW mening goed uitziet, dus dat JIJ hem aantrekkelijk vindt? Of wil je dat de rest van de wereld hem OOK aantrekkelijk vindt, want anders kun je er niet mee over straat

en wat is er mis met wat zwembandjes? zolang het geen vrachtwagenbanden zijn vind ik een beetje love-handles wel schattig
Ja doei.
pi_62858469
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee joh, bij jou compenseert je lelijkheid je vast heel lieve karakter

nee joh, bij jou compenseert je vast heel lieve karakter je lelijkheid

Ga je nog meer mensen in dit topic afzeiken omdat ze jouw mening niet delen?
pi_62858501
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:58 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar wil je dat je man er volgens JOUW mening goed uitziet, dus dat JIJ hem aantrekkelijk vindt? Of wil je dat de rest van de wereld hem OOK aantrekkelijk vindt, want anders kun je er niet mee over straat

en wat is er mis met wat zwembandjes? zolang het geen vrachtwagenbanden zijn vind ik een beetje love-handles wel schattig
De man moet er voor mij aantrekkelijk uitzien.
En als sommige andere vrouwen dat ook zo zien, streelt dat ook mijn ego. Het gaat dus over wat IK aantrekkelijk vind.
En daar vallen zwembandjes en bierbuiken niet onder...
Daar mag jij best een andere mening over hebben hoor!

Maar het valt me gewoon op dat veel mannen zichzelf op een gegeven moment laten verslonsen. Als ze in de 20 zijn, dan gaan ze nog naar de sportschool of doen een andere vorm van sport en zorgen ze dat hun lichaam er goed uitziet.
Als ze in de 40 zijn, doen ze liever aan de derde helft (om het zo te zeggen).
Dat vind ik jammer.
Make my day!
pi_62858537
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 11:59 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:

[..]

Ga je nog meer mensen in dit topic afzeiken omdat ze jouw mening niet delen?
Viking weet ook wel dat dit een grapje is
Vik en ik staan op goede voet

het was dus totaal niet afzeikend bedoeld, weest maar niet bang
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')