abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62860280
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:46 schreef agter het volgende:

[..]

Zelfs als die trend niet door zal zetten (wat ik betwijfel), doet dat er niet toe in deze discussie.
De cijfers geven aan dat er een hele generatie vrouwen is die hoger opgeleid zijn dan haar mannelijke-counterparts. DIe zijn er, dus live with it. Die gaan niet zomaar weer weg.
Dat is nu de werkelijkheid....ongeacht hoe dingen zich gaan ontwikkelen in de toekomst.
Waar heb jij het nu weer over? Ik ontken toch helemaal niet dat de werkelijkheid zoals die nu is, de werkelijkheid is zoals die nu is?
pi_62860293
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:47 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Mijn huidige baas is geen vrouw, maar mijn vorige wel en daar had ik trouwens heel veel respect voor. Dat was een zeer intelligente vrouw, erg goed in haar werk, maar die ook een hele open blik had naar het leven. Dat was dus een voorbeeld van een vrouw op een hoge positie die wèl werd geaccepteerd, omdat ze haar vrouwelijkheid niet had verloren.
Ik ben het wel eens dat je je niet als een kerel hoeft te gedragen om goed te kunnen zijn in je werk. Ik vind het alleen wel vervelend als mensen vervolgens gaan denken dat je hogerop komt doordat je een vrouw bent. Gelukkig is mijn baas homo, dus heb ik niet van die issues
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_62860317
Het ging toch om uiterlijk , of ben ik nog zo duf?
Existing in dimensions of addictive obsession
Your script will run short of ideas
The story will soon end itself
People to trust come short in number
pi_62860324
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:51 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik ben het wel eens dat je je niet als een kerel hoeft te gedragen om goed te kunnen zijn in je werk. Ik vind het alleen wel vervelend als mensen vervolgens gaan denken dat je hogerop komt doordat je een vrouw bent. Gelukkig is mijn baas homo, dus heb ik niet van die issues
Ik ben van mening dat iemand op een functie hoort te zitten die daar het meest geschikt voor is. Of dat nu een man is, of een vrouw, of een neger, of een homo, dat maakt mij allemaal niets uit. Maar het is altijd zo jammer dat het altijd weer met zoveel machtsvertoon moet gebeuren. Zo van: wij vrouwen gaan nu wel eens de dienst uitmaken. Walgelijk.
pi_62860377
Ieder mens is mooi, maar die mooie dingen moet je zien.. en op het eerste gezicht zul je die mooie dingen niet zien, maar wanneer je iemand beter kent wel.

Voor een eerste indruk is uiterlijk dus belangrijk, maar daarna in mijn geval echt niet... tenzij innerlijk ook gewoon bagger is.
pi_62860379
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:51 schreef Ripley het volgende:

[..]

Ik denk wel dat je verder komt als je je wat mannelijk opstelt. Dat wil zeggen, gebruik het beste van hen en het beste van jezelf. Als je niet assertief bent, kom je bijvoorbeeld als leidinggevende niet ver (hoewel, geen typisch mannelijke eigenschap).
pi_62860399
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:53 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Ik ben van mening dat iemand op een functie hoort te zitten die daar het meest geschikt voor is. Of dat nu een man is, of een vrouw, of een neger, of een homo, dat maakt mij allemaal niets uit. Maar het is altijd zo jammer dat het altijd weer met zoveel machtsvertoon moet gebeuren. Zo van: wij vrouwen gaan nu wel eens de dienst uitmaken. Walgelijk.
Ik herken dat helemaal niet, eerlijk gezegd. Ik heb bij General Electric gewerkt een aantal jaar. Daar zaten heel wat vrouwen op hogere posities, die eigenlijk zonder uitzondering erg vrouwelijk waren en waarvan de meesten erg goed waren in hun werk.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_62860414
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:53 schreef Feitosa het volgende:
Het ging toch om uiterlijk , of ben ik nog zo duf?
Yep. Bedacht ik me ook net...subdiscussie in een subdiscussie zullen we maar zeggen.
Ik vind het uiterlijk van mijn vent wel belangrijk.
En ik vind het jammer om te constateren dat veel mannen het vanaf hun 40ste of zo, laten afweten...Dat ze kennelijk minder om hun uiterlijk gaan geven. Een bierbuikje is nou eenmaal niet zo aantrekkelijk...maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk.
Make my day!
pi_62860415
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:56 schreef MLI het volgende:

[..]

Ik denk wel dat je verder komt als je je wat mannelijk opstelt. Dat wil zeggen, gebruik het beste van hen en het beste van jezelf. Als je niet assertief bent, kom je bijvoorbeeld als leidinggevende niet ver (hoewel, geen typisch mannelijke eigenschap).
Ik ben wel assertief ja, misschien zou S_U mij wel zo'n vervelend pitbull wijf vinden op zijn tijd. Maar ik doe dat niet uit een soort van mannennijd of zonder reden -0 ik kan gewoon fel uit de hoek komen als ik het met sommige dingen niet eens ben.
pi_62860455
quote:

[..]

Ach, het valt mij vaak op dat bij 'leiderskwaliteiten' vaak mannelijke eigenschappen geassocieerd worden.
Het woord "Manager" daar denken de meeste mensen al direct aan een man...helaas.
Gelukkig is dat her en der wel al aan het veranderen!
Make my day!
pi_62860470
quote:

[..]

In beginsel kom je verder omdat je mannen er mee afschrikt. Maar op langere termijn leidt het tot je ondergang, omdat het een onnatuurlijke manier van doen is. Echt, ik heb het zien gebeuren. Mannen die onderling er alles aan doen om zo'n vrouw onderuit te halen. En vroeg of laat gebeurt dat dan. Het is gewoon erg jammer, want zo hoeft het niet te zijn. Als een vrouw wil dat ik haar respecteer (bijvoorbeeld als mijn baas), dan verlang ik van haar dat ze zich gewoon normaal gedraagt. Als een vrouwelijke vrouw op een hoge positie en niet als één of andere verzuurde feministische doos.
pi_62860499
Denk je dat vrouwen die een eigen inkomen/carriere hebben, anders naar hun partner kijken, andere selectie-criteria hebben, dan vrouwen die voor het inkomen afhankelijk zijn van de man?
Make my day!
pi_62860507
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 13:58 schreef agter het volgende:

[..]

Yep. Bedacht ik me ook net...subdiscussie in een subdiscussie zullen we maar zeggen.
Ik vind het uiterlijk van mijn vent wel belangrijk.
En ik vind het jammer om te constateren dat veel mannen het vanaf hun 40ste of zo, laten afweten...Dat ze kennelijk minder om hun uiterlijk gaan geven. Een bierbuikje is nou eenmaal niet zo aantrekkelijk...maar dat is natuurlijk geheel persoonlijk.
Post jij nu eerst maar eens een foto van jezelf. Dan gaan wij wel beoordelen of je het waard bent om na onze 40ste nog aan ons zelf te werken.

pi_62860519
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:00 schreef agter het volgende:

[..]

Ach, het valt mij vaak op dat bij 'leiderskwaliteiten' vaak mannelijke eigenschappen geassocieerd worden.
Het woord "Manager" daar denken de meeste mensen al direct aan een man...helaas.
Gelukkig is dat her en der wel al aan het veranderen!
Dat het onder je vriendinnen aan het veranderen is zegt niets over de wereld als geheel, hè ?
pi_62860541
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:01 schreef agter het volgende:
Denk je dat vrouwen die een eigen inkomen/carriere hebben, anders naar hun partner kijken, andere selectie-criteria hebben, dan vrouwen die voor het inkomen afhankelijk zijn van de man?
Voor sommige vrouwen zal dat waar zijn, maar niet voor vrouwen an sich.
pi_62860554
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:00 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

In beginsel kom je verder omdat je mannen er mee afschrikt. Maar op langere termijn leidt het tot je ondergang, omdat het een onnatuurlijke manier van doen is. Echt, ik heb het zien gebeuren. Mannen die onderling er alles aan doen om zo'n vrouw onderuit te halen. En vroeg of laat gebeurt dat dan. Het is gewoon erg jammer, want zo hoeft het niet te zijn. Als een vrouw wil dat ik haar respecteer (bijvoorbeeld als mijn baas), dan verlang ik van haar dat ze zich gewoon normaal gedraagt. Als een vrouwelijke vrouw op een hoge positie en niet als één of andere verzuurde feministische doos.
Ik denk dat dit voor iedereen geldt die zich anders voordoet dan in werkelijkheid te zijn. Dat is sowieso niet iets dat een mens kan volhouden, en dan worden dergelijke personen op een gegeven moment wel afgemaakt ja. Overigens zijn mensen die constant bezig zijn anderen onderuit te halen ook geen briljant goede werknemers/leidinggevenden/managers.
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_62860574
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:03 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Dat het onder je vriendinnen aan het veranderen is zegt niets over de wereld als geheel, hè ?
Dat is een wel heel makkelijk antwoord. Dat jij een bepaalde ervaring hebt met vrouwen op de werkvloer zegt ook niets over de wereld als geheel

maar al die ervarinkjes die hier gepost worden vormen samen misschjien wel een evenwichtiger beeld van de werled (of nederland).
pi_62860613
Veel vrouwen zakken ook flink uit na hun 30ste. Zie zelden een goedgetrainde vrouw van over de 30.

Zelf train ik 2x in de week en verwacht van m,n toekomstige ega dat ze ook iig net zo hard traint of moeite doet om d,r figuur strak te houden.

Lastig om vrouwen van 30+ te vinden die strak in hun vel zitten. Meesten hebben dan al een buikje.
pi_62860633
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:04 schreef djenneke het volgende:

[..]

Ik denk dat dit voor iedereen geldt die zich anders voordoet dan in werkelijkheid te zijn. Dat is sowieso niet iets dat een mens kan volhouden, en dan worden dergelijke personen op een gegeven moment wel afgemaakt ja.
Dat is zeker waar, maar mannen voelen die behoefte minder. Vrouwen voelen zich veel meer verplicht om zich anders (meer mannelijk) voor te doen. Tel daarbij op het feit dat vrouwen psychisch uiteindelijk toch wel wat zwakker zijn. En het is voor mannen die echt willen een koud kunstje om zo'n vrouw onderuit te halen.
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:04 schreef djenneke het volgende:
Overigens zijn mensen die constant bezig zijn anderen onderuit te halen ook geen briljant goede werknemers/leidinggevenden/managers.
Dat ben ik geheel met je eens, maar ik constateer alleen maar wat ik heb meegemaakt. Wel is het zo dat deze mensen gewoon onbeschadigd verder gaan. Het staat ze niet netjes, maar hun doel is wel behaald.
pi_62860634
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:06 schreef Feitosa het volgende:
Veel vrouwen zakken ook flink uit na hun 30ste. Zie zelden een goedgetrainde vrouw van over de 30.

Zelf train ik 2x in de week en verwacht van m,n toekomstige ega dat ze ook iig net zo hard traint of moeite doet om d,r figuur strak te houden.

Lastig om vrouwen van 30+ te vinden die strak in hun vel zitten. Meesten hebben dan al een buikje.
Veel mannen boven de 30 ook hoor. Daarom val ik waarschijnlijk als uitgezakte dertiger vaak op mannen van rond de 25
pi_62860750
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:08 schreef Ripley het volgende:

[..]

Veel mannen boven de 30 ook hoor. Daarom val ik waarschijnlijk als uitgezakte dertiger vaak op mannen van rond de 25
Ik heb hetzelfde met vrouwen. 25+ zitten ze nog strak in het vel.

laatste vriendin van me was een schat van een vrouw, maar had wel een flink buikje. Niet dat ik daarom de realtie heb beindigt , maar het was toch wel erg jammer want het was verder een mooie vrouw.
pi_62860759
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:08 schreef Ripley het volgende:

[..]

Waarmee we alleen maar willen zeggen dat uiterlijk wel degelijk belangrijk is!
Make my day!
pi_62860783
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:13 schreef agter het volgende:

[..]

Waarmee we alleen maar willen zeggen dat uiterlijk wel degelijk belangrijk is!
No shit, Sherlock . Ongelofelijk hè, wat een wijsheid.
pi_62860798
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:13 schreef Feitosa het volgende:

[..]

laatste vriendin van me was een schat van een vrouw, maar had wel een flink buikje. Niet dat ik daarom de realtie heb beindigt , maar het was toch wel erg jammer want het was verder een mooie vrouw.
Snap dat heel goed.
ALs ik als vrouw een leuke vent tegen kom, maar er zit een bierbuik aan...ja, dan krijg je toch wat minpuntjes...zo is het nu eenmaal.
Er zijn wel zaken waar een vrouw een man op beoordeeld.
En uiterlijk is daar 1 van.
Humor ook. Overeenkomsten op interessegebeid. Overeenkomsten in leefstijl, noem maar op...
Make my day!
pi_62860807
quote:
Op zaterdag 1 november 2008 14:13 schreef Feitosa het volgende:

[..]

25+? Wijs dan naar 16/17 jarige meisjes. Oh nee, dat mag natuurlijk weer niet, dat is vies .

Wat een volk .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')